Má někdo namontováno na svém Volvu turbo +.
Rád bych se kouknul, popřípadě bych požádal o foto.
Potřebuji dát dohromady komponenty, něco mám doma, ale pravděpodobně ne vše. Zajímá mě co mě chybí, abych věděl co mám poptávat.
Turbo + na 700/900 FT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#1 Turbo + na 700/900 FT
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#2 Turbo + na 700/900 FT
Luboši nedávno jsem narazil na tyhle stránky, kde je ke stažení celý dobový manuál pro instalaci turbo+ kitu
http://www.volvowiringdiagrams.com/?dir=volvo/Turbo%20Plus/t%2Bkit
pak je tam spoustu dalších manuálů nejenom pro krabice, doporučuji projít
http://www.volvowiringdiagrams.com/?dir=volvo/Turbo%20Plus/t%2Bkit
pak je tam spoustu dalších manuálů nejenom pro krabice, doporučuji projít
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Turbo + na 700/900 FT
Poměrně hodně jsem procházel poslední dobou TB a s T+ kit tam přirovnávají k APC od saaba s tím, že apc je lepčí a doporučují, pokud na to člověk jde od začátku, tak jít cestou saaba.
Každopádně pokud budeš vyhledávat info o T+, tak obé je velmi podobné.
Lidsky podáno například zde.
Každopádně pokud budeš vyhledávat info o T+, tak obé je velmi podobné.
Lidsky podáno například zde.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#4 Turbo + na 700/900 FT
Děkuji za tip pánové, kouknu a prostuduji.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#5 Turbo + na 700/900 FT
Tak mám za sebou úspěšné zprovoznění Turbo + kitu na devítce.
Pro další, kteří by ho chtěli zprovoznit (zdravím Luboše) sepíši kratší návod.
Co je potřeba pokud nevlastníte celý kit, ale jen pár vykuchaných částí:
- řídící jednotka
- řídící ventil (trojzubec)
- relátko (nachází se v každé 7xx/9xx, našel jsem z vlastních zdrojů)
- cca 1m tlakové hadičky vnější průměr 10mm na propojení ventilu a turba
- min. 2m tenké tvrdé PE hadičky na propojení řj a sání
- kabeláž - tu jsem neměl vůbec, vytvořena ze svazku z turbosedmy. Konektor na řj je 6-pinový a pokud si to dobře
pamatuju, tak je totožný s konektorem k power stage zapalování. Konektor k relátku sedí s tím ke světlům.
Barvy kabelů jsem nedodržoval, vzal jsem to tak, jak to bylo s konektory a pokud možno co nejdelšími dráty.
- držák pojistky
- a nějaký šroubky, bindry, pásku atd.
Zapojoval jsem to v podstatě podle návodu z výše uvedeného odkazu s tím, že pro MY96 a výše se trošku liší zapojení do konektorů, ale vše je na uvedeném odkaze. Návod je vcelku jasný což dokladuje i to, že jsem to zapojil na první dobrou
Jedinou změnu jsem udělal v tlakových hadičkách od ventilu k turbu, rezignoval jsem na dva průměry a natáhl to celé jedním (10mm).
A teď k tomu nejdůležitějšímu, jak to jede? Jede to jako kráva...
Kdo by čekal tuhle odpověď, bude se mýlit. Turbo + kit v podstatě naplno funguje nad 3000 ot., kdy začně zvedat tlak a okolo 4000 ot. a dále ho drží u 0,85 bar. (Dobrej nástroj jak zkrátit životnost dosluhujícímu turbogerátu)
Pod 3000 ot. je to v podstatě klasické FT s o trošku rychlejší odezvou na pokyn pravou nohou.
Zatím moc dojmů nemám, testoval jsem to cca 20km, takže uvidíme časem jak se to bude chovat.
Přidávám ještě pár fotek z montáže.
Pro další, kteří by ho chtěli zprovoznit (zdravím Luboše) sepíši kratší návod.
Co je potřeba pokud nevlastníte celý kit, ale jen pár vykuchaných částí:
- řídící jednotka
- řídící ventil (trojzubec)
- relátko (nachází se v každé 7xx/9xx, našel jsem z vlastních zdrojů)
- cca 1m tlakové hadičky vnější průměr 10mm na propojení ventilu a turba
- min. 2m tenké tvrdé PE hadičky na propojení řj a sání
- kabeláž - tu jsem neměl vůbec, vytvořena ze svazku z turbosedmy. Konektor na řj je 6-pinový a pokud si to dobře
pamatuju, tak je totožný s konektorem k power stage zapalování. Konektor k relátku sedí s tím ke světlům.
Barvy kabelů jsem nedodržoval, vzal jsem to tak, jak to bylo s konektory a pokud možno co nejdelšími dráty.
- držák pojistky
- a nějaký šroubky, bindry, pásku atd.
Zapojoval jsem to v podstatě podle návodu z výše uvedeného odkazu s tím, že pro MY96 a výše se trošku liší zapojení do konektorů, ale vše je na uvedeném odkaze. Návod je vcelku jasný což dokladuje i to, že jsem to zapojil na první dobrou
Jedinou změnu jsem udělal v tlakových hadičkách od ventilu k turbu, rezignoval jsem na dva průměry a natáhl to celé jedním (10mm).
A teď k tomu nejdůležitějšímu, jak to jede? Jede to jako kráva...
Kdo by čekal tuhle odpověď, bude se mýlit. Turbo + kit v podstatě naplno funguje nad 3000 ot., kdy začně zvedat tlak a okolo 4000 ot. a dále ho drží u 0,85 bar. (Dobrej nástroj jak zkrátit životnost dosluhujícímu turbogerátu)
Pod 3000 ot. je to v podstatě klasické FT s o trošku rychlejší odezvou na pokyn pravou nohou.
Zatím moc dojmů nemám, testoval jsem to cca 20km, takže uvidíme časem jak se to bude chovat.
Přidávám ještě pár fotek z montáže.
- Přílohy
-
- DSCN0864.JPG (67.77 KiB) Zobrazeno 1621 x
-
- DSCN0865.JPG (65.21 KiB) Zobrazeno 1621 x
-
- DSCN0866.JPG (78.41 KiB) Zobrazeno 1621 x
-
- DSCN0867.JPG (84.09 KiB) Zobrazeno 1621 x
Naposledy upravil(a) kV8ba dne 17 dub 2014 20:09, celkem upraveno 2 x.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#6 Turbo + na 700/900 FT
ještě nějaké
- Přílohy
-
- DSCN0868.JPG (74.34 KiB) Zobrazeno 1620 x
-
- DSCN0870.JPG (62.43 KiB) Zobrazeno 1620 x
-
- DSCN0871.JPG (53.34 KiB) Zobrazeno 1620 x
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#7 Turbo + na 700/900 FT
děkuji za návod, jak mě to čas dovolí, tak jdu na to
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 3808 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 9 Odpovědi
- 5263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 22 Odpovědi
- 5272 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 36 Odpovědi
- 5578 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nimrod
-
- 2 Odpovědi
- 559 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FrantaB