Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
dykobras
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Bydliště: Chomutov

Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....

Příspěvek od dykobras »

Zdarec pánové,
dnes se mi stala taková věc. Vytáčím dvojku na 5000 a při přeřazení na trojku a sešlápnutí pedálu až k podlaze se za mnou vyvalil bleděmodrý oblak dýmu jako sviňa a to samý následovalo při přeřazení na čtyřku? A je to tak týden co se mi začala strácet voda, ale pod autem je sucho?

2.4Turbo 142 Kw V70I......
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza

tomasvv
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II, 2.4i automat

Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....

Příspěvek od tomasvv »

Asi ti jde voda do válců a z výfuku ven jako pára. Až to z výfuku poteče proudem, je s motorem ámen.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12936
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....

Příspěvek od Urvanej »

Modrá smrdí spíš olejem a nemusí to být ámen, "jen" fouknutý těsnění. Nebo taky turbo pouští olejík, nebo něco uplně jinýho. To, co sem zmínil já, lze snadno ověřit. Změř si kompresi jednotlivých válců, a koukni na turbo, jesi nemá vůli. Když budeš šťoura a patlal jako já, tak to máš za hodinu hotový, zkušenec i za 15 minut...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dykobras
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Bydliště: Chomutov

Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....

Příspěvek od dykobras »

Před měsícem byl celý motor včetně převodovky a spojky venku z auta a vše se přetěsňovalo mimo těsnění pod hlavou. A když jsem se ptal na turbo tak mi říkal, že bylo plný oleje? Teď už se olej neztrácí.....
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....

Příspěvek od doktor »

Modrý dým bude olej - uniká přes turbo.
Olej se ztrácí, uvidíš.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Mattyfu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 960
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....

Příspěvek od Mattyfu »

Tak to bych neřekl, jestli ti mizí voda, tak je to buď těsnění pod palicí, nebo prasklá hlava. Když se mi to stalo po třetí tak za mnou bylo nejdřív modro bílo a z válců jsem měl akvárka plná fridexu. Když to bude turbína, což je asi ještě dobrá zpráva, tak budeš mít sání plné oleje, sundej koleno u klapky a bude jasno.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

PeS
Offline
Příspěvky: 396
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

Bleděmodrý oblak dýmu za mnou.....

Příspěvek od PeS »

Resil jsem neco podobneho - na volnobeh cim dal vice mlhy, voda se neztracela nijak zavratnym tempem a smrdelo to spis po oleji, rozhodne jsem si takto nepredstavoval vodni paru. Nakonec jsem sehnal jiny T5 motor a po dlouhem planovani tam sel zabudovat. Pri rozborce puvodniho byla nalezne vlasecnicova trhlina na prvnim valci skrz naskrz az k pistu...takze to byl asi hlavni problem. Po vymene je kourivost ta tam, pravda, je tam i druhe turbo, neb tohle melo trosku vuli (ale nebylo uvnitr ublite).
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé