Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo V70 I, 2.5 TDI, man, 03/1998
- Bydliště: Horažďovice, okr. Klatovy
#1 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI
Ahoj kluci, mám problém s povolením šroubu na olejové vaně. I když jsem bejčil, tak se ani nehnul. Poslední výměna byla provedena odčerpáním v servisu, kde to takto dělají běžně. Nyní jsem si ale koupil olej Mobil 10W40 + origo volvo filtr a chtěl jsem si udělat výměnu sám (v servisu se musím pořád hádat, že chci olej Mobil a ne něco jinýho) a ono ejhle... šroub je na šestku imbus s měděnou těsnící podložkou. Pokud jste už někdo řešil podobný (stejný) problém, tak prosím o rady a zkušenosti. Předem díky
_________________
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI
mam nástavec do ráčny na 6 imbus... A nebo holt si na imbusovej klíč nasadit tyčku a předtim poklepat.... Doporučil bych pak výměnu šroubu i podložky a dotáhnout citovka a po pár kilometrech zkontrolovat těsnost... Svý zkušenosti už s přetaženýma zátkama mam a tudíž už mám na vaně dvacítku závit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo V70 I, 2.5 TDI, man, 03/1998
- Bydliště: Horažďovice, okr. Klatovy
#3 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI
jj, nástavce do ráčny atd. mám taky, ale jak píšeš, tak bych nerad šroub vytočil i se závitem. Podle stavu šroubu pochybuju, že ho vůbec kdy někdo vytáčel Zkusím to poklepání.
_________________
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI
co je tam za závit M14x1,5 ??? Pokud se ti nedejbože stane něco špatnýho mam tu k dispozici opravnou sadu na M15x1,5hansV70 píše:jj, nástavce do ráčny atd. mám taky, ale jak píšeš, tak bych nerad šroub vytočil i se závitem. Podle stavu šroubu pochybuju, že ho vůbec kdy někdo vytáčel Zkusím to poklepání.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#5 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI
Většinou je to tak,že co nejde silou jde ještě větší silou...ale poklepání třeba pomůže.
Ale na obou D5252t jsem měl šroub se 6ti hranou hlavou na 17 klíč.
Ale na obou D5252t jsem měl šroub se 6ti hranou hlavou na 17 klíč.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#6 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI
Podle toho ze tam mas sroub na imbus,bych rekl ze uz to nekdo pred tebou strhl a bude tam opravna sada.Je mozny uz to nekdo dal na lepidlo na zavity.Tak ze jak uz pisou kluci,poklepat celo sroubu kladivem,nebo sroub zlehka nahrat autogenem nebo horkovzduskou,pokud by byl nalepenej na to lepidlo.Jestli to budes nahrivat tim autogenem tak jen zlehka,at se ti ta zatka do toho hliniku nekousne.Jenom tak dychnout.hansV70 píše:Ahoj kluci, mám problém s povolením šroubu na olejové vaně. I když jsem bejčil, tak se ani nehnul. Poslední výměna byla provedena odčerpáním v servisu, kde to takto dělají běžně. Nyní jsem si ale koupil olej Mobil 10W40 + origo volvo filtr a chtěl jsem si udělat výměnu sám (v servisu se musím pořád hádat, že chci olej Mobil a ne něco jinýho) a ono ejhle... šroub je na šestku imbus s měděnou těsnící podložkou. Pokud jste už někdo řešil podobný (stejný) problém, tak prosím o rady a zkušenosti. Předem díky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek