850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#1 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Už delší dobu jsem pozoroval, že mi někde asi utíká tlak ve vedení vzduchu - turbo natlačilo max do konce bílého pole ukazatele (předtím tak 1mm za), takže jsem vyměnil všechny hadice za silikonový (vedení vzduchu i ovládání wastegate) a dosáhl jsem jen toho že to teď tlačí jen do cca 3/4 pole budíku...
všechny spoje hadic jsem zkontroloval s mýdlovou vodou, zkusil wategate - chodí dobře a vyčistil MAF
jediná indície je slyšet takové syčení/pískání (tedy asi únik) - /můžu případně natočit/ při přidání plynu někde v okolí škrtící klapky, po čem tedy ještě jít ?
všechny spoje hadic jsem zkontroloval s mýdlovou vodou, zkusil wategate - chodí dobře a vyčistil MAF
jediná indície je slyšet takové syčení/pískání (tedy asi únik) - /můžu případně natočit/ při přidání plynu někde v okolí škrtící klapky, po čem tedy ještě jít ?
Naposledy upravil(a) peter cz dne 17 dub 2013 20:24, celkem upraveno 3 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#2 850 únik vzduchu
Měl jsem 850T5 166kW, turbo tlačilo velmi dobře, ale také jen do 3/4 budíku. Myslím, že je tam z fabriky nachystaná rezerva na zvyšování plnícího tlaku
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 850 únik vzduchu
no jistě, v základu, ale vždyť píšu že mi to tlačilo 1mm za (s BSR chipem)
#4 850 únik vzduchu
nedela ti "ts ts ts ts ts " ked tlakujes a preradis - ako pri otvorenom BOv ? V tom pripade by to bola derava cbv membrana pri turbe, riesili sme to tu s Gustom.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 850 únik vzduchu
mam automat tak to nemusí být tak znát, jako odfouknutí při ubrání plynu slyšet je, ale ne přerušovaný
no kouknu na ní a uvidim, ale spíš právě tipuju že bude někde něco nedotaženýho nebo tak, protože to dělá od doby co se dělala hlava (což jsem nezjistil hned, protože sem ho cca 4000km potom šetřil)...
no kouknu na ní a uvidim, ale spíš právě tipuju že bude někde něco nedotaženýho nebo tak, protože to dělá od doby co se dělala hlava (což jsem nezjistil hned, protože sem ho cca 4000km potom šetřil)...
#6 850 únik vzduchu
jop, tak pak kontrola vsech hadic a spon
Ty silikonove podtlakove hadicky maji jaky prumer ? A kde si koupil ty ostatni hrube hadice ?
Ty silikonove podtlakove hadicky maji jaky prumer ? A kde si koupil ty ostatni hrube hadice ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#7 850 únik vzduchu
no to jsem právě už kontroloval...
ty malý hadičky mají 6mm (z dieselpower.cz) a ty silný jsou z ebaye
ty malý hadičky mají 6mm (z dieselpower.cz) a ty silný jsou z ebaye
#8 850 únik vzduchu
a tie povodni boli uz na vymenu alebo boli ok ? A kolik ( metru ) si pouzil ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#9 850 únik vzduchu
ty původní už byli takový tvrdší, ale díra asi v žádný nebyla
bylo potřeba cca necelý dva metry (měnil jsem i hadičku k cbv)
bylo potřeba cca necelý dva metry (měnil jsem i hadičku k cbv)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 850 únik vzduchu
Tak mě napadlo, záslepky a hadičky okolo škrtící klapky máš nasazený všechny? Hlavně těch záslepek je tam celkem dost. Další možnost je děravej mezichladič...
Ještě k těm silikonovým hadičkám co se kupujou v dieselpoweru...jsou k ničemu, protože jsou moc měkký. Přecházím na palivový hadičky co koupíš třeba v agrozetu. Třeba na funkci blow off ventilu je krásně slyšet změna k lepšímu. Se silikonovou hadičkou dělal při menších tlacích "krocana" teď odfukuje tak jak má.....to samý ovládání wastegatu, pružností toho silikonu si tam uděláš prodlevu.
Taky jsem prvně nadšeně měnil za krásný modrý hadičky, ale došel jsem k tomuhle...tak třeba to někomu do budoucna poslouží, aby za ně nevyhazoval....
Ještě k těm silikonovým hadičkám co se kupujou v dieselpoweru...jsou k ničemu, protože jsou moc měkký. Přecházím na palivový hadičky co koupíš třeba v agrozetu. Třeba na funkci blow off ventilu je krásně slyšet změna k lepšímu. Se silikonovou hadičkou dělal při menších tlacích "krocana" teď odfukuje tak jak má.....to samý ovládání wastegatu, pružností toho silikonu si tam uděláš prodlevu.
Taky jsem prvně nadšeně měnil za krásný modrý hadičky, ale došel jsem k tomuhle...tak třeba to někomu do budoucna poslouží, aby za ně nevyhazoval....
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#11 850 únik vzduchu
Záslepky okolo škrtící klapky tam jsou všechny
CBV je taky v pořádku
ještě jsem dal nový spony i na vojnoběžnej ventil a pořád nic,
jen teď lehká změna že se rafička dostane tak 1mm před konec a pak pomalu klesne tak o 5mm
ještě zkusim ten chladič až seženu nějaký záslepky na hadice... nemůže být ještě třeba špatnej BCS (co kdybych místo něj zkusil zapojit MBC ?) ?
CBV je taky v pořádku
ještě jsem dal nový spony i na vojnoběžnej ventil a pořád nic,
jen teď lehká změna že se rafička dostane tak 1mm před konec a pak pomalu klesne tak o 5mm
ještě zkusim ten chladič až seženu nějaký záslepky na hadice... nemůže být ještě třeba špatnej BCS (co kdybych místo něj zkusil zapojit MBC ?) ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#12 850 únik vzduchu
Řešil jsem něco podobnýho, zaslepil jsem IC-čko, natlakoval, a zjistil jsem, že IC má vespod díru o průměru cca. 2mm. Tak jsem volal lakiovi, vím že se mu doma válí jeden intercooler, ať se koukne,jestli tam má taky díru. A taky že jo, díra tam je. Tak jestli můžete někdo skouknout ten svůj cooler, dejte vědět, jestli tam tu díru máte, nebo ne. Má být na spodním plastu vpravo ve směru jízdy. Je nutné sundat plast za předním nárazníkem.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#13 850 únik vzduchu
Hmm mam jí tam taky, každopádně je tam ale určitě origo...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#14 850 únik vzduchu
Teď mě napadá: nemůžeš mít přicpaný-málo průchodný výfuk? Tohle jsem měl na 940 Turbo, a taky to syčelo(u spojů jednotlivých dílů výfuku) a netlačilo tolik jak předtím. Měl jsem ucpaný poslední tlumič. Prostě ta perforovaná trubka zhnila, a vata to ucpala. Já si to taky skouknu na T5-ce.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#15 850 únik vzduchu
No nevím, to bych ten tlumič asi musel sundat co ? v týdnu ještě zajedu na diagnostiku, tak je zkusim ukacat jestli by mi to šoupli na svedák
ale dneska jsem ještě zkusil zapojit mbc místo standardního bcs a s volně průchozím to tlačilo tak do poloviny budíku, je to správně ? když jsem ho pak přitáhnul o tři otáčky (na víc testování už nebyl čas) tak to tlačilo až do konce pole a tlak neklesal, tak že by byla chyba tu ? zajímavý je že nebylo tolik slyšet turbo jak s bcs...
ale dneska jsem ještě zkusil zapojit mbc místo standardního bcs a s volně průchozím to tlačilo tak do poloviny budíku, je to správně ? když jsem ho pak přitáhnul o tři otáčky (na víc testování už nebyl čas) tak to tlačilo až do konce pole a tlak neklesal, tak že by byla chyba tu ? zajímavý je že nebylo tolik slyšet turbo jak s bcs...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#16 850 únik vzduchu
Je to správně. Když máš MBC na MIN boost (úplně utaženej) tak na budíku vidíš otvírací tlak aktuátoru wastegatu, což je těch cca 0,5 baru (půlka bílýho pole).peter cz píše:ale dneska jsem ještě zkusil zapojit mbc místo standardního bcs a s volně průchozím to tlačilo tak do poloviny budíku, je to správně ?
BCS se může unavit. Já dával novej preventivně při výměně turba. Opatrně s tím přidáváním tlaku u standartních ojnic... ale zase 15G by je asi ohnout nemělo.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#17 850 únik vzduchu
Takže diagnostika ukázala dlouhodobou chybu BCS, má teda cenu dát origo BCS nebo HD TCV od IPD ?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#18 850 únik vzduchu
btw je možný že by kvuli tomu vylezla spotřeba ? poslední dobou se pořád nějak drží kolem 14.5l a jiný roky jsem takle v létě jezdil tak o 1,5-2l míň...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#19 850 únik vzduchu
HD TCV neni zrovna kladne hodnocenej...jestli chces experimentovat tak bych zkusil AC Delco 214-474 (pohledej na VS)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#20 850 únik vzduchu
Pravdu díš.... Taky jsem o tom nedávno čet. Ten bazmek od IPD jsou vyhozený prachy....Já bych neexperimentoval a koupil novej origo...tomasss píše:HD TCV neni zrovna kladne hodnocenej...jestli chces experimentovat tak bych zkusil AC Delco 214-474 (pohledej na VS)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 850 únik vzduchu
Tak jsem ho nakonec vyměnil za obyč BCS (odzkoušenej jinde že funguje) a problem stale nevyřešen... Stále to jede jen tak jako standard T5ka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#22 850 únik vzduchu
Ja bych je uplne nezatracoval, oby mozna stacilo pouzivat ty s textilnim opletem, dela je treba Mishimoto, znacej je jako "textile reinforced", a nebo pouzivat ty tlustostenny. Ted je mam doma a tvarej se dost pevne...dali píše:Ještě k těm silikonovým hadičkám co se kupujou v dieselpoweru...jsou k ničemu, protože jsou moc měkký.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#23 850 únik vzduchu
IC tedy vyměněn a pořád žádná změna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#24 850 únik vzduchu
Nakonec bude vadnej manometr budiku.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#25 850 únik vzduchu
To ne, i pocitově to neni co bejvalo...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek