S60 D5 automat divny zvuk

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Giocatore
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 D5

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od Giocatore »

Ahoj, mam S60 D5 120kw 2004 automat. Pri prudci akceleraci nebo kdyz dam vice plynu, motor v tahu- ,nekdy to udela i pre prerazeni, tak je slyset par vterin takove zasyceni az zabublani. Dela to ale jen nekdy a jen pri nekterych otackach. Neni to nijak hlasite, ale kdyz se clovek zaposloucha tak je to vevnitr malinko slyset.
Je to normalni?

Nemuze to byt nejaky prepousteci ventil? nebo olejem v prevodovce?
po kolika km se ma menit olej v prevodovce -automat?
volal jsem do volva 3x, a nekde mi rekli ze se nemeni, coz je podle me blbost, pak zase ze po 120 a jinde tvrdili ze po 160, tak nevim...

díky

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od hajnej »

Giocatore píše: volal jsem do volva 3x, a nekde mi rekli ze se nemeni, coz je podle me blbost, pak zase ze po 120 a jinde tvrdili ze po 160, tak nevim...

díky
jooo. nemění....a kde ti tohle řekli, at víme, komu se vyhejbat.

mění se po 60 tis km (tuším)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 445
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od sordo »

To zasyčení při přeřezení může mít na svědomí i regulátor tlaku v sání (resp. regulátor VGT na turbu).
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 827
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od cuhan »

Dcera má na Espace najeto nějakých 300tis.km je tam 6ti stupnový Aisin a olej původní,řadí jako po másle,dokud takhle bude řadit nebudu do toho vrtat,měnit po 60tis. jsou vyhozené prachy,u AR jsem měl 5ti stupnový Aisin najeto přes 320tis.řadil hezky plynule,na rady mudrců jsem vyměnil olej a od té doby jsem měl problém,takže když něco funguje nebudu do toho šťourat.. :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od Kuko28 »

tak když se neměnil do nějakých 150tis KM, pak bych už do toho nešťoural, pak už se stává náplň "doživotní" a zůstává doufat, že ten život bude dlouhý...

jinak mě bylo doporučeno měnit ideálně kolem 60/80tis KM.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Giocatore
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 D5

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od Giocatore »

Po 60000 si myslim ze je taky zbytecne moc casto. Kde mi rekli ze se nemeni si uz bohuzel nevzpomenu.
Ale mam za to ze v DE manualu je po 120000km....
Nemyslim si ze by to delal ten regulator tlaku na turbo. to by bylo kratske zasyceni jako kdyz upusti prebytecny vzduch. Tenhle zvuk co me to dela nekdy trva i 3-4 sekundy.
A dela to prave i pri prerazeni,i pri prudci akceleraci kdyz dam vice plynu ale ne vzdy!
A neni to takove syceni jako kdyz se upousti vzduch, ale spis takove cvrdlikani jemne se sycenim. neni to nic hlsiteho.
Tezko se to popisuje
Jinak to radi dobre, hladce, bez problemu.

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 445
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od sordo »

Chtělo by to slyšet na vlastní uši. Pokud jsi z Brna a okolí tak na to můžu mrknout.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od Kuko28 »

v servisce na saaba, který taky používá Aisina je uveden interval na výměnu oleje v převodovce 120tis KM
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Giocatore
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 D5

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od Giocatore »

no tak to by tak odpovidalo... v tom nemecky manualu je take 120 000km.
Do brno to mam hodne daleko. Jsem z usteckeho kraje. Louny, Chomutov...
Mohl bych to nahrat na video, ale asi to bude prd platny, protoze to na tom asi nebude slyset

Giocatore
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 D5

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od Giocatore »

Je tu nekdo poblíž Loun nebo Chomutova, kdo tomu rozumi a kdo by to mohl zkouknout? díky

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1004
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od David Patočka »

No, to asi není....teda alespoň ne nikdo, kdo by dělal dobře jenom Volva.
Někdy se vyplatí ujet 100 km a mít to udělané dobře, pokud se jedná o nějaký špek, tak nesvěřovat sousedovi, ani strejdovi.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od hajnej »

v tom ústeckym kraji to je fakt marný. i já jezdim do prahy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

iRRes
Offline
Příspěvky: 175
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 7 - Holešovice
Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od iRRes »

No zrovna automat bych nesidil. Interval je 60 000, proplach, vymena oleje, adaptace - cca 14 000 u Volva :-)

Me to syceni delal rezonator.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1004
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od David Patočka »

Hmm, pěkný.......a já blbec to dělám za 5000,-
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

iRRes
Offline
Příspěvky: 175
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 7 - Holešovice
Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od iRRes »

Jojo, velkej servis v 60 000 mě stál 30t. Fakt jen blbá díra na prachy ty auta. Kdyby ho tak člověk nepotřeboval :%)
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od Urvanej »

cuhan píše:... když něco funguje nebudu do toho šťourat.. :)
Dle této logiky nemá smysl měnit olej v motoru :%)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mot
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 518
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od mot »

U toho automatu se mění každých 160 000km mi bylo řečeno. Ovšem ten výplach atd musí dělat někdo autorizovaný nejlépe a to je pak okolo 12 000kč.

Známej má už druhého mercedesa, na prvním (číňan) najel 800 000km bez výměny oleje, na tom druhém (ML) zatím 300 000km a ani jednou na žádným nic neměnil :)

Takže má rada zní, jezdi dokud se tam nic nevysere, vrážet do auta peníze, jen proto, že je to někde psáno ... je blbost (výjimka je pravidelná výměna motorového oleje)
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3630
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od yoby »

A pak kde se berou ty pokažený automatky :-) Doživotní náplň na dožití almary :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14414
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od raolsa »

mot píše:Takže má rada zní, jezdi dokud se tam nic nevysere, vrážet do auta peníze, jen proto, že je to někde psáno ... je blbost
Ty tvoje auta bych chtěl vidět. :bad: Rozvody se taky nemění (vyměním zrovna motor až se to potká), brzdy až když začne pískat plech od destiček o kotouče (a dají se jenom desky - kotouče tam ještě nějaké jsou). Vzduchový filtr zřejmě ani nevíš, že auto má. Co je to kabinový filtr? To se mění? Atd. :%)
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od GDPR_user »

mot píše:U toho automatu se mění každých 160 000km mi bylo řečeno. Ovšem ten výplach atd musí dělat někdo autorizovaný nejlépe a to je pak okolo 12 000kč.

Známej má už druhého mercedesa, na prvním (číňan) najel 800 000km bez výměny oleje, na tom druhém (ML) zatím 300 000km a ani jednou na žádným nic neměnil :)

Takže má rada zní, jezdi dokud se tam nic nevysere, vrážet do auta peníze, jen proto, že je to někde psáno ... je blbost (výjimka je pravidelná výměna motorového oleje)
Ty voe tak na co sis koupil sračku jménem Volvo?? Jdi do medvěda,tam nemusíš měnit vůbec nic a můžeš se potom řadit mezi podobné kokoty. :bad: :bad:

mot
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 518
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od mot »

Na medvěda nemám bohužel :P

Samozřejmě do výměny oleje patří i všechny filtry (to je tzv servis) vy nýmandi. A k těm destičkám a kotoučům se ani nebudu vyjadřovat. To je spotřební zboží, stejně jako pneumatiky. Na těch taky nepojedu do tý doby dokud prasknou ...

A s oběma předchozími auty jsem neměl žádný problém (až na mondeo, po chipu začalo praskat těsnění na přepadu). Krom pravidelného servisu, který jsem si dělal sám se tam nic nedělalo ani na jednom autě.

V servis je to jako u doktora. Jednou jej člověk navštíví a pak je tam nonstop. Nasrat na ně, oni potřebují peníze, ne vám spravit auto abyste se tam už nikdy neukázali. :P

Mimochodem u toho medvěda jsem se bavil u výměny oleje převodovky (ten tam nikdy měněný nebyl), výměny motorového oleje samozřejmě proběhly ... vlastnoručně.
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1004
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od David Patočka »

Možná to byl Mercedes z dob, kdy němčouři auta ještě nedělaly z hoven a ze sejra ve španělské fabrice na traktory.

V dnešní době ošizených materiálů, funguje špinavý a černý olej, jako abrasivum, které tu převodovku postupně rozbrousí na sračku, takže pak už není potřeba nic spravovat.

Když tě některý ze zdejších " Nýmandů " poslechne, tak zaručeně neskončí s tachometrem na 800 000 km, ale v servisu za 80 000,-Kč ,
takže mám pocit, že sis přišel ze zdejších členů utahovat 8)

No, klávesnice snese hodně, ale to tady už známe.....byly tady i lepší kousci.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

mot
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 518
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od mot »

David Patočka píše:Možná to byl Mercedes z dob, kdy němčouři auta ještě nedělaly z hoven a ze sejra ve španělské fabrice na traktory.

V dnešní době ošizených materiálů, funguje špinavý a černý olej, jako abrasivum, které tu převodovku postupně rozbrousí na sračku, takže pak už není potřeba nic spravovat.

Když tě některý ze zdejších " Nýmandů " poslechne, tak zaručeně neskončí s tachometrem na 800 000 km, ale v servisu za 80 000,-Kč ,
takže mám pocit, že sis přišel ze zdejších členů utahovat 8)

No, klávesnice snese hodně, ale to tady už známe.....byly tady i lepší kousci.
Já jsem si řekl jen svůj názor, který nikomu nevnucuji. Nebudu se omlouvat za to, že mám auto jako pomocníka, ne jako koníček.

Mluvili jsme o převodovce a někdo z toho usoudil, že budu jezdit s autem bez investice tak dlouho dokud to neklekne .. to je k smíchu.

Proto bych to raději uzavřel, ať se tu nehádáme. Každý nechť si udělá svůj pohled na věc :)
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8290
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od Petr Marek »

David Patočka píše:Možná to byl Mercedes z dob, kdy němčouři auta ještě nedělaly z hoven a ze sejra ve španělské fabrice na traktory.

V dnešní době ošizených materiálů, funguje špinavý a černý olej, jako abrasivum, které tu převodovku postupně rozbrousí na sračku, takže pak už není potřeba nic spravovat.

Když tě některý ze zdejších " Nýmandů " poslechne, tak zaručeně neskončí s tachometrem na 800 000 km, ale v servisu za 80 000,-Kč ,
takže mám pocit, že sis přišel ze zdejších členů utahovat 8)

No, klávesnice snese hodně, ale to tady už známe.....byly tady i lepší kousci.
:good: :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

michal_0077
Offline
Příspěvky: 628
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

S60 D5 automat divny zvuk

Příspěvek od michal_0077 »

bohuzel automat je snad nejvice nachylna cast auta na zpusob jizdy...

Verim ze v optimalnich podminkach treba i tech 300 000km bez vymeny oleje namota, ale kolik takovejch aut je ktery jezdilo klidne stokilometrove streky po dalnicich...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé