S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#1 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od majkls70 »

Zdarec
Na svojí s70 , 2,5TD 103kw mám asi před 8000km dělané vstřiky, ERG ventil mám zaslepený, filtry vyměněný a náhle z ničeho nic sem spozoroval oblaky řerného dýmu za zády + ohulenou prdel. Může být nějako zakarbonovaný turbo? Poraďte pls.
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#2 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od dali »

Je to spojený i se snížením plnícího tlaku? Pokud ano, můj tip: nějaká díra nebo netěsnost ve vedení stlačenýho vzduchu - hadice, mezichladič? Zkus zkontrolovat spony, případně ať ti někdo šlape na plyn a poslouchej, jestli to někde nepíská, nesyčí okolo chladičů.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#3 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od majkls70 »

mám přídavnej budík na tlak turba , a na turbu je přidáno, tlačí stále 1,5bar
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Davidian
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 464
Registrován: 14 roků
Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
Vůz: Volvo V70, S80

#4 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od Davidian »

majkls70 píše:mám přídavnej budík na tlak turba , a na turbu je přidáno, tlačí stále 1,5bar
Ahoj, můžeš udělat foto v motoru kde máš přidanej manometr na tlak turba? 1.5 to Ti tlačí nejak moc, ne? Taky bych si to tam chtěl přibastlit
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290

GDPR_user

#5 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od GDPR_user »

majkls70 píše:mám přídavnej budík na tlak turba , a na turbu je přidáno, tlačí stále 1,5bar
A jak jsi docílil,přidání na turbu,že ti to neskáče do nouzáku??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od dali »

Žeby jiný čidlo (MAP senzor)? :wink: Dělaj se odstupňovaný na různej tlak. Nebo posunutí limiteru v řídící jednotce?

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#7 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od st_Andy »

jen tak pro info, kolik tlaci regulerne TDI?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#8 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od dali »

Jestli se nepletu tak 0.9 Baru? Tlak ale neni všechno. Když si někdo vygooglí kompresorovou mapu K14 tak nemusí bejt raketovej vědec aby z ní vyčet že už při 1.3 Baru je kompresor v hajzlu s účinností, turbo je přetočený a jenom pumpuje kvanta horkýho vzduchu do motoru, což způsobuje vysokou teplotu výfukových plynů... která snižuje životnost ledasčeho, takže podle mě nic nadlouho. Jinak je K14 prakticky nezničitelný turbo.

Davidian
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 464
Registrován: 14 roků
Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
Vůz: Volvo V70, S80

#9 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od Davidian »

mi naměřil při čipování +-1Bar
Má někdo zkušenost s narváním většího fénu do D5252T? Potřeboval bych ať tlačí dřív a malinko vic 8)
Přílohy
Turbocharger-K14.jpg
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#10 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od trapiz »

skus regulator talku turba...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#11 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od majkls70 »

zejtra sem hodím fotku kde mám napojený budík na tlak a potom ještě pokud to pujde video jak to tlačí... a je pravda že při tlačení 1,3 je to ideální.. jak to tlačí víc tak tomu chybí ve vysokych otáčkách nějaká jiskra na výkonu...
a tlak turba?? primitivní.. Turbo j konstrulovaný tak aby ventil v turbu při určitým tlaku začal přepouštět do výfuku... když mu přiškrtíte přivod, aby ,,nevěděl,, kolik turbo zrovna tlačí, tak otevře dýl, tudíž turbo natlačí víc vzduchu
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#12 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od majkls70 »

zde je foto toho zapojení budíku...
Obrázek
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#13 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od majkls70 »

A ZDE JE VIDEJKO , BYLO TO NARYCHLO ALE JE VIDĚT KOLIK UMÍ...
Obrázek
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#14 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od majkls70 »

OMLOUVÁM SE ZA KVALITU VIDEA, ALE PHOTOBUCKET TO JINAK NEUMÍ, NĚJAKY RADY KAM HO HODIT???
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#15 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od majkls70 »

Davidian píše:mi naměřil při čipování +-1Bar
Má někdo zkušenost s narváním většího fénu do D5252T? Potřeboval bych ať tlačí dřív a malinko vic 8)
mám doma dvě turba, jedno je KKK -K14, co je origo na 2,5TDI, a pak další , stejnej typ, ale je na pohled větší a má jinak udělanej přetlakový ventil, podobně jako je zde na obrazku, nevíte z čeho to je???
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#16 S 70 , náhlá vysoká kouřivost, menší výkon

Příspěvek od majkls70 »

zde sem to hodil na youtube
https://youtu.be/SM8I0fkniGI
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“