 )
 )Jak poznáte, že máte táhlo klapky upadlé (klapka je zavřená na vnitřní okruh):
- v autě není smrad z okolí
 
 - mlží se okna, klimatizace má co dělat, aby odmlžila, po vypnutí se ihned mlží (za deště, zvýšené vlhkosti, v zimě)
- máte zapnutý ofuk v manuálu na MAX výkon + zvolen vnější okruh. Přepnete na vnitřní okruh a síla ofuku se nezmění (nezvýší)
POSTUP OPRAVY:
1) táhlo klapky vnitřní cirkulace vzduchu nejčastěji vypadne z čepu. Ten je umístěn před schránkou spolujezdce 2) otevřete schránku a odšroubujete 6x vruty z hvězdičkovou hlavu - na hvězdičce jsem měl napsanou velikost CR-VT 25
 3) po odšroubování vyndáte plastový kastlík (pokud nejde zcela lehce, tak zaberte - nic tam nejde urvat
3) po odšroubování vyndáte plastový kastlík (pokud nejde zcela lehce, tak zaberte - nic tam nejde urvat  ) a uvidíte následující (červeně vyznačeno, kde je klapka)
4) teď už jen nasadit plastové táhlo na kovový čep + doporučuji po nasazení zatřít třeba chemoprenem, ať nevypadává (mě bez zatření lepidlem vypadlo už cca 4x)
No a pak už jen opačným způsobem zase složit.
 ) a uvidíte následující (červeně vyznačeno, kde je klapka)
4) teď už jen nasadit plastové táhlo na kovový čep + doporučuji po nasazení zatřít třeba chemoprenem, ať nevypadává (mě bez zatření lepidlem vypadlo už cca 4x)
No a pak už jen opačným způsobem zase složit. Snad to někomu pomůže...


