Tak pěkná hračka pro Austrálii.

Technical Specifications
Performance
0-100 km/h 4.9 sec
Top speed 250 km/h - limited
Engine
6-cylinder inline T6 engine, 2953 cc
257kw (350bhp) @ 5700 rpm
500+Nm @ 2800-4750rpm
Max 6500 RPM
Polestar engine software
New Borg Warner turbo
New intercooler
2.5" stainless full-flow exhaust system with 3.5" tail pipes.
Chassis
Polestar Öhlins, 2-way adjustable shock absorbers
Upgraded springs
o 60N/mm front, 65N/mm rear. (80% stiffer than stock)
Upgraded stabilizers front and rear
Upgraded rear tie blades
Upgraded top mount in front and rear
Upgraded toe link arms in rear
Strut brace with carbonfiber enforcement
235/40R19, Michelin Pilot Super Sport
Bespoke Polestar rims, 8x19" ET51
Weight
o 1684kg - same as standard S60 T6 R-Design
Drivetrain
AWF21 automatic gearbox
o Launch control
o Modified transmission software for faster shifts and launch control
o Modified AWD software for more rear torque
Brakes
Front:
o 336x29 mm ventilated discs
o Jurid 958 performance brake pad
Rear:
o 302x22 mm ventilated discs
o HP2000 Brembo performance brake pads
Aero
o New Polestar front splitter corners
o New Polestar rear spoiler
o New Polestar diffuser
Interior/Exterior
o Polestar door trims
o Polestar badge on front grille
o Polestar badge on boot
o Polestar gear shift knob
o Polestar badge on engine
o Polestar limited edition plate on door sills and steering wheel
o Black outside mirror covers




 Koncept dobrej, s tímhle asi díru do světa neudělaj, když podobný a lepší parametry, jak výkonový, tak dynamický v přímce maj dneska sériový německý diesely.
 Koncept dobrej, s tímhle asi díru do světa neudělaj, když podobný a lepší parametry, jak výkonový, tak dynamický v přímce maj dneska sériový německý diesely.


 Dobrá námitka je na co s sebou tahat 1700kg váhy, když je to auto na víkend a pro radost, jenže od mainstreamových výrobců moc lehkých a výkonných aut na trhu nenajdete. Vždyť i mrňavý BMW 1 M Coupé váží 1500kg. Někdo řekne že je lepší si na tohle koupit třeba Caterhama, ale když jsem viděl pár videí, co to dělá když se někdo snaží využít potenciál toho vozítka, tak do toho bych teda asi nevlez
 Dobrá námitka je na co s sebou tahat 1700kg váhy, když je to auto na víkend a pro radost, jenže od mainstreamových výrobců moc lehkých a výkonných aut na trhu nenajdete. Vždyť i mrňavý BMW 1 M Coupé váží 1500kg. Někdo řekne že je lepší si na tohle koupit třeba Caterhama, ale když jsem viděl pár videí, co to dělá když se někdo snaží využít potenciál toho vozítka, tak do toho bych teda asi nevlez 

 Video s 383km/h dobrej vtípek
 Video s 383km/h dobrej vtípek 


 Naštěstí jsou i jiný fóra, kde se najde spousta lidí, který to maj hozený stejně jako já a světe div se, řeší taky Volva, takže mi nijak nerve žíly, když se tady dočtu maximálně jak nejlíp vyleštit R-design D2 Powershift.
 Naštěstí jsou i jiný fóra, kde se najde spousta lidí, který to maj hozený stejně jako já a světe div se, řeší taky Volva, takže mi nijak nerve žíly, když se tady dočtu maximálně jak nejlíp vyleštit R-design D2 Powershift.
 . Ja jsem rad za svoji T5ku, ano na praci co moc neni pri cene dnesniho benzinu, pravda novy BMW M5 v dieslu nabidne kotel vykonu za krasnou spotrebu, jinak to video jsem videl nekolikrat, zajimava je ta spotreba, kdyz se podivas o kolik dilku to stahne za kilometr
 . Ja jsem rad za svoji T5ku, ano na praci co moc neni pri cene dnesniho benzinu, pravda novy BMW M5 v dieslu nabidne kotel vykonu za krasnou spotrebu, jinak to video jsem videl nekolikrat, zajimava je ta spotreba, kdyz se podivas o kolik dilku to stahne za kilometr