zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Zdravím všechny. Je možno zjistit skutečný nájezd prostřednictvím diagnostiky? Nedávno jsme s kamarádkou koupili dieselového ''bratříčka'' k mé 850tce (viz. podpis). Je v excelentním stavu (až budu mít čím vyfotit, rád přidám fota do galerie), ale bohužel bylo zakoupeno s klasickou bolestí v podobě nefunkčního počítadla kilometrů. Počítadlo se otáčí velmi pomalu - ujetých 1000km pro počítadlo znamená cca 100km.
Problém je v tom, že nájezd dle počítadla je 233tkm a kousek a výměna rozvodů byla dělána na 124000 dle štítku (bylo to v autorizáku v německu). Kdyby tedy nájezd byl reálný, zbývalo by ještě cca 11000 do nutné výměny. Ale co když je počítadlo nefunkční již delší dobu, nájezd je tudíž daleko větší a třeba už přetahujeme interval výměny.
Vzhledem k super stavu auta a poctivému přístupu prodejce nečekám, že by údaje o najetých kilometrech byly přes diagnostiku nějak upravovány. Jde mi jen o to, zda je možnost vyčíst skutečné kilometry po napíchnutí na PC?
Děkuji všem za odpovědi.
Problém je v tom, že nájezd dle počítadla je 233tkm a kousek a výměna rozvodů byla dělána na 124000 dle štítku (bylo to v autorizáku v německu). Kdyby tedy nájezd byl reálný, zbývalo by ještě cca 11000 do nutné výměny. Ale co když je počítadlo nefunkční již delší dobu, nájezd je tudíž daleko větší a třeba už přetahujeme interval výměny.
Vzhledem k super stavu auta a poctivému přístupu prodejce nečekám, že by údaje o najetých kilometrech byly přes diagnostiku nějak upravovány. Jde mi jen o to, zda je možnost vyčíst skutečné kilometry po napíchnutí na PC?
Děkuji všem za odpovědi.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
To jde na 850 vysosat z jednotky ABS ne?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: České Budějovice
x 1
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Nicméně v případě sebemenší pochybnosti je rozvoďák první, co se na koupeném autu měníUrvanej píše:To jde na 850 vysosat z jednotky ABS ne?

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Odpovídám na dotaz, neomílám milionkrát řečené 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Díky za info. Vybavení na diagnostiku bohužel nemám, takže autorizák, nebo je nějaký Volvista s diagnostikou v okolí Trutnovska a Královehradecka?Urvanej píše:To jde na 850 vysosat z jednotky ABS ne?
Jinak souhlas, že v případě nejasnosti, či pochybnosti o nájezdu/stáří rozvodů atp. je vždy lepší je vyměnit - šlo mi jen o to, že pokud mají ještě něco před sebou, ušetřilo by nám to nemalé prostředky.
Samozřejmě jen pokud se podaří vyloučit pochyby, protože v případě potkaného motoru už by ta úspora za rozvody takový smysl neměla

_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Pokud vím tak bohatě stačí z řídící jednotky motoru. Bazarník prostě vezme torxy vysápe budíky, šroubovákem přešteluje počítadlo (přitom zk*rví ozubený kolečko jeho pohonu, pokud už mrtvý nebylo) narve to tam zpátky a myslí, že má vyhráno. Jenže ouha řídící jednotka po napojení na diagnostiku (případně ta starší po vyblikání - TDI s v době vyblikávací diagnostiky ještě nevyrábělo) řekne skutečnost.Urvanej píše:To jde na 850 vysosat z jednotky ABS ne?
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Tak jsem před chvílí volal do Pardubického autorizáku (DEKOM SYSTEM) a prý se ani nedokážou s 850tkama spojit
že prý tam mají dvě a diagnostika jim s nima nemluví
) Tak nevím, leda někdo např. se starší verzí...


_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: České Budějovice
x 1
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
To si dělaj snad prdelSGC píše:Tak jsem před chvílí volal do Pardubického autorizáku (DEKOM SYSTEM) a prý se ani nedokážou s 850tkama spojitže prý tam mají dvě a diagnostika jim s nima nemluví
) Tak nevím, leda někdo např. se starší verzí...

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Esipak oni vědí, kde to má zásuvku...
Ale můžou mít starší, ještě s blikačkou (OBDI)
Ale můžou mít starší, ještě s blikačkou (OBDI)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
na 850 neni vida-dice, ale starsi typ diagnostiky, ktery treba na slovensku maji pouze v top autu bratislava. v cr to bude imho dost podobny.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
No právě, že jsem se na to pohotově zeptal a oboje to jsou '96, takže blikačka už se asi nekoná (nebo nevím, jestli v modelovém roce 1996 byl třeba ještě nějaký mezityp, co měl blikačku). Když se mě technik zeptal, co že to mám za motor a já mu odvětil D5252T v očekávání, že mu to pomůže v identifikaci lépe, než kdybych řekl 2,5 TDI, tak když pak následovala jeho otázka jestli to je benzín, nebo nafta, tak jsem se trošku zarazil a neměl jsem už ani sílu se ho ptát, jestli vůbec ví, kde najde OBDII zásuvkuUrvanej píše:Esipak oni vědí, kde to má zásuvku...
Ale můžou mít starší, ještě s blikačkou (OBDI)

Ale dost mě to zarazilo, tak nějak podvědomě jsem čekal nějakého profesionála, který mi vše vysvětlí

_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Tak jsme se rozhodli, že rozvody necháme raději udělat a to včetně vodní pumpy (a počítadlo nechat opravit ve Cvikově). Člověk nikdy neví a na začátku měsíce jedeme s Vólvikem do Itálie a byl by to odvážný na stávajicích rozvodech
.
Víte někdo o nějakém dobrém Volvistovi na Královehradecku, případně Pardubicku. Raději bych udělal kšeft někomu z Vás, než autorizáku
Předem dík 

Víte někdo o nějakém dobrém Volvistovi na Královehradecku, případně Pardubicku. Raději bych udělal kšeft někomu z Vás, než autorizáku


_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Zkus zavolat 605711760 František Vokřínek. Je to autoelektrikář a různé diagnostiky má taky (včetně origo Volva). Třeba by ti kilometry zjistil. Je z Košťálova u Semil.
Každopádně rozhodnutí udělat rozvody ti schvaluju.
Každopádně rozhodnutí udělat rozvody ti schvaluju.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 109
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pohořany u Olomouce
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Ahoj,jsem sice kousek od Olomouce,ale pokud budes mit cestu kolem klidne ti rad tveho mazlika nactu.Stav km jde nacist z u 850 z pristrojove desky sam jsem si to zkousel.Na seklém pocitadle 227000km,ř.j.458000km.SGC píše:Tak jsme se rozhodli, že rozvody necháme raději udělat a to včetně vodní pumpy (a počítadlo nechat opravit ve Cvikově). Člověk nikdy neví a na začátku měsíce jedeme s Vólvikem do Itálie a byl by to odvážný na stávajicích rozvodech.
Víte někdo o nějakém dobrém Volvistovi na Královehradecku, případně Pardubicku. Raději bych udělal kšeft někomu z Vás, než autorizákuPředem dík

-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: Volvo 850 TDI
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Zdravím, taktéž bych chtěl zjistit skutečný nájezd u své 850 TDI. Jakým způsobem se to dá vyčíst z té přístrojové desky? Dokáže někdo poradit?
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Jak píše Mata, urcite to zjistit jde. Mně na osmpade zjistil 490000, na funkčním tacho klasických 160000. Vytah to z pristrojovky.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
volvo fcr
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Kde to tam.je? Nikde.sem.to nenasel
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Taky marně přemejšlim kde to tam vyšťourá.
Diagnostiku na 850 jsem viděl jen u Marry.
Diagnostiku na 850 jsem viděl jen u Marry.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
sorry splet jsem to s 940 kde to jde pres jednotku abs
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 109
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pohořany u Olomouce
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Já jsem to tenkrát špatně napsal. Jde to úplně v pohodě vyčíst z ř. j. motoru. Boschí diagnostika si i s 850 tdi hravě poradí.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: Volvo 850 TDI
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Hmm, to vypadá velice zajímavě to by mohlo fungovat. Píšou tam že to funguje i na jednotce MSA15.7 akorát musím sehnat tu diagnostiku ELM327 ve verzi 1.4b mám akorát verzi 1.4 a s tou to nefunguje.peter cz píše:Možná tak https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=67444
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: Volvo 850 TDI
zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Tak nakonec se mi to podařilo vyčíst pomocí té aplikace 850 OBD II pro android a levné čínské diagnostiky ELM327 je to sice dost nestabilní a trvá celkem dlouho než se to načte ale svůj účel to splní a dají se s tím číst a mazat i chybové kódy.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé