 Jelikož mám teď prvního chrochta, tak by mě zajímalo jaké jsou ideální otáčky při jízdě. A to nejdřív než se motor zahřeje a potom při zahřátém motoru. Navíc když dejme tomu pojedu delší dobu po dálnici je třeba nechat motor chvíli běžet když zastavím? . Nerad bych ubližoval motoru příliš nízkými/vysokými otáčkami a jiným způsobem.
 Jelikož mám teď prvního chrochta, tak by mě zajímalo jaké jsou ideální otáčky při jízdě. A to nejdřív než se motor zahřeje a potom při zahřátém motoru. Navíc když dejme tomu pojedu delší dobu po dálnici je třeba nechat motor chvíli běžet když zastavím? . Nerad bych ubližoval motoru příliš nízkými/vysokými otáčkami a jiným způsobem.V7O I TDi - otáčky
- Autor
- Zpráva
- 
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
V7O I TDi - otáčky
Pánové možná že Vám bude připadat můj dotaz tak trochu jak od dítěte  Jelikož mám teď prvního chrochta, tak by mě zajímalo jaké jsou ideální otáčky při jízdě. A to nejdřív než se motor zahřeje a potom při zahřátém motoru. Navíc když dejme tomu pojedu delší dobu po dálnici je třeba nechat motor chvíli běžet když zastavím? . Nerad bych ubližoval motoru příliš nízkými/vysokými otáčkami a jiným způsobem.
 Jelikož mám teď prvního chrochta, tak by mě zajímalo jaké jsou ideální otáčky při jízdě. A to nejdřív než se motor zahřeje a potom při zahřátém motoru. Navíc když dejme tomu pojedu delší dobu po dálnici je třeba nechat motor chvíli běžet když zastavím? . Nerad bych ubližoval motoru příliš nízkými/vysokými otáčkami a jiným způsobem.
 Jelikož mám teď prvního chrochta, tak by mě zajímalo jaké jsou ideální otáčky při jízdě. A to nejdřív než se motor zahřeje a potom při zahřátém motoru. Navíc když dejme tomu pojedu delší dobu po dálnici je třeba nechat motor chvíli běžet když zastavím? . Nerad bych ubližoval motoru příliš nízkými/vysokými otáčkami a jiným způsobem.
 Jelikož mám teď prvního chrochta, tak by mě zajímalo jaké jsou ideální otáčky při jízdě. A to nejdřív než se motor zahřeje a potom při zahřátém motoru. Navíc když dejme tomu pojedu delší dobu po dálnici je třeba nechat motor chvíli běžet když zastavím? . Nerad bych ubližoval motoru příliš nízkými/vysokými otáčkami a jiným způsobem._________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
- 
Offline  
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 111
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pohořany u Olomouce
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
V7O I TDi - otáčky
Ja nez se mi motor zahreje na provozni teplotu tocim max.2000ot.Jak se prohreje tak klidne 3000-3500ot/min.Sem tam i vic na vypaleni sazi  .Po jizde na dalnici nebo kdyz mu das kour,urcite nechat bezet par minut na volnobeh,k vuli dochlazeni turba.
 .Po jizde na dalnici nebo kdyz mu das kour,urcite nechat bezet par minut na volnobeh,k vuli dochlazeni turba.
 .Po jizde na dalnici nebo kdyz mu das kour,urcite nechat bezet par minut na volnobeh,k vuli dochlazeni turba.
 .Po jizde na dalnici nebo kdyz mu das kour,urcite nechat bezet par minut na volnobeh,k vuli dochlazeni turba.- 
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
V7O I TDi - otáčky
Díky moc 

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
- 
Offline  
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V7O I TDi - otáčky
hlavne to nepodtacej kvuli peknym cisilkum na displeji.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
- 
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
V7O I TDi - otáčky
Palubní počítač nemám, takže ani žádná čísílka  Snažím se motor držet v takových otáčkách, aby motor reagoval na přidání plynu
 Snažím se motor držet v takových otáčkách, aby motor reagoval na přidání plynu 
 Snažím se motor držet v takových otáčkách, aby motor reagoval na přidání plynu
 Snažím se motor držet v takových otáčkách, aby motor reagoval na přidání plynu 
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé