Ahoj, pokud jde o LPG zástavbu v mém vozítku, slyším už trávu růst. Aktuálně mám u Lovata systému vstřiky Valtek 30. Auto jezdí zcela normálně, zhasla dokonce kontrolka motoru. Stoupla mi však spotřeba plynu, cca. o litr z 11 na 12 litrů. Je možné aby změnou vstřiků takto stoupla spotřeba, nebo je to pitomost?
Díky Dan
Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1307
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1122
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
Tak jestli máš spotřebu zjištěnou na více nádržích, tak bych zvýšení spotřeby nepřipisoval záměně vstřikovačů, ale provedené kalibraci a nastavení korekcí... Já teď začal jezdit na jinou pumpu (dražší), ale spotřeba na tento plyn je nižší...
Sám jsem měl v předchozím autě valteky 30 a žralo 8-9, potom odešla řídící jednotka, tak montážní firma nasadila novou a dělala komplet kalibraci, dělal to jiný člověk a po výměně žralo 7-8... A přitom vstřiky zůstaly stejné, a ani v jednom případě nesvítila kontrolka motoru...
Nicméně jestli to bere 11 a nebo 12, tak je to stále perfektní...
Sám mám teď zalepené vstřiky Lovato (už druhou sadu), přepnutí za studena je katastrofa, teď tankuju jen Flagu a mám objednány z polska 6ks nové Lovato za 400zl (což je krásná cena proti cenám nás) a v případě že to opět nevyjde, tak jdu taky do valteku 30...
Kvalita plynu u nás je hrozná, takto vypadá u mého auta filtr po ujetí 2000km na plyn:
Sám jsem měl v předchozím autě valteky 30 a žralo 8-9, potom odešla řídící jednotka, tak montážní firma nasadila novou a dělala komplet kalibraci, dělal to jiný člověk a po výměně žralo 7-8... A přitom vstřiky zůstaly stejné, a ani v jednom případě nesvítila kontrolka motoru...
Nicméně jestli to bere 11 a nebo 12, tak je to stále perfektní...
Sám mám teď zalepené vstřiky Lovato (už druhou sadu), přepnutí za studena je katastrofa, teď tankuju jen Flagu a mám objednány z polska 6ks nové Lovato za 400zl (což je krásná cena proti cenám nás) a v případě že to opět nevyjde, tak jdu taky do valteku 30...
Kvalita plynu u nás je hrozná, takto vypadá u mého auta filtr po ujetí 2000km na plyn:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14260
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1122
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
Myslel jsem po přestavbě že tankuju standartní kvalitu, když auto přestalo po 5.000km jet na plyn a v montážní firmě z toho vyndali úplně černej filtr, tak se má myšlenka rozplynula.
Začal jsem tankovat jinde, ale ve stejném městě, nicméně vstřiky už byly v háji, tak mi dali nové v rámci záruky, každé 2000km mám takto zasraný filtr (který hlídám a preventivně měním) a za ním mám ještě jeden, nicméně ani to nezabránilo dalšímu zalepení...
Nyní zkouším Flagu, tak uvidím co to bude dělat, až přijdou nové vstřiky z polska, tak je tam dám a budu doufat že už to bude O.K.

Začal jsem tankovat jinde, ale ve stejném městě, nicméně vstřiky už byly v háji, tak mi dali nové v rámci záruky, každé 2000km mám takto zasraný filtr (který hlídám a preventivně měním) a za ním mám ještě jeden, nicméně ani to nezabránilo dalšímu zalepení...
Nyní zkouším Flagu, tak uvidím co to bude dělat, až přijdou nové vstřiky z polska, tak je tam dám a budu doufat že už to bude O.K.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo XC90 3.2 +LPG Summum 2007
- Bydliště: Prievidza, SR
Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
chalani a koli comu svieti kontrolka motora. mne teraz svieti posledny mesiac, uz aj zhasla sama a zas svieti.origo volvo diagnostika ukazala ze je chudobna zmes. auto ide normalne,spotreba lpg v norme 15,15 priemer. najazdil som uz 36000km na lpg a pred tym to vobec nesvietilo, filter lpg bol meneny pred 15000 km.system je este v zaruke, tak mam nahanat montaznu firmu?
-
Offline
- Příspěvky: 1122
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
Určitě servisovat, zvednout bohatost na plynu, případně novou kalibraaci a bude to dobrý...
Ona si to benzínová jednotka zatím pobírá, ale už tě upozorňuje svítící kontrolkou že jsi mimo toleranční hodnoty.
Ona si to benzínová jednotka zatím pobírá, ale už tě upozorňuje svítící kontrolkou že jsi mimo toleranční hodnoty.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé