nejde nad 2000rpm

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 72
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
Bydliště: Praha

#1 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od neph04 »

Vcera sem tankoval u OMV Diesel MaxxMotion a po cca 5-8 km mi motor zacal ztracet tah.

Ted sem ve stavu, kdy se auto nenecha vytocit nad 2000 otacek a plyn naprosto nereaguje. Seslapnu plyn, auto se neochotne rozjede a mezi cca 1500-2000 otacek se zastavi at mackam plyn k podlaze, nebo ne... trosku pomuze jenom opetovne seslapnuti plynu a rozjede se ale ne o moc, nechci ho trapit...
btw.. motor necuka, ale nechce zrychlovat. Jakoby mi nekdo odnes turbo...

Mam najeto naprosto spokojenych 95tis. Jediny co mi doplnovali, bylo cca 500km zpet mocovinu ve Volvo Dejvice.

Ma neco z toho souvislost? Abych vedel, nez ho poslu do autorizaku :(
_________________
Volvo V50, 2.0D D4204T 100kW/4000rpm, manuál, r2009, černá metalíza.
Obrázek
Galerie!

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od Urvanej »

Napíchnout, načist, uvidíš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 72
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
Bydliště: Praha

#3 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od neph04 »

Urvanej píše:Napíchnout, načist, uvidíš.
Na displeji mi zatim zadny hlasky/kontrolky neblikaji, diagnostikou to skonci v kazdym pripade...
_________________
Volvo V50, 2.0D D4204T 100kW/4000rpm, manuál, r2009, černá metalíza.
Obrázek
Galerie!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 72
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
Bydliště: Praha

#4 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od neph04 »

Tak sem asi pekne dojel..

dejstvi prvni
na 10% vykonu sem se doplahocil do autorizovanyho servisu. Tam si ho nechali s tim, ze se ozvou..
Skutecne se ozvali a diagnoza znela "vadny piny u plynovyho pedalu". Ptal sem se, kolik stoji: 400,- a oprava vyjde do 2tis..

dejstvi druhe
jedu si pro hotove auto, cena se pres noc vysplhala na 3500,- Pry na tom byla spousta prace a piny se menily vsechny.
Cena se mi nelibila, ale co, hlavne ze zase budu moc jezdit a budu mit klid..
Vyjel sem ze servisu a nic.. noha na podlaze.. a nic.. Maximalni rychlosti 60km/h sem udelal 400 m okruh a miril zpet do servisu...

dejstvi treti
dostal sem kaficko (dobre) a auto si vzali na diagnostiku. Po chvili se vratili, s tim ze museli seridit (kalibrovat) rozmezi plynu pedalu. :shock:
Cekal sem, ze si to treba vyzkousi... Po 15ti minutach byl plynovy pedal opraven a reaguje na 2cm. Od 5ti cm zabira naplno turbo...(bud odejde driv turbo, nebo penezenka za naftu, seridit jinak se to pry neda).

dejstvi ctvrte
Cestou domu mi po 5ti km opet vynechava plynovy pedal (turbo ani nesepne).. Po opetovnym nastartovani to vypada opet v poradku, ale 500m pred domovem vyjizdim z vedlejsi na hlavni. Seslapnu plyn a... nic... takze misto normalniho zarazeni do provozu, me malem sejme rozjety ridic na hlavni... nebylo mi 2x dobre...

dejstvi pate
Rano opet parkuju v servisu, prijimaci technik me poznava a bere prijimaci protokoly.. Na nich stoji "motor nema vykon". Nehadam se uz.. motor ma vykonu dost, pouze plyn nereaguje. Predbezna diagnoza a oprava - vymena plynoveho pedalu.. :%) Odhadovana cena 5tis..

dejstvi seste
to se dozvim za chvili.. pry to mam ted tyden zkouset z odkrytou elektronikou.. jestli to bude ok, nebo ne...

uf.. prijdu si trosku jako pokusny morce. Cekal bych od autorizovanyho servisu trosku vic...
_________________
Volvo V50, 2.0D D4204T 100kW/4000rpm, manuál, r2009, černá metalíza.
Obrázek
Galerie!

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#5 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od jou81 »

neph04 píše:Cekal bych od autorizovanyho servisu trosku vic...
Já bych naopak čekal přesně to samé co na tebe zkouší :)
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od Urvanej »

V Praze máš Marru, Davida Patočku - klucí ví co to je volvo, a jejich cílem je problém vyřešit, a ne aby si tam jezdil každej tejden na návštěvu. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#7 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od wickey »

nakonec to bude dpf :twisted: :twisted:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 72
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
Bydliště: Praha

#8 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od neph04 »

Urvanej píše:V Praze máš Marru, Davida Patočku - klucí ví co to je volvo, a jejich cílem je problém vyřešit, a ne aby si tam jezdil každej tejden na návštěvu.
Priste... pokud bude s cim :)
jou81 píše: Já bych naopak čekal přesně to samé co na tebe zkouší
U skodovky mozna :P
wickey píše:nakonec to bude dpf
Nestras...

dejstvi sedme
V aute mam novy pedal, zatim na o testovani, cena bude nepekna. Pokud bude auto jezdit bez chyby pres vikend, sme domluveny, ze budu platit pouze dil, a uz ne praci a diagnostiku..

Tak drzte palce :beer:
_________________
Volvo V50, 2.0D D4204T 100kW/4000rpm, manuál, r2009, černá metalíza.
Obrázek
Galerie!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 72
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
Bydliště: Praha

#9 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od neph04 »

Dejstvi uz nevim kolikate...

v autorizaku mi vymenili (pry) vse co se tyka plynoveho pedalu (pedal a piny)... diagnostika jim to (pry) hlasila... ale auto se chova porad stejne.

Byl sem tam uz 5x.. pozitri je poslu uz nekam, trpelivost dosla.. nemam na to cas.. Zkusim Marru, jestli na me bude mit pet minut..

Cetl sem tady, ze mel nekdo podobny problem, a nakonec to bylo zaseknuty turbo - lopatky se prestaly tocit a vubec to netahlo.
Bojim se aby, to nebyl stejny problem. O vikendu sem najel 250km.. 120 naprosto bez problemu a zbytek se mi nepravidelne kazdych 40km objevila ztrata vykonu.

S plynovym pedalem to nema IMHO co delat, protoze se to stava i do kopce pri konstatnim 40ti procentim seslapnuti pedalu... Z motoru se ozve tlumeny "lupnuti" a vykon = 0... (turbo?) Mam teprv 95tkm a choval sem se k tomu vzdycky dobre... :cry:

Muzete mi jeste neco doporucit?
_________________
Volvo V50, 2.0D D4204T 100kW/4000rpm, manuál, r2009, černá metalíza.
Obrázek
Galerie!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 56
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

#10 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od Libiczka »

Máš tempomat? Teoreticky by to při jízdě na tempomat dělat nemělo jestli je to pedálem jak oni tvrdí.
_________________
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 72
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
Bydliště: Praha

#11 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od neph04 »

Libiczka píše:Máš tempomat? Teoreticky by to při jízdě na tempomat dělat nemělo jestli je to pedálem jak oni tvrdí.
bohuzel nemam :(

ke ztrate vykonu dojde i kdyz z plynem nehnu... ze by tam byl zkrat pochybuju. Potenciometry vymenili a konektory taky....
_________________
Volvo V50, 2.0D D4204T 100kW/4000rpm, manuál, r2009, černá metalíza.
Obrázek
Galerie!

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#12 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od karelvolvo »

neph04 píše:
Libiczka píše:Máš tempomat? Teoreticky by to při jízdě na tempomat dělat nemělo jestli je to pedálem jak oni tvrdí.
bohuzel nemam :(

ke ztrate vykonu dojde i kdyz z plynem nehnu... ze by tam byl zkrat pochybuju. Potenciometry vymenili a konektory taky....
Co třeba Y klapka v sacím potrubí nezasekává se ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#13 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od kwiko »

Marra na to snad dojde, ja by som od stola zatipovat naklapanie lopatiek turba a ten pedal je len nehodila chyba, ktora tam nabehla po vymene kabinoveho filtra. Daj vediet co to bolo pls.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 nejde nad 2000rpm

Příspěvek od Urvanej »

Sorry, ale klasickej příběh ze seriálu: "Měniči v akci", nebo "Autorizák zasahuje".
Co je pro ně výhodnější, abys tam jezdil každou chvilku na opravu, nebo aby problém vyřešili. No a z toho to celý plyne. Kdežto menší dílna/mechoš ví, že když ti nepomůže, tak pudeš jinam. Autorizák to neřeší, vovcí je dycky dost...
Dále, když je schopnej mechanik, tak jde do soukroma, nepotřebuje dělat pod někym, soukromík pak si své zaměstnance taky vybere, ale autorizák? Kdo k nim půjde dělat za ten mrzký žold?
Držim palce, aby se problémek rozlousknul, ale pokud tam nic nemlátí a netluče, tak to je dycky nějaká blbost :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“