Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mimoň
Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Zdravím, dnes se mi objevila hláška: ELEKTR. ANLAGE WARTUNG DRINGEND (viz obrázek), nevíte prosím někdo co by to mohlo znamenat? Přeložit si to dokážu, ale je to příliš obecné a nevím kde hledat závadu. Po vypnutí a znovunastartování motoru hláška zmizí a rozsvítí se znovu po ujetí cca 2-3km. Nesetkal se někdo s tímto problémem? Děkuji.
Auto se jinak chová naprosto normálně, jede, bliká, svítí. Žádné nestandartní zvuky nebo jiné anomálie.
Ještě mě napadá-ale nevím jestli to může mít souvislost: V mrazech jsem jednou tankoval úplně prázdnou nádrž do cca 3/4 a nechal jsem při tom nastartovaný motor. Palivoměr přitom vůbec nezaznamenal že přibylo palivo a stále ukazoval prázdnou nádrž. Po vypnutí motoru a znovunastartování již vše OK.
Děkuji všem za rady.
Volvo V50 2.0D r.v.08
Auto se jinak chová naprosto normálně, jede, bliká, svítí. Žádné nestandartní zvuky nebo jiné anomálie.
Ještě mě napadá-ale nevím jestli to může mít souvislost: V mrazech jsem jednou tankoval úplně prázdnou nádrž do cca 3/4 a nechal jsem při tom nastartovaný motor. Palivoměr přitom vůbec nezaznamenal že přibylo palivo a stále ukazoval prázdnou nádrž. Po vypnutí motoru a znovunastartování již vše OK.
Děkuji všem za rady.
Volvo V50 2.0D r.v.08
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Koberec dne 14 bře 2012 18:18, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Hláška palubního PC - prosím o radu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=21549 Je to něco : elektrické zařízení - oprava nutnáKoberec píše:Zdravím, dnes se mi objevila hláška: ELEKTR. ANLAGE WARTUNG DRINGEND (viz obrázek: http://koberec11.rajce.idnes.cz/nastenka#2012-02-29_20-40-14_178_1.jpg), nevíte prosím někdo co by to mohlo znamenat? Přeložit si to dokážu, ale je to příliš obecné a nevím kde hledat závadu. Po vypnutí a znovunastartování motoru hláška zmizí a rozsvítí se znovu po ujetí cca 2-3km. Nesetkal se někdo s tímto problémem? Děkuji.
Auto se jinak chová naprosto normálně, jede, bliká, svítí. Žádné nestandartní zvuky nebo jiné anomálie.
Ještě mě napadá-ale nevím jestli to může mít souvislost: V mrazech jsem jednou tankoval úplně prázdnou nádrž do cca 3/4 a nechal jsem při tom nastartovaný motor. Palivoměr přitom vůbec nezaznamenal že přibylo palivo a stále ukazoval prázdnou nádrž. Po vypnutí motoru a znovunastartování již vše OK.
Děkuji všem za rady.
Volvo V50 2.0D r.v.08
Edit.Svítí ti tam dobíjení. Když to vemu z angličtiny: EL. POWER SYSTEM SERVICE REQUIRED Systém dobíjení - vyžaduje opravu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mimoň
Hláška palubního PC - prosím o radu
Děkuju, to jsem tak nějak přeložil, ale moudrej z toho nejsem. Spíš jsem mylslel jestli nevíš co konkrétně by to mohlo znamenat? (alternátor, ř.j., nebo něco jiného?)
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mimoň
Hláška palubního PC - prosím o radu
No jo, pravda- to jsem si ani nevšiml jak jsem z toho byl vyblblej... Tak to asi bude altík, co?
Edit: Tak jsem se byl ještě jednou podívat v garáži- řemen alternátoru OK, ale ozává se při běžícím motoru slabý jakoby houkání/pískání (sorry neumím to líp popsat)z motoru, resp. asi právě z alternátoru!
Co by to mohlo být? Ložisko? Půjde to opravit, nebo je alternátor zralej na výměnu?
Díky
Edit: Tak jsem se byl ještě jednou podívat v garáži- řemen alternátoru OK, ale ozává se při běžícím motoru slabý jakoby houkání/pískání (sorry neumím to líp popsat)z motoru, resp. asi právě z alternátoru!
Co by to mohlo být? Ložisko? Půjde to opravit, nebo je alternátor zralej na výměnu?
Díky
Naposledy upravil(a) Koberec dne 29 úno 2012 22:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Hláška palubního PC - prosím o radu
Nahoře jsem něco doplnil.Koberec píše:No jo, pravda- to jsem si ani nevšiml jak jsem z toho byl vyblblej... Tak to asi bude altík, co?
Sám max. skontroluješ dráty okolo a řemen. Kontakty na baterce, ukostření (včechna) Potom elektrikáře a proměřit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mimoň
Hláška palubního PC - prosím o radu
Díkes, taky jsem něco doplnil o příspěvek výše: (?)
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Hláška palubního PC - prosím o radu
Pískat může i řemen, kdy byl měněnej? Jestli ještě ne (podle nájezdu) tak by si to asi zasloužil.Koberec píše:Díkes, taky jsem něco doplnil o příspěvek výše: (?)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mimoň
Hláška palubního PC - prosím o radu
Řemen je původní, je možný že by prokluzoval a proto špatně dobíjel? Laicky na prohmat se mi zdá napnutej akorát.
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Hláška palubního PC - prosím o radu
Napnutej je, ale je oběhanej a ztvrdlej tudíš nebere na klínkách.Koberec píše:Řemen je původní, je možný že by prokluzoval a proto špatně dobíjel? Laicky na prohmat se mi zdá napnutej akorát.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mimoň
Hláška palubního PC - prosím o radu
OK, rozumim. Díky moc za rady, zítra nechám řemen vyměnit a dopíšu sem jak to dopadlo.
Budu se modlit, aby to byl jen ten řemen...
Budu se modlit, aby to byl jen ten řemen...
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: S60 II D5 r.v. 2013 BSR úprava
Hláška palubního PC - prosím o radu
Řemen to nebude, to by bylo slyšet, že píská a kontrolka by občas zhasínala. Měl jsem to samé a byl to altík - repase za 2tis.
J.
J.
_________________
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mimoň
Hláška palubního PC - prosím o radu
Zdravím, taky si to začínám myslet. Teď jsem to byl ještě zkoumat za světla a řemen se mi fakt zdá naprosto OK. A ten zvuk co zmiňuju výše taky není zvuk klouzajícího řemenu. Tohle opravdu spíš připomíná ložisko nebo tak něco.
O víkendu jsem domluvený s autoelektrikářem že to proměří a potom se uvidí.
O víkendu jsem domluvený s autoelektrikářem že to proměří a potom se uvidí.
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mimoň
Hláška palubního PC - prosím o radu
Ještě dotaz prosímtě: Kde si to nechal repasovat? Asi bych někoho sehnal, ale pokud si byl s opravou spokojený tak rád dám na doporučení.KAPSCH píše:Řemen to nebude, to by bylo slyšet, že píská a kontrolka by občas zhasínala. Měl jsem to samé a byl to altík - repase za 2tis.
J.
Díky
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
Hláška palubního PC - prosím o radu
Ahoj,u mojí V50 odešel altík po cca 100 tis km a prakticky z ničeho nic... Ráno jsem vyrazil na cestu a po zastavení a cca 15 min pauze jsem už nenastartoval,po rozebrání jsme zjistili že prakticky "vyhořel" vnitřek. Něco podobnýho se stalo i kolegovi,tak mám dojem,že ty fordí nestojí za nic 

_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: S60 II D5 r.v. 2013 BSR úprava
Hláška palubního PC - prosím o radu
Zavolej do AUTO HASE - http://www.autohase.cz - Chtěj k telefonu pana Fencla, je to prodejce ojetých vozů, který mi tuhle akci zařizoval a někam to posílal. Stálo ho to cca 2tis. Kupoval jsem auto od nich, takže takhle pomohli.Koberec píše:Ještě dotaz prosímtě: Kde si to nechal repasovat? Asi bych někoho sehnal, ale pokud si byl s opravou spokojený tak rád dám na doporučení.KAPSCH píše:Řemen to nebude, to by bylo slyšet, že píská a kontrolka by občas zhasínala. Měl jsem to samé a byl to altík - repase za 2tis.
J.
Díky
_________________
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mimoň
Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Tak problém je už vyřešen-jednalo se skutečně o závadu alternátoru. Konkrétně odešel diodový můstek a regulátor (viz. foto) Cena za repas byla 3600 CZK + asi 500 CZK nový řemen. Oprava alternátoru byla rychlá a bezproblémová-do druhého dne. V případě zájmu můžu dodat fotonávod na demontáž a montáž.
Ovšem velký problém nastal po zpětné montáži a pokusu nastartovat!
Auto naskočilo, zakuckalo a za 5sekund bylo po všem-motor zhasnul a už nenaskočil! Nejdřív jsem se zhrozil, ale pak mi došlo kde je problém: abych se dostal k alternátoru, je nutné odpojit přívodní hadičky nafty a demontovat kompletně palivový filtr. Bohužel až příliš pozdě jsem se dozvěděl, že hadičky se po odpojení musí ihned! zaslepit(já nechal hadičky odpojené 2 dny
) aby nepadla nafta. A vzhledem k tomu, že V50 nemá v nádrži podávací čerpadlo a ani žádnou ruční pumpičku na naftu, na problém bylo zaděláno. Systém se dokonale zavzdušnil a já běhal okolo auta 3 dny a bezradně vymýšlel jak to odvzdušnit. Servis na to má speciální balonek, ale mě se nechtělo táhnout se na laně 65km...
Nakonec pomohl starý kompresor z ledničky, asi 2m hadičky cca 1cm silné a zavařovací sklenice se šroubovacím víčkem. Ze skleničky jsem provrtáním víčka a připojením dvou hadiček vytvořil "lapač" nafty, jeden konec hadičky připojil na sací trubičku kompresoru a druhý konec hadičky nasadil na koncovku hadice od nafty odpojené od CR čerpadla. Pak už to chtělo jen chvilku trpělivosti a prsty s rychlostí blesku-po odsátí vzduchu, když už hadicemi proudila jen čistá nafta, konec hadičky rychle ucpat prstem a rychle nasadit na CR čerpadlo.
Na druhý pokus motor naskočil a teď už to vrčí tak jak má!
Ovšem velký problém nastal po zpětné montáži a pokusu nastartovat!
Auto naskočilo, zakuckalo a za 5sekund bylo po všem-motor zhasnul a už nenaskočil! Nejdřív jsem se zhrozil, ale pak mi došlo kde je problém: abych se dostal k alternátoru, je nutné odpojit přívodní hadičky nafty a demontovat kompletně palivový filtr. Bohužel až příliš pozdě jsem se dozvěděl, že hadičky se po odpojení musí ihned! zaslepit(já nechal hadičky odpojené 2 dny

Nakonec pomohl starý kompresor z ledničky, asi 2m hadičky cca 1cm silné a zavařovací sklenice se šroubovacím víčkem. Ze skleničky jsem provrtáním víčka a připojením dvou hadiček vytvořil "lapač" nafty, jeden konec hadičky připojil na sací trubičku kompresoru a druhý konec hadičky nasadil na koncovku hadice od nafty odpojené od CR čerpadla. Pak už to chtělo jen chvilku trpělivosti a prsty s rychlostí blesku-po odsátí vzduchu, když už hadicemi proudila jen čistá nafta, konec hadičky rychle ucpat prstem a rychle nasadit na CR čerpadlo.
Na druhý pokus motor naskočil a teď už to vrčí tak jak má!

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
Volvo V50 2.0D 2008 http://www.upava.cz
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 2,0D 100kw
Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Zdravim potřeboval bych taky poradit ohledně hlášek. Už jsem si vytisknul všechny hlášky a stejně mi to ukazuje jednu,která v seznamu neni...jedná se o: ANTI-SKID TEMPORARILY OFF...vím co to znamená,ale netuším co mám udělat se svou V50...včera jsem naprosto v pohodě dojel domu a auto stálo před domem asi hodinku...poté jsem sedl do auta a byl problém...auto každý cca 3 vteřiny cuklo jakoby to jelo jen na 3 válce...dojel jsem s tim asi 5 km a když jsem vypnul motor a vyndal klíčky,tak mi pořád svítila světla...ani ručně nešla vypnout,tak jsem tam musel znova strčit klíčky...a asi po hodině co auto stálo jsem znova potřeboval uject cca 5 km...auto pořád stejně cukalo a asi po 200 metrech mi chcíplo a už nešlo nastartovat...po všech možných pokusech jsem vybil baterku...toť vše...Dneska ráno jsem k tomu přišel a svítí mi tam: ANTI-SKID TEMPORARILY OFF, IMMOBILISER SEE MANUAL, POWER STEERING SERVICE REQUIRED...a včera když jsem opouštěl auto mi tam svítilo: EL. POWER SYSTEM SERVICE REQUIRED....před časem mi auto vybilo baterii samovolně...opravdu netušim co s tim je...poradí mi někdo?
Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Že by alternátor??mulirri píše:Zdravim potřeboval bych taky poradit ohledně hlášek. Už jsem si vytisknul všechny hlášky a stejně mi to ukazuje jednu,která v seznamu neni...jedná se o: ANTI-SKID TEMPORARILY OFF...vím co to znamená,ale netuším co mám udělat se svou V50...včera jsem naprosto v pohodě dojel domu a auto stálo před domem asi hodinku...poté jsem sedl do auta a byl problém...auto každý cca 3 vteřiny cuklo jakoby to jelo jen na 3 válce...dojel jsem s tim asi 5 km a když jsem vypnul motor a vyndal klíčky,tak mi pořád svítila světla...ani ručně nešla vypnout,tak jsem tam musel znova strčit klíčky...a asi po hodině co auto stálo jsem znova potřeboval uject cca 5 km...auto pořád stejně cukalo a asi po 200 metrech mi chcíplo a už nešlo nastartovat...po všech možných pokusech jsem vybil baterku...toť vše...Dneska ráno jsem k tomu přišel a svítí mi tam: ANTI-SKID TEMPORARILY OFF, IMMOBILISER SEE MANUAL, POWER STEERING SERVICE REQUIRED...a včera když jsem opouštěl auto mi tam svítilo: EL. POWER SYSTEM SERVICE REQUIRED....před časem mi auto vybilo baterii samovolně...opravdu netušim co s tim je...poradí mi někdo?

-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 2,0D 100kw
Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Tak je mi jasný,že alternátor to asi bude,když mi to několikrát psalo LOW BATTERY, ale nečekal bych,že když odejde alternátor,tak mi to takhle bude cukat a pak to padne uplně...na předchozích autech mi taky odešel altík,ale takavou odezu jsem od auta neměl...takže myslíš,že za tohle všechno může jenom alternátor?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12961
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Zkusil si změřit napětí na baterii při běhu motoru?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Zdravim, grat. k vyresene zavade a rovnou bych si rad prihral polivcicku... koukam, ze mas takovy osklivy jazyk v palubkau... coz takhle https://www.d5t5.com ?? 

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 2,0D 100kw
Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Vyřešeno: vše jsem proměřil a alternátor v pohodě...nějaký z článků v baterce je KO a když jsem s tim jel a pustil jsem si klimu a rádio a šla světla,tak to neutáhla...meřili jsme to přes zátěže a ani mechanik chvíli nevěděl kde je chyba,protože po odpojení zátěže se baterie ukazovala na 1OO%, což je divný a při zátěži na normálních 9,9 V...závada se ukázala až po několikátém odběru přes zátěž...z počátku to nebylo poznat,protože jsem jí celou noc nabíjel...takže nová baterie a jede se v klídku dál....

Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Vadný alternátor.mulirri píše:Vyřešeno: vše jsem proměřil a alternátor v pohodě...nějaký z článků v baterce je KO a když jsem s tim jel a pustil jsem si klimu a rádio a šla světla,tak to neutáhla...meřili jsme to přes zátěže a ani mechanik chvíli nevěděl kde je chyba,protože po odpojení zátěže se baterie ukazovala na 1OO%, což je divný a při zátěži na normálních 9,9 V...závada se ukázala až po několikátém odběru přes zátěž...z počátku to nebylo poznat,protože jsem jí celou noc nabíjel...takže nová baterie a jede se v klídku dál....
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 2,0D 100kw
Hláška palubního PC - prosím o radu VYŘEŠENO
Proč myslíš,že by měl být vadný alternátor?Bez běhu motoru ukazuje baterie 12,4 a při běhu motoru skoro 15, tak bych neřekl,že alternátor bude vadný...a kontrolka na dobíjení ani neproblikne...ani když tomu dam napít,tak neproblikne...tak proč myslíš,že je altík vadný???
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé