těsnění mezi turbo a downpipe
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#1 těsnění mezi turbo a downpipe
Možná to tu někdo už řešil ale hledání mi nic konkrétního na vyřešení mého problému nenašlo. Oč se mi jedná. Na turbu mám housing s rovnou přírubou(viz. obrázek s rozměry) a na něj mám napasovaný 3" downpipe BSR, který má ale kónické zakončení (tedy je na turbodmychadla co se dávala hlavně v roce 94-95). Podle čísla by downpipe měla pasovat na ročníky 94-98 ale na rovnou přírubu dokonale netěsní (teď je použito hliníkové "rozmačkávací" těsnění, viz obrázek). Napsal jsem do BSR a zatím žádná odpověď. Jako asi nejlepší řešení se jeví grafitové kónické těsnění vyztužené nerez mřížkou(viz. obrázek), které se dává hlavně před katalyzátory. Takže moje otázka pro více moudré a zkušené zní, zda toto těsnění bezproblémů vydrží umístění přímo za turbem a pokud ano, jakou má cca životnost? Případně jsem otevřen diskuzi na lepší řešení
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#3 těsnění mezi turbo a downpipe
No, skus a uvidis, nebal by som sa ani toho riesenia co mas v plane. Za turbom to bude podobne, a snad aj studensie ako pri atmosferach kde sa to pouzivalo bezne...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#4 těsnění mezi turbo a downpipe
Takže po zvážení všech možností mám nejideálnější řešení, které se objevilo za minutu dvanáct před převařením příruby. Standardně se tato položka nedá objednat, v e-shopu ani u distributorů jí nenabízí ale přímo ze švédska se dá po troše přemlouvání za 225 SEK koupit. Jedná se o originální konverzní kovový kroužek, číslo položky u BSR 522010. Teoreticky by s tímto adaptérem mělo jít předělat každé turbo s rovnou přírubou na kónickou. Problém tedy považuji za vyřešený.
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
#5 těsnění mezi turbo a downpipe
Když to změříš a dáš mi rozměry,nechám ti nějaké udělat za pár korunjony píše:Takže po zvážení všech možností mám nejideálnější řešení, které se objevilo za minutu dvanáct před převařením příruby. Standardně se tato položka nedá objednat, v e-shopu ani u distributorů jí nenabízí ale přímo ze švédska se dá po troše přemlouvání za 225 SEK koupit. Jedná se o originální konverzní kovový kroužek, číslo položky u BSR 522010. Teoreticky by s tímto adaptérem mělo jít předělat každé turbo s rovnou přírubou na kónickou. Problém tedy považuji za vyřešený.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1974 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 8 Odpovědi
- 753 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 17 Odpovědi
- 535 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Xc60242kw
-
- 7 Odpovědi
- 323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 5 Odpovědi
- 866 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kern77