V70 2,5 TDi na projetí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Podolí
- Vůz: XC 70 D5 AWD (D5244T4), M66, MY 2007
V70 2,5 TDi na projetí
Našel by se někdo s V70 a motorem 2,5 TDi 103kW kdo by byl ochoten auto zapůjčit na krátkou projížďku? (stačí pár set metrů). Připadá mě, že u mé V70 začíná pozdě tlačit turbo a vůbec výkon se mě jaksi nezdá tak bych rád s něčím porovnal. Nelépe Brno a okolí.
-
Offline
- Příspěvky: 2398
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
V70 2,5 TDi na projetí
Klidně
ale myslím, že moje auto není na porovnání zrovna to pravé

ale myslím, že moje auto není na porovnání zrovna to pravé

-
Offline
- Příspěvky: 855
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
- It’s my birthday
V70 2,5 TDi na projetí
taky nemám problém, jen to mám v automatu, tak nevím, jestli je to pro tvůj test ideální. 

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 2398
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
V70 2,5 TDi na projetí
No, já to mám sice v manuálu, zato v benzínovém, a navíc jede lée než D7... 

-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Podolí
- Vůz: XC 70 D5 AWD (D5244T4), M66, MY 2007
V70 2,5 TDi na projetí
Díky oběma, ale rád bych aby to byla opravdu stejná motorizace v manuálu. Jde mě hlavně o motor. Že by byly potřeba vyměnit tlumiče vím i bez testu, ale nemám zbytečnejch 30k 

-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 2,5 TDi na projetí
dojeď do Zlína a můžeš zkusit. Kdy ti začíná tlačit turbo?
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Podolí
- Vůz: XC 70 D5 AWD (D5244T4), M66, MY 2007
V70 2,5 TDi na projetí
Do Zlina klidne dojedu. Jde me spis o to, jak tady ctu o razantnich nastupech turba tak to u me rozhodne nenastava. Jakejsi kopanecek je citit kolem cca 2300. Turbo me za studena malunko piska a slyset je ho cca uz od tech 1900 coz by melo byt ale pocitove to tam jaksi neni...
-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 2,5 TDi na projetí
co jsem slyšel, třeba od Daliho, tak se snad nikomu nestalo, že odešlo turbo. Takže tady můžeš být v klidu. Pokud ti to netáhne, nebo začne táhnout pozdě, tak to může být: váha vzduchu, nějaký AGR ventil, který dávkuje palivo, prasklá nějaká hadice.
Vyzkoušej následující na rovince:
- zařaď 2ku, ať má třeba 1300 ot, sešlápni plyn, do cca 2000 ot to bude mrtvé a pak to vystřelí
- zařaď 3ku, ať má třeba zase 1300 ot, sešlápni do třetiny plyn, ať má auto tendenci zrychlovat, auto ti pomalu začne zrychlovat (nebudeš ale cítit sílu motoru), jakmile dosáhne 1800 ot, tak ucítíš, že najednou se chytlo turbo a má motor tah
- kontinuálně by ti pak mělo turbo tlačit minimálně do 4 000 ot
- hodně ovlivňuje zapnutá klima - já když ji zapnu, tak se turbo chytí klidně o 200 ot později a motor má menší sílu (o něco, ale menší - jde to poznat hlavně na 4. a 5. převodový stupeň)
Tak se to chová mně a je to dle mne v pořádku.
Vyzkoušej následující na rovince:
- zařaď 2ku, ať má třeba 1300 ot, sešlápni plyn, do cca 2000 ot to bude mrtvé a pak to vystřelí
- zařaď 3ku, ať má třeba zase 1300 ot, sešlápni do třetiny plyn, ať má auto tendenci zrychlovat, auto ti pomalu začne zrychlovat (nebudeš ale cítit sílu motoru), jakmile dosáhne 1800 ot, tak ucítíš, že najednou se chytlo turbo a má motor tah
- kontinuálně by ti pak mělo turbo tlačit minimálně do 4 000 ot
- hodně ovlivňuje zapnutá klima - já když ji zapnu, tak se turbo chytí klidně o 200 ot později a motor má menší sílu (o něco, ale menší - jde to poznat hlavně na 4. a 5. převodový stupeň)
Tak se to chová mně a je to dle mne v pořádku.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Podolí
- Vůz: XC 70 D5 AWD (D5244T4), M66, MY 2007
V70 2,5 TDi na projetí
Tak jsem to vyzkoušel a závěr je následující:
Turbo začíná tlačit asi správně, kolem 2000ot je cítit změna v chování motoru resp. jakýsi zátah turba. Ale o tom, že by auto "vystřelilo" teda nemůže být řeč...
Dál tlačí turbo tak jak má, cca do 4000ot auto v podstatě plynule zrychluje, byť mě ještě připadá že někde kolem 2300-2500ot nastává jakýsi "druhý zátah"...
Tak nevím, možná je to tak jak to má být, nemám s čím porovnat.
Turbo začíná tlačit asi správně, kolem 2000ot je cítit změna v chování motoru resp. jakýsi zátah turba. Ale o tom, že by auto "vystřelilo" teda nemůže být řeč...
Dál tlačí turbo tak jak má, cca do 4000ot auto v podstatě plynule zrychluje, byť mě ještě připadá že někde kolem 2300-2500ot nastává jakýsi "druhý zátah"...
Tak nevím, možná je to tak jak to má být, nemám s čím porovnat.
-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 2,5 TDi na projetí
Dle popisu je to ok. Kolem tech 2300 - 2500 jeste motor trochu jeste ozije, nejvice se to projevuje n 3, 4 a 5 stupen. Jinak na 3 to nevystreli, proste se to rozjede. Ale na 2 to vystreli, do sedacek te to zatlaci.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé