Zdravím, poslední dobou svítí kontrolka stabilizace. Začalo to vždycky za vlhka, teď to svítí permanentně. Na VIDĚ povídali že tam vídí chybovou hlášku senzoru příčného zrychlení.
Nemá někdo recept jak se k němu co nejrychleji dostat? Údajně je pod loketní opěrkou.
P.S. u zadního zapalovače mám odklopný držák na odpadky(nemyslím malý odklopný popelník), nezjišťoval někdo ze srandy kolik stojí originál pytlíky do tohoto odpadkového koše?
_________________ Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Je tam ano, ale pokud nemáš v kapse jinej, tak tam ani nemusíš lézt.
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Je v tom senzoru něco mechanickýho nebo jen tištěny spoj?
Podle toho chování při různých teplotách bych řekl, že tam je bezolověný pájení a něco se odlepilo.
Přemýšlím zda nezkusit návod na opravu grafických karet. Sundat všechno zbytečný a vložit na deset minut do elektrické trouby zapéct na 200°C.
Ale pokud je tam nějaký gyroskop ba něco podobného tak abych to neroztavil.
I když rozbitý to už je, tak co.
_________________ Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Bude tam drobný rozdíl v použitých součástkách, které se na grafiky používají s vyšší teplotní odolností, tudíž bych spíš očekával, že ty co jsou v tom gyroskopu to nepřežijou.
bezolovenypajeni je vsude zase ta ekologie, nebo zdravotni nezavadnost...
jestli to neni zatavene tak se do toho koukni, popripade to chvilku pofoukej horkovzduskou at se cin zaleje... ale myslim ze to stejne bude mechanicke podstaty...
Úplně mi vstávají vlasy hrůzou. Proč to nenecháte opravit někým, kdo tomu opravdu rozumí? Mnohá elektronika se dá skutečně zachránit - třeba palubky 2002-2003.
ok2ucx píše:Úplně mi vstávají vlasy hrůzou. Proč to nenecháte opravit někým, kdo tomu opravdu rozumí? Mnohá elektronika se dá skutečně zachránit - třeba palubky 2002-2003.
Pavel
Jste u vás houby profíci .Se s tím serete,když to stačí hodit do trouby a poádně zapéct.Je lepší použít máslo,nebo sádlo??
nahodou ja uz takhle opravil par smd desek... bohuzel nemam na profesionalni zarizeni, grafika na notebooku jede jak nova a to chtel menit DELL novou desku
u nejakeho cidla je to snad uplne jedno, proc by to nemohl zkusit... stejne si koupi nove...
ja zapomel v dnesni dobe je na vsechno potreba odbornik, usmudlanej garaznik s mikropajkou vam nevoni
michal_0077 píše:nahodou ja uz takhle opravil par smd desek... bohuzel nemam na profesionalni zarizeni, grafika na notebooku jede jak nova a to chtel menit DELL novou desku
u nejakeho cidla je to snad uplne jedno, proc by to nemohl zkusit... stejne si koupi nove...
ja zapomel v dnesni dobe je na vsechno potreba odbornik, usmudlanej garaznik s mikropajkou vam nevoni
Nevšiml jsem si,že by jsi někde psal o mikropájce.
Je lepší to zkusit opravit sám, a pak to vylejt do záchoda.
Mě taky každej den volají chytráci, copa to dělám s tou automatickou převodovkou, že ji wopravim.
A japa je to možný, že spravuju šestikvaltový manuály, kde na to beru věci ??? dyž je Volvo nedodává.
Takže dát do trouby, a než skončí v bedně růžovka, tak máš hotovo.
A mikropájkou si můžeš něco vytetovat na rameno
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Tak zapečení nepomohlo, chová se to pořad stejně. Koho by zajímalo jak to vypadá vevnítř přikládám foto.
Čidlo jsem objednal jiné. Bohužel na vrakovištích v okolí neměli vozidla s DSTC nebo si ho naopak moc cenili. Třeba Volvo Mratín za 3000,-.
Objednal jsem ho od kluků z polska přes Allegro za 1450,- i s dopravou, kdo má účet na aukru tak může přes něj nakupovat i na Allegru.
IMG_0468.JPG
IMG_0469.JPG
IMG_0470.JPG
IMG_0471.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Osvědčil se mi pan Čížek z RCVolvo ve Praze Štěrboholech.
Pokud něco nemá, tak zkoušim Mratín, ale pokaždý když jsem to zkusil, bylo to minimálně jednou tak drahý.
_________________ Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
ahoj zkus mi to poslat, pokud tedy máš zájem, dám to našemu elektronikovi, opravuje opravdu úplně všechno co ještě jde opravit,,,,což tohle by mohlo jít,,,pokud máš zájem dej SZ, za kouknutí mu dávám dvoje redwhite a za opravu patery
_________________ bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
no, "řeším" úplně stejný problém. Sehnat tohle čidlo je nadlidský úkol. Nachází se jen v S80 1998 až S60/V70 2001 a ještě mám pocit, že to má pokaždé jiné part.n. V novějších je integrováno spolu s ještě jedním čidlem (k airbagům?).
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
skreči píše:ahoj zkus mi to poslat, pokud tedy máš zájem, dám to našemu elektronikovi, opravuje opravdu úplně všechno co ještě jde opravit,,,,což tohle by mohlo jít,,,pokud máš zájem dej SZ, za kouknutí mu dávám dvoje redwhite a za opravu patery
Dík už mám jiný kus.
eLzyx píše:no, "řeším" úplně stejný problém. Sehnat tohle čidlo je nadlidský úkol. Nachází se jen v S80 1998 až S60/V70 2001 a ještě mám pocit, že to má pokaždé jiné part.n. V novějších je integrováno spolu s ještě jedním čidlem (k airbagům?).
Na vrakovištích to může být problém, ale zkus Aukro, Allegro nebo Ebay. Tam se to sehnat dá.
S těma číslama máš pravdu je v tom hokej. Když koukneš na fotky výše tak si všimni, že z každé strany čidla je jiné číslo(pro EU 9496452 a pro USA 9496453) .
Když jsem volal do servisu tak mi řekli podle VIN úplně jiné číslo, ale dal jsem tam to co jsem tam měl a s kterým to dříve fungovalo.
Zvláštní je že to teď funguje tak na 80%, stejně se to někdy znovu rozsvítí. Nevim jestli nechce na VIDE vyčistit starý chybový hlášky, nebo jestli neodchází k tomu všemu ještě kroužek polohy volantu.
Nevíte někdo?
_________________ Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
The car must first be calibrated and then test driven if work is carried out on any vital components in the DSTC-system (steering wheel angle sensor, control module DSTC, control module steering angle sensor, brake pressure sensor (1 and 2), servo unit, yaw rate sensor (1 and 2) or lateral acceleration sensor). Calibrating is carried out using VIDA vehicle communication or according to the last description in this document.
When calibrating in the workshop, position the car on a flat surface with the wheels pointing forward. Turn the steering wheel with the ignition turned on at least 15° to the right or left. Then turn the steering wheel to the centre position and start calibrating.
The test drive must include at least one right and one left turn (more than 45°), cover at least 100 meters and a braking from 70 km/h to 50 km/h.
The test is passed if the DSTC warning lamp does not light.
Calibrate and test drive as above if any work that may have affected the steering and /or the wheel alignment ( straight ahead position) has been carried out.
Test driving cars model year 2002-
Note! Drive where other traffic will not be disrupted.
The car must first be calibrated and then test driven if work is carried out on any vital components in the DSTC-system (steering wheel angle sensor, control module DSTC, control module steering angle sensor, brake pressure sensor (1 and 2), servo unit or active yaw control sensor). Calibrating is carried out using VIDA vehicle communication or according to the last description in this document.
When calibrating in the workshop, position the car on a flat surface with the wheels pointing forward. Turn the steering wheel with the ignition turned on at least 15° to the right or left. Then turn the steering wheel to the centre position and start calibrating.
The test drive must include at least one right and one left turn (more than 45°), cover at least 100 meters and a braking from 50 km/h to a standstill.
The car has passed the test if the dynamic stability and traction control (DSTC) system does not light any lamps (the traction control lamp, the ABS warning lamp or the general brake warning lamp).
Calibrate and test drive as above if any work that may have affected the steering and /or the wheel alignment ( straight ahead position) has been carried out.
Calibrating (adaptation) without diagnostic tools
A special test drive can be carried out as an alternative to using VIDA for calibration. Two basic requirements needed in order to carry out the calibration is that the lateral acceleration whilst driving must not be too high (no sharp turns) and the road surface must be even, smooth (no potholes, grooves etc) and not slippery.
Erase diagnostic trouble codes (DTCs). Certain diagnostic trouble codes (DTCs) corresponding to calibration cannot be erased until calibration has been successfully carried out
Drive the car a distance of 30 km (18.64 miles) with regard to the above requirements. Calibration (adaptation)has been carried out 100% after driving the recommended distance. Driving a distance of 10 km (6.21 miles) gives a calibration of up to 75-80%. Calibration is not cancelled if diagnostic trouble codes (DTCs) are stored, which means that the test drive can continue
Return to the workshop and read off the diagnostic trouble codes (DTCs). Calibration has been successful if no diagnostic trouble codes (DTCs) have been stored
If diagnostic trouble codes (DTCs) have been stored again, erase the diagnostic trouble codes (DTCs) and test drive again.
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
autocom je derivat delphi. chybove kody su zvycajne OK, ale ich interpretacia je casto zavadzajuca.
kazdopadne by to chcelo skalibrovat cez vidu. ked nepomoze treba prekontrolovat konektory, napruzit kontakty...a az potom zhanat zdruzeny snimac pohybu.
Na kalibraci jsem byl cca před 2 měsíci, ujel jsem potom 700m a svítilo to zas, tak jsem to otočil napíchli to znovu a stejná chyba. Takže ted půjdu po kabelu a zkusim poškádlit konektory.
Co jsem koukal na schéma zapojení tak senzor je znazorněn kódem 7/128 pokud jsem to správně pochopil podle legendy.
diagram.png
legenda.png
Nevíte kde je umístěna tato jednotka ABS/DSTC kam přicházejí všechny kabely?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni