Zdarec pánové,
dnes se mi stala taková věc. Vytáčím dvojku na 5000 a při přeřazení na trojku a sešlápnutí pedálu až k podlaze se za mnou vyvalil bleděmodrý oblak dýmu jako sviňa a to samý následovalo při přeřazení na čtyřku? A je to tak týden co se mi začala strácet voda, ale pod autem je sucho?
2.4Turbo 142 Kw V70I......
Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
- Bydliště: Chomutov
Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II, 2.4i automat
Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....
Asi ti jde voda do válců a z výfuku ven jako pára. Až to z výfuku poteče proudem, je s motorem ámen.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12935
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....
Modrá smrdí spíš olejem a nemusí to být ámen, "jen" fouknutý těsnění. Nebo taky turbo pouští olejík, nebo něco uplně jinýho. To, co sem zmínil já, lze snadno ověřit. Změř si kompresi jednotlivých válců, a koukni na turbo, jesi nemá vůli. Když budeš šťoura a patlal jako já, tak to máš za hodinu hotový, zkušenec i za 15 minut...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
- Bydliště: Chomutov
Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....
Před měsícem byl celý motor včetně převodovky a spojky venku z auta a vše se přetěsňovalo mimo těsnění pod hlavou. A když jsem se ptal na turbo tak mi říkal, že bylo plný oleje? Teď už se olej neztrácí.....
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....
Modrý dým bude olej - uniká přes turbo.
Olej se ztrácí, uvidíš.
Olej se ztrácí, uvidíš.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....
Tak to bych neřekl, jestli ti mizí voda, tak je to buď těsnění pod palicí, nebo prasklá hlava. Když se mi to stalo po třetí tak za mnou bylo nejdřív modro bílo a z válců jsem měl akvárka plná fridexu. Když to bude turbína, což je asi ještě dobrá zpráva, tak budeš mít sání plné oleje, sundej koleno u klapky a bude jasno.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 396
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....
Resil jsem neco podobneho - na volnobeh cim dal vice mlhy, voda se neztracela nijak zavratnym tempem a smrdelo to spis po oleji, rozhodne jsem si takto nepredstavoval vodni paru. Nakonec jsem sehnal jiny T5 motor a po dlouhem planovani tam sel zabudovat. Pri rozborce puvodniho byla nalezne vlasecnicova trhlina na prvnim valci skrz naskrz az k pistu...takze to byl asi hlavni problem. Po vymene je kourivost ta tam, pravda, je tam i druhe turbo, neb tohle melo trosku vuli (ale nebylo uvnitr ublite).
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé