nejde nad 2000rpm
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#1 nejde nad 2000rpm
Vcera sem tankoval u OMV Diesel MaxxMotion a po cca 5-8 km mi motor zacal ztracet tah.
Ted sem ve stavu, kdy se auto nenecha vytocit nad 2000 otacek a plyn naprosto nereaguje. Seslapnu plyn, auto se neochotne rozjede a mezi cca 1500-2000 otacek se zastavi at mackam plyn k podlaze, nebo ne... trosku pomuze jenom opetovne seslapnuti plynu a rozjede se ale ne o moc, nechci ho trapit...
btw.. motor necuka, ale nechce zrychlovat. Jakoby mi nekdo odnes turbo...
Mam najeto naprosto spokojenych 95tis. Jediny co mi doplnovali, bylo cca 500km zpet mocovinu ve Volvo Dejvice.
Ma neco z toho souvislost? Abych vedel, nez ho poslu do autorizaku
Ted sem ve stavu, kdy se auto nenecha vytocit nad 2000 otacek a plyn naprosto nereaguje. Seslapnu plyn, auto se neochotne rozjede a mezi cca 1500-2000 otacek se zastavi at mackam plyn k podlaze, nebo ne... trosku pomuze jenom opetovne seslapnuti plynu a rozjede se ale ne o moc, nechci ho trapit...
btw.. motor necuka, ale nechce zrychlovat. Jakoby mi nekdo odnes turbo...
Mam najeto naprosto spokojenych 95tis. Jediny co mi doplnovali, bylo cca 500km zpet mocovinu ve Volvo Dejvice.
Ma neco z toho souvislost? Abych vedel, nez ho poslu do autorizaku
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 nejde nad 2000rpm
Napíchnout, načist, uvidíš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#3 nejde nad 2000rpm
Na displeji mi zatim zadny hlasky/kontrolky neblikaji, diagnostikou to skonci v kazdym pripade...Urvanej píše:Napíchnout, načist, uvidíš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#4 nejde nad 2000rpm
Tak sem asi pekne dojel..
dejstvi prvni
na 10% vykonu sem se doplahocil do autorizovanyho servisu. Tam si ho nechali s tim, ze se ozvou..
Skutecne se ozvali a diagnoza znela "vadny piny u plynovyho pedalu". Ptal sem se, kolik stoji: 400,- a oprava vyjde do 2tis..
dejstvi druhe
jedu si pro hotove auto, cena se pres noc vysplhala na 3500,- Pry na tom byla spousta prace a piny se menily vsechny.
Cena se mi nelibila, ale co, hlavne ze zase budu moc jezdit a budu mit klid..
Vyjel sem ze servisu a nic.. noha na podlaze.. a nic.. Maximalni rychlosti 60km/h sem udelal 400 m okruh a miril zpet do servisu...
dejstvi treti
dostal sem kaficko (dobre) a auto si vzali na diagnostiku. Po chvili se vratili, s tim ze museli seridit (kalibrovat) rozmezi plynu pedalu.
Cekal sem, ze si to treba vyzkousi... Po 15ti minutach byl plynovy pedal opraven a reaguje na 2cm. Od 5ti cm zabira naplno turbo...(bud odejde driv turbo, nebo penezenka za naftu, seridit jinak se to pry neda).
dejstvi ctvrte
Cestou domu mi po 5ti km opet vynechava plynovy pedal (turbo ani nesepne).. Po opetovnym nastartovani to vypada opet v poradku, ale 500m pred domovem vyjizdim z vedlejsi na hlavni. Seslapnu plyn a... nic... takze misto normalniho zarazeni do provozu, me malem sejme rozjety ridic na hlavni... nebylo mi 2x dobre...
dejstvi pate
Rano opet parkuju v servisu, prijimaci technik me poznava a bere prijimaci protokoly.. Na nich stoji "motor nema vykon". Nehadam se uz.. motor ma vykonu dost, pouze plyn nereaguje. Predbezna diagnoza a oprava - vymena plynoveho pedalu.. Odhadovana cena 5tis..
dejstvi seste
to se dozvim za chvili.. pry to mam ted tyden zkouset z odkrytou elektronikou.. jestli to bude ok, nebo ne...
uf.. prijdu si trosku jako pokusny morce. Cekal bych od autorizovanyho servisu trosku vic...
dejstvi prvni
na 10% vykonu sem se doplahocil do autorizovanyho servisu. Tam si ho nechali s tim, ze se ozvou..
Skutecne se ozvali a diagnoza znela "vadny piny u plynovyho pedalu". Ptal sem se, kolik stoji: 400,- a oprava vyjde do 2tis..
dejstvi druhe
jedu si pro hotove auto, cena se pres noc vysplhala na 3500,- Pry na tom byla spousta prace a piny se menily vsechny.
Cena se mi nelibila, ale co, hlavne ze zase budu moc jezdit a budu mit klid..
Vyjel sem ze servisu a nic.. noha na podlaze.. a nic.. Maximalni rychlosti 60km/h sem udelal 400 m okruh a miril zpet do servisu...
dejstvi treti
dostal sem kaficko (dobre) a auto si vzali na diagnostiku. Po chvili se vratili, s tim ze museli seridit (kalibrovat) rozmezi plynu pedalu.
Cekal sem, ze si to treba vyzkousi... Po 15ti minutach byl plynovy pedal opraven a reaguje na 2cm. Od 5ti cm zabira naplno turbo...(bud odejde driv turbo, nebo penezenka za naftu, seridit jinak se to pry neda).
dejstvi ctvrte
Cestou domu mi po 5ti km opet vynechava plynovy pedal (turbo ani nesepne).. Po opetovnym nastartovani to vypada opet v poradku, ale 500m pred domovem vyjizdim z vedlejsi na hlavni. Seslapnu plyn a... nic... takze misto normalniho zarazeni do provozu, me malem sejme rozjety ridic na hlavni... nebylo mi 2x dobre...
dejstvi pate
Rano opet parkuju v servisu, prijimaci technik me poznava a bere prijimaci protokoly.. Na nich stoji "motor nema vykon". Nehadam se uz.. motor ma vykonu dost, pouze plyn nereaguje. Predbezna diagnoza a oprava - vymena plynoveho pedalu.. Odhadovana cena 5tis..
dejstvi seste
to se dozvim za chvili.. pry to mam ted tyden zkouset z odkrytou elektronikou.. jestli to bude ok, nebo ne...
uf.. prijdu si trosku jako pokusny morce. Cekal bych od autorizovanyho servisu trosku vic...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#5 nejde nad 2000rpm
Já bych naopak čekal přesně to samé co na tebe zkoušíneph04 píše:Cekal bych od autorizovanyho servisu trosku vic...
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 nejde nad 2000rpm
V Praze máš Marru, Davida Patočku - klucí ví co to je volvo, a jejich cílem je problém vyřešit, a ne aby si tam jezdil každej tejden na návštěvu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#7 nejde nad 2000rpm
nakonec to bude dpf
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#8 nejde nad 2000rpm
Priste... pokud bude s cimUrvanej píše:V Praze máš Marru, Davida Patočku - klucí ví co to je volvo, a jejich cílem je problém vyřešit, a ne aby si tam jezdil každej tejden na návštěvu.
U skodovky moznajou81 píše: Já bych naopak čekal přesně to samé co na tebe zkouší
Nestras...wickey píše:nakonec to bude dpf
dejstvi sedme
V aute mam novy pedal, zatim na o testovani, cena bude nepekna. Pokud bude auto jezdit bez chyby pres vikend, sme domluveny, ze budu platit pouze dil, a uz ne praci a diagnostiku..
Tak drzte palce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#9 nejde nad 2000rpm
Dejstvi uz nevim kolikate...
v autorizaku mi vymenili (pry) vse co se tyka plynoveho pedalu (pedal a piny)... diagnostika jim to (pry) hlasila... ale auto se chova porad stejne.
Byl sem tam uz 5x.. pozitri je poslu uz nekam, trpelivost dosla.. nemam na to cas.. Zkusim Marru, jestli na me bude mit pet minut..
Cetl sem tady, ze mel nekdo podobny problem, a nakonec to bylo zaseknuty turbo - lopatky se prestaly tocit a vubec to netahlo.
Bojim se aby, to nebyl stejny problem. O vikendu sem najel 250km.. 120 naprosto bez problemu a zbytek se mi nepravidelne kazdych 40km objevila ztrata vykonu.
S plynovym pedalem to nema IMHO co delat, protoze se to stava i do kopce pri konstatnim 40ti procentim seslapnuti pedalu... Z motoru se ozve tlumeny "lupnuti" a vykon = 0... (turbo?) Mam teprv 95tkm a choval sem se k tomu vzdycky dobre...
Muzete mi jeste neco doporucit?
v autorizaku mi vymenili (pry) vse co se tyka plynoveho pedalu (pedal a piny)... diagnostika jim to (pry) hlasila... ale auto se chova porad stejne.
Byl sem tam uz 5x.. pozitri je poslu uz nekam, trpelivost dosla.. nemam na to cas.. Zkusim Marru, jestli na me bude mit pet minut..
Cetl sem tady, ze mel nekdo podobny problem, a nakonec to bylo zaseknuty turbo - lopatky se prestaly tocit a vubec to netahlo.
Bojim se aby, to nebyl stejny problem. O vikendu sem najel 250km.. 120 naprosto bez problemu a zbytek se mi nepravidelne kazdych 40km objevila ztrata vykonu.
S plynovym pedalem to nema IMHO co delat, protoze se to stava i do kopce pri konstatnim 40ti procentim seslapnuti pedalu... Z motoru se ozve tlumeny "lupnuti" a vykon = 0... (turbo?) Mam teprv 95tkm a choval sem se k tomu vzdycky dobre...
Muzete mi jeste neco doporucit?
#10 nejde nad 2000rpm
Máš tempomat? Teoreticky by to při jízdě na tempomat dělat nemělo jestli je to pedálem jak oni tvrdí.
_________________
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#11 nejde nad 2000rpm
bohuzel nemamLibiczka píše:Máš tempomat? Teoreticky by to při jízdě na tempomat dělat nemělo jestli je to pedálem jak oni tvrdí.
ke ztrate vykonu dojde i kdyz z plynem nehnu... ze by tam byl zkrat pochybuju. Potenciometry vymenili a konektory taky....
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#12 nejde nad 2000rpm
Co třeba Y klapka v sacím potrubí nezasekává se ?neph04 píše:bohuzel nemamLibiczka píše:Máš tempomat? Teoreticky by to při jízdě na tempomat dělat nemělo jestli je to pedálem jak oni tvrdí.
ke ztrate vykonu dojde i kdyz z plynem nehnu... ze by tam byl zkrat pochybuju. Potenciometry vymenili a konektory taky....
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#13 nejde nad 2000rpm
Marra na to snad dojde, ja by som od stola zatipovat naklapanie lopatiek turba a ten pedal je len nehodila chyba, ktora tam nabehla po vymene kabinoveho filtra. Daj vediet co to bolo pls.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 nejde nad 2000rpm
Sorry, ale klasickej příběh ze seriálu: "Měniči v akci", nebo "Autorizák zasahuje".
Co je pro ně výhodnější, abys tam jezdil každou chvilku na opravu, nebo aby problém vyřešili. No a z toho to celý plyne. Kdežto menší dílna/mechoš ví, že když ti nepomůže, tak pudeš jinam. Autorizák to neřeší, vovcí je dycky dost...
Dále, když je schopnej mechanik, tak jde do soukroma, nepotřebuje dělat pod někym, soukromík pak si své zaměstnance taky vybere, ale autorizák? Kdo k nim půjde dělat za ten mrzký žold?
Držim palce, aby se problémek rozlousknul, ale pokud tam nic nemlátí a netluče, tak to je dycky nějaká blbost
Co je pro ně výhodnější, abys tam jezdil každou chvilku na opravu, nebo aby problém vyřešili. No a z toho to celý plyne. Kdežto menší dílna/mechoš ví, že když ti nepomůže, tak pudeš jinam. Autorizák to neřeší, vovcí je dycky dost...
Dále, když je schopnej mechanik, tak jde do soukroma, nepotřebuje dělat pod někym, soukromík pak si své zaměstnance taky vybere, ale autorizák? Kdo k nim půjde dělat za ten mrzký žold?
Držim palce, aby se problémek rozlousknul, ale pokud tam nic nemlátí a netluče, tak to je dycky nějaká blbost
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 619 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pongo