LPG MAGIK cukani, netahne

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 237
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 LPG MAGIK cukani, netahne

Příspěvek od kubavlc »

ahoj, mam problem s jizdou na plyn.jiz delsi dobu se potykam, nebo spis sleduji, ze mezi 4000-4300 prestane auto ziskavat vykon a pak vystreli, nejvic se to da sledovaz na dalnici treba na trojku.pri prudkem rozjezdu na 1. a 2. to neni tolik znat, ale obcas se to stane.nicmene ted se to rapidne zhorsilo a dneska na dalnici ve 11O na 4. to uz vubec nechtelo zrychlovat a jakoby se to dusilo/cukalo.od montaze mam najeto cca 20000 a byl jsem v hlpropanu, kde to montovali parkrat tesne po montazi, ale nikdy se jim to nepovedlo uplne doladit.navic auto nikdy ani neprojeli, takze jsem nad tim pak uz zlomil hul a navic mi odeslo turbo a nasledne tesneni pod hlavou, takze byli jiny veci k reseni.napada vas neco?budu ted delsi dobu na chalupe, tak bych chtel zkusit nekoho tam v miste, budu mit cas.takze kdyby nekdo vedel lpg servisu v okoli domazlic, nebo klatov, budu rad.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 LPG MAGIK cukani, netahne

Příspěvek od tomasss »

Mel jsem to samy, problem byl v priskripnuty hadici vody co ohriva reduktor. Odpovidalo by i to, ze se to s prichodem zimy zhorsuje.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 237
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#3 LPG MAGIK cukani, netahne

Příspěvek od kubavlc »

dik, mrknu...
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 237
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#4 LPG MAGIK cukani, netahne

Příspěvek od kubavlc »

tak hadice skripla nebyla, ale nejspis byla vzduchova bublina systemu, po nekolikerem otevreni/zavreni nadobky se to zlepsilo...a zajimavy je, ze kdyz to blblo hodne, tak pomohlo dat topeni na max.pristi tejden jsem objednanej do lpg servisu v domazlicich, tak uvidime.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#5 LPG MAGIK cukani, netahne

Příspěvek od Jean »

Nejspíš máš špatně zapojenou vodu do reduktoru.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 237
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#6 LPG MAGIK cukani, netahne

Příspěvek od kubavlc »

Tak nove poznatky:

V Domazlicich mi trosku poladil krivku, protoze nekde od 3800 to bylo udajne moc chudy, tak tam neco pridal s tim, ze 150km to bude trvat nez se zaadaptuje ta mapa podle benzinovy.No, najel jsem asi 300km a je to o neco lepsi, ty cukance nejsou uz tak vyrazny a tahne to nejak tak kontinualne.Nesmim tomu ale dat uplne plnej, to pak cuka kdekoliv cca nad 2500ot a otacky uz nestoupaji.Tak nevim...jezdit se s tim v pohode da a jsem ted v praci, tak se v tom nebudu vrtat, ale uprimne bych na tohle jezdeni nemusel mit turbo, tak asi tak.....
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#7 LPG MAGIK cukani, netahne

Příspěvek od Jean »

Jinak řečeno to v podstatě vůbec nefunguje. Jak dlouho to tam máš, že to prostě nereklamuješ?
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 67
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Železná Ruda
Vůz: Subaru Outback 3.0 H6

#8 LPG MAGIK cukani, netahne

Příspěvek od venaval »

že do toho vstupuju,mam něco podobnýho na hondě cca do 3200/ot to pocukává pak to vystřelí,
jak dlouho nebo vztahuje se to na reklamaci?nandaný je to tam v březnu 2012 najeto na plyn cca13 tisíc km.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“