S 60 Polestar

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1660
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

S 60 Polestar

Příspěvek od ttoommaasseekk »

https://www.swedespeed.com/artman2/publish/Volvo_News/production_S60_Polestar.html

Tak pěkná hračka pro Austrálii.
:good:

Technical Specifications

Performance
0-100 km/h 4.9 sec
Top speed 250 km/h - limited

Engine
6-cylinder inline T6 engine, 2953 cc
257kw (350bhp) @ 5700 rpm
500+Nm @ 2800-4750rpm
Max 6500 RPM
Polestar engine software
New Borg Warner turbo
New intercooler
2.5" stainless full-flow exhaust system with 3.5" tail pipes.

Chassis
Polestar Öhlins, 2-way adjustable shock absorbers
Upgraded springs
o 60N/mm front, 65N/mm rear. (80% stiffer than stock)
Upgraded stabilizers front and rear
Upgraded rear tie blades
Upgraded top mount in front and rear
Upgraded toe link arms in rear
Strut brace with carbonfiber enforcement
235/40R19, Michelin Pilot Super Sport
Bespoke Polestar rims, 8x19" ET51

Weight
o 1684kg - same as standard S60 T6 R-Design

Drivetrain
AWF21 automatic gearbox
o Launch control
o Modified transmission software for faster shifts and launch control
o Modified AWD software for more rear torque

Brakes
Front:
o 336x29 mm ventilated discs
o Jurid 958 performance brake pad
Rear:
o 302x22 mm ventilated discs
o HP2000 Brembo performance brake pads

Aero
o New Polestar front splitter corners
o New Polestar rear spoiler
o New Polestar diffuser

Interior/Exterior
o Polestar door trims
o Polestar badge on front grille
o Polestar badge on boot
o Polestar gear shift knob
o Polestar badge on engine
o Polestar limited edition plate on door sills and steering wheel
o Black outside mirror covers
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

S 60 Polestar

Příspěvek od wickey »

nemelo to mit puvodne snad 500 koni? tohle je nezajimave..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 687
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Šaľa

S 60 Polestar

Příspěvek od lakio »

wickey píše:nemelo to mit puvodne snad 500 koni? tohle je nezajimave..
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=19&t=4926
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

S 60 Polestar

Příspěvek od dali »

Hlavně to zabili tím automatem, šašci :( Koncept dobrej, s tímhle asi díru do světa neudělaj, když podobný a lepší parametry, jak výkonový, tak dynamický v přímce maj dneska sériový německý diesely.

bizon17
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07

S 60 Polestar

Příspěvek od bizon17 »

Až vyjede od polestaru alespoň něco takovýho, tak tomu budu říkat sportovní auto. a né jebce s 350 koníky :lol:
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1660
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

S 60 Polestar

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Kdo z vás touží mít doma 500 koní?
Já tedy rozhodně ne.
Máme v práci pár aut, která mají 350 až 450 koní a domů bych to nechtěl.
Je to prima svezení, to jo, ale co jako? Na semaforech dobrý, na pospíchání dobrý, ale na rodinnou cestu zbytečně moc výkonu. Nehledě na to, že na ježdění do práce je to nesmysl. Kór třeba do Prahy nebo třeba na vzdálenost 10-20km, bo se ten mnohaválec pomalu ani neohřeje nehledě na teplotu oleje.
Proč sériová Impreza nemá 500 koní? Protože je nepotřebuje. (nechci tu ty dvě auta srovnávat)
Volvo přeci nikdy nedělalo ultimativní fofr káry, ale auta co umí překvapit a ochránit.
Mě sériový Polestar nepřijde jako marná hračka. Kdo na ní má, určitě se vyblbne a na silnici zazáří a zaujme.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 15 roků
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

S 60 Polestar

Příspěvek od MarekV »

mne zasa az na upravu podvozku pride ta "verejna" verzia celkom nezaujmava
jasne - je to lepsie ako T6 R design ale nic moc extra za ty prachy

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1660
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

S 60 Polestar

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Tak jasně, cena, ale asi je to cena za exkluzivitu.
Mě by třeba barva, kola a brzdy zaujaly hned.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

S 60 Polestar

Příspěvek od dali »

ttoommaasseekk píše:Kdo z vás touží mít doma 500 koní?
Já tedy rozhodně ne.
Máme v práci pár aut, která mají 350 až 450 koní a domů bych to nechtěl.
Je to prima svezení, to jo, ale co jako? Na semaforech dobrý, na pospíchání dobrý, ale na rodinnou cestu zbytečně moc výkonu. Nehledě na to, že na ježdění do práce je to nesmysl. Kór třeba do Prahy nebo třeba na vzdálenost 10-20km, bo se ten mnohaválec pomalu ani neohřeje nehledě na teplotu oleje.
Díky tomu jak jsou dneska všechny auta pekelně těžký, tak věřím že se někdo, kdo touží po 500 koních najde.
To už musíš bejt jó masírka abys něčím takovým jezdil do práce. Můj názor je, že jako druhý auto na víkend... proč ne :wink: Dobrá námitka je na co s sebou tahat 1700kg váhy, když je to auto na víkend a pro radost, jenže od mainstreamových výrobců moc lehkých a výkonných aut na trhu nenajdete. Vždyť i mrňavý BMW 1 M Coupé váží 1500kg. Někdo řekne že je lepší si na tohle koupit třeba Caterhama, ale když jsem viděl pár videí, co to dělá když se někdo snaží využít potenciál toho vozítka, tak do toho bych teda asi nevlez :oops:

spy
Offline
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

S 60 Polestar

Příspěvek od spy »

Ani se nedivím, že to pustili do Austrálie, tam je V6 jako rozumný základní motor.

A k 500 koním, ani já bych to nechtěl... Ono to totiž mimo závodní dráhu opravdu postrádá smysl, i těch 240koní, co má T5 je v reálném provozu dost a dost (a to moje C70 není žádný hubeňour). I proto sem se opravdu hodně po testovací jízdě zamiloval do Toyoty GT86, která není žádná přemotorovaná bestie, ale "everyday joy" :-)
A jestli s tím někdo chce jezdit 200km/h rovně po dálnici? To můžu i s 1,9TDI (když zrovna fouká příhodný vítr :-)), na to nepotřebuju sportovní auto...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

iRRes
Offline
Příspěvky: 175
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 7 - Holešovice
Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm

S 60 Polestar

Příspěvek od iRRes »

Libí se pekelne, ale mam co delat abych se nezrakvil v ty svy :evil: Video s 383km/h dobrej vtípek :P
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

S 60 Polestar

Příspěvek od tomasss »

Taky 500k kategorie je mnohem hubenejsi a jsou v ni uplne jiny auta nez 350k kategorie (kde je i ledajakej "sportovni" diesel s polovicni spotrebou). A pokud T6 s cipem od Polestaru ma 242kW/480Nm a tohle jen 257kW/500Nm, clovek musi bejt asi hodne ujetej fanda aby si cenovej rozdil dokazal oduvodnit.
Pro slusny uvedeni na trh tam meli nechat M66, 500hp a s automatem dal nabizet seriovky...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4973
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

S 60 Polestar

Příspěvek od Ondra. »

ttoommaasseekk píše:Kdo z vás touží mít doma 500 koní?
Já tedy rozhodně ne.
Máme v práci pár aut, která mají 350 až 450 koní a domů bych to nechtěl.
Je to prima svezení, to jo, ale co jako? Na semaforech dobrý, na pospíchání dobrý, ale na rodinnou cestu zbytečně moc výkonu. Nehledě na to, že na ježdění do práce je to nesmysl. Kór třeba do Prahy nebo třeba na vzdálenost 10-20km, bo se ten mnohaválec pomalu ani neohřeje nehledě na teplotu oleje.
Proč sériová Impreza nemá 500 koní? Protože je nepotřebuje. (nechci tu ty dvě auta srovnávat)
Volvo přeci nikdy nedělalo ultimativní fofr káry, ale auta co umí překvapit a ochránit.
Mě sériový Polestar nepřijde jako marná hračka. Kdo na ní má, určitě se vyblbne a na silnici zazáří a zaujme.
krásný... souhlasím
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

S 60 Polestar

Příspěvek od tomasss »

ttoommaasseekk píše:Volvo přeci nikdy nedělalo ultimativní fofr káry, ale auta co umí překvapit a ochránit.
Jestli jsem teda celou propagaci Polestaru S60 pochopil spravne, tak presne tyhle nalepky se chteji zbavit a ukazat ze umi i vic. To jinak nemuseli vyvijet "samostatnou" znacku Polestar S60, a zustat u Volva S60 Polestar.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

S 60 Polestar

Příspěvek od dali »

+ 1
Když koncept na okruhu zpráskal RS4 a M3, celkem mě to zahřálo. Tohle je pouhý předražený navěšení tuningovýma a stylingovýma součástkama, přičemž ten styling podle mě převažuje. Ale hádat se nebudu, jsem tu v menšině :green: Naštěstí jsou i jiný fóra, kde se najde spousta lidí, který to maj hozený stejně jako já a světe div se, řeší taky Volva, takže mi nijak nerve žíly, když se tady dočtu maximálně jak nejlíp vyleštit R-design D2 Powershift.

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1660
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

S 60 Polestar

Příspěvek od ttoommaasseekk »

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

S 60 Polestar

Příspěvek od jogin3 »

Stejne tady ve smes nikdo z nas na to nema :D . Ja jsem rad za svoji T5ku, ano na praci co moc neni pri cene dnesniho benzinu, pravda novy BMW M5 v dieslu nabidne kotel vykonu za krasnou spotrebu, jinak to video jsem videl nekolikrat, zajimava je ta spotreba, kdyz se podivas o kolik dilku to stahne za kilometr :D
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1660
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

S 60 Polestar

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Tak kochat se můžeme všichni, ne? :wink:
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: HonzaT, M@C, Urvanej