hodnota 850 R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#1 hodnota 850 R
Zdárek.
Rád bych slyšel názor širšího pléna.
Myslíte si, že model 850R může nabrat časem na jakési "historické" hodnotě? Nemusí se jednat nutně o plnohodnotného veterána, můžeme brát v potaz i hodnotu "klubovou", hodnotu nominální /tržní, sběratelskou (? )
Anebo si myslíte, že cena (ať už jakákoliv) tohoto auta klesá dle amortizace tak jako u ostatních běžných aut.
Svůj názor schválně nevydjařuji. Nechci řešit moje konkrétní auto, ale model 850 R obecně
Rád bych slyšel názor širšího pléna.
Myslíte si, že model 850R může nabrat časem na jakési "historické" hodnotě? Nemusí se jednat nutně o plnohodnotného veterána, můžeme brát v potaz i hodnotu "klubovou", hodnotu nominální /tržní, sběratelskou (? )
Anebo si myslíte, že cena (ať už jakákoliv) tohoto auta klesá dle amortizace tak jako u ostatních běžných aut.
Svůj názor schválně nevydjařuji. Nechci řešit moje konkrétní auto, ale model 850 R obecně
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#2 hodnota 850 R
Obávám se že nikoliv...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#3 hodnota 850 R
Já si myslím že ano, pokud se auto podaří udržet v originál stavu bez tuzingového bastlení a jiných neorigo zásahů alespoň ještě 15 let.
Podívej se, za kolik se dneska prodavají škodovky 1000MB, nebo 110R, když jsou v super stavu, a to jich byly mraky a není to nijak výjimečné auto.
Sleduju téměř denně mobile.de a moje vysněná červená 850R se světlým interiérem v kombiku za 7.000€ (kdy by tolik dával za starej hranatej pekáč ) vydržela v inzerci cca 1 měsíc.
Takže - hlavní je vydržet.
Podívej se, za kolik se dneska prodavají škodovky 1000MB, nebo 110R, když jsou v super stavu, a to jich byly mraky a není to nijak výjimečné auto.
Sleduju téměř denně mobile.de a moje vysněná červená 850R se světlým interiérem v kombiku za 7.000€ (kdy by tolik dával za starej hranatej pekáč ) vydržela v inzerci cca 1 měsíc.
Takže - hlavní je vydržet.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
#4 hodnota 850 R
za 15 let bude všechno jináč ....
benzín bude mimo zákon a kdo nebude na el-vodíkové články bude jezdit na koni a nebo chodit pěšo ....
to mi přijde jako když se v roce 1900 ptak někdo zda budou na ceně stoupat poslední modely žebřiňáků ....
Možná pár kousku pro muzea a Švedské prehistorické hry , ale pokud to chceš jako investici tak tu 850 R prodej a co utržíš zato nakup zlato , ZLATO ...
benzín bude mimo zákon a kdo nebude na el-vodíkové články bude jezdit na koni a nebo chodit pěšo ....
to mi přijde jako když se v roce 1900 ptak někdo zda budou na ceně stoupat poslední modely žebřiňáků ....
Možná pár kousku pro muzea a Švedské prehistorické hry , ale pokud to chceš jako investici tak tu 850 R prodej a co utržíš zato nakup zlato , ZLATO ...
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#5 hodnota 850 R
Podle mě je to vždycky o stavu, kombinaci barvy,výbavy, historii a najetých km. Už teď se odlišuje za 850 a 850R.
Že by to ale byla dobrá investice se říct nedá.
Běžnej automobilista se k tomuto modelu ani nedostane.
Že by to ale byla dobrá investice se říct nedá.
Běžnej automobilista se k tomuto modelu ani nedostane.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#6 hodnota 850 R
jenže zlato nedělá 100 - 160 km/h za 6 vteřinOodon píše:ale pokud to chceš jako investici tak tu 850 R prodej a co utržíš zato nakup zlato , ZLATO ...
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
#7 hodnota 850 R
No někdy zmizne i rychleji , a hlavně god cihličky jsou taky celkem cool hranaté ....
a vo to tady jde nebo né ....
Můj názor je takový, že kdyby jsi ted normální 850 R prodal a koupil zlato ta za 15 let za to zlato zase koupíš tu samou 850 R a ještě něco zbude ...
(nebo jinou 850 R a nebo něco jiného)
ale u zlata nemusíš měnit olej, brzdy, neukradnou ti zrcátka a nešere 10/100 ....
a vo to tady jde nebo né ....
Můj názor je takový, že kdyby jsi ted normální 850 R prodal a koupil zlato ta za 15 let za to zlato zase koupíš tu samou 850 R a ještě něco zbude ...
(nebo jinou 850 R a nebo něco jiného)
ale u zlata nemusíš měnit olej, brzdy, neukradnou ti zrcátka a nešere 10/100 ....
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#8 hodnota 850 R
Dokud budou zamoznejsi pacienti nebal bych se toho, uz jen proto jak je Volvo chytlavej virus a k novymu cinskemu volvo ufu to bude chtit taky nejkou tu poctivou nabitou krabici...sleeper-a A kdyz by mela byt taky o 100% muzejnim stavu, origo dilech, jako nektere garazovane salonky na mobile.de nebo autoscoutu tak se urcite bude umet i zaplatit. Pravdou ale taky je, ze cim vice je ten kterej model ikonovitejsi a mene seriovy, tak tim vice by mohl byt pro budoucnost zajimavejsi, takze kdyz chces investovat a šanovat, vybral bych asi T-5R Gul-amartines píše:Podle mě je to vždycky o stavu, kombinaci barvy,výbavy, historii a najetých km. Už teď se odlišuje za 850 a 850R.
Že by to ale byla dobrá investice se říct nedá.
Běžnej automobilista se k tomuto modelu ani nedostane.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 hodnota 850 R
myslím že cenu bude mít T5R, erko moc ne. A zlato to je podle mě jen umělej trh až všechno padne tak bude sůl nad zlatiOodon píše:za 15 let bude všechno jináč ....
benzín bude mimo zákon a kdo nebude na el-vodíkové články bude jezdit na koni a nebo chodit pěšo ....
to mi přijde jako když se v roce 1900 ptak někdo zda budou na ceně stoupat poslední modely žebřiňáků ....
Možná pár kousku pro muzea a Švedské prehistorické hry , ale pokud to chceš jako investici tak tu 850 R prodej a co utržíš zato nakup zlato , ZLATO ...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 hodnota 850 R
Podle mě ty auta mají a budou mít hodnotu jenom v rámci volvokomunity. Skutečnej spekulant s autoveteránama by nad nima mávnul rukou. A platí to i pro různý executivy, royály, veteránský dvojky, bertonky... cokoli, možná s výjimkou P/1800/E/S.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#11 hodnota 850 R
tohle mi přijde docela rozumný:
http://schmidt-gemert.nl/auto/?av=260&ps=176&a=Volvo_850_T-5R_1995_Handgeschakeld_Benzine
tohle už je krapet dražší:
http://schmidt-gemert.nl/auto/?av=281&ps=176&a=Volvo_850_T-5R_1995_Handgeschakeld_Benzine
http://schmidt-gemert.nl/auto/?av=260&ps=176&a=Volvo_850_T-5R_1995_Handgeschakeld_Benzine
tohle už je krapet dražší:
http://schmidt-gemert.nl/auto/?av=281&ps=176&a=Volvo_850_T-5R_1995_Handgeschakeld_Benzine
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#12 hodnota 850 R
Za kolik se co prodává nemá vypovídající hodnotu. Konkrétně "ikony" českého motorismu jsou nesmyslně předražené. Pravdou je, že třeba 110R stoupla na ceně za posledních 10 let podle veteránských ceníků dokonce devětkrát. Ono jich zase tolik vyrobeno nebylo. Spousta českých aut také dojezdila ihned po roce 1989, když mohla být nahrazena západními auty. Ale v Evropě je situace jiná, jen málokdo chce vlastnit auto východního bloku a kdo se chce slušně povozit, koukne rozhodně jinde...majtinek píše:Já si myslím že ano, pokud se auto podaří udržet v originál stavu bez tuzingového bastlení a jiných neorigo zásahů alespoň ještě 15 let.
Podívej se, za kolik se dneska prodavají škodovky 1000MB, nebo 110R, když jsou v super stavu, a to jich byly mraky a není to nijak výjimečné auto.
Sleduju téměř denně mobile.de a moje vysněná červená 850R se světlým interiérem v kombiku za 7.000€ (kdy by tolik dával za starej hranatej pekáč ) vydržela v inzerci cca 1 měsíc.
Takže - hlavní je vydržet.
T5R je podle mě větší zajímavostí, snad proto, že byla první a vyjímečná, stejně ale tato auta mají hodnotu jen pro nás, ostatní v nich nikdy výjimečnost nenajdou. Ceny jsou samozřejmě vyší než za běžné modely 850, ale řekl bych že za dobu co ceny sleduji, tak výrazně nestoupají. Opravdu ceněné jsou opravdu jen 1800, původní Amazony a PV. U ostatních jde převážně o nevídaně zachovalý stav, takže i cena pak odpovídá. Pokud bychom srovnali 850 T5-R a R s M3 popř. MB 2.3 16V Cosworth, tak jsou Volva velmi dostupná
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#13 hodnota 850 R
Zajímavé názory. To zlato by mě asi netěšilo. Konkrétně 850 má hodně do sebe. Ono je ale třeba rozeznat to co tu postoval Martin, respektive to, co se prodává za takovéto "zahraniční " ceny a srovnat konkrétní auta.
Já sám nevím, že by tu měl někdo takovou 850, jako ty, na které tu proběhly posty. Respektive v takovémto stavu. A T5-R nemluvě.
Buď jsou to bastly nebo olítaná auta s vysokým průběhem o které se málokdo fakt perfektně stará a udržuje je ve stavu nového vozu. Například mě se hrozně líbí ta 780 co prodává Ing. Jiřička, ale už má dost nalítáno na to ji udržet. Nicméně je krásná.
D.
Já sám nevím, že by tu měl někdo takovou 850, jako ty, na které tu proběhly posty. Respektive v takovémto stavu. A T5-R nemluvě.
Buď jsou to bastly nebo olítaná auta s vysokým průběhem o které se málokdo fakt perfektně stará a udržuje je ve stavu nového vozu. Například mě se hrozně líbí ta 780 co prodává Ing. Jiřička, ale už má dost nalítáno na to ji udržet. Nicméně je krásná.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#14 hodnota 850 R
Vzhledem k tomu, že jsem se kdysi v rámci mé profese zajímal o veterány, dodám pár získaných informací, spíše obecnějšího rázu.
Základním momentem je asi to, že je třeba udělat rozhodnutí,, že auto kupuji jako budoucího veterána - tedy už při nákupu hledat auto v co nejpůvodnějším stavu, byť třeba vzhledově ne až tak atraktivní. Tady je nutné oddělit "české" a zahraniční podmínky. Čeští vetránisté často řeší problém, který v zahraničí tolik neřeší - otázku původnosti a zachovalosti zejména interiéru. Dodatečné díry pro rádio v palubce nebo pro repráky v zadním platu drasticky snižují hodnotu. To v zahraničí takový problém není a nebyl, protože se vždy dalo sehnat to, co tam taky původně patřilo. Paradoxně tak hodnotu veteránů získávají i auta z české sériové produkce, protože najít skutečně původní Š100 je téměř nemožné. A to nemluvím o takové 1000MBX (dnešní cena cca 300 - 350 tis., ale v podstatě nekoupitelné - nikdo neprodává).
U zahraničních aut je daleko snazší sehnat relativně původní auto i exotičtější provenience - koukněte, co se sem natahalo různých Jaguarů E z Anglie, ale jejich skutečná historická hodnota není až tak vysoká.
Dalším faktorem, který jde proti zahraničním vozům je paradoxně otázka kvality (a osobně si dovolím tvrdit, že právě u našich miláčků je to markantní). I když Škodovka vyprodukovala tísícovek a stovek mraky, díky "kvalitě" výroby a nedostupnosti servisu a náhradních dílů jich už existuje minimum (historicky využitelných pochopitelně), zatímco výrobci dlouhověkých vozidel zajišťují existenci a životnost svých aut podstatně déle (a snižují tak jejich "raritnost"). Pokud vím, tak 850R se vyrobilo okolo 9000 ks (http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850#850R), což je relativně málo. Nicméně na trhu jich je stále dost, takže asi hned tak "ceněným veteránem" nebude. A taky taková blbost - 850T-5R se vyráběla jen v pár barvách - červená, šedá, černá, banánová a olivově zelená - a tahle zelená je považována už dnes za extra raritu...
Dále je třeba se asi zajímat vždycky o nějaké zvláštní provedení - například stejný zdroj uvádí, že 850 T-5R se vyrobilo okolo 5500, ale do USA jich šlo jen 185 - tady by se dalo zalovit, nebo sehnat 850R s dvoulitrem (speciální verze pro Itálii). Přesto platí, že tyto "fičury" cení ale jen skuteční odborníci (čehož se dá ale také využít při nákupu )
Že se ale dá ledaccos: http://www.fastautosales.com/52837500/car - pěkná 850 T-5R, 130000 mil, 3300USD. Jenom jak to sem dostat...
Základním momentem je asi to, že je třeba udělat rozhodnutí,, že auto kupuji jako budoucího veterána - tedy už při nákupu hledat auto v co nejpůvodnějším stavu, byť třeba vzhledově ne až tak atraktivní. Tady je nutné oddělit "české" a zahraniční podmínky. Čeští vetránisté často řeší problém, který v zahraničí tolik neřeší - otázku původnosti a zachovalosti zejména interiéru. Dodatečné díry pro rádio v palubce nebo pro repráky v zadním platu drasticky snižují hodnotu. To v zahraničí takový problém není a nebyl, protože se vždy dalo sehnat to, co tam taky původně patřilo. Paradoxně tak hodnotu veteránů získávají i auta z české sériové produkce, protože najít skutečně původní Š100 je téměř nemožné. A to nemluvím o takové 1000MBX (dnešní cena cca 300 - 350 tis., ale v podstatě nekoupitelné - nikdo neprodává).
U zahraničních aut je daleko snazší sehnat relativně původní auto i exotičtější provenience - koukněte, co se sem natahalo různých Jaguarů E z Anglie, ale jejich skutečná historická hodnota není až tak vysoká.
Dalším faktorem, který jde proti zahraničním vozům je paradoxně otázka kvality (a osobně si dovolím tvrdit, že právě u našich miláčků je to markantní). I když Škodovka vyprodukovala tísícovek a stovek mraky, díky "kvalitě" výroby a nedostupnosti servisu a náhradních dílů jich už existuje minimum (historicky využitelných pochopitelně), zatímco výrobci dlouhověkých vozidel zajišťují existenci a životnost svých aut podstatně déle (a snižují tak jejich "raritnost"). Pokud vím, tak 850R se vyrobilo okolo 9000 ks (http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850#850R), což je relativně málo. Nicméně na trhu jich je stále dost, takže asi hned tak "ceněným veteránem" nebude. A taky taková blbost - 850T-5R se vyráběla jen v pár barvách - červená, šedá, černá, banánová a olivově zelená - a tahle zelená je považována už dnes za extra raritu...
Dále je třeba se asi zajímat vždycky o nějaké zvláštní provedení - například stejný zdroj uvádí, že 850 T-5R se vyrobilo okolo 5500, ale do USA jich šlo jen 185 - tady by se dalo zalovit, nebo sehnat 850R s dvoulitrem (speciální verze pro Itálii). Přesto platí, že tyto "fičury" cení ale jen skuteční odborníci (čehož se dá ale také využít při nákupu )
Že se ale dá ledaccos: http://www.fastautosales.com/52837500/car - pěkná 850 T-5R, 130000 mil, 3300USD. Jenom jak to sem dostat...
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#15 hodnota 850 R
Ještě že je to tak daleko, jinak by sis dovezl obyčejnou 850 (žádný T5-R) za 4násobnou cenu oproti ČR.jm252485 píše:Že se ale dá ledaccos: http://www.fastautosales.com/52837500/car - pěkná 850 T-5R, 130000 mil, 3300USD. Jenom jak to sem dostat...
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 hodnota 850 R
příspěvek roku! Díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#17 hodnota 850 R
Taky jsem se pozastavil nad tou "výbavou" . Special Delivery .
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#18 hodnota 850 R
Nejsem znalec - věřil jsem tomu, co je na obrázku. Jinak teď jsem strčil do mobile.de T-5R a vyběhlo mi jich 10 v cenách od 1000€ (jedna) a pak skok na 2600 až 9900€...majtinek píše:Ještě že je to tak daleko, jinak by sis dovezl obyčejnou 850 (žádný T5-R) za 4násobnou cenu oproti ČR.jm252485 píše:Že se ale dá ledaccos: http://www.fastautosales.com/52837500/car - pěkná 850 T-5R, 130000 mil, 3300USD. Jenom jak to sem dostat...
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#19 hodnota 850 R
Tak co se týče interiéru, tak ten je většnou snadno sehnatelný a vyměnitelný bez větších problémů. Co dělá auto ceněné je původní lak, takže veškerá auta, která mají mít v budoucnu tu největší hodnotu budou ta s maximem původních dílů, klidně včetně dobových doplňků, ale hlavně s původním lakem! Tak MBX, 110R, Jawa 500 OHC jsou "klenoty" české histoie, které jsou za uváděnou cenu neprodejné....jasně MBX je pěkná, ceněná, ale svezení je oproti Amazonu přímo mizerné...a vím co srovnávámjm252485 píše: Tady je nutné oddělit "české" a zahraniční podmínky. Čeští vetránisté často řeší problém, který v zahraničí tolik neřeší - otázku původnosti a zachovalosti zejména interiéru. Dodatečné díry pro rádio v palubce nebo pro repráky v zadním platu drasticky snižují hodnotu. To v zahraničí takový problém není a nebyl, protože se vždy dalo sehnat to, co tam taky původně patřilo. Paradoxně tak hodnotu veteránů získávají i auta z české sériové produkce, protože najít skutečně původní Š100 je téměř nemožné. A to nemluvím o takové 1000MBX (dnešní cena cca 300 - 350 tis., ale v podstatě nekoupitelné - nikdo neprodává).
U zahraničních aut je daleko snazší sehnat relativně původní auto i exotičtější provenience - koukněte, co se sem natahalo různých Jaguarů E z Anglie, ale jejich skutečná historická hodnota není až tak vysoká.
U E-typu je problémem především investice do kvalitní renovace, jinak je to velmi ceněné auto, které s hodnotou nikdy neklesne Relativně zachovalé auto je v provozu dost nebezpečné při výkonech, kterých E-Type dosahuje. Málokterá drátěná kola nejsou napadena zevnitř korozí a přední trubkový nosný rám bývá na výměnu...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#20 hodnota 850 R
zatim jich je dost, ale nebudou doporucuji 1995 850 T-5R gul manual sedan
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 43 Odpovědi
- 3304 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 7 Odpovědi
- 524 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mattyfu
-
- 1 Odpovědi
- 164 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 13 Odpovědi
- 1386 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka