V7O I TDi - otáčky

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

V7O I TDi - otáčky

Příspěvek od kubexxx »

Pánové možná že Vám bude připadat můj dotaz tak trochu jak od dítěte :D Jelikož mám teď prvního chrochta, tak by mě zajímalo jaké jsou ideální otáčky při jízdě. A to nejdřív než se motor zahřeje a potom při zahřátém motoru. Navíc když dejme tomu pojedu delší dobu po dálnici je třeba nechat motor chvíli běžet když zastavím? . Nerad bych ubližoval motoru příliš nízkými/vysokými otáčkami a jiným způsobem.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Maťa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 111
Registrován: 13 roků
Bydliště: Pohořany u Olomouce
Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat

V7O I TDi - otáčky

Příspěvek od Maťa »

Ja nez se mi motor zahreje na provozni teplotu tocim max.2000ot.Jak se prohreje tak klidne 3000-3500ot/min.Sem tam i vic na vypaleni sazi :D .Po jizde na dalnici nebo kdyz mu das kour,urcite nechat bezet par minut na volnobeh,k vuli dochlazeni turba.

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

V7O I TDi - otáčky

Příspěvek od kubexxx »

Díky moc :)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

V7O I TDi - otáčky

Příspěvek od wickey »

hlavne to nepodtacej kvuli peknym cisilkum na displeji.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

V7O I TDi - otáčky

Příspěvek od kubexxx »

Palubní počítač nemám, takže ani žádná čísílka :D Snažím se motor držet v takových otáčkách, aby motor reagoval na přidání plynu :)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé