V70

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous

V70

Příspěvek od Anonymous »

Vážení přátelé, protože bych si rád pořídil VOLVO V70, r.v. 97 AWD, 2,5l turbo, najeto 160 000 km a jsem v podstatě těsně před koupí, velmi rád bych vas všechny poprosil o názor na:
1) spolehlivost či poruchovost benzinových motorů s turbem, nutnost a nákladnost případných oprav, co mohu zkontrolovat a zjistit o stavu takového motoru před koupí, co motor obvykle dělá a co by dělat neměl určitě
2) reálná spotřeba takového motoru
3) případné problémy které mohou postihnout vůz vybavený systémem AWD, jak zjistit stav AWD, co může být rozbité a jak nákladná může být případná oprava.

Za jakékoli podnětné názory a připomínky předem děkuju a jsem zavázán.

Franta Kment
kment@zasy.cz

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 887
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Se spotřebou u přeplnovaného AWDčka počítej tak kolem 12 litru i víc a co se tyče spolehlivosti.... stava se že v extremních podmínkach protočíš tísícihran v uhlovym převodu a nebo ti začne klepat kardan za několik desítek tisíc tuším že za něj Tomáš dával tak kolem 30tkč. Jinak ostatní vlastnosti jsou stejné jako u normální 70ky, 850ky... Většinou záleží na majiteli jak si svého miláška hejčká ;)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Příspěvek od black hawk »

jízdní vlastnosti jsou ůplně jiné než u normál V70/850,ale to je fuk.velký problém u těchto vozů je spolehlivost pohonu zad.kol.časté závady a hlavně nákladné opravy tohoto ůstrojí nicméně jsme v čr a tak již tento problém umíme vyřešit.

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

Asi shrnu to co je uvedené výše:
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum

Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5065
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

tomáš píše:Asi shrnu to co je uvedené výše:
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum

Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

Honza píše:
tomáš píše:Asi shrnu to co je uvedené výše:
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum

Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
Starý model bohužel velmi podobně.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

Honza píše:Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
Jak rika Tomas, nicmene na nove XC70 (od r. 2001) jsem zadne stesky toho druhu neslysel :roll: A ver mi, dost to sleduju, mam na ni spadeno :p
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5065
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Raff píše:
Honza píše:Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
Jak rika Tomas, nicmene na nove XC70 (od r. 2001) jsem zadne stesky toho druhu neslysel :roll: A ver mi, dost to sleduju, mam na ni spadeno :p
No já taky. Ps: mluvíne o kardanech
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Příspěvek od black hawk »

volvo montovalo (montuje) pouze 2 typy pohonu zad.kol.první ten starý je z ůhl.převodovky,kardanu a viskozní spojky.nový typ od mod.roku 2002 se zkládá opět z ůhl.převodovky,kardanu a ze spojky HALDEX.to jediný rozdíl oproti té staré.a ted od mod.roku 2006 je inovovaná ůhl.převodovka jinak noc.a HALDEX už 3 generace.zmněny pouze v elektronice.

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5065
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

black hawk píše:volvo montovalo (montuje) pouze 2 typy pohonu zad.kol.první ten starý je z ůhl.převodovky,kardanu a viskozní spojky.nový typ od mod.roku 2002 se zkládá opět z ůhl.převodovky,kardanu a ze spojky HALDEX.to jediný rozdíl oproti té staré.a ted od mod.roku 2006 je inovovaná ůhl.převodovka jinak noc.a HALDEX už 3 generace.zmněny pouze v elektronice.
Jaká je poruchovost těch novějších a novejch?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Příspěvek od black hawk »

největší problém je s ůhlovou převodovkou,ale už ji umím opravit.takže dnes už žádnej problém.dokonce jsem už sehnal kontakt na opravu kardanů.

SobaThor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Řepy

Příspěvek od SobaThor »

Chlapi, dává se do 70 4WD i turbodechťák? Případně kolik to s tím asi žere?
Děkuji předem případným osvětlitelům :-D
_________________
Saab 9000 Aero 199kW, 401Nm, Volvo 740 D24 (patří přítulce)
Volvo ergo sum

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

SobaThor píše:Chlapi, dává se do 70 4WD i turbodechťák? Případně kolik to s tím asi žere? Děkuji předem případným osvětlitelům :-D
Do staryho modelu (do r. 2001) zcela jiste ne, do novyho pak urcite do XC70 od r. 2003 (D5), "obycejna" V70 AWD pak myslim od r. 2002, ale nevim presne. :idea:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Raff píše:
SobaThor píše:Chlapi, dává se do 70 4WD i turbodechťák? Případně kolik to s tím asi žere? Děkuji předem případným osvětlitelům :-D
Do staryho modelu (do r. 2001) zcela jiste ne, do novyho pak urcite do XC70 od r. 2003 (D5), "obycejna" V70 AWD pak myslim od r. 2002, ale nevim presne. :idea:
XC70 se v naftě dělá od 9/2002, obyčejná V70 AWD taktéž ale těch je fakt málo...
Moje tetička má XC70 D5 Geartronic (dobrej služebák, taky bych bral...) a žere jí to 8-10 podle podmínek, je spíš defenzivní řidička...

SobaThor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Řepy

Příspěvek od SobaThor »

Kucí, děkuju. :-D
_________________
Saab 9000 Aero 199kW, 401Nm, Volvo 740 D24 (patří přítulce)
Volvo ergo sum

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé