Vážení přátelé, protože bych si rád pořídil VOLVO V70, r.v. 97 AWD, 2,5l turbo, najeto 160 000 km a jsem v podstatě těsně před koupí, velmi rád bych vas všechny poprosil o názor na:
1) spolehlivost či poruchovost benzinových motorů s turbem, nutnost a nákladnost případných oprav, co mohu zkontrolovat a zjistit o stavu takového motoru před koupí, co motor obvykle dělá a co by dělat neměl určitě
2) reálná spotřeba takového motoru
3) případné problémy které mohou postihnout vůz vybavený systémem AWD, jak zjistit stav AWD, co může být rozbité a jak nákladná může být případná oprava.
Za jakékoli podnětné názory a připomínky předem děkuju a jsem zavázán.
Franta Kment
kment@zasy.cz
V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
Se spotřebou u přeplnovaného AWDčka počítej tak kolem 12 litru i víc a co se tyče spolehlivosti.... stava se že v extremních podmínkach protočíš tísícihran v uhlovym převodu a nebo ti začne klepat kardan za několik desítek tisíc tuším že za něj Tomáš dával tak kolem 30tkč. Jinak ostatní vlastnosti jsou stejné jako u normální 70ky, 850ky... Většinou záleží na majiteli jak si svého miláška hejčká
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Asi shrnu to co je uvedené výše:
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum
Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum
Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?tomáš píše:Asi shrnu to co je uvedené výše:
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum
Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Starý model bohužel velmi podobně.Honza píše:Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?tomáš píše:Asi shrnu to co je uvedené výše:
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum
Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Jak rika Tomas, nicmene na nove XC70 (od r. 2001) jsem zadne stesky toho druhu neslysel A ver mi, dost to sleduju, mam na ni spadeno :pHonza píše:Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
No já taky. Ps: mluvíne o kardanechRaff píše:Jak rika Tomas, nicmene na nove XC70 (od r. 2001) jsem zadne stesky toho druhu neslysel A ver mi, dost to sleduju, mam na ni spadeno :pHonza píše:Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
volvo montovalo (montuje) pouze 2 typy pohonu zad.kol.první ten starý je z ůhl.převodovky,kardanu a viskozní spojky.nový typ od mod.roku 2002 se zkládá opět z ůhl.převodovky,kardanu a ze spojky HALDEX.to jediný rozdíl oproti té staré.a ted od mod.roku 2006 je inovovaná ůhl.převodovka jinak noc.a HALDEX už 3 generace.zmněny pouze v elektronice.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Jaká je poruchovost těch novějších a novejch?black hawk píše:volvo montovalo (montuje) pouze 2 typy pohonu zad.kol.první ten starý je z ůhl.převodovky,kardanu a viskozní spojky.nový typ od mod.roku 2002 se zkládá opět z ůhl.převodovky,kardanu a ze spojky HALDEX.to jediný rozdíl oproti té staré.a ted od mod.roku 2006 je inovovaná ůhl.převodovka jinak noc.a HALDEX už 3 generace.zmněny pouze v elektronice.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Do staryho modelu (do r. 2001) zcela jiste ne, do novyho pak urcite do XC70 od r. 2003 (D5), "obycejna" V70 AWD pak myslim od r. 2002, ale nevim presne. :idea:SobaThor píše:Chlapi, dává se do 70 4WD i turbodechťák? Případně kolik to s tím asi žere? Děkuji předem případným osvětlitelům
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
XC70 se v naftě dělá od 9/2002, obyčejná V70 AWD taktéž ale těch je fakt málo...Raff píše:Do staryho modelu (do r. 2001) zcela jiste ne, do novyho pak urcite do XC70 od r. 2003 (D5), "obycejna" V70 AWD pak myslim od r. 2002, ale nevim presne. :idea:SobaThor píše:Chlapi, dává se do 70 4WD i turbodechťák? Případně kolik to s tím asi žere? Děkuji předem případným osvětlitelům
Moje tetička má XC70 D5 Geartronic (dobrej služebák, taky bych bral...) a žere jí to 8-10 podle podmínek, je spíš defenzivní řidička...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé