Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#1 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, pokud jde o LPG zástavbu v mém vozítku, slyším už trávu růst. Aktuálně mám u Lovata systému vstřiky Valtek 30. Auto jezdí zcela normálně, zhasla dokonce kontrolka motoru. Stoupla mi však spotřeba plynu, cca. o litr z 11 na 12 litrů. Je možné aby změnou vstřiků takto stoupla spotřeba, nebo je to pitomost?

Díky Dan
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#2 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu

Příspěvek od Tom0 »

Tak jestli máš spotřebu zjištěnou na více nádržích, tak bych zvýšení spotřeby nepřipisoval záměně vstřikovačů, ale provedené kalibraci a nastavení korekcí... Já teď začal jezdit na jinou pumpu (dražší), ale spotřeba na tento plyn je nižší...
Sám jsem měl v předchozím autě valteky 30 a žralo 8-9, potom odešla řídící jednotka, tak montážní firma nasadila novou a dělala komplet kalibraci, dělal to jiný člověk a po výměně žralo 7-8... A přitom vstřiky zůstaly stejné, a ani v jednom případě nesvítila kontrolka motoru...
Nicméně jestli to bere 11 a nebo 12, tak je to stále perfektní...

Sám mám teď zalepené vstřiky Lovato (už druhou sadu), přepnutí za studena je katastrofa, teď tankuju jen Flagu a mám objednány z polska 6ks nové Lovato za 400zl (což je krásná cena proti cenám nás) a v případě že to opět nevyjde, tak jdu taky do valteku 30...

Kvalita plynu u nás je hrozná, takto vypadá u mého auta filtr po ujetí 2000km na plyn:
filtr.jpg
filtr.jpg (31.8 KiB) Zobrazeno 1207 x
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13062
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu

Příspěvek od raolsa »

:shock: Člověče kde to tankuješ??? Já jsem měnil filtry cca po 40 tisících a schválně jsem si je vzal domů a rozřezal. Poté jsem konstatoval, že výměna byla celkem zbytečná, protože filtry měly na sobě jenom takový lehký nádech do šeda.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#4 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu

Příspěvek od Tom0 »

Myslel jsem po přestavbě že tankuju standartní kvalitu, když auto přestalo po 5.000km jet na plyn a v montážní firmě z toho vyndali úplně černej filtr, tak se má myšlenka rozplynula. :cry:
Začal jsem tankovat jinde, ale ve stejném městě, nicméně vstřiky už byly v háji, tak mi dali nové v rámci záruky, každé 2000km mám takto zasraný filtr (který hlídám a preventivně měním) a za ním mám ještě jeden, nicméně ani to nezabránilo dalšímu zalepení...
Nyní zkouším Flagu, tak uvidím co to bude dělat, až přijdou nové vstřiky z polska, tak je tam dám a budu doufat že už to bude O.K.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 48
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo XC90 3.2 +LPG Summum 2007
Bydliště: Prievidza, SR

#5 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu

Příspěvek od brano14 »

chalani a koli comu svieti kontrolka motora. mne teraz svieti posledny mesiac, uz aj zhasla sama a zas svieti.origo volvo diagnostika ukazala ze je chudobna zmes. auto ide normalne,spotreba lpg v norme 15,15 priemer. najazdil som uz 36000km na lpg a pred tym to vobec nesvietilo, filter lpg bol meneny pred 15000 km.system je este v zaruke, tak mam nahanat montaznu firmu?
_________________
Volvo XC90 r.v.07 175kw 3.2 +LPG, Summum(Inscription),cierna metalizaObrázek
bolo:
Volvo V50 r.v.04 100kw 2D, Momentum, strieborna metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#6 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu

Příspěvek od Tom0 »

Určitě servisovat, zvednout bohatost na plynu, případně novou kalibraaci a bude to dobrý...

Ona si to benzínová jednotka zatím pobírá, ale už tě upozorňuje svítící kontrolkou že jsi mimo toleranční hodnoty.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“