S60 D5 automat divny zvuk
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků
- Vůz: S60 D5
S60 D5 automat divny zvuk
Ahoj, mam S60 D5 120kw 2004 automat. Pri prudci akceleraci nebo kdyz dam vice plynu, motor v tahu- ,nekdy to udela i pre prerazeni, tak je slyset par vterin takove zasyceni az zabublani. Dela to ale jen nekdy a jen pri nekterych otackach. Neni to nijak hlasite, ale kdyz se clovek zaposloucha tak je to vevnitr malinko slyset.
Je to normalni?
Nemuze to byt nejaky prepousteci ventil? nebo olejem v prevodovce?
po kolika km se ma menit olej v prevodovce -automat?
volal jsem do volva 3x, a nekde mi rekli ze se nemeni, coz je podle me blbost, pak zase ze po 120 a jinde tvrdili ze po 160, tak nevim...
díky
Je to normalni?
Nemuze to byt nejaky prepousteci ventil? nebo olejem v prevodovce?
po kolika km se ma menit olej v prevodovce -automat?
volal jsem do volva 3x, a nekde mi rekli ze se nemeni, coz je podle me blbost, pak zase ze po 120 a jinde tvrdili ze po 160, tak nevim...
díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 D5 automat divny zvuk
jooo. nemění....a kde ti tohle řekli, at víme, komu se vyhejbat.Giocatore píše: volal jsem do volva 3x, a nekde mi rekli ze se nemeni, coz je podle me blbost, pak zase ze po 120 a jinde tvrdili ze po 160, tak nevim...
díky
mění se po 60 tis km (tuším)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
S60 D5 automat divny zvuk
To zasyčení při přeřezení může mít na svědomí i regulátor tlaku v sání (resp. regulátor VGT na turbu).
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
S60 D5 automat divny zvuk
Dcera má na Espace najeto nějakých 300tis.km je tam 6ti stupnový Aisin a olej původní,řadí jako po másle,dokud takhle bude řadit nebudu do toho vrtat,měnit po 60tis. jsou vyhozené prachy,u AR jsem měl 5ti stupnový Aisin najeto přes 320tis.řadil hezky plynule,na rady mudrců jsem vyměnil olej a od té doby jsem měl problém,takže když něco funguje nebudu do toho šťourat.. 

_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
S60 D5 automat divny zvuk
tak když se neměnil do nějakých 150tis KM, pak bych už do toho nešťoural, pak už se stává náplň "doživotní" a zůstává doufat, že ten život bude dlouhý...
jinak mě bylo doporučeno měnit ideálně kolem 60/80tis KM.
jinak mě bylo doporučeno měnit ideálně kolem 60/80tis KM.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků
- Vůz: S60 D5
S60 D5 automat divny zvuk
Po 60000 si myslim ze je taky zbytecne moc casto. Kde mi rekli ze se nemeni si uz bohuzel nevzpomenu.
Ale mam za to ze v DE manualu je po 120000km....
Nemyslim si ze by to delal ten regulator tlaku na turbo. to by bylo kratske zasyceni jako kdyz upusti prebytecny vzduch. Tenhle zvuk co me to dela nekdy trva i 3-4 sekundy.
A dela to prave i pri prerazeni,i pri prudci akceleraci kdyz dam vice plynu ale ne vzdy!
A neni to takove syceni jako kdyz se upousti vzduch, ale spis takove cvrdlikani jemne se sycenim. neni to nic hlsiteho.
Tezko se to popisuje
Jinak to radi dobre, hladce, bez problemu.
Ale mam za to ze v DE manualu je po 120000km....
Nemyslim si ze by to delal ten regulator tlaku na turbo. to by bylo kratske zasyceni jako kdyz upusti prebytecny vzduch. Tenhle zvuk co me to dela nekdy trva i 3-4 sekundy.
A dela to prave i pri prerazeni,i pri prudci akceleraci kdyz dam vice plynu ale ne vzdy!
A neni to takove syceni jako kdyz se upousti vzduch, ale spis takove cvrdlikani jemne se sycenim. neni to nic hlsiteho.
Tezko se to popisuje
Jinak to radi dobre, hladce, bez problemu.
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
S60 D5 automat divny zvuk
Chtělo by to slyšet na vlastní uši. Pokud jsi z Brna a okolí tak na to můžu mrknout.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
S60 D5 automat divny zvuk
v servisce na saaba, který taky používá Aisina je uveden interval na výměnu oleje v převodovce 120tis KM
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků
- Vůz: S60 D5
S60 D5 automat divny zvuk
no tak to by tak odpovidalo... v tom nemecky manualu je take 120 000km.
Do brno to mam hodne daleko. Jsem z usteckeho kraje. Louny, Chomutov...
Mohl bych to nahrat na video, ale asi to bude prd platny, protoze to na tom asi nebude slyset
Do brno to mam hodne daleko. Jsem z usteckeho kraje. Louny, Chomutov...
Mohl bych to nahrat na video, ale asi to bude prd platny, protoze to na tom asi nebude slyset
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků
- Vůz: S60 D5
S60 D5 automat divny zvuk
Je tu nekdo poblíž Loun nebo Chomutova, kdo tomu rozumi a kdo by to mohl zkouknout? díky
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
S60 D5 automat divny zvuk
No, to asi není....teda alespoň ne nikdo, kdo by dělal dobře jenom Volva.
Někdy se vyplatí ujet 100 km a mít to udělané dobře, pokud se jedná o nějaký špek, tak nesvěřovat sousedovi, ani strejdovi.
Někdy se vyplatí ujet 100 km a mít to udělané dobře, pokud se jedná o nějaký špek, tak nesvěřovat sousedovi, ani strejdovi.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 D5 automat divny zvuk
v tom ústeckym kraji to je fakt marný. i já jezdim do prahy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
S60 D5 automat divny zvuk
No zrovna automat bych nesidil. Interval je 60 000, proplach, vymena oleje, adaptace - cca 14 000 u Volva
Me to syceni delal rezonator.

Me to syceni delal rezonator.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
S60 D5 automat divny zvuk
Hmm, pěkný.......a já blbec to dělám za 5000,-
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
S60 D5 automat divny zvuk
Jojo, velkej servis v 60 000 mě stál 30t. Fakt jen blbá díra na prachy ty auta. Kdyby ho tak člověk nepotřeboval 

_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 D5 automat divny zvuk
Dle této logiky nemá smysl měnit olej v motorucuhan píše:... když něco funguje nebudu do toho šťourat..

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 518
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
S60 D5 automat divny zvuk
U toho automatu se mění každých 160 000km mi bylo řečeno. Ovšem ten výplach atd musí dělat někdo autorizovaný nejlépe a to je pak okolo 12 000kč.
Známej má už druhého mercedesa, na prvním (číňan) najel 800 000km bez výměny oleje, na tom druhém (ML) zatím 300 000km a ani jednou na žádným nic neměnil
Takže má rada zní, jezdi dokud se tam nic nevysere, vrážet do auta peníze, jen proto, že je to někde psáno ... je blbost (výjimka je pravidelná výměna motorového oleje)
Známej má už druhého mercedesa, na prvním (číňan) najel 800 000km bez výměny oleje, na tom druhém (ML) zatím 300 000km a ani jednou na žádným nic neměnil

Takže má rada zní, jezdi dokud se tam nic nevysere, vrážet do auta peníze, jen proto, že je to někde psáno ... je blbost (výjimka je pravidelná výměna motorového oleje)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3630
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
S60 D5 automat divny zvuk
A pak kde se berou ty pokažený automatky
Doživotní náplň na dožití almary 


_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 automat divny zvuk
Ty tvoje auta bych chtěl vidět.mot píše:Takže má rada zní, jezdi dokud se tam nic nevysere, vrážet do auta peníze, jen proto, že je to někde psáno ... je blbost


_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
S60 D5 automat divny zvuk
Ty voe tak na co sis koupil sračku jménem Volvo?? Jdi do medvěda,tam nemusíš měnit vůbec nic a můžeš se potom řadit mezi podobné kokoty.mot píše:U toho automatu se mění každých 160 000km mi bylo řečeno. Ovšem ten výplach atd musí dělat někdo autorizovaný nejlépe a to je pak okolo 12 000kč.
Známej má už druhého mercedesa, na prvním (číňan) najel 800 000km bez výměny oleje, na tom druhém (ML) zatím 300 000km a ani jednou na žádným nic neměnil![]()
Takže má rada zní, jezdi dokud se tam nic nevysere, vrážet do auta peníze, jen proto, že je to někde psáno ... je blbost (výjimka je pravidelná výměna motorového oleje)


-
Offline
- Příspěvky: 518
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
S60 D5 automat divny zvuk
Na medvěda nemám bohužel 
Samozřejmě do výměny oleje patří i všechny filtry (to je tzv servis) vy nýmandi. A k těm destičkám a kotoučům se ani nebudu vyjadřovat. To je spotřební zboží, stejně jako pneumatiky. Na těch taky nepojedu do tý doby dokud prasknou ...
A s oběma předchozími auty jsem neměl žádný problém (až na mondeo, po chipu začalo praskat těsnění na přepadu). Krom pravidelného servisu, který jsem si dělal sám se tam nic nedělalo ani na jednom autě.
V servis je to jako u doktora. Jednou jej člověk navštíví a pak je tam nonstop. Nasrat na ně, oni potřebují peníze, ne vám spravit auto abyste se tam už nikdy neukázali.
Mimochodem u toho medvěda jsem se bavil u výměny oleje převodovky (ten tam nikdy měněný nebyl), výměny motorového oleje samozřejmě proběhly ... vlastnoručně.

Samozřejmě do výměny oleje patří i všechny filtry (to je tzv servis) vy nýmandi. A k těm destičkám a kotoučům se ani nebudu vyjadřovat. To je spotřební zboží, stejně jako pneumatiky. Na těch taky nepojedu do tý doby dokud prasknou ...
A s oběma předchozími auty jsem neměl žádný problém (až na mondeo, po chipu začalo praskat těsnění na přepadu). Krom pravidelného servisu, který jsem si dělal sám se tam nic nedělalo ani na jednom autě.
V servis je to jako u doktora. Jednou jej člověk navštíví a pak je tam nonstop. Nasrat na ně, oni potřebují peníze, ne vám spravit auto abyste se tam už nikdy neukázali.

Mimochodem u toho medvěda jsem se bavil u výměny oleje převodovky (ten tam nikdy měněný nebyl), výměny motorového oleje samozřejmě proběhly ... vlastnoručně.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
S60 D5 automat divny zvuk
Možná to byl Mercedes z dob, kdy němčouři auta ještě nedělaly z hoven a ze sejra ve španělské fabrice na traktory.
V dnešní době ošizených materiálů, funguje špinavý a černý olej, jako abrasivum, které tu převodovku postupně rozbrousí na sračku, takže pak už není potřeba nic spravovat.
Když tě některý ze zdejších " Nýmandů " poslechne, tak zaručeně neskončí s tachometrem na 800 000 km, ale v servisu za 80 000,-Kč ,
takže mám pocit, že sis přišel ze zdejších členů utahovat
No, klávesnice snese hodně, ale to tady už známe.....byly tady i lepší kousci.
V dnešní době ošizených materiálů, funguje špinavý a černý olej, jako abrasivum, které tu převodovku postupně rozbrousí na sračku, takže pak už není potřeba nic spravovat.
Když tě některý ze zdejších " Nýmandů " poslechne, tak zaručeně neskončí s tachometrem na 800 000 km, ale v servisu za 80 000,-Kč ,
takže mám pocit, že sis přišel ze zdejších členů utahovat

No, klávesnice snese hodně, ale to tady už známe.....byly tady i lepší kousci.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 518
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
S60 D5 automat divny zvuk
Já jsem si řekl jen svůj názor, který nikomu nevnucuji. Nebudu se omlouvat za to, že mám auto jako pomocníka, ne jako koníček.David Patočka píše:Možná to byl Mercedes z dob, kdy němčouři auta ještě nedělaly z hoven a ze sejra ve španělské fabrice na traktory.
V dnešní době ošizených materiálů, funguje špinavý a černý olej, jako abrasivum, které tu převodovku postupně rozbrousí na sračku, takže pak už není potřeba nic spravovat.
Když tě některý ze zdejších " Nýmandů " poslechne, tak zaručeně neskončí s tachometrem na 800 000 km, ale v servisu za 80 000,-Kč ,
takže mám pocit, že sis přišel ze zdejších členů utahovat![]()
No, klávesnice snese hodně, ale to tady už známe.....byly tady i lepší kousci.
Mluvili jsme o převodovce a někdo z toho usoudil, že budu jezdit s autem bez investice tak dlouho dokud to neklekne .. to je k smíchu.
Proto bych to raději uzavřel, ať se tu nehádáme. Každý nechť si udělá svůj pohled na věc

-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8290
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
S60 D5 automat divny zvuk
David Patočka píše:Možná to byl Mercedes z dob, kdy němčouři auta ještě nedělaly z hoven a ze sejra ve španělské fabrice na traktory.
V dnešní době ošizených materiálů, funguje špinavý a černý olej, jako abrasivum, které tu převodovku postupně rozbrousí na sračku, takže pak už není potřeba nic spravovat.
Když tě některý ze zdejších " Nýmandů " poslechne, tak zaručeně neskončí s tachometrem na 800 000 km, ale v servisu za 80 000,-Kč ,
takže mám pocit, že sis přišel ze zdejších členů utahovat![]()
No, klávesnice snese hodně, ale to tady už známe.....byly tady i lepší kousci.


_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 628
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
S60 D5 automat divny zvuk
bohuzel automat je snad nejvice nachylna cast auta na zpusob jizdy...
Verim ze v optimalnich podminkach treba i tech 300 000km bez vymeny oleje namota, ale kolik takovejch aut je ktery jezdilo klidne stokilometrove streky po dalnicich...
Verim ze v optimalnich podminkach treba i tech 300 000km bez vymeny oleje namota, ale kolik takovejch aut je ktery jezdilo klidne stokilometrove streky po dalnicich...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé