
Nezavisle topeni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2090
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
Re: Nezavisle topeni
Tak jak to, Sarkasmicu, pokračuje? 

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Re: Nezavisle topeni
No od té doby,co jsem zjsitil že to čidlo je optické,to startuje pařádně,ale v chodu se to pořád moc neudrží. Pokud to valí na plnej céres tak bufík vyloženě štěká a z výfuku vyplyvuje saze-takže bych to viděl že webastovo čerpadlo má moc velký dávky paliva. Bufíku se pak nelíbí jak hoří a scípne...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
-
Offline
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Re: Nezavisle topeni
Takže topíme! A zapínáme se dálkově (Díky Stando...)
Poznatky:
Webasto čerpadlo je slabý a dává málo benzínu.
Tipy pro další kutily:
Zkontrolovat zda oba termospínače uvnitř topení vedou proud,když jsou studený
Dobře vyčistit ten rozprašovací a větrací mechanizmus
Nejlépe nevou svíčku
Vyčistit čidlo hlídače plamene
a mělo by to topit. U mě byl ještě problém se studenakama v RJ topeni.
Pokud by někdo potřeboval s něčím poradit,měl semto řezdělaný asi 20x a vládnu snad všemi schématy které k tomu na netu existujou. V dohledné době bych měl mít i origo volvo servisní příručku pro topení 091B
TO DRTIC: prosím postni konecne tu fotku spinacich hodin v loketce...
Poznatky:
Webasto čerpadlo je slabý a dává málo benzínu.
Tipy pro další kutily:
Zkontrolovat zda oba termospínače uvnitř topení vedou proud,když jsou studený
Dobře vyčistit ten rozprašovací a větrací mechanizmus
Nejlépe nevou svíčku
Vyčistit čidlo hlídače plamene
a mělo by to topit. U mě byl ještě problém se studenakama v RJ topeni.
Pokud by někdo potřeboval s něčím poradit,měl semto řezdělaný asi 20x a vládnu snad všemi schématy které k tomu na netu existujou. V dohledné době bych měl mít i origo volvo servisní příručku pro topení 091B
TO DRTIC: prosím postni konecne tu fotku spinacich hodin v loketce...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
-
Offline
- Příspěvky: 2090
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
Re: Nezavisle topeni
Není zač
Jenom bych zpřesnil, že čerpadlo Webasto dává na jeden zdvih míň paliva. Ardic má nižší frekvenci pulsů, takže to musí dohnat dávkou jednoho flusu...
Konečně mohu porovnat Ardicy a Webasta/Ebry: Ardic je kovářsky prostý, průhledný, nezáludný a účinný ve své jednoduchosti, říšské výrobky jsou precisní, vymazlené a vybavené tolika bezpečnostními prvky, až je div, že fungují

Jenom bych zpřesnil, že čerpadlo Webasto dává na jeden zdvih míň paliva. Ardic má nižší frekvenci pulsů, takže to musí dohnat dávkou jednoho flusu...
Konečně mohu porovnat Ardicy a Webasta/Ebry: Ardic je kovářsky prostý, průhledný, nezáludný a účinný ve své jednoduchosti, říšské výrobky jsou precisní, vymazlené a vybavené tolika bezpečnostními prvky, až je div, že fungují

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Re: Nezavisle topeni
Tož gratulace. Jak tak na to koukám, byl to běh na dlouhou trať. 

-
Offline
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Re: Nezavisle topeni
To ani ne,delalsem to tak celkem tejden.Ale vzhledem k tomu,že to není živoítně důležitá součást vozu,tak jsem měl závažnější věci na práci...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
-
Offline
- Příspěvky: 2499
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Re: Nezavisle topeni
Nějak mi nestartuje Ebr, slyším cvakání čerpadla, pak to chvíli odvětrává nebo co, ale asi nezapálí. Svíčka?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Re: Nezavisle topeni
v jádru začni tím,že zjistíš,jestli tam ten benzín opravdu teče. může to bejt jen zavzdusneny a benzin to neveme. Pak zmer jestli na zhavicku tece nakej pud-melo by bejt zhruba kolem 11V. Az toto provedes,dej vedet jak si dopadl...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Re: Nezavisle topeni
Nejde mi spustit nezávislé topení přes programování v levém ovladači. Nastavím spustit a hned naskočí vypnuto, žádný zvuk ani ťuk. Může být problém v pojistce? nebo s tím musím na diagnostiku. 

_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Re: Nezavisle topeni
a manualni start u toho existuje? že se nenastavuje čas,ale rovnou se to pustí?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)
TEL.: 731 241 432
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Re: Nezavisle topeni
Jsou tam obě možnosti. Programování dvou časů spuštění a okamžitý start. Nic nefunguje.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
Re: Nezavisle topeni
Takhle se mi to chová když vytáhnu pojistku. Je to tuším č.1 v motorovém prostoru 25 nebo 30 A.
Taky mi to takhle dělalo, když jsem zapomněl připojit konektor k oběhovému čerpadlu, ale to bylo slyšet cvaknutí relé.
Taky mi to takhle dělalo, když jsem zapomněl připojit konektor k oběhovému čerpadlu, ale to bylo slyšet cvaknutí relé.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Re: Nezavisle topeni
Děkuji za typ. Mrknu na pojistky ale nevím který konektor a kde bych ho našel. Kdyby bylo foto bylo by to super ale díky v každém případě. 

_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
Re: Nezavisle topeni
Nemyslím že by jsi měl konektor od čerpadla vypadlý. Já ho zapomněl připojit po opravě bufíku.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Re: Nezavisle topeni
Těď mi došlo, že si ten borec co rozebral a nafotil bufík a hlavně ho jako funkční poskládal. Tak už vidím, jak mě to čeká také. Můžeš mi trošku popsat jak na demontáž z auta? Myslím, že bude muset dolu nárazník. Mám k dispozici zvedák na auta i montážní jámu. Co je lepší použít?
Díky předem
Díky předem

_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
Re: Nezavisle topeni
No, já nemám ani jámu ani zvedák, ale nebylo jich ani třeba.
Po sundání nárazníku je bufík krásně vidět na 3 šroubech. 2 hadice a jeden konektor.
Ono v tom bufíku vlastně nic moc složitého není, takže rozložení a složení byl nakonec daleko menší problém, než jsem původně čekal.
Po sundání nárazníku je bufík krásně vidět na 3 šroubech. 2 hadice a jeden konektor.
Ono v tom bufíku vlastně nic moc složitého není, takže rozložení a složení byl nakonec daleko menší problém, než jsem původně čekal.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Re: Nezavisle topeni
Dvě hadice píšeš, tak to se asi musí vypustit voda,ne?
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
Re: Nezavisle topeni
No já to řešil tak, že jsem vzal dvoje sikovky, hadice stiskl těsně za bufíkem a sikovky zajistil el. páskami.
Po odpojení zašpuntoval (jak už tady někdo radil špunty od vína pasují přesně) a zajistil původními páskami. Při montáži opačný systém.
Dolíval jsem potom asi 2 deci chl. kapaliny.
Po odpojení zašpuntoval (jak už tady někdo radil špunty od vína pasují přesně) a zajistil původními páskami. Při montáži opačný systém.
Dolíval jsem potom asi 2 deci chl. kapaliny.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
Re: Nezavisle topeni
Ještě jsem zapoměl na naftovou hadičku. Sundat a zašpuntovat.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Příspěvky: 1489
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Re: Nezavisle topeni
omlouvam se za male zpozdeni
zde inkriminovana fotka ovladani z Bushovky

zde inkriminovana fotka ovladani z Bushovky

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.