těsnění mezi turbo a downpipe

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#1 těsnění mezi turbo a downpipe

Příspěvek od jony »

Možná to tu někdo už řešil ale hledání mi nic konkrétního na vyřešení mého problému nenašlo. Oč se mi jedná. Na turbu mám housing s rovnou přírubou(viz. obrázek s rozměry) a na něj mám napasovaný 3" downpipe BSR, který má ale kónické zakončení (tedy je na turbodmychadla co se dávala hlavně v roce 94-95). Podle čísla by downpipe měla pasovat na ročníky 94-98 ale na rovnou přírubu dokonale netěsní (teď je použito hliníkové "rozmačkávací" těsnění, viz obrázek). Napsal jsem do BSR a zatím žádná odpověď. Jako asi nejlepší řešení se jeví grafitové kónické těsnění vyztužené nerez mřížkou(viz. obrázek), které se dává hlavně před katalyzátory. Takže moje otázka pro více moudré a zkušené zní, zda toto těsnění bezproblémů vydrží umístění přímo za turbem a pokud ano, jakou má cca životnost? Případně jsem otevřen diskuzi na lepší řešení 8)
Přílohy
gasket-ring.jpg
vflange.jpg
vflange.jpg (34.56 KiB) Zobrazeno 1104 x
BSRdownpipe.jpg
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

GDPR_user

#2 těsnění mezi turbo a downpipe

Příspěvek od GDPR_user »

převařit přírubu

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#3 těsnění mezi turbo a downpipe

Příspěvek od kwiko »

No, skus a uvidis, nebal by som sa ani toho riesenia co mas v plane. Za turbom to bude podobne, a snad aj studensie ako pri atmosferach kde sa to pouzivalo bezne...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#4 těsnění mezi turbo a downpipe

Příspěvek od jony »

Takže po zvážení všech možností mám nejideálnější řešení, které se objevilo za minutu dvanáct před převařením příruby. Standardně se tato položka nedá objednat, v e-shopu ani u distributorů jí nenabízí ale přímo ze švédska se dá po troše přemlouvání za 225 SEK koupit. Jedná se o originální konverzní kovový kroužek, číslo položky u BSR 522010. Teoreticky by s tímto adaptérem mělo jít předělat každé turbo s rovnou přírubou na kónickou. Problém tedy považuji za vyřešený. :beer:
Přílohy
cone2.jpg
cone2.jpg (66.06 KiB) Zobrazeno 944 x
cone1.jpg
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

GDPR_user

#5 těsnění mezi turbo a downpipe

Příspěvek od GDPR_user »

jony píše:Takže po zvážení všech možností mám nejideálnější řešení, které se objevilo za minutu dvanáct před převařením příruby. Standardně se tato položka nedá objednat, v e-shopu ani u distributorů jí nenabízí ale přímo ze švédska se dá po troše přemlouvání za 225 SEK koupit. Jedná se o originální konverzní kovový kroužek, číslo položky u BSR 522010. Teoreticky by s tímto adaptérem mělo jít předělat každé turbo s rovnou přírubou na kónickou. Problém tedy považuji za vyřešený. :beer:
Když to změříš a dáš mi rozměry,nechám ti nějaké udělat za pár korun
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“