chystám se na nákup V70 TDI, první generace. Cenovou představu mám tak max. do 70.000 Kč (3000 Eur) plus prvotní výdaje jako olej, rozvody, brzdy, atd.
Protože jsem Volvem nikdy nejezdil a nemám s ním žádné zkušenosti, vycházím zatím z diskuzního fóra a informací z netu. Chtěl bych se ale zeptat na několik věcí:
1) kde by bylo nejlepší V70 koupit, v CZ, D nebo z Itálie? Co tak koukám po inzerátech, tak jsou někdy dovezený z Itálie za dobrou cenu. Mám u auta z Itálie čekat nějakou zradu nebo zajíce v pytli? V českých bazarech jsem snad ještě neviděl V70, co by měla přes 250tkm. Většinou mají všechny kolem 180tkm (to je ale náhoda!
 ) Takže na pravdivost km se moc nespoléhám. Stejně tak mi přijde divný, že by po 150tkm byly rozpraskaný kožený sedačky, nebo jsem někde viděl V70 se 170tkm po GO přední nápravy. Nebo na km nemám tolik brát ohledy (vím, že Volvo vydrží mnohem víc než jiný značky)?
 ) Takže na pravdivost km se moc nespoléhám. Stejně tak mi přijde divný, že by po 150tkm byly rozpraskaný kožený sedačky, nebo jsem někde viděl V70 se 170tkm po GO přední nápravy. Nebo na km nemám tolik brát ohledy (vím, že Volvo vydrží mnohem víc než jiný značky)?2) ještě jednou ke kilometrům. Pokud koupím V70 třeba s 250 - 300tkm, mám se bát větších oprav? Trošku mě uklidňuje, že v inzerátech vídám V70 (nebo i 850) se 400 i 500tkm, takže je evidentní, že to auto takovou porci km vydrží. Ale nebude to už černá díra na peníze?
3) jak je to se stupni výbavy? Mají klimatizaci všechny verze? Stejně tak i palubní počítač? A pokud bych koupil V70 bez tempomatu, dá se dodatečně namontit, stejně jako u aut z koncernu VW?
4) sice jsem vyučený automechanik a prakticky vše si doposud dělám sám, ale jezdím spíš s "jednoduššíma" povozama (Escort, Scénic). Je Volvo v porovnání s ostatníma značkama nějak složitější? A dá se TDI motor servisovat případně u někoho, kdo dělá VW/Audi?
5) auto si chci koupit zejména na dojíždění do práce (2x týdně 200km, výhradně po dálnici). Takže po městě naprosto minimální ježdění, tímpádem automatickou převodovku vůbec nepotřebuju. Je ale rozdíl ve spotřebě výrazný? Má cenu kupovat automat s více než 200tkm, nebo je to už risk a je lepší koukat výhradně jen po manuálech?
Děkuju za rady a předem se omlouvám, pokud se něco z toho už probíralo.
Tom


 x 1
 x 1 
 




 je to taky o tom jak se k autu člověk chová, jízda za studena, dochlazení turba po delší jízdě...může být auto s origo 180 tis, ale technickým stavem může být před smrtí..při tom nájezdu co píšeš bych se nebál benzínu...
 je to taky o tom jak se k autu člověk chová, jízda za studena, dochlazení turba po delší jízdě...může být auto s origo 180 tis, ale technickým stavem může být před smrtí..při tom nájezdu co píšeš bych se nebál benzínu...






