V70

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous
Ověřený

V70

Příspěvek od Anonymous »

Vážení přátelé, protože bych si rád pořídil VOLVO V70, r.v. 97 AWD, 2,5l turbo, najeto 160 000 km a jsem v podstatě těsně před koupí, velmi rád bych vas všechny poprosil o názor na:
1) spolehlivost či poruchovost benzinových motorů s turbem, nutnost a nákladnost případných oprav, co mohu zkontrolovat a zjistit o stavu takového motoru před koupí, co motor obvykle dělá a co by dělat neměl určitě
2) reálná spotřeba takového motoru
3) případné problémy které mohou postihnout vůz vybavený systémem AWD, jak zjistit stav AWD, co může být rozbité a jak nákladná může být případná oprava.

Za jakékoli podnětné názory a připomínky předem děkuju a jsem zavázán.

Franta Kment
kment@zasy.cz

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 894
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Se spotřebou u přeplnovaného AWDčka počítej tak kolem 12 litru i víc a co se tyče spolehlivosti.... stava se že v extremních podmínkach protočíš tísícihran v uhlovym převodu a nebo ti začne klepat kardan za několik desítek tisíc tuším že za něj Tomáš dával tak kolem 30tkč. Jinak ostatní vlastnosti jsou stejné jako u normální 70ky, 850ky... Většinou záleží na majiteli jak si svého miláška hejčká ;)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Příspěvek od black hawk »

jízdní vlastnosti jsou ůplně jiné než u normál V70/850,ale to je fuk.velký problém u těchto vozů je spolehlivost pohonu zad.kol.časté závady a hlavně nákladné opravy tohoto ůstrojí nicméně jsme v čr a tak již tento problém umíme vyřešit.

tomáš
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

Asi shrnu to co je uvedené výše:
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum

Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5068
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

tomáš píše:Asi shrnu to co je uvedené výše:
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum

Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

tomáš
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

Honza píše:
tomáš píše:Asi shrnu to co je uvedené výše:
- jízdní vlastnosti super
- spotřeba super vysoká (12 - 14 litrů)
- motor bomba
- výměna kardanu 40 TKč sakum pikum

Koupi vřele doporučuju, ale jen pokud nemáš našponovanej rozpočet. Na tohle auto se shání blbě cokoliv i na vrakáči a většinou musíš koupit novej díl.
Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
Starý model bohužel velmi podobně.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

Honza píše:Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
Jak rika Tomas, nicmene na nove XC70 (od r. 2001) jsem zadne stesky toho druhu neslysel :roll: A ver mi, dost to sleduju, mam na ni spadeno :p
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5068
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Raff píše:
Honza píše:Když už jsme u toho. Jak jsou na tom XC70?
Jak rika Tomas, nicmene na nove XC70 (od r. 2001) jsem zadne stesky toho druhu neslysel :roll: A ver mi, dost to sleduju, mam na ni spadeno :p
No já taky. Ps: mluvíne o kardanech
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Příspěvek od black hawk »

volvo montovalo (montuje) pouze 2 typy pohonu zad.kol.první ten starý je z ůhl.převodovky,kardanu a viskozní spojky.nový typ od mod.roku 2002 se zkládá opět z ůhl.převodovky,kardanu a ze spojky HALDEX.to jediný rozdíl oproti té staré.a ted od mod.roku 2006 je inovovaná ůhl.převodovka jinak noc.a HALDEX už 3 generace.zmněny pouze v elektronice.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5068
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

black hawk píše:volvo montovalo (montuje) pouze 2 typy pohonu zad.kol.první ten starý je z ůhl.převodovky,kardanu a viskozní spojky.nový typ od mod.roku 2002 se zkládá opět z ůhl.převodovky,kardanu a ze spojky HALDEX.to jediný rozdíl oproti té staré.a ted od mod.roku 2006 je inovovaná ůhl.převodovka jinak noc.a HALDEX už 3 generace.zmněny pouze v elektronice.
Jaká je poruchovost těch novějších a novejch?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Příspěvek od black hawk »

největší problém je s ůhlovou převodovkou,ale už ji umím opravit.takže dnes už žádnej problém.dokonce jsem už sehnal kontakt na opravu kardanů.

SobaThor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Řepy

Příspěvek od SobaThor »

Chlapi, dává se do 70 4WD i turbodechťák? Případně kolik to s tím asi žere?
Děkuji předem případným osvětlitelům :-D
_________________
Saab 9000 Aero 199kW, 401Nm, Volvo 740 D24 (patří přítulce)
Volvo ergo sum

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

SobaThor píše:Chlapi, dává se do 70 4WD i turbodechťák? Případně kolik to s tím asi žere? Děkuji předem případným osvětlitelům :-D
Do staryho modelu (do r. 2001) zcela jiste ne, do novyho pak urcite do XC70 od r. 2003 (D5), "obycejna" V70 AWD pak myslim od r. 2002, ale nevim presne. :idea:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Anonymous
Ověřený

Příspěvek od Anonymous »

Raff píše:
SobaThor píše:Chlapi, dává se do 70 4WD i turbodechťák? Případně kolik to s tím asi žere? Děkuji předem případným osvětlitelům :-D
Do staryho modelu (do r. 2001) zcela jiste ne, do novyho pak urcite do XC70 od r. 2003 (D5), "obycejna" V70 AWD pak myslim od r. 2002, ale nevim presne. :idea:
XC70 se v naftě dělá od 9/2002, obyčejná V70 AWD taktéž ale těch je fakt málo...
Moje tetička má XC70 D5 Geartronic (dobrej služebák, taky bych bral...) a žere jí to 8-10 podle podmínek, je spíš defenzivní řidička...

SobaThor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Řepy

Příspěvek od SobaThor »

Kucí, děkuju. :-D
_________________
Saab 9000 Aero 199kW, 401Nm, Volvo 740 D24 (patří přítulce)
Volvo ergo sum

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé