Nezavisle topeni

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#101 Nezavisle topeni

Příspěvek od Sarkasmic »

To ani ne,delalsem to tak celkem tejden.Ale vzhledem k tomu,že to není živoítně důležitá součást vozu,tak jsem měl závažnější věci na práci...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#102 Nezavisle topeni

Příspěvek od LukášM »

Nějak mi nestartuje Ebr, slyším cvakání čerpadla, pak to chvíli odvětrává nebo co, ale asi nezapálí. Svíčka?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#103 Nezavisle topeni

Příspěvek od Sarkasmic »

v jádru začni tím,že zjistíš,jestli tam ten benzín opravdu teče. může to bejt jen zavzdusneny a benzin to neveme. Pak zmer jestli na zhavicku tece nakej pud-melo by bejt zhruba kolem 11V. Az toto provedes,dej vedet jak si dopadl...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 155
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#104 Nezavisle topeni

Příspěvek od René »

Nejde mi spustit nezávislé topení přes programování v levém ovladači. Nastavím spustit a hned naskočí vypnuto, žádný zvuk ani ťuk. Může být problém v pojistce? nebo s tím musím na diagnostiku. :x
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#105 Nezavisle topeni

Příspěvek od Sarkasmic »

a manualni start u toho existuje? že se nenastavuje čas,ale rovnou se to pustí?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 155
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#106 Nezavisle topeni

Příspěvek od René »

Jsou tam obě možnosti. Programování dvou časů spuštění a okamžitý start. Nic nefunguje.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 203
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2.5T 06 manual
Bydliště: Jihlava

#107 Nezavisle topeni

Příspěvek od RobertH »

Takhle se mi to chová když vytáhnu pojistku. Je to tuším č.1 v motorovém prostoru 25 nebo 30 A.
Taky mi to takhle dělalo, když jsem zapomněl připojit konektor k oběhovému čerpadlu, ale to bylo slyšet cvaknutí relé.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 155
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#108 Nezavisle topeni

Příspěvek od René »

Děkuji za typ. Mrknu na pojistky ale nevím který konektor a kde bych ho našel. Kdyby bylo foto bylo by to super ale díky v každém případě. :Bravo:
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 203
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2.5T 06 manual
Bydliště: Jihlava

#109 Nezavisle topeni

Příspěvek od RobertH »

Nemyslím že by jsi měl konektor od čerpadla vypadlý. Já ho zapomněl připojit po opravě bufíku.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 155
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#110 Nezavisle topeni

Příspěvek od René »

Těď mi došlo, že si ten borec co rozebral a nafotil bufík a hlavně ho jako funkční poskládal. Tak už vidím, jak mě to čeká také. Můžeš mi trošku popsat jak na demontáž z auta? Myslím, že bude muset dolu nárazník. Mám k dispozici zvedák na auta i montážní jámu. Co je lepší použít?
Díky předem :beer:
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 203
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2.5T 06 manual
Bydliště: Jihlava

#111 Nezavisle topeni

Příspěvek od RobertH »

No, já nemám ani jámu ani zvedák, ale nebylo jich ani třeba.
Po sundání nárazníku je bufík krásně vidět na 3 šroubech. 2 hadice a jeden konektor.
Ono v tom bufíku vlastně nic moc složitého není, takže rozložení a složení byl nakonec daleko menší problém, než jsem původně čekal.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 155
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#112 Nezavisle topeni

Příspěvek od René »

Dvě hadice píšeš, tak to se asi musí vypustit voda,ne?
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 203
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2.5T 06 manual
Bydliště: Jihlava

#113 Nezavisle topeni

Příspěvek od RobertH »

No já to řešil tak, že jsem vzal dvoje sikovky, hadice stiskl těsně za bufíkem a sikovky zajistil el. páskami.
Po odpojení zašpuntoval (jak už tady někdo radil špunty od vína pasují přesně) a zajistil původními páskami. Při montáži opačný systém.
Dolíval jsem potom asi 2 deci chl. kapaliny.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 203
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2.5T 06 manual
Bydliště: Jihlava

#114 Nezavisle topeni

Příspěvek od RobertH »

Ještě jsem zapoměl na naftovou hadičku. Sundat a zašpuntovat.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#115 Nezavisle topeni

Příspěvek od Drtic »

omlouvam se za male zpozdeni :oops:
zde inkriminovana fotka ovladani z Bushovky 8)
bufik.jpg
bufik.jpg (35.22 KiB) Zobrazeno 1534 x
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“