ventilátor na chladiči

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

ventilátor na chladiči

Příspěvek od tomik T5 »

ahoj,po vypnutí klíčku se mi spustí větrák,nemusim ani startovat,stačí jen zapnout a vypnout klíček,netuší někdo co s tim? vyndaná pojistka to neřeší na věky...dík za nápady..
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

ventilátor na chladiči

Příspěvek od Sergej »

tomik T5 píše:ahoj,po vypnutí klíčku se mi spustí větrák,nemusim ani startovat,stačí jen zapnout a vypnout klíček,netuší někdo co s tim? vyndaná pojistka to neřeší na věky...dík za nápady..
Zlepene rele, odtrhnute kabliky od cidla teploty vody, vadne cidlo...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

ventilátor na chladiči

Příspěvek od tomik T5 »

relé určitě ne,prohodil jsem za jiné a stále stejné,nicméně vše přišlo tak,že mi auto po nastartování cca za pět vteřin chcíplo,a to opakovaně,na přidání plynu se udusilo,při volném přidání se začal motor vytáčet,ale po těch pár vteřinách zase chcíp i v otáčkách-jako když ho něco vypne...zkusil jsem odpojit váhu vzduchu,a najednou šel motor v pohodě,svítila diagnostika a dsa,a po vypnutí se zapnul větrák. Po zapojení váhy zpět už vrčí perfektně,ale kontrolky svítí a větrák se stále zapíná,jinak jede normálně,teplota,výkon,volnoběh,vše ok...může tohle způsobit mrtvá váha vzduchu?
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

ventilátor na chladiči

Příspěvek od Sergej »

tomik T5 píše:relé určitě ne,prohodil jsem za jiné a stále stejné,nicméně vše přišlo tak,že mi auto po nastartování cca za pět vteřin chcíplo,a to opakovaně,na přidání plynu se udusilo,při volném přidání se začal motor vytáčet,ale po těch pár vteřinách zase chcíp i v otáčkách-jako když ho něco vypne...zkusil jsem odpojit váhu vzduchu,a najednou šel motor v pohodě,svítila diagnostika a dsa,a po vypnutí se zapnul větrák. Po zapojení váhy zpět už vrčí perfektně,ale kontrolky svítí a větrák se stále zapíná,jinak jede normálně,teplota,výkon,volnoběh,vše ok...může tohle způsobit mrtvá váha vzduchu?
Skus zresetovat riadiacu jednotku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

ventilátor na chladiči

Příspěvek od tomik T5 »

:shock: to jako jí odpojit a zase zapojit? nebo jak? tohle netušim.. :oops:
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Ortový
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 234
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

ventilátor na chladiči

Příspěvek od Ortový »

odpoj baterku a daj si kávu a cigu,potom ju zapoj...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

ventilátor na chladiči

Příspěvek od tomik T5 »

to už jsem zkoušel,jen bez kafe a cigára,nepomohlo...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 18 roků
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

ventilátor na chladiči

Příspěvek od kwiko »

skontroluj si ukostrovacie body motoru a rj jednotky motora. Pripadne poistky centralnej jednotky.

Vetrak nieje priamo zavisly od polohy kluciku, ale jeho spustenie moze sposobit zle ukostreny motor ktory sa ciastocne ukostruje cez cidlo teploty, co otvori rele, pripadne ukostrenie rj, ktora to vyhodnoti ako prehriaty motor...

Nechce sa mi zistovat ci je to uplne spravna schema pre tvoj motor, lebo princip zostava rovnaky
Obrázek

Hlavne ukostrovacie body 1,2,3,7,25,27
Obrázek

Snad to vyriesis.

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

ventilátor na chladiči

Příspěvek od tomik T5 »

konečně něco,co by mohlo pomoct,až se k tomu dostanu,poreferuju,ale tohle vypadá nadějně,moc díky!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

ventilátor na chladiči

Příspěvek od tomik T5 »

tak všechny problémy opravdu způsobila váha vzduchu... :%) taková maličkost,a těch matoucích příznaků kolem....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: paiu