Nezavisle topeni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#101 Nezavisle topeni
To ani ne,delalsem to tak celkem tejden.Ale vzhledem k tomu,že to není živoítně důležitá součást vozu,tak jsem měl závažnější věci na práci...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#102 Nezavisle topeni
Nějak mi nestartuje Ebr, slyším cvakání čerpadla, pak to chvíli odvětrává nebo co, ale asi nezapálí. Svíčka?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#103 Nezavisle topeni
v jádru začni tím,že zjistíš,jestli tam ten benzín opravdu teče. může to bejt jen zavzdusneny a benzin to neveme. Pak zmer jestli na zhavicku tece nakej pud-melo by bejt zhruba kolem 11V. Az toto provedes,dej vedet jak si dopadl...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#104 Nezavisle topeni
Nejde mi spustit nezávislé topení přes programování v levém ovladači. Nastavím spustit a hned naskočí vypnuto, žádný zvuk ani ťuk. Může být problém v pojistce? nebo s tím musím na diagnostiku.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#105 Nezavisle topeni
a manualni start u toho existuje? že se nenastavuje čas,ale rovnou se to pustí?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#106 Nezavisle topeni
Jsou tam obě možnosti. Programování dvou časů spuštění a okamžitý start. Nic nefunguje.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#107 Nezavisle topeni
Takhle se mi to chová když vytáhnu pojistku. Je to tuším č.1 v motorovém prostoru 25 nebo 30 A.
Taky mi to takhle dělalo, když jsem zapomněl připojit konektor k oběhovému čerpadlu, ale to bylo slyšet cvaknutí relé.
Taky mi to takhle dělalo, když jsem zapomněl připojit konektor k oběhovému čerpadlu, ale to bylo slyšet cvaknutí relé.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
#108 Nezavisle topeni
Děkuji za typ. Mrknu na pojistky ale nevím který konektor a kde bych ho našel. Kdyby bylo foto bylo by to super ale díky v každém případě.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#109 Nezavisle topeni
Nemyslím že by jsi měl konektor od čerpadla vypadlý. Já ho zapomněl připojit po opravě bufíku.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
#110 Nezavisle topeni
Těď mi došlo, že si ten borec co rozebral a nafotil bufík a hlavně ho jako funkční poskládal. Tak už vidím, jak mě to čeká také. Můžeš mi trošku popsat jak na demontáž z auta? Myslím, že bude muset dolu nárazník. Mám k dispozici zvedák na auta i montážní jámu. Co je lepší použít?
Díky předem
Díky předem
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#111 Nezavisle topeni
No, já nemám ani jámu ani zvedák, ale nebylo jich ani třeba.
Po sundání nárazníku je bufík krásně vidět na 3 šroubech. 2 hadice a jeden konektor.
Ono v tom bufíku vlastně nic moc složitého není, takže rozložení a složení byl nakonec daleko menší problém, než jsem původně čekal.
Po sundání nárazníku je bufík krásně vidět na 3 šroubech. 2 hadice a jeden konektor.
Ono v tom bufíku vlastně nic moc složitého není, takže rozložení a složení byl nakonec daleko menší problém, než jsem původně čekal.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
#112 Nezavisle topeni
Dvě hadice píšeš, tak to se asi musí vypustit voda,ne?
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#113 Nezavisle topeni
No já to řešil tak, že jsem vzal dvoje sikovky, hadice stiskl těsně za bufíkem a sikovky zajistil el. páskami.
Po odpojení zašpuntoval (jak už tady někdo radil špunty od vína pasují přesně) a zajistil původními páskami. Při montáži opačný systém.
Dolíval jsem potom asi 2 deci chl. kapaliny.
Po odpojení zašpuntoval (jak už tady někdo radil špunty od vína pasují přesně) a zajistil původními páskami. Při montáži opačný systém.
Dolíval jsem potom asi 2 deci chl. kapaliny.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#114 Nezavisle topeni
Ještě jsem zapoměl na naftovou hadičku. Sundat a zašpuntovat.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#115 Nezavisle topeni
omlouvam se za male zpozdeni
zde inkriminovana fotka ovladani z Bushovky
zde inkriminovana fotka ovladani z Bushovky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 1112 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smidcze
-
- 2 Odpovědi
- 417 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od silenec
-
- 1 Odpovědi
- 421 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 4 Odpovědi
- 521 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Epiploicum
-
- 1 Odpovědi
- 307 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa