Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Mam problém, z ničeho nic mi přestal fungovat otáčkoměr a kontrolky Brzdový kapaliny, Ostřikovačů, Turba a dobíjení. Na drátech z otáčkoměru jsem zjistil, že při volnoběhu dávají cca 0,6V a v cca 3000 ot (jen hrubý odhad otáček) nějakých 1,5V, jsou to korektní hodnoty? Ručička se však ani nehne. Už si nepamatuju proti kterýmu pólu jsem to měřil.
A u těch 4 kontrolek jsem zjistil když odpojím slabej červenej drátek z alternátoru a připojím ho na zem tak se mi všechny ty nefunkční kontrolky rozsvítí. Kontroloval jsem kostřící hřeben u řidičovo i spolujezdcovo nohou a tam je všechno v pořádku, propískal jsem jednotlivý trasy na tišťáku a taky jsem nenašel žádnou zradu, kde by mohla být chyba? Altík?
A u těch 4 kontrolek jsem zjistil když odpojím slabej červenej drátek z alternátoru a připojím ho na zem tak se mi všechny ty nefunkční kontrolky rozsvítí. Kontroloval jsem kostřící hřeben u řidičovo i spolujezdcovo nohou a tam je všechno v pořádku, propískal jsem jednotlivý trasy na tišťáku a taky jsem nenašel žádnou zradu, kde by mohla být chyba? Altík?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Pristrojovka zjavne nema napajanie. Ak sa ti rozsvietia kontrolky pri otoceni klucika do polohy II, tak je altik v poriadku. Napajanie ide cez 4 pinovy konektor pre rychlomer. Na 940 byva dokonca popisane, kde je co.Ondra. píše:Mam problém, z ničeho nic mi přestal fungovat otáčkoměr a kontrolky Brzdový kapaliny, Ostřikovačů, Turba a dobíjení. Na drátech z otáčkoměru jsem zjistil, že při volnoběhu dávají cca 0,6V a v cca 3000 ot (jen hrubý odhad otáček) nějakých 1,5V, jsou to korektní hodnoty? Ručička se však ani nehne. Už si nepamatuju proti kterýmu pólu jsem to měřil.
A u těch 4 kontrolek jsem zjistil když odpojím slabej červenej drátek z alternátoru a připojím ho na zem tak se mi všechny ty nefunkční kontrolky rozsvítí. Kontroloval jsem kostřící hřeben u řidičovo i spolujezdcovo nohou a tam je všechno v pořádku, propískal jsem jednotlivý trasy na tišťáku a taky jsem nenašel žádnou zradu, kde by mohla být chyba? Altík?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
no jo ale další kontrolky jako žhavení, abs, pásy mi fungují. + do přístrojovky by přece mělo jít z Klíčku a kontrolky se jen uzemňují ne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#4 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Problém je v altíku, přesněji v diodách, které krmí regulátor a u historických dehtů i otáčkoměr. Vlastně může být problém i v regulátoru, uhlících, komutátoru nebo rotorovém vinutí.
Naposledy upravil(a) standa dne 26 úno 2012 10:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
díky stando a altík zároveň nedobíjí viď?standa píše:Problém je v altíku, přesněji v diodách, které krmí regulátor a u historických dehtů i otáčkoměr.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Ne nutně. Doplnil jsem svoji předchozí odpověď, takže nejlepší bude vyměnit celej altík - pokud máš náhradní v šopě, tak bych to dál nevyšetřoval.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Stando lze provizorně použít slabší altík (55A) z D24 do D24TIC???standa píše:Ne nutně. Doplnil jsem svoji předchozí odpověď, takže nejlepší bude vyměnit celej altík - pokud máš náhradní v šopě, tak bych to dál nevyšetřoval.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#8 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
bez problému,jen bude mit delší čas dobití baterie,což má stejně vliv jen při častým startování a velmi krátkejch pojiždkach...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
díky všem hlavně standovi, nakonec to byly spotřebovaný uhlíky v regulátoru
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Spotřebovaný uhlíky se většinou prozradí stále častějším poblikáváním kontrolky dobíjení... No hlavně že je to vyřešený
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#11 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Mam tu podobný problém, ale nejde pouze otáčkoměr (na volnoběh vůbec, při jízdě do 1000ot), jaký napětí bych měl naměřit na kontaktech pro otáčkoměr na altíku? Na W kontaktu je na volnoběh 6,8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#12 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Napětí asi furt stejný, ale frekvence s otáčkama roste...
Altík určitě dobíjí?
Altík určitě dobíjí?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#13 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Zhruba takový efekt umí udělat prokluzující řemen, ale to bys asi poznal, většinou je to docela slyšet
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#14 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Konečně jsem se dostal znovu k měření, i když s altíkem problém nebyl, tak dává pouze 13,8V, to není žádná sláva což?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#15 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
13,8V je normální u horkého altíku, příp. chladného altíku zatíženého svícením, větrákem topení a dobíjením baterie. Pokud je to možné, tak změř napětí mezi výstupem altíku a jeho obalem.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#16 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
To je stejný,
altík studenej a zapnutý světla
altík studenej a zapnutý světla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#17 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Nevím co na to ostatní,ale kluk co mi dělá altíky tvrdí že cokoliv nad 13.5 se dá považovat za stav v pořádku-pokud je to i pod zátěží. Už sem tu měl i dvě auta který dobíjely 13.6 s fungl novým kusem...
Ad otáčkoměr-při vyšších otáčkách už jde dobbře?
Ad otáčkoměr-při vyšších otáčkách už jde dobbře?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#18 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Ne při vyšších otáčkách se zvedne max do 1000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 Problém s přístrojovkou Yazaki 940 D24TIC
Porucha elektroniky (ak nepreklzuje remen), vieme opravit.peter cz píše:Ne při vyšších otáčkách se zvedne max do 1000
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1252 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ
-
- 5 Odpovědi
- 1244 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Doktor 1
-
- 18 Odpovědi
- 2160 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vityjan
-
- 19 Odpovědi
- 1447 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 15 Odpovědi
- 655 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pan Klobouk