ventilátor na chladiči
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#1 ventilátor na chladiči
ahoj,po vypnutí klíčku se mi spustí větrák,nemusim ani startovat,stačí jen zapnout a vypnout klíček,netuší někdo co s tim? vyndaná pojistka to neřeší na věky...dík za nápady..
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 ventilátor na chladiči
Zlepene rele, odtrhnute kabliky od cidla teploty vody, vadne cidlo...tomik T5 píše:ahoj,po vypnutí klíčku se mi spustí větrák,nemusim ani startovat,stačí jen zapnout a vypnout klíček,netuší někdo co s tim? vyndaná pojistka to neřeší na věky...dík za nápady..
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#3 ventilátor na chladiči
relé určitě ne,prohodil jsem za jiné a stále stejné,nicméně vše přišlo tak,že mi auto po nastartování cca za pět vteřin chcíplo,a to opakovaně,na přidání plynu se udusilo,při volném přidání se začal motor vytáčet,ale po těch pár vteřinách zase chcíp i v otáčkách-jako když ho něco vypne...zkusil jsem odpojit váhu vzduchu,a najednou šel motor v pohodě,svítila diagnostika a dsa,a po vypnutí se zapnul větrák. Po zapojení váhy zpět už vrčí perfektně,ale kontrolky svítí a větrák se stále zapíná,jinak jede normálně,teplota,výkon,volnoběh,vše ok...může tohle způsobit mrtvá váha vzduchu?
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 ventilátor na chladiči
Skus zresetovat riadiacu jednotku.tomik T5 píše:relé určitě ne,prohodil jsem za jiné a stále stejné,nicméně vše přišlo tak,že mi auto po nastartování cca za pět vteřin chcíplo,a to opakovaně,na přidání plynu se udusilo,při volném přidání se začal motor vytáčet,ale po těch pár vteřinách zase chcíp i v otáčkách-jako když ho něco vypne...zkusil jsem odpojit váhu vzduchu,a najednou šel motor v pohodě,svítila diagnostika a dsa,a po vypnutí se zapnul větrák. Po zapojení váhy zpět už vrčí perfektně,ale kontrolky svítí a větrák se stále zapíná,jinak jede normálně,teplota,výkon,volnoběh,vše ok...může tohle způsobit mrtvá váha vzduchu?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#5 ventilátor na chladiči
to jako jí odpojit a zase zapojit? nebo jak? tohle netušim..
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#6 ventilátor na chladiči
odpoj baterku a daj si kávu a cigu,potom ju zapoj...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#7 ventilátor na chladiči
to už jsem zkoušel,jen bez kafe a cigára,nepomohlo...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#8 ventilátor na chladiči
skontroluj si ukostrovacie body motoru a rj jednotky motora. Pripadne poistky centralnej jednotky.
Vetrak nieje priamo zavisly od polohy kluciku, ale jeho spustenie moze sposobit zle ukostreny motor ktory sa ciastocne ukostruje cez cidlo teploty, co otvori rele, pripadne ukostrenie rj, ktora to vyhodnoti ako prehriaty motor...
Nechce sa mi zistovat ci je to uplne spravna schema pre tvoj motor, lebo princip zostava rovnaky
Hlavne ukostrovacie body 1,2,3,7,25,27
Snad to vyriesis.
Vetrak nieje priamo zavisly od polohy kluciku, ale jeho spustenie moze sposobit zle ukostreny motor ktory sa ciastocne ukostruje cez cidlo teploty, co otvori rele, pripadne ukostrenie rj, ktora to vyhodnoti ako prehriaty motor...
Nechce sa mi zistovat ci je to uplne spravna schema pre tvoj motor, lebo princip zostava rovnaky
Hlavne ukostrovacie body 1,2,3,7,25,27
Snad to vyriesis.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#9 ventilátor na chladiči
konečně něco,co by mohlo pomoct,až se k tomu dostanu,poreferuju,ale tohle vypadá nadějně,moc díky!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#10 ventilátor na chladiči
tak všechny problémy opravdu způsobila váha vzduchu... taková maličkost,a těch matoucích příznaků kolem....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 375 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 4 Odpovědi
- 665 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 3 Odpovědi
- 714 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gusto
-
- 7 Odpovědi
- 1084 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 4 Odpovědi
- 589 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ad@m