Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
#1 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Zdravím, dnes se mi objevila hláška: ELEKTR. ANLAGE WARTUNG DRINGEND (viz obrázek), nevíte prosím někdo co by to mohlo znamenat? Přeložit si to dokážu, ale je to příliš obecné a nevím kde hledat závadu. Po vypnutí a znovunastartování motoru hláška zmizí a rozsvítí se znovu po ujetí cca 2-3km. Nesetkal se někdo s tímto problémem? Děkuji.
Auto se jinak chová naprosto normálně, jede, bliká, svítí. Žádné nestandartní zvuky nebo jiné anomálie.
Ještě mě napadá-ale nevím jestli to může mít souvislost: V mrazech jsem jednou tankoval úplně prázdnou nádrž do cca 3/4 a nechal jsem při tom nastartovaný motor. Palivoměr přitom vůbec nezaznamenal že přibylo palivo a stále ukazoval prázdnou nádrž. Po vypnutí motoru a znovunastartování již vše OK.
Děkuji všem za rady.
Volvo V50 2.0D r.v.08
Auto se jinak chová naprosto normálně, jede, bliká, svítí. Žádné nestandartní zvuky nebo jiné anomálie.
Ještě mě napadá-ale nevím jestli to může mít souvislost: V mrazech jsem jednou tankoval úplně prázdnou nádrž do cca 3/4 a nechal jsem při tom nastartovaný motor. Palivoměr přitom vůbec nezaznamenal že přibylo palivo a stále ukazoval prázdnou nádrž. Po vypnutí motoru a znovunastartování již vše OK.
Děkuji všem za rady.
Volvo V50 2.0D r.v.08
- Přílohy
-
- 2012-02-29_20-40-14_178.jpg (43.71 KiB) Zobrazeno 2868 x
Naposledy upravil(a) Koberec dne 14 bře 2012 18:18, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 Hláška palubního PC - prosím o radu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=21549 Je to něco : elektrické zařízení - oprava nutnáKoberec píše:Zdravím, dnes se mi objevila hláška: ELEKTR. ANLAGE WARTUNG DRINGEND (viz obrázek: http://koberec11.rajce.idnes.cz/nastenka#2012-02-29_20-40-14_178_1.jpg), nevíte prosím někdo co by to mohlo znamenat? Přeložit si to dokážu, ale je to příliš obecné a nevím kde hledat závadu. Po vypnutí a znovunastartování motoru hláška zmizí a rozsvítí se znovu po ujetí cca 2-3km. Nesetkal se někdo s tímto problémem? Děkuji.
Auto se jinak chová naprosto normálně, jede, bliká, svítí. Žádné nestandartní zvuky nebo jiné anomálie.
Ještě mě napadá-ale nevím jestli to může mít souvislost: V mrazech jsem jednou tankoval úplně prázdnou nádrž do cca 3/4 a nechal jsem při tom nastartovaný motor. Palivoměr přitom vůbec nezaznamenal že přibylo palivo a stále ukazoval prázdnou nádrž. Po vypnutí motoru a znovunastartování již vše OK.
Děkuji všem za rady.
Volvo V50 2.0D r.v.08
Edit.Svítí ti tam dobíjení. Když to vemu z angličtiny: EL. POWER SYSTEM SERVICE REQUIRED Systém dobíjení - vyžaduje opravu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
#3 Hláška palubního PC - prosím o radu
Děkuju, to jsem tak nějak přeložil, ale moudrej z toho nejsem. Spíš jsem mylslel jestli nevíš co konkrétně by to mohlo znamenat? (alternátor, ř.j., nebo něco jiného?)
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
#4 Hláška palubního PC - prosím o radu
No jo, pravda- to jsem si ani nevšiml jak jsem z toho byl vyblblej... Tak to asi bude altík, co?
Edit: Tak jsem se byl ještě jednou podívat v garáži- řemen alternátoru OK, ale ozává se při běžícím motoru slabý jakoby houkání/pískání (sorry neumím to líp popsat)z motoru, resp. asi právě z alternátoru!
Co by to mohlo být? Ložisko? Půjde to opravit, nebo je alternátor zralej na výměnu?
Díky
Edit: Tak jsem se byl ještě jednou podívat v garáži- řemen alternátoru OK, ale ozává se při běžícím motoru slabý jakoby houkání/pískání (sorry neumím to líp popsat)z motoru, resp. asi právě z alternátoru!
Co by to mohlo být? Ložisko? Půjde to opravit, nebo je alternátor zralej na výměnu?
Díky
Naposledy upravil(a) Koberec dne 29 úno 2012 22:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#5 Hláška palubního PC - prosím o radu
Nahoře jsem něco doplnil.Koberec píše:No jo, pravda- to jsem si ani nevšiml jak jsem z toho byl vyblblej... Tak to asi bude altík, co?
Sám max. skontroluješ dráty okolo a řemen. Kontakty na baterce, ukostření (včechna) Potom elektrikáře a proměřit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
#6 Hláška palubního PC - prosím o radu
Díkes, taky jsem něco doplnil o příspěvek výše: (?)
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#7 Hláška palubního PC - prosím o radu
Pískat může i řemen, kdy byl měněnej? Jestli ještě ne (podle nájezdu) tak by si to asi zasloužil.Koberec píše:Díkes, taky jsem něco doplnil o příspěvek výše: (?)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
#8 Hláška palubního PC - prosím o radu
Řemen je původní, je možný že by prokluzoval a proto špatně dobíjel? Laicky na prohmat se mi zdá napnutej akorát.
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#9 Hláška palubního PC - prosím o radu
Napnutej je, ale je oběhanej a ztvrdlej tudíš nebere na klínkách.Koberec píše:Řemen je původní, je možný že by prokluzoval a proto špatně dobíjel? Laicky na prohmat se mi zdá napnutej akorát.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
#10 Hláška palubního PC - prosím o radu
OK, rozumim. Díky moc za rady, zítra nechám řemen vyměnit a dopíšu sem jak to dopadlo.
Budu se modlit, aby to byl jen ten řemen...
Budu se modlit, aby to byl jen ten řemen...
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: S60 II D5 r.v. 2013 BSR úprava
#11 Hláška palubního PC - prosím o radu
Řemen to nebude, to by bylo slyšet, že píská a kontrolka by občas zhasínala. Měl jsem to samé a byl to altík - repase za 2tis.
J.
J.
_________________
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
#12 Hláška palubního PC - prosím o radu
Zdravím, taky si to začínám myslet. Teď jsem to byl ještě zkoumat za světla a řemen se mi fakt zdá naprosto OK. A ten zvuk co zmiňuju výše taky není zvuk klouzajícího řemenu. Tohle opravdu spíš připomíná ložisko nebo tak něco.
O víkendu jsem domluvený s autoelektrikářem že to proměří a potom se uvidí.
O víkendu jsem domluvený s autoelektrikářem že to proměří a potom se uvidí.
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
#13 Hláška palubního PC - prosím o radu
Ještě dotaz prosímtě: Kde si to nechal repasovat? Asi bych někoho sehnal, ale pokud si byl s opravou spokojený tak rád dám na doporučení.KAPSCH píše:Řemen to nebude, to by bylo slyšet, že píská a kontrolka by občas zhasínala. Měl jsem to samé a byl to altík - repase za 2tis.
J.
Díky
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 91
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
#14 Hláška palubního PC - prosím o radu
Ahoj,u mojí V50 odešel altík po cca 100 tis km a prakticky z ničeho nic... Ráno jsem vyrazil na cestu a po zastavení a cca 15 min pauze jsem už nenastartoval,po rozebrání jsme zjistili že prakticky "vyhořel" vnitřek. Něco podobnýho se stalo i kolegovi,tak mám dojem,že ty fordí nestojí za nic
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: S60 II D5 r.v. 2013 BSR úprava
#16 Hláška palubního PC - prosím o radu
Zavolej do AUTO HASE - http://www.autohase.cz - Chtěj k telefonu pana Fencla, je to prodejce ojetých vozů, který mi tuhle akci zařizoval a někam to posílal. Stálo ho to cca 2tis. Kupoval jsem auto od nich, takže takhle pomohli.Koberec píše:Ještě dotaz prosímtě: Kde si to nechal repasovat? Asi bych někoho sehnal, ale pokud si byl s opravou spokojený tak rád dám na doporučení.KAPSCH píše:Řemen to nebude, to by bylo slyšet, že píská a kontrolka by občas zhasínala. Měl jsem to samé a byl to altík - repase za 2tis.
J.
Díky
_________________
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
#17 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Tak problém je už vyřešen-jednalo se skutečně o závadu alternátoru. Konkrétně odešel diodový můstek a regulátor (viz. foto) Cena za repas byla 3600 CZK + asi 500 CZK nový řemen. Oprava alternátoru byla rychlá a bezproblémová-do druhého dne. V případě zájmu můžu dodat fotonávod na demontáž a montáž.
Ovšem velký problém nastal po zpětné montáži a pokusu nastartovat!
Auto naskočilo, zakuckalo a za 5sekund bylo po všem-motor zhasnul a už nenaskočil! Nejdřív jsem se zhrozil, ale pak mi došlo kde je problém: abych se dostal k alternátoru, je nutné odpojit přívodní hadičky nafty a demontovat kompletně palivový filtr. Bohužel až příliš pozdě jsem se dozvěděl, že hadičky se po odpojení musí ihned! zaslepit(já nechal hadičky odpojené 2 dny ) aby nepadla nafta. A vzhledem k tomu, že V50 nemá v nádrži podávací čerpadlo a ani žádnou ruční pumpičku na naftu, na problém bylo zaděláno. Systém se dokonale zavzdušnil a já běhal okolo auta 3 dny a bezradně vymýšlel jak to odvzdušnit. Servis na to má speciální balonek, ale mě se nechtělo táhnout se na laně 65km...
Nakonec pomohl starý kompresor z ledničky, asi 2m hadičky cca 1cm silné a zavařovací sklenice se šroubovacím víčkem. Ze skleničky jsem provrtáním víčka a připojením dvou hadiček vytvořil "lapač" nafty, jeden konec hadičky připojil na sací trubičku kompresoru a druhý konec hadičky nasadil na koncovku hadice od nafty odpojené od CR čerpadla. Pak už to chtělo jen chvilku trpělivosti a prsty s rychlostí blesku-po odsátí vzduchu, když už hadicemi proudila jen čistá nafta, konec hadičky rychle ucpat prstem a rychle nasadit na CR čerpadlo.
Na druhý pokus motor naskočil a teď už to vrčí tak jak má!
Ovšem velký problém nastal po zpětné montáži a pokusu nastartovat!
Auto naskočilo, zakuckalo a za 5sekund bylo po všem-motor zhasnul a už nenaskočil! Nejdřív jsem se zhrozil, ale pak mi došlo kde je problém: abych se dostal k alternátoru, je nutné odpojit přívodní hadičky nafty a demontovat kompletně palivový filtr. Bohužel až příliš pozdě jsem se dozvěděl, že hadičky se po odpojení musí ihned! zaslepit(já nechal hadičky odpojené 2 dny ) aby nepadla nafta. A vzhledem k tomu, že V50 nemá v nádrži podávací čerpadlo a ani žádnou ruční pumpičku na naftu, na problém bylo zaděláno. Systém se dokonale zavzdušnil a já běhal okolo auta 3 dny a bezradně vymýšlel jak to odvzdušnit. Servis na to má speciální balonek, ale mě se nechtělo táhnout se na laně 65km...
Nakonec pomohl starý kompresor z ledničky, asi 2m hadičky cca 1cm silné a zavařovací sklenice se šroubovacím víčkem. Ze skleničky jsem provrtáním víčka a připojením dvou hadiček vytvořil "lapač" nafty, jeden konec hadičky připojil na sací trubičku kompresoru a druhý konec hadičky nasadil na koncovku hadice od nafty odpojené od CR čerpadla. Pak už to chtělo jen chvilku trpělivosti a prsty s rychlostí blesku-po odsátí vzduchu, když už hadicemi proudila jen čistá nafta, konec hadičky rychle ucpat prstem a rychle nasadit na CR čerpadlo.
Na druhý pokus motor naskočil a teď už to vrčí tak jak má!
- Přílohy
-
- alt.jpg (65.93 KiB) Zobrazeno 2753 x
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
#18 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Zdravim potřeboval bych taky poradit ohledně hlášek. Už jsem si vytisknul všechny hlášky a stejně mi to ukazuje jednu,která v seznamu neni...jedná se o: ANTI-SKID TEMPORARILY OFF...vím co to znamená,ale netuším co mám udělat se svou V50...včera jsem naprosto v pohodě dojel domu a auto stálo před domem asi hodinku...poté jsem sedl do auta a byl problém...auto každý cca 3 vteřiny cuklo jakoby to jelo jen na 3 válce...dojel jsem s tim asi 5 km a když jsem vypnul motor a vyndal klíčky,tak mi pořád svítila světla...ani ručně nešla vypnout,tak jsem tam musel znova strčit klíčky...a asi po hodině co auto stálo jsem znova potřeboval uject cca 5 km...auto pořád stejně cukalo a asi po 200 metrech mi chcíplo a už nešlo nastartovat...po všech možných pokusech jsem vybil baterku...toť vše...Dneska ráno jsem k tomu přišel a svítí mi tam: ANTI-SKID TEMPORARILY OFF, IMMOBILISER SEE MANUAL, POWER STEERING SERVICE REQUIRED...a včera když jsem opouštěl auto mi tam svítilo: EL. POWER SYSTEM SERVICE REQUIRED....před časem mi auto vybilo baterii samovolně...opravdu netušim co s tim je...poradí mi někdo?
#19 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Že by alternátor??mulirri píše:Zdravim potřeboval bych taky poradit ohledně hlášek. Už jsem si vytisknul všechny hlášky a stejně mi to ukazuje jednu,která v seznamu neni...jedná se o: ANTI-SKID TEMPORARILY OFF...vím co to znamená,ale netuším co mám udělat se svou V50...včera jsem naprosto v pohodě dojel domu a auto stálo před domem asi hodinku...poté jsem sedl do auta a byl problém...auto každý cca 3 vteřiny cuklo jakoby to jelo jen na 3 válce...dojel jsem s tim asi 5 km a když jsem vypnul motor a vyndal klíčky,tak mi pořád svítila světla...ani ručně nešla vypnout,tak jsem tam musel znova strčit klíčky...a asi po hodině co auto stálo jsem znova potřeboval uject cca 5 km...auto pořád stejně cukalo a asi po 200 metrech mi chcíplo a už nešlo nastartovat...po všech možných pokusech jsem vybil baterku...toť vše...Dneska ráno jsem k tomu přišel a svítí mi tam: ANTI-SKID TEMPORARILY OFF, IMMOBILISER SEE MANUAL, POWER STEERING SERVICE REQUIRED...a včera když jsem opouštěl auto mi tam svítilo: EL. POWER SYSTEM SERVICE REQUIRED....před časem mi auto vybilo baterii samovolně...opravdu netušim co s tim je...poradí mi někdo?
#20 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Tak je mi jasný,že alternátor to asi bude,když mi to několikrát psalo LOW BATTERY, ale nečekal bych,že když odejde alternátor,tak mi to takhle bude cukat a pak to padne uplně...na předchozích autech mi taky odešel altík,ale takavou odezu jsem od auta neměl...takže myslíš,že za tohle všechno může jenom alternátor?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Zkusil si změřit napětí na baterii při běhu motoru?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#22 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Zdravim, grat. k vyresene zavade a rovnou bych si rad prihral polivcicku... koukam, ze mas takovy osklivy jazyk v palubkau... coz takhle https://www.d5t5.com ??
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#23 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Vyřešeno: vše jsem proměřil a alternátor v pohodě...nějaký z článků v baterce je KO a když jsem s tim jel a pustil jsem si klimu a rádio a šla světla,tak to neutáhla...meřili jsme to přes zátěže a ani mechanik chvíli nevěděl kde je chyba,protože po odpojení zátěže se baterie ukazovala na 1OO%, což je divný a při zátěži na normálních 9,9 V...závada se ukázala až po několikátém odběru přes zátěž...z počátku to nebylo poznat,protože jsem jí celou noc nabíjel...takže nová baterie a jede se v klídku dál....
#24 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Vadný alternátor.mulirri píše:Vyřešeno: vše jsem proměřil a alternátor v pohodě...nějaký z článků v baterce je KO a když jsem s tim jel a pustil jsem si klimu a rádio a šla světla,tak to neutáhla...meřili jsme to přes zátěže a ani mechanik chvíli nevěděl kde je chyba,protože po odpojení zátěže se baterie ukazovala na 1OO%, což je divný a při zátěži na normálních 9,9 V...závada se ukázala až po několikátém odběru přes zátěž...z počátku to nebylo poznat,protože jsem jí celou noc nabíjel...takže nová baterie a jede se v klídku dál....
#25 Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Proč myslíš,že by měl být vadný alternátor?Bez běhu motoru ukazuje baterie 12,4 a při běhu motoru skoro 15, tak bych neřekl,že alternátor bude vadný...a kontrolka na dobíjení ani neproblikne...ani když tomu dam napít,tak neproblikne...tak proč myslíš,že je altík vadný???
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek