Několik rad před koupí V70

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
tomasjavorsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 50
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od tomasjavorsky »

Ahoj všem,

chystám se na nákup V70 TDI, první generace. Cenovou představu mám tak max. do 70.000 Kč (3000 Eur) plus prvotní výdaje jako olej, rozvody, brzdy, atd.
Protože jsem Volvem nikdy nejezdil a nemám s ním žádné zkušenosti, vycházím zatím z diskuzního fóra a informací z netu. Chtěl bych se ale zeptat na několik věcí:

1) kde by bylo nejlepší V70 koupit, v CZ, D nebo z Itálie? Co tak koukám po inzerátech, tak jsou někdy dovezený z Itálie za dobrou cenu. Mám u auta z Itálie čekat nějakou zradu nebo zajíce v pytli? V českých bazarech jsem snad ještě neviděl V70, co by měla přes 250tkm. Většinou mají všechny kolem 180tkm (to je ale náhoda! :D ) Takže na pravdivost km se moc nespoléhám. Stejně tak mi přijde divný, že by po 150tkm byly rozpraskaný kožený sedačky, nebo jsem někde viděl V70 se 170tkm po GO přední nápravy. Nebo na km nemám tolik brát ohledy (vím, že Volvo vydrží mnohem víc než jiný značky)?

2) ještě jednou ke kilometrům. Pokud koupím V70 třeba s 250 - 300tkm, mám se bát větších oprav? Trošku mě uklidňuje, že v inzerátech vídám V70 (nebo i 850) se 400 i 500tkm, takže je evidentní, že to auto takovou porci km vydrží. Ale nebude to už černá díra na peníze?

3) jak je to se stupni výbavy? Mají klimatizaci všechny verze? Stejně tak i palubní počítač? A pokud bych koupil V70 bez tempomatu, dá se dodatečně namontit, stejně jako u aut z koncernu VW?

4) sice jsem vyučený automechanik a prakticky vše si doposud dělám sám, ale jezdím spíš s "jednoduššíma" povozama (Escort, Scénic). Je Volvo v porovnání s ostatníma značkama nějak složitější? A dá se TDI motor servisovat případně u někoho, kdo dělá VW/Audi?

5) auto si chci koupit zejména na dojíždění do práce (2x týdně 200km, výhradně po dálnici). Takže po městě naprosto minimální ježdění, tímpádem automatickou převodovku vůbec nepotřebuju. Je ale rozdíl ve spotřebě výrazný? Má cenu kupovat automat s více než 200tkm, nebo je to už risk a je lepší koukat výhradně jen po manuálech?

Děkuju za rady a předem se omlouvám, pokud se něco z toho už probíralo.
Tom

Jean
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od Jean »

ad 1) Je úplně jedno odkud to auto je. Podstatný je stav. Některé závady u , dle bazaristů, málo jetých aut, jsou minimálně zvláštní. Na druhou stranu nic není nemožné.

ad 2) Černá díra na peníze bude auto ve špatném stavu, ne s více kilometry. Na druhou stranu je pravda, že ty najeté kilometry tomu autu nikdo neodpáře. Ale pokud to auto není vysloveně není zánovní, tak se pravděpodobnost drahých závad nijak výrazně nezvyšuje.

ad3) V70 bez klimy jsem snad ještě neviděl. S tím tempomatem je to složitější a záleží na ročníku. V každém případě je lepší koupit auto už s požadovanou výbavou.

ad 4) Samozřejmě si lecos uděláš, ale počítej s tím, že jsou věci, které švédi prostě dělají jinak a je lepší s tím mít zkušenosti. To úzce souvisí i s druhou částí otázky.

ad 5) Při Tvém režimu ten rozdíl není výrazný. Dotaz na převodovku úzce souvisí s doložením kilometrů. Pokud funguje tak, jak má, tak bych v ní neviděl problém. Na druhou stranu záleží, na co jsi zvyklý a co preferuješ.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2557
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Zdravim tě. Tady máš několik mých poznatků a doporučení. Jedná se o moje osobní zkušenosti.

1. Já jsem koupil mojí V70 TDi z německa. Rozhodně neprohloupíš ani italkou, pokud ti nevadí v že v drtivé většině italky nemají vyhřívaný sesle nebo stěrače světel. Určitě by jsem se ale dovozu nebál, v mym případě bych ho spíše preferoval (zlaté české ručičky dokážou dost i ve špatném smyslu slova, nejen stočené kilometry). Každopádně u dovozu se nevyhneš ekovýpalnému. Ale celkově je to jako s každou ojetinou a hlavně je to o předešlých majitelích a jejich schopnosti se o auto starat. Spíš bych u takhle starého auta upřednostnil technický stav než např. barvu nebo výbavu.

2. Jak jsem říkal,hlídej si spíš technický stav. Já kupoval volvase s 355tkm a technicky to auto bylo ve velmi dobrém stavu. Při takovémhle stáří čekej unavený silentbloky uložení motoru (při chcípání se otřese volant). Nechá se s tim jezdit ale pokud na to nemáš srdce a peněženka dovolí, počítej tak cca 8-10tKč (origo díly). Klepající vývěva je klasika (4-8 tKč origo dle typu). Hodně častý problém je s centálním zamykáním (nezhasíná stropní světlo,občas se některé dveře nezamknou apod.) - oprava vypodložením mikrospínačů v zámcích - 0 Kč, jen cca dvě hodiny práce. Ale mohla by to být dobrá záminka na slevu při koupi auta... :green:
Jinak rozpadající se obaly ovladače CZ je spíše kosmetická vada (100-300Kč/obal). Pohlídej si počet klíčů, které dostaneš k autu (mají být 3ks - 2x normální a jeden servisní). Dodělání klíčů je docela ranec. Občas zazlobí ovládání stahování oken - v drtivé většině stačí ovladače rozebrat a vyčistit. Víc mě momentálně nenapadá. Třeba ještě někdo nějaké poznatky doplní.

3. stupně výbavy u V70 I. zřejmě ještě nebyly (krom označení Metropolitan u posledních ročníků). Ale to nevím jistě. Klimatizaci mělo 99% aut, spíš by byla raritka bez klimy (přece jen to v té době bylo auto za mega). Klima je buďto manuál nebo automat. Palubní PC byl za příplatek, ale stejně je dost optimista co se spotřeby týče, takže taková v podstatě zbytečná fíčura navíc. Dodělání tempomatu je kapitola sama pro sebe, záleží na ročníku - prolez fórum.

4. V podstatě je to auto jako každé jiné z téhle doby, jen je poskládané trochu jinak a víc vychytanější. TDíčko je prostě Audi/VW, takže s tím problém není. Diagnostika auta je ale dosti specifická, takže doporučuju buď origo servis nebo někoho zde z fóra.

5. Pokud netrváš na automatu, tak neřeš. Manual je manual, prostě vyměníš olej a neřešíš. Prostě je to starost navíc a ve tvém případě bych nad ním ani neuvažoval. U automatu bych už dost hleděl na servisní historii (výměny oleje atd.).

Víceméně vše podstatné se zde na fóru řešlilo, takže hledej šmudlo, hledej... :beer:
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...

pepa.paur
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 895
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od pepa.paur »

zdravím, jen doplním, mám na V70 najeto přes 100 000km, kupováno v bazaru v ČR se 180 000km?

- přední ramena odešla při 220tis km na tacho, čepy nevyměnitelné, brát jen Lemforder nebo orig, FeBi byly za 15tis km v haji

- silentbloky motoru měněny v autorizáku, cca 10tisíc kč, je to znát, myslím, že když se utrhne nahoře ta reakční vzpěra a motor se začne víc hýbat tak časem zničí i ty ostatní

- tempomat doděláván v autorizáku, cena 8000kč, musí být řídící jednotka MSA 15.8 s plastovou váhou vzduchu, jinde tempomat udělat nejde, nedá se dostat do řídící jednotky

- rozvody mi dělá normálně garážista, je to stejný jako audi, jen nastavení předvstřiku je lepší udělat na orig. diagnostice v autorizáku, cca 400kč

- zlobily mě zadní brzy, přirezlé pístky, nakonec výměna celých brzdičů
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od dali »

Ahoj,


jak už tu někdo psal tak na kilometry na tachu a rok výroby nekoukat, nejdůležitější je stav. U auta v pěkným stavu bych se ani neotáčel pokud bych bazaristu nachytal že to je stočený, jen bych využil momentu překvapení a zatlačil ho do kouta s cenou....
Jinak ramena, tyčky řízení, tyčky stabilizátoru... všechny tyhle věci jsem měnil mezi 150 a 230 tkm, (přičemž pravý rameno bylo měněný předčasně ve 150tkm díky chybný diagnóze původu lupání od pravýho kola). Ve všech případech se vyplatí vzít origo. Jedno ložisko v kole jsem zabil okolo 250tkm vymetením prahu frézování, jinak by asi drželo dál.
S brzdama jsem měl to samý co popisuje Josef Paur. Tuším že postupně byly vyměněný oba přední brzdiče za jetý.

Korozi hledej na pátých dveřích, tam je normální, stává se to, kdekoli jinde je spíš známkou předchozí bouračky.

Nejnepříjemnější a nejdražší z častých závad je unavený naftový čerpadlo. Postupem času se vyběhá obal čerpadla. Následky jsou že to špatně startuje studený v mrazech nebo naopak teplý a ve velkých vedrech.

Klimatizaci mají pokud vím všechny V70. Palubní počítač ne. Ten se dá dodělat celkem snadno, stačí sehnat ovladač a budíky z auta co mělo BC a připojit. S tempomatem to bylo napsáno výše. Nejsem si na 100% jistej, ale u starší varianty MSA 15.7 by měl jít tempomat "dodělat" tak že vezmeš řídící jednotku motoru z tempomatovýho auta.. plus samozřejmě páčku a spínače pod pedály.
Celkem hodně věcí lze společně se souvisejícím spínačem jenom nacvaknout na připravenou kabeláž a zvýšit si tak výbavu...třeba vyhřívaný sedačky, elektrický sedačky, stěrače na světla, tuším že i přední mlhovky... většinou tam na všechno kabely jsou.

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od doktor »

palubní PC na V70 tak snadno nedoděláš jako 850. U V70 se na to musí přes origo SW a to stojí prachy.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

wolf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 855
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno
It’s my birthday

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od wolf »

jak tu bylo psáno, určitě bacha na reál stav..nejlépe s sebou někoho znalýho - raději obětovat litr dva než koupit kasičku v krásným kabátku.... Já mám na svým autě nalítáno 330 tis, já mám na svědomí 70 tis za rok a půl a i když počáteční investice nebyly jen olej apod, tak bych neměnil. Udělal jsem hned ze startu co bylo třeba (prakticky celý podvozek),za rok rozvody a vakuovka,mezi tím vychytávání horších startů, ale jinak jen měním olej a filtry, nedolívám nic, jezdím od výměny k výměně, žádný trable. Automat dělá zatím taky co má, servisku jsem měl celkem poctivě vyplňovanou, já v ní i poctivě pokračuju a věřím, že mi ještě bude dělat stříbrňák nějakou dobu radost :) je to taky o tom jak se k autu člověk chová, jízda za studena, dochlazení turba po delší jízdě...může být auto s origo 180 tis, ale technickým stavem může být před smrtí..při tom nájezdu co píšeš bych se nebál benzínu...
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od dali »

doktor píše:palubní PC na V70 tak snadno nedoděláš jako 850. U V70 se na to musí přes origo SW a to stojí prachy.
To je pověra co tady na fóru proběhla. Sám jsem takovou sadu budíky + spínač z rozborky prodával a s člověkem co si to ode mně bral byl následně v kontaktu a chodilo to. Takže u V70I do roku 98 to jde. 99+ nevím. Márra by věděl.
Budíky s PC a bez PC vypadaj navenek stejně, i display je identickej (i v tom sociálním jsou proti světlu vidět symboly PC) jenom ty s PC maj v sobě nějaký kabely navíc.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od wickey »

povera to neni, luckimu to neslo.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od lucki »

wickey píše:povera to neni, luckimu to neslo.
uvediem to na pravu mieru. na BENZINE to ide, vymeni sa palubka a da sa gomik (potenciometer) a je to. u DIESLA to moze byt horsie.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od dali »

Tak to zřejmě bude tak, že veškerý přehazování věcí končí modelovým rokem 98. Dodělání elektrických a vyhřívaných sedaček a stěračů na světlech mám ale osobně vyzkoušený na V70 1 2000.

josef
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 119
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5 04´ černá
Bydliště: Náchodsko

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od josef »

Tomáši - k tvému bodu č. 1 - Stav o počet km: Mě se vyplatilo vždy, když jsem si obešel auto a podíval jsem se na rok výroby bočních skel. (Přední sklo je spotřební materiál.) Pak jsem jen srovnával uvedený nájezd s tím, odkud to auto je. U IT a DE musíš počítat s vyšší nájezdem, za to však po lepších silnicích. ( Vím např., že v DE je stáčení km trestný čin.) Různorodost datumů výroby skel rovněž svědčí o tom čím to auto prošlo. Nedávno jsem viděl XC 90 MY 12 se skly z roku 11 - to je normální. Ale skla byla Pilkington. Takže i Švédové šetří. Hodně zdaru při výběru.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i

tomasjavorsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 50
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od tomasjavorsky »

Mockrát děkuju za všechny rady.
Ohledně převodovky a motorizace - tím, že ročně najezdím kolem 20.000km jen cestováním do práce, tak se mi asi vyplatí víc diesel. No a automat nepotřebuju (resp. manuál upřednostňuju), jen mě zajímalo, jestli je v dálničním provozu velkej rozdíl ve spotřebě.
A jak se liší auta do roku 98 a novější? Několikrát jste se o tom tady zmínili, že je v nich rozdíl.
S klimou a tempomatem je mi to taky už jasný. Objevil jsem ale jedno auto, který má ovládání klimy trochu jiný (odkaz http://jdem.cz/xan75 ). Co to je? To je ta manuální klima, či co?

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od hajnej »

tomasjavorsky píše: Co to je? To je ta manuální klima, či co?
ano. normální manuál klíma
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2557
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Rozdíly od roku 99:
- hezčí hagusy
- plastová váha vzduchu (méně odolnější aĺe levnější)
- lepší ostřikovače čelního skla
- jiný tapicírunk na 5.dveřích
- jiné poloosy
- nelze odpojit EGR ventil,aniž by nesvítila kontrolka motoru

Zatím mě víc nenapadá...
Edit: Málem bych zapomněl na jinou hlavici řadičky a hezčí znak na grilu
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od dali »

99+
kromě výše uvedenýho:
-Kontrolka motoru (ponorka) místo symbolu lambdy
-Dopředu sklopitelné opěradlo jak spolujezdce tak řidiče
-STC místo TRACS tam je ale zlom až 99/2000
-pouze 3 místa kam lze vrazit klíč - dveře řidiče, spínací skříňka, schránka před spolujezdcem

+ ještě věci, který nejsou vidět:
- jiný vstřikovací trysky
- jiný vstřikovací čerpadlo
- jinej startér
- větší boční airbagy ovládaný po sběrnici

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od wickey »

whips
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od doktor »

od r. 99 :
-u dieslu jiná ŘJ motoru.
-na přední masce jiný znak - ten modrý místo černého

Pak tam ještě někde je tuším změna v automatické převodovce, kde už nejsou volitelné režimy winter a sport.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od dali »

Určo tam ještě nějaká drobnost chybí ale ne a ne si vzpomenout.
Mimo jiné:
U 99+ si můžeš kontrolku SER-VÍCE vymazat sám podle návodu.
Mě osobně připadá 99+ vychytanější co se týká fíčur a zlepšení. Jestli už tam nastal propad v kvalitě nevím. Na 850 se kazí podstatně víc věcí, ale zase u ní na některých například interiérových věcech je vidět že na nich jnebylo šetřeno a vypadají kvalitnější a zub času a používání s na nich tolik nepodepisuje.

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od doktor »

850 má ještě kvalitní nezničitelný nesmrtelný interiérový čudly, kdežto V70 má už ty potahovaný sajrajtem který se sešoupává a čudly se více viklají, nejvíce patrno na stahovačkách a zrcátkách.
850 má podle mě kvalitnější tkaniny v interiéru a kvalitnější tapecíry.

ještě mě napadá k servisu:

Docela cenový záhul bývají zadní tlumiče, resp. Nivomaty.
Tlumiče s prací (bez pružin) jsou za 5-6 tis, ale nivomaty pořád drží cenu 9 tis za jeden nový kus.
A musím říct z vlastní zkušenosti, že unavený niva jsou velkej oprus.

Pravidelně odjíždí různé části klimatizace, ta se na konec slušně promítne do celkového servisu, hlavně když pokaždé vyfučí náplň.
Cca po 10-15 letech umírá kabinový ventilátor - pouze nový za cca 3000, nemá cenu kupovat jetej kus.
Zlobívá zámek 5. dveří, tapecírung vzadu a plasty v kufru dělávají pazvuky, láme se navíjení roletky kufru - ale to už jsou takové chuťovky, tím si projdou všichni... :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od Urvanej »

Ty měkčený plasty nemůžeš mít výrobcum za zlý. Auta se staví pro majitele novot, nikoliv pro matláky, co si to koupí za 15 let :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od doktor »

Urvanej píše:Ty měkčený plasty nemůžeš mít výrobcum za zlý. Auta se staví pro majitele novot, nikoliv pro matláky, co si to koupí za 15 let :-)
Když mi chudáci bychom to tak chtěli mít hezký :cry:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od Urvanej »

Ty první bylo myslim měkčený obyč PVC, tak pokud chceš, aby bylo nesmrtelný, tak vylouhovat v acetonu (nebo toluen?, ale si to bude jedno) a ztvrdne, ale osobně jsem to nezkoušel, jen přenášim zkušenosti z pájení, když ještě nebyly smršťovačky. Ale problém bude najít čudlik, kterej ještě bude stát za to. Na V40 sem ten sajrajt mechanicky sundaval z čudlíků dva dny. Hlavně že z toho měli novináři erekci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2557
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Tak jak? Už jsi nějaký povoz sehnal?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...

Davidian
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 457
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
Vůz: Volvo V70, S80

Několik rad před koupí V70

Příspěvek od Davidian »

jinak k těm rozdílum do roku 99 a od 99, každy je tady vyjmenuje, ale asi nikdo podle nich nedokáže určit zda je to auto do 99 nebo už s CANbus po :D viz můj vuz. Ale abych se zařadil do fronty znalcu tak tady možna ještě nebyla zmíněna hlavice radici paky 8)

Odkud máte ověřeno, že u 98 nejde dodělat tempomat? Pravě ho budu kutit

A propo, jde u mého modelu dodělat TRACS?
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé