DSTC - senzor příčného zrychlení

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Příbram
Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10

#1 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od T00M »

Zdravím, poslední dobou svítí kontrolka stabilizace. Začalo to vždycky za vlhka, teď to svítí permanentně. Na VIDĚ povídali že tam vídí chybovou hlášku senzoru příčného zrychlení.
Nemá někdo recept jak se k němu co nejrychleji dostat? Údajně je pod loketní opěrkou.



P.S. u zadního zapalovače mám odklopný držák na odpadky(nemyslím malý odklopný popelník), nezjišťoval někdo ze srandy kolik stojí originál pytlíky do tohoto odpadkového koše? :D
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#2 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od David Patočka »

Je tam ano, ale pokud nemáš v kapse jinej, tak tam ani nemusíš lézt.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 59
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
Bydliště: Hradec Králové

#3 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od pldvk »

Originál pytlíky do toho koše neexistují. Píše se to v originál manuálu. Doporučují použít jakýkoliv,který tam pasuje.
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Příbram
Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10

#4 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od T00M »

Je v tom senzoru něco mechanickýho nebo jen tištěny spoj?
Podle toho chování při různých teplotách bych řekl, že tam je bezolověný pájení a něco se odlepilo.

Přemýšlím zda nezkusit návod na opravu grafických karet. Sundat všechno zbytečný a vložit na deset minut do elektrické trouby zapéct na 200°C.

Ale pokud je tam nějaký gyroskop ba něco podobného tak abych to neroztavil.
I když rozbitý to už je, tak co.
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od Urvanej »

Bude tam drobný rozdíl v použitých součástkách, které se na grafiky používají s vyšší teplotní odolností, tudíž bych spíš očekával, že ty co jsou v tom gyroskopu to nepřežijou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#6 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od michal_0077 »

bezolovenypajeni je vsude :) zase ta ekologie, nebo zdravotni nezavadnost...

jestli to neni zatavene tak se do toho koukni, popripade to chvilku pofoukej horkovzduskou at se cin zaleje... ale myslim ze to stejne bude mechanicke podstaty...

kazdopadne napis az se do toho kouknes...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#7 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od ok2ucx »

Úplně mi vstávají vlasy hrůzou. Proč to nenecháte opravit někým, kdo tomu opravdu rozumí? Mnohá elektronika se dá skutečně zachránit - třeba palubky 2002-2003.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

#8 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od GDPR_user »

ok2ucx píše:Úplně mi vstávají vlasy hrůzou. Proč to nenecháte opravit někým, kdo tomu opravdu rozumí? Mnohá elektronika se dá skutečně zachránit - třeba palubky 2002-2003.

Pavel
Jste u vás houby profíci .Se s tím serete,když to stačí hodit do trouby a poádně zapéct.Je lepší použít máslo,nebo sádlo?? :ROFL: :ROFL:

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#9 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od michal_0077 »

nahodou ja uz takhle opravil par smd desek... bohuzel nemam na profesionalni zarizeni, grafika na notebooku jede jak nova a to chtel menit DELL novou desku

u nejakeho cidla je to snad uplne jedno, proc by to nemohl zkusit... stejne si koupi nove...

ja zapomel v dnesni dobe je na vsechno potreba odbornik, usmudlanej garaznik s mikropajkou vam nevoni :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#10 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od GDPR_user »

michal_0077 píše:nahodou ja uz takhle opravil par smd desek... bohuzel nemam na profesionalni zarizeni, grafika na notebooku jede jak nova a to chtel menit DELL novou desku

u nejakeho cidla je to snad uplne jedno, proc by to nemohl zkusit... stejne si koupi nove...

ja zapomel v dnesni dobe je na vsechno potreba odbornik, usmudlanej garaznik s mikropajkou vam nevoni :)
Nevšiml jsem si,že by jsi někde psal o mikropájce.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#11 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od David Patočka »

Je lepší to zkusit opravit sám, a pak to vylejt do záchoda.

Mě taky každej den volají chytráci, copa to dělám s tou automatickou převodovkou, že ji wopravim.
A japa je to možný, že spravuju šestikvaltový manuály, kde na to beru věci ??? dyž je Volvo nedodává.

Takže dát do trouby, a než skončí v bedně růžovka, tak máš hotovo.
A mikropájkou si můžeš něco vytetovat na rameno :ROFL:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Příbram
Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10

#12 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od T00M »

Tak zapečení nepomohlo, chová se to pořad stejně. Koho by zajímalo jak to vypadá vevnítř přikládám foto.

Čidlo jsem objednal jiné. Bohužel na vrakovištích v okolí neměli vozidla s DSTC nebo si ho naopak moc cenili. Třeba Volvo Mratín za 3000,-.
Objednal jsem ho od kluků z polska přes Allegro za 1450,- i s dopravou, kdo má účet na aukru tak může přes něj nakupovat i na Allegru.
IMG_0468.JPG
IMG_0469.JPG
před zapečením
před zapečením
po zapečení
po zapečení
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#13 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od kwiko »

Parada, nevzdavaj to, raz sa ti to mozno podari.
Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 184
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň

#14 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od TUNER »

Volvo Mratín ? ))) Na tyhle jelita by měl každej kdo něco chce hodně rychle zapomenout a hoooodně velkym obloukem se jim vyhnout....
_________________
Můj mazel je Škoda 130 1,8T.....ostatní je druhořadý.....
XC 70 - OCEAN RACE - 2,4T + LPG - MAN - 2002
Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Příbram
Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10

#15 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od T00M »

Osvědčil se mi pan Čížek z RCVolvo ve Praze Štěrboholech.
Pokud něco nemá, tak zkoušim Mratín, ale pokaždý když jsem to zkusil, bylo to minimálně jednou tak drahý.
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni

skreči
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 711
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

#16 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od skreči »

ahoj zkus mi to poslat, pokud tedy máš zájem, dám to našemu elektronikovi, opravuje opravdu úplně všechno co ještě jde opravit,,,,což tohle by mohlo jít,,,pokud máš zájem dej SZ, za kouknutí mu dávám dvoje redwhite a za opravu patery
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#17 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od eLzyx »

no, "řeším" úplně stejný problém. Sehnat tohle čidlo je nadlidský úkol. Nachází se jen v S80 1998 až S60/V70 2001 a ještě mám pocit, že to má pokaždé jiné part.n. V novějších je integrováno spolu s ještě jedním čidlem (k airbagům?).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#18 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od michal_0077 »

jsem cekal ze se to nepovede zachranit... jeste jsem neslysel o nikom komu by se to povedlo...

narozdil od palubek, tam je vysoka uspesnost
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Příbram
Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10

#19 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od T00M »

skreči píše:ahoj zkus mi to poslat, pokud tedy máš zájem, dám to našemu elektronikovi, opravuje opravdu úplně všechno co ještě jde opravit,,,,což tohle by mohlo jít,,,pokud máš zájem dej SZ, za kouknutí mu dávám dvoje redwhite a za opravu patery
Dík už mám jiný kus.
eLzyx píše:no, "řeším" úplně stejný problém. Sehnat tohle čidlo je nadlidský úkol. Nachází se jen v S80 1998 až S60/V70 2001 a ještě mám pocit, že to má pokaždé jiné part.n. V novějších je integrováno spolu s ještě jedním čidlem (k airbagům?).
Na vrakovištích to může být problém, ale zkus Aukro, Allegro nebo Ebay. Tam se to sehnat dá.
S těma číslama máš pravdu je v tom hokej. Když koukneš na fotky výše tak si všimni, že z každé strany čidla je jiné číslo(pro EU 9496452 a pro USA 9496453) .
Když jsem volal do servisu tak mi řekli podle VIN úplně jiné číslo, ale dal jsem tam to co jsem tam měl a s kterým to dříve fungovalo.

Zvláštní je že to teď funguje tak na 80%, stejně se to někdy znovu rozsvítí. Nevim jestli nechce na VIDE vyčistit starý chybový hlášky, nebo jestli neodchází k tomu všemu ještě kroužek polohy volantu.
Nevíte někdo?
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#20 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od eLzyx »

The car must first be calibrated and then test driven if work is carried out on any vital components in the DSTC-system (steering wheel angle sensor, control module DSTC, control module steering angle sensor, brake pressure sensor (1 and 2), servo unit, yaw rate sensor (1 and 2) or lateral acceleration sensor). Calibrating is carried out using VIDA vehicle communication or according to the last description in this document.
When calibrating in the workshop, position the car on a flat surface with the wheels pointing forward. Turn the steering wheel with the ignition turned on at least 15° to the right or left. Then turn the steering wheel to the centre position and start calibrating.
The test drive must include at least one right and one left turn (more than 45°), cover at least 100 meters and a braking from 70 km/h to 50 km/h.
The test is passed if the DSTC warning lamp does not light.

Calibrate and test drive as above if any work that may have affected the steering and /or the wheel alignment ( straight ahead position) has been carried out.

Test driving cars model year 2002-
Note! Drive where other traffic will not be disrupted.

The car must first be calibrated and then test driven if work is carried out on any vital components in the DSTC-system (steering wheel angle sensor, control module DSTC, control module steering angle sensor, brake pressure sensor (1 and 2), servo unit or active yaw control sensor). Calibrating is carried out using VIDA vehicle communication or according to the last description in this document.
When calibrating in the workshop, position the car on a flat surface with the wheels pointing forward. Turn the steering wheel with the ignition turned on at least 15° to the right or left. Then turn the steering wheel to the centre position and start calibrating.
The test drive must include at least one right and one left turn (more than 45°), cover at least 100 meters and a braking from 50 km/h to a standstill.
The car has passed the test if the dynamic stability and traction control (DSTC) system does not light any lamps (the traction control lamp, the ABS warning lamp or the general brake warning lamp).

Calibrate and test drive as above if any work that may have affected the steering and /or the wheel alignment ( straight ahead position) has been carried out.

Calibrating (adaptation) without diagnostic tools

A special test drive can be carried out as an alternative to using VIDA for calibration. Two basic requirements needed in order to carry out the calibration is that the lateral acceleration whilst driving must not be too high (no sharp turns) and the road surface must be even, smooth (no potholes, grooves etc) and not slippery.

Erase diagnostic trouble codes (DTCs). Certain diagnostic trouble codes (DTCs) corresponding to calibration cannot be erased until calibration has been successfully carried out
Drive the car a distance of 30 km (18.64 miles) with regard to the above requirements. Calibration (adaptation)has been carried out 100% after driving the recommended distance. Driving a distance of 10 km (6.21 miles) gives a calibration of up to 75-80%. Calibration is not cancelled if diagnostic trouble codes (DTCs) are stored, which means that the test drive can continue
Return to the workshop and read off the diagnostic trouble codes (DTCs). Calibration has been successful if no diagnostic trouble codes (DTCs) have been stored
If diagnostic trouble codes (DTCs) have been stored again, erase the diagnostic trouble codes (DTCs) and test drive again.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Příbram
Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10

#21 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od T00M »

Dnes jsem poslal ženu do Adusumu na diagnostiku a toto mi to vyplivlo.
2CB52673-23CC-4E10-824D-9A887419D346.jpg
2CB52673-23CC-4E10-824D-9A887419D346.jpg (77.93 KiB) Zobrazeno 3830 x
Diagnostiku AutoCom neznám, nebyla by VIDA podrobnější?

Chyby na lamda sondě si nevšímejte to je kvůli LPG.

Za tu kalibraci díky. Zkusim
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#22 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od kwiko »

autocom je derivat delphi. chybove kody su zvycajne OK, ale ich interpretacia je casto zavadzajuca.

kazdopadne by to chcelo skalibrovat cez vidu. ked nepomoze treba prekontrolovat konektory, napruzit kontakty...a az potom zhanat zdruzeny snimac pohybu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#23 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od eLzyx »

by mě spíše zajímalo, jestli by to šlo přestavět na ten modernější systém se sdruženým čidlem. Těch je všude relativně dost.

Ale asi jo ... ŘJ je stejná, číslo SW taky.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Příbram
Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10

#24 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od T00M »

Na kalibraci jsem byl cca před 2 měsíci, ujel jsem potom 700m a svítilo to zas, tak jsem to otočil napíchli to znovu a stejná chyba. Takže ted půjdu po kabelu a zkusim poškádlit konektory.
Co jsem koukal na schéma zapojení tak senzor je znazorněn kódem 7/128 pokud jsem to správně pochopil podle legendy.
diagram.png
legenda.png
legenda.png (41 KiB) Zobrazeno 3442 x
Nevíte kde je umístěna tato jednotka ABS/DSTC kam přicházejí všechny kabely?
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#25 DSTC - senzor příčného zrychlení

Příspěvek od Urvanej »

V tom samym dokumentu, ze kterýho si vytáhnul to schéma, by měl být i rozkres umístění. Případně volvowiringdiagrams.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“