B200FT nestartuje a nestartuje

Pro sedmy a devítky

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

B200FT nestartuje a nestartuje

Příspěvek od mikis »

Zdárek, s kamarádem řeším problem na jeho devítce rv97 s motorem B200FT + LPG Viale.
Při studeném startu (na benzín) motor točí třeba třicet vteřin i déle než pak opatrně chytne.
Už to bylo u kde koho, ale nikdo nic nenašel. plynem by to být nemělo protože plynaři ho měli odpojený a dělalo to to stejné..
Někde jsem tady zaslechl něco o tzv. start injector??? nevím ani jak to funguje, ale nemohlo by to být ono?? Dá se nějak jednoduše ověřit funkce tohodle udělátka(pokud tam vůbec je)..
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

slava
Offline
Příspěvky: 30
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: praha

Příspěvek od slava »

a nemuze bejt problem ve vzduchove vaze (ne prutokomer ale ta potvora co ma drzet volnobezne otacky) on ji nekdo pri predelavce na plyn dokonce presvorkovava ze vede z motoru ze spoda do LPG mixu ona ale ma vest do kolena sani a za studena to potom nekomu nestartuje
_________________
960 r.v.96 kombi 2.5i B6254

GDPR_user

Re: B200FT nestartuje a nestartuje

Příspěvek od GDPR_user »

mikis píše:Zdárek, s kamarádem řeším problem na jeho devítce rv97 s motorem B200FT + LPG Viale.
Při studeném startu (na benzín) motor točí třeba třicet vteřin i déle než pak opatrně chytne.
Už to bylo u kde koho, ale nikdo nic nenašel. plynem by to být nemělo protože plynaři ho měli odpojený a dělalo to to stejné..
Někde jsem tady zaslechl něco o tzv. start injector??? nevím ani jak to funguje, ale nemohlo by to být ono?? Dá se nějak jednoduše ověřit funkce tohodle udělátka(pokud tam vůbec je)..
A co podávací čerpadlo benzínu?

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

slava píše:a nemuze bejt problem ve vzduchove vaze (ne prutokomer ale ta potvora co ma drzet volnobezne otacky) on ji nekdo pri predelavce na plyn dokonce presvorkovava ze vede z motoru ze spoda do LPG mixu ona ale ma vest do kolena sani a za studena to potom nekomu nestartuje
Ta potvora co drží volnoběh jak říkáš, tak to není v první řadě váha, ta je na víku filtru a má uplně jinou funkci..... a navíc tenhle typ LPG nemá vůbec směšonač má normálně čtyřbodovej vstřik takže trubky zůstavaj origo zapojený. Jinak dík za snahu.
Navíc si myslim že pokud by byl vadný regulátor volnoběžnejch otáček, půjde to natočit pouhým sešlápnutím plynu, ale to nedělá taky nic...
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Re: B200FT nestartuje a nestartuje

Příspěvek od mikis »

martinopel píše:
mikis píše:Zdárek, s kamarádem řeším problem na jeho devítce rv97 s motorem B200FT + LPG Viale.
Při studeném startu (na benzín) motor točí třeba třicet vteřin i déle než pak opatrně chytne.
Už to bylo u kde koho, ale nikdo nic nenašel. plynem by to být nemělo protože plynaři ho měli odpojený a dělalo to to stejné..
Někde jsem tady zaslechl něco o tzv. start injector??? nevím ani jak to funguje, ale nemohlo by to být ono?? Dá se nějak jednoduše ověřit funkce tohodle udělátka(pokud tam vůbec je)..
A co podávací čerpadlo benzínu?
čerpadlo OK čerpá jak má
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

Ještě někdo má nějaký nápad????

A co to "start injection" ví někdo co to je, jak to funguje a jestli se to nachází i v tomhle voze??
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2038
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

start injektor jsem měl celou zimu odpojen a startoval jsem každý den bez problémů...

zkoumal někdo tlak paliva? vrací se nějaké palivo vratným potrubím?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

standa píše:start injektor jsem měl celou zimu odpojen a startoval jsem každý den bez problémů...

zkoumal někdo tlak paliva? vrací se nějaké palivo vratným potrubím?
Bohužel vrací...... :cry: a zkoušel jsem i výměnu regulačního ventilu za jiný odzkoušený a stejný výsledek... dokonce jsem si sestrojil měřák na tlak benálu ve vsřik rampě a...... okamžitě po otočení klíčku jde na 3atm.... takže Ok myslím, je to jako na mém...
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2866
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Chvíli startuj a pak se podívej na svíčky, zda jsou mokré či suché. To by ti mělo napovědět směr pátrání. Nemáš váhu vzduchu na zkoušku ji vyměnit?

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

Jarda S40 píše:Chvíli startuj a pak se podívej na svíčky, zda jsou mokré či suché. To by ti mělo napovědět směr pátrání. Nemáš váhu vzduchu na zkoušku ji vyměnit?
měl jsem ale z B230FT to jsem zkoušel, stejné...
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2866
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Chtělo by to stejnou (tu váhu), mě tam z devítky taky nechodila úplně přesně jako ze dvojky. Fungovala, ale volnoběh nebyl úplně gut.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Celou dobu tady řešíte problem s nastartováním motoru, jestli jsem to pochopil dobře tak tem motor chytne ale až po 30ti vteřinach a ještě k tomu u studenyho motoru. hrábni pod sání třetího válce je tam čidlo to proměř na
-10 °c...............8260-10560 ohm
+20°c................2280-2720 ohm
+80°c................290-364 ohm

předpokladam že ty čerpadla ti jedou obě...
jinak těch věcí muže bejt víc..
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

marra píše:Celou dobu tady řešíte problem s nastartováním motoru, jestli jsem to pochopil dobře tak tem motor chytne ale až po 30ti vteřinach a ještě k tomu u studenyho motoru. hrábni pod sání třetího válce je tam čidlo to proměř na
-10 °c...............8260-10560 ohm
+20°c................2280-2720 ohm
+80°c................290-364 ohm

předpokladam že ty čerpadla ti jedou obě...
jinak těch věcí muže bejt víc..
OK, zítra to vyzkouším... jinak mám k dispozici funkční čidlo teploty motoru (předpokládám že to je to co máš ma mysli) můžu ho připojit bez montáže do bloku bude to mít nějaký význam?? Aspoň na ten studenej start na vyzkoušení...

čerpadla jedou obě

a nová informace..... tlak na vstřikovací rampě je 2atm při sešlápnutí mírně stoupne. Na mém 2,3turbo je na 3atm, ale to není směrodatné.

Nevíš náhodou kolik by měl opravdu být na B200FT ???
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2866
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

K tomu tlaku bych řekl taky 3 atm, bude to asi stejné. Nicméně to netvrdím jistě, ale logicky proč by mělo mít turbo menší tlak?

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

Jarda S40 píše:K tomu tlaku bych řekl taky 3 atm, bude to asi stejné. Nicméně to netvrdím jistě, ale logicky proč by mělo mít turbo menší tlak?
nejde o turbo... jde o rozdíl mezi b230ft a b200ft tedy o objem motoru. tam by to možná určitou logiku mělo...dvoulitr má menší spotřebu paliva a při použití stejných vstřiků by se toho mohlo dosáhnout sice dobou vstřiku, ale také TLAKEM paliva...

správné hodnoty chce někde vyčíst aby to bylo na beton....
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

tlak na liště by měl bejt 2,5 bar při volnoběžnych otačkach a při sešlapnutí plynu vyběhne na 3,0 bar nesmí kolisat, nezaleží na tom jestli je to 2,0 L nebo 2,3 L nebo 2,5 L. Čerpadlo tlakovy je schopno dodat přes 4,0 bary ale zpětny ventil na liště reguluje jakej tlak v ní bude.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

mikis píše:čidlo teploty motoru (předpokládám že to je to co máš ma mysli) můžu ho připojit bez montáže do bloku bude to mít nějaký význam?? Aspoň na ten studenej start na vyzkoušení...
některy čidla jsou více odporovy některy méně (žeee Chlumáku :-D ) takže se podívej na čísla abys měl to stejny a s tou zkouškou bez našroubování si nejsem jist, otazkou je jestli je čidlo kostřeny přes hlavu nebo drátem :-k
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

marra píše:tlak na liště by měl bejt 2,5 bar při volnoběžnych otačkach a při sešlapnutí plynu vyběhne na 3,0 bar nesmí kolisat, nezaleží na tom jestli je to 2,0 L nebo 2,3 L nebo 2,5 L. Čerpadlo tlakovy je schopno dodat přes 4,0 bary ale zpětny ventil na liště reguluje jakej tlak v ní bude.
Tak já bych se přikláněl k čerpadlu resp. k regul. ventilu ,říkáš že nezáleží na motoru tedy tam dám na zk. z mého B230FT, jinak ale já mám tlak na rampě už při otočení klíčku a pak i na volnoběh 3bary při sešlápnutí jde cca 3,4... záleží jak prudce se přidá.

i když by to musela být sakra smůla/štěstí, aby to bylo ventilem, už jsem tam totiž dával jinej z vrakáče (údajně funkční)... ještě zkusím na chvilku zablokovat přepad a zjistit na kolik to vyběhne=je-li pumpa v normě...

zatím díky možná že nakonec stejně skončí v nějakém pochybném modřanském servisu :-D
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

mikis píše:zatím díky možná že nakonec stejně skončí v nějakém pochybném modřanském servisu :-D
Tos pohnojil 8)

ale jinak jestli ti to na volnoběh dáva 3bary tak to bude jen malinko bohaty ale idealní je když je to v normálním stavu alespon se vyhneš jakymkoli anomaliim
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

Tak proběhla výměna reg. ventilů lišty jeho za můj a opačně. tlak na mé rampě z orig ventikem 3bar při volnoběhu. Po výměně 2,2baru, jede normal jako předtím jen možná při studeném motoru mírné zaváhání při akceleraci teplý ok.

problémový B200FT s jeho ventikem 2,0bar při volnoběhu start cca20sec
s ventikem z mého auta 2,7bar a opět start cca 20sec = ventikem to není. jen mě matou ty rozdílné hodnoty stejných ventilů.

Dále jsem zjistil zajímavou věc při otočení klíčkem čerpadlo sepne cca na 3sec a natlakuje okruh.....udělám li to u svého vozu znova opět čerpadlo běží cca tři sec prostě pokaždé třeba pětkrát za sebou.

kdežto u našeho problémového vozu na první otočení natlakuje ale po druhé už znova nesepne....dokud tlak neklesne....nebo se nenastartuje

Tak co je zprávně??
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Příspěvek od DejFe »

Ja si myslim ze to ze netlakuje hned za sebou je normalni taky mi to dela , pockas na cvaknuti a muzes znovu ...
Ale na motoru B200Ft uz myslim nenajdes StartInjektor , je nahrazen tim ze ridici jednotka necha dele otevrene strikovace.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
This topic is 14 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900 - opravy“