Co s jednotkou po vylítnutí airbagů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Co s jednotkou po vylítnutí airbagů
Stala se mi s Jarmilkou drobná nehoda a vylítli mi oba pytle. Rána fakt drobounká, jen zajel absorber nárazníku a rozbilo se sklo P světla, maska a u P blinkru rupla jen jedna úchytka. Kdyby nevylítli pytle, tak pohoda, ALE vyletěly oba airbagy a to udělalo největší škodu.
Takže se chci zeptat, stačí nastrkat nový pytle místo starejch a jede se dál, nebo se musí i něco dělat s jejich jednotkou kromě vyrezetování chyby?
Vozidlo je 940 rv 95, B230FT.
A ano, to že sem vůl mi připomínat nemusíte
Takže se chci zeptat, stačí nastrkat nový pytle místo starejch a jede se dál, nebo se musí i něco dělat s jejich jednotkou kromě vyrezetování chyby?
Vozidlo je 940 rv 95, B230FT.
A ano, to že sem vůl mi připomínat nemusíte
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 02 srp 2012 16:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Obavam sa, ze sa musi vymenit RJ. Vnutri by mal byt mechanicky detektor spomalenia (pruzinka + gulicka), ktory je jednorazovy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#3 co jednotkou po vylítnutí airbagů
mám bagy i jednotku.Sergej píše:Obavam sa, ze sa musi vymenit RJ. Vnutri by mal byt mechanicky detektor spomalenia (pruzinka + gulicka), ktory je jednorazovy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Když se obáváš, tak to si nejsi 100% jistej, že. Protože kulička s pružinkou mi zní spíš jako spínač...Sergej píše:Obavam sa, ze sa musi vymenit RJ. Vnutri by mal byt mechanicky detektor spomalenia (pruzinka + gulicka), ktory je jednorazovy.
martinopel: díky, pytle snad mam a jednotku doufám najdu, jen ji musim v tej změti krabiček poznat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Nikdo nemá takovou proceduru za sebou?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#6 co jednotkou po vylítnutí airbagů
zatím jsem neměl v žádné sedmě nebo devítce pytle, nemám zkušenost.Urvanej píše:Nikdo nemá takovou proceduru za sebou?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Chlapi, to ste nikdo neřešil opravu po ťukanci? U novejch aut se musí resetovat jendotka, už mam člověka co to prej dělá, ale tohle je ještě v autě bez OBDII, jen s vyblikávačkou, tak se mi nechce vyhazovat prachy za něco, co třeba neni potřeba.
Nebo neměl by někdo fotku tej jednotky bagů, abych věděl co mam v těch krabicích z rozborky hledat? (to je tak když děláte žrádlo místo rozebírání)
Nebo neměl by někdo fotku tej jednotky bagů, abych věděl co mam v těch krabicích z rozborky hledat? (to je tak když děláte žrádlo místo rozebírání)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#8 co jednotkou po vylítnutí airbagů
foto tu: http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-940-960-SRS-Airbag-ECU-PN-9130242-/300425274749#ht_1530wt_1163
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Děkuji, číslo sice nesedí, ale snad to bude vypadat stejně. Sem s hrůzou zjistil, že jen na 940 II jsou dvě varianty podle čísla šasi s dvěma pytlíkama a pyro pásama ve sloupku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Tákže mam identickou jednotku, identický pytle a napínáky (sedí čísla na nálepkách) a když to zapojim, tak svině SRS pořád svítí.
(baterka byla cca 2h odpojena).
Tož su v koncích
EDIT: hlavně že furt prudim, hledej, než se ptáš... http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/ElectricalSRS.htm#SRSOnboardDiagnosticCodes1992Up
(baterka byla cca 2h odpojena).
Tož su v koncích
EDIT: hlavně že furt prudim, hledej, než se ptáš... http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/ElectricalSRS.htm#SRSOnboardDiagnosticCodes1992Up
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#11 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Takze stacilo resetovat?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Jojo, nejdřív sem načetl vady (127, 222, 212), pak vyresetoval. Sem si pak uvědomil, že sem připojil baterku bez předních pytlů, a proto ty chyby naskočily. Stačil reset popsanej na tej stránce a už tam mam 111
Tak hurá, pytle v cajku, okno nový, už jen lak na nárazník a haubnu a lepčí než předtim
Kdyby někdo nesehnal stejnou jednotku (což může bejt vzhledem k množství variant dost pravděpodobný), tak prej ji je možné zresetovat a nemusí se kupovat nová (40tis), ale to jsem nezkoušel, jen mi to bylo nabídnuto jako služba, chtěl za to dotyčný litr. Normálně se totiž vzude píše, že jakmile pytle vyletí, tak jednotka musí jít nová.
Tak hurá, pytle v cajku, okno nový, už jen lak na nárazník a haubnu a lepčí než předtim
Kdyby někdo nesehnal stejnou jednotku (což může bejt vzhledem k množství variant dost pravděpodobný), tak prej ji je možné zresetovat a nemusí se kupovat nová (40tis), ale to jsem nezkoušel, jen mi to bylo nabídnuto jako služba, chtěl za to dotyčný litr. Normálně se totiž vzude píše, že jakmile pytle vyletí, tak jednotka musí jít nová.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#13 co jednotkou po vylítnutí airbagů
teď to ještě odzkoušet...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Zcela vážně si myslim, že pokud jednotka nehlásí chybu, že bude vše v pořádku a pokud bude třeba, zase mi to rozmlátí čelní sklo
Doufám, že nebude třeba...
Doufám, že nebude třeba...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#15 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Reset v tomto pripade znamena nahodenie gulicky naspat na pruzinku, alebo vymena detetora spomalenia.Urvanej píše:Jojo, nejdřív sem načetl vady (127, 222, 212), pak vyresetoval. Sem si pak uvědomil, že sem připojil baterku bez předních pytlů, a proto ty chyby naskočily. Stačil reset popsanej na tej stránce a už tam mam 111
Tak hurá, pytle v cajku, okno nový, už jen lak na nárazník a haubnu a lepčí než předtim
Kdyby někdo nesehnal stejnou jednotku (což může bejt vzhledem k množství variant dost pravděpodobný), tak prej ji je možné zresetovat a nemusí se kupovat nová (40tis), ale to jsem nezkoušel, jen mi to bylo nabídnuto jako služba, chtěl za to dotyčný litr. Normálně se totiž vzude píše, že jakmile pytle vyletí, tak jednotka musí jít nová.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 co jednotkou po vylítnutí airbagů
Chystám se ji rozhodit, a doplnit foto do topiku, aby byl komplet...
Mě třeba osobně překvapilo, že všechno se vyresetuje odpojenim baterky, kromě pytlů, ty si pamatujou i několik dní
Mě třeba osobně překvapilo, že všechno se vyresetuje odpojenim baterky, kromě pytlů, ty si pamatujou i několik dní
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Co s jednotkou po vylítnutí airbagů
Takže xindl je poměrně pěkně zabezpečen proti "náhodnému" otevření. Musí se odvrtat 4 místa kde je to slisovaný. Jsou krásně vidět, tři z nich na foto.
Ovšem pružinka s kuličkou se uvnitř moc nekonala.
Takže co z toho je detektor zpomalení? Směr umístění ve vozidle je zprava doleva, tedy přesně tak jak je na foto leží řidiči pod řití.
Sorry za foto, udělal sem jich asi 10 a tahle je nejlepší. Holt mobilem díru do světa neuděláš.
Ovšem pružinka s kuličkou se uvnitř moc nekonala.
Takže co z toho je detektor zpomalení? Směr umístění ve vozidle je zprava doleva, tedy přesně tak jak je na foto leží řidiči pod řití.
Sorry za foto, udělal sem jich asi 10 a tahle je nejlepší. Holt mobilem díru do světa neuděláš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 Co s jednotkou po vylítnutí airbagů
nie je namontovany na spodku krabicky ?teda pod plosakom ? Ak tam nie je mechanicky detektor, potom je tam polovodicovy senzor zrychlenia, z tej fotky je prd vidiet ale asi nieco v ciernom puzdre s niekolkymi nozickami, lezato na doske.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 599 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od doktor