transplantacia motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#1 transplantacia motoru
nazdar kamosi,
zajtra sa chystam do garaze prehodit motor z D24 z 2xx (povodne bol zo 7xx) do mojej 740.
nie som mechanik, ale mam uz predsalen nejake hodiny na volve odkutene, kedze mam k dispozicii kompletnu dielnu aj so zdvihakom.
vas teraz chcem poprosit o rychle tipy ako na to, na co si dat pozor, atd., proste co vas napadne. ak uz to niekto z vas robil a ma to v zivej pamati, moze v strucnosti nacrtnut cely postup.
ten darcovsky motor je kompletny a bezi, takze mi vychadza ako logicke prehodit to zlozene aj s rozvodmi (cerpadlo a pumpa), nech si usetrim zbytocne nastavovacky a dalsie vydaje.
vopred dik
zajtra sa chystam do garaze prehodit motor z D24 z 2xx (povodne bol zo 7xx) do mojej 740.
nie som mechanik, ale mam uz predsalen nejake hodiny na volve odkutene, kedze mam k dispozicii kompletnu dielnu aj so zdvihakom.
vas teraz chcem poprosit o rychle tipy ako na to, na co si dat pozor, atd., proste co vas napadne. ak uz to niekto z vas robil a ma to v zivej pamati, moze v strucnosti nacrtnut cely postup.
ten darcovsky motor je kompletny a bezi, takze mi vychadza ako logicke prehodit to zlozene aj s rozvodmi (cerpadlo a pumpa), nech si usetrim zbytocne nastavovacky a dalsie vydaje.
vopred dik
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 transplantacia motoru
Na darcovi:
Vyberes prednu masku, chladic, poodpajas eektriku, odmontujes ruru od zvodov, sanie, hadicky...
Od prevodovky odpojis vzadu kardan, idealne ho cely vyberes.
Na prevodovke odmontujes lanko spojky
Odmontujes uchyt prevodovky a silentbloky motora.
Na hlave motora v predu a na drziaku cerpadla najdes oka na uchytenie motora, tam das lano/retaz/zdvihak a zdvihanim motora a sklapanim prevodovky za sucasneho dopredneho pohybu, tuto zostavu vyberies ako celok. Motor potom oddelis od prevodovky.
Na prijemcovi:
Jedna moznost je presny opak tej popisanej hore, teda vybrat motor von aj s prevodovkou a prevodovku nahodit na novy motor vonku. Lanko spojky sice vyberat netreba ale dost zavadzia takze radsej vybrat.
Alebo:
odmontovat na zdvihaku prevodovku - poznacit si dlzky a umiestnenei srobov, alebo si vytlacit poslednu stranu repair manualu na D24. Vybrat starter, kabelaz, hadicky a pod. Prevodovku podpasanim lanom zaistit, aby po vybrati motora nespadla. Lano som viedol z praveho hrnca (tam kde sa uchytava tlmic a pruzina) popod prevodovku na lavy hrniec. Alebo naopak
Potom vyberes motor a opacnym postupom nasadis druhy. Jeden musi od spodu navadzat motor aby vstupny hriadel prevodovky trafil presne do otvoru v spojke a neznicil kruhovu pruzinu.
Potom vsetko pozapajat a nastartovat
Prajem vela zdaru.
Vyberes prednu masku, chladic, poodpajas eektriku, odmontujes ruru od zvodov, sanie, hadicky...
Od prevodovky odpojis vzadu kardan, idealne ho cely vyberes.
Na prevodovke odmontujes lanko spojky
Odmontujes uchyt prevodovky a silentbloky motora.
Na hlave motora v predu a na drziaku cerpadla najdes oka na uchytenie motora, tam das lano/retaz/zdvihak a zdvihanim motora a sklapanim prevodovky za sucasneho dopredneho pohybu, tuto zostavu vyberies ako celok. Motor potom oddelis od prevodovky.
Na prijemcovi:
Jedna moznost je presny opak tej popisanej hore, teda vybrat motor von aj s prevodovkou a prevodovku nahodit na novy motor vonku. Lanko spojky sice vyberat netreba ale dost zavadzia takze radsej vybrat.
Alebo:
odmontovat na zdvihaku prevodovku - poznacit si dlzky a umiestnenei srobov, alebo si vytlacit poslednu stranu repair manualu na D24. Vybrat starter, kabelaz, hadicky a pod. Prevodovku podpasanim lanom zaistit, aby po vybrati motora nespadla. Lano som viedol z praveho hrnca (tam kde sa uchytava tlmic a pruzina) popod prevodovku na lavy hrniec. Alebo naopak
Potom vyberes motor a opacnym postupom nasadis druhy. Jeden musi od spodu navadzat motor aby vstupny hriadel prevodovky trafil presne do otvoru v spojke a neznicil kruhovu pruzinu.
Potom vsetko pozapajat a nastartovat
Prajem vela zdaru.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 transplantacia motoru
budeš muset přehodit olejový vany
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 transplantacia motoru
Preco ?Ondra. píše:budeš muset přehodit olejový vany
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 transplantacia motoru
protžoe dvojková a sedmičková je jiná. Mají jinej tvar kvůli přední nápravě.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#6 transplantacia motoru
plati to vzajomne, alebo sedmickova vana do dvojky ide dat? motor totiz pochadza zo sedmy.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 transplantacia motoru
to nevím_Iggy_ píše:plati to vzajomne, alebo sedmickova vana do dvojky ide dat? motor totiz pochadza zo sedmy.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#8 transplantacia motoru
a je to jasne:
_Iggy_ píše:nazdarek,
prosim ta, ty ked si menil v tej dvojke motor, tak si musel zmenit aj olejovu vanu? alebo si to z tej sedmy pouzil cele ako bolo?
lukas. píše:musel jsem menit vanu a saci kos.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 transplantacia motoru
já jsem chytrej jestli potřebuješ vanu na sedmu tu mám
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#10 transplantacia motoru
hehe, vanu mam - vezmem z motora, co som zadrel pred mesiacom a ktory prave vyberam
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#11 transplantacia motoru
tak som sa do toho pustil. komentovat by sa dalo mnohymi vetami, ale radsej raz vidiet...
- Přílohy
-
- Volvo anthology
- 1anthology.jpg (82.59 KiB) Zobrazeno 1798 x
-
- motor v procese vytahovania
- 2vyberame.jpg (83.96 KiB) Zobrazeno 1798 x
-
- zatisie s volvami...
- 3vonku.jpg (96.88 KiB) Zobrazeno 1798 x
-
- sedma bez motoru
- 4prazdna7.jpg (89.7 KiB) Zobrazeno 1798 x
-
- dvojka v stave pred rozborkou
- 5darca.jpg (86.66 KiB) Zobrazeno 1798 x
-
- pod kapotou...
- 6veronka.jpg (82.69 KiB) Zobrazeno 1798 x
-
- ked si frajerku vychovate... ;)
- 7pomocnik.jpg (82.38 KiB) Zobrazeno 1798 x
-
- saltpaka zospodu...
- 8saltpaka.jpg (50.27 KiB) Zobrazeno 1798 x
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#12 transplantacia motoru
okrem ocakavania bdivnych komentarov, ze aku mam uzasnu frajerku (to neboli len pozy, fakt pomahala) sa chcem este opytat,
ci niekto vie poradit ako rozobrat tu svinu na poslednom obrazku (saltpaka na 2xx zospodu)...
viem si predstavit, ze to tiahlo pojde nejakym krkolomnym sposobom imbusom vykrutit,
hore je vsak este taky kovovy hranol, ktory je o prevodovku uchyteny 4-ma velkymi srobami. tie musia tiez von?
ci niekto vie poradit ako rozobrat tu svinu na poslednom obrazku (saltpaka na 2xx zospodu)...
viem si predstavit, ze to tiahlo pojde nejakym krkolomnym sposobom imbusom vykrutit,
hore je vsak este taky kovovy hranol, ktory je o prevodovku uchyteny 4-ma velkymi srobami. tie musia tiez von?
Naposledy upravil(a) _Iggy_ dne 26 zář 2011 08:34, celkem upraveno 2 x.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 transplantacia motoru
Slecne to slusi, len je nejak malo spinava
Kde ste skoncili ?
Kde ste skoncili ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#14 transplantacia motoru
kukam, ze 850 uz je doma
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#15 transplantacia motoru
tak, tak. uz sme aj blikali a nevyzera to na nic vazne, ved sa matko zaregistruje a napise sam.wickey píše:kukam, ze 850 uz je doma
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#16 transplantacia motoru
Inbusovým klíčem povolit červíka (červená šipka), poté vysunout čep (modrá šipka).
!Červík povolit o nejmíň tři závity, jinak nejde čep vysunout!
Zevnitř auta odstranit seegerovku zajišťující kloub šaltrpáky a tuto směrem nahoru vyjmout. Čtyřhranný hranol zůstává na převodovce.
!Červík povolit o nejmíň tři závity, jinak nejde čep vysunout!
Zevnitř auta odstranit seegerovku zajišťující kloub šaltrpáky a tuto směrem nahoru vyjmout. Čtyřhranný hranol zůstává na převodovce.
- Přílohy
-
- saltpaka.JPG (20.4 KiB) Zobrazeno 1749 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#17 transplantacia motoru
AHA, dakujem! henta zahrdzavena vec fakt nevyzerala, ze ma zavit...
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#18 transplantacia motoru
tak som sa rozhodol, ze si spravim fotoserial. naucna hodnota tu asi pre nikoho nebude nejak vysoka, ale aspon, ze mna to bavi
samozrejme, mam aj otazku na skusenejsich: ta spojka na druhej fotke uz sa neoplati nikam montovat?
lamela je uz tipujem uplne zodrata, ale tie pritlacne disky na zotrvacniku a mekane, resp. cele mekano neviem posudit, ci je este dobre.
inak som o zistenie bohatsi: sedmickova vana do dvojky nejde dat, ale dvojkova do sedmy by dat sla. aj tak som to sice prehodil (lebo som nevedel) a dobre som urobil, kedze som zistil, ze jak vana, tak saci kos boli nasrobovane kov na kov bez akehokolvek tesnenia...
samozrejme, mam aj otazku na skusenejsich: ta spojka na druhej fotke uz sa neoplati nikam montovat?
lamela je uz tipujem uplne zodrata, ale tie pritlacne disky na zotrvacniku a mekane, resp. cele mekano neviem posudit, ci je este dobre.
inak som o zistenie bohatsi: sedmickova vana do dvojky nejde dat, ale dvojkova do sedmy by dat sla. aj tak som to sice prehodil (lebo som nevedel) a dobre som urobil, kedze som zistil, ze jak vana, tak saci kos boli nasrobovane kov na kov bez akehokolvek tesnenia...
- Přílohy
-
- zatisie s motormi
- 9motory.jpg (72.9 KiB) Zobrazeno 1700 x
-
- stara spojka
- 10spojka.jpg (95.35 KiB) Zobrazeno 1700 x
-
- zodrata lamela
- 11lamela.jpg (93.7 KiB) Zobrazeno 1700 x
-
- stary pridrety blok motora s piestami
- 12blok.jpg (92.1 KiB) Zobrazeno 1700 x
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 transplantacia motoru
Zmeraj hrubku lamely, z fotky toho moc poznatnejde az na fakt ze je to trochu hrdzave... Ja zmeram hrubku novej lamely, pripadne bude mozno niekto vediet kolko ma nova/este pouzitelna lamela mat.
uz ked mas ten motor vonku tak ho mozes aspon trochu umyt, nech aj vyzera Doporucujem prostriedok Akra.
uz ked mas ten motor vonku tak ho mozes aspon trochu umyt, nech aj vyzera Doporucujem prostriedok Akra.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#20 transplantacia motoru
na tu lamelu som zasvietil zboku prave preto, aby bolo vidno, ze tie tie imbusy, co su v nej zapustene su zapustene do hlbky mensej, nez 1/2 mm... z toho nejde tiez nic poznat?
motor (ak) budem umyvat (tak) po tom, co umyjem cely motorovy priestor a napravnicu - tu budem musiet aj niecim natret, kedze je od motora odreta az na kov a nepotrebujem aby mi preplesnivela.
ozaj ten termostat, co vidno na tom odstrojenom motore na obrazku, by mal ist uz len silou vybrat, ze? tam su len tie dva sroby co drzia aj cely ten kus kovu, na ktory sa nasadzuje hadica, ci?
motor (ak) budem umyvat (tak) po tom, co umyjem cely motorovy priestor a napravnicu - tu budem musiet aj niecim natret, kedze je od motora odreta az na kov a nepotrebujem aby mi preplesnivela.
ozaj ten termostat, co vidno na tom odstrojenom motore na obrazku, by mal ist uz len silou vybrat, ze? tam su len tie dva sroby co drzia aj cely ten kus kovu, na ktory sa nasadzuje hadica, ci?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#21 transplantacia motoru
Termostat byva len zarasteny, inak ho nedrzi nic, ale ked ho vytiehnes mozno bude treba nove tesnenie._Iggy_ píše:na tu lamelu som zasvietil zboku prave preto, aby bolo vidno, ze tie tie imbusy, co su v nej zapustene su zapustene do hlbky mensej, nez 1/2 mm... z toho nejde tiez nic poznat?
motor (ak) budem umyvat (tak) po tom, co umyjem cely motorovy priestor a napravnicu - tu budem musiet aj niecim natret, kedze je od motora odreta az na kov a nepotrebujem aby mi preplesnivela.
ozaj ten termostat, co vidno na tom odstrojenom motore na obrazku, by mal ist uz len silou vybrat, ze? tam su len tie dva sroby co drzia aj cely ten kus kovu, na ktory sa nasadzuje hadica, ci?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#22 transplantacia motoru
aaa este jedna - ma zmysel rozobrat ten pridrety motor kvoli piestom/ojniciam/klukovke, alebo to svacnem cele do zberu jak je?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 transplantacia motoru
Nova lamela ma u mna hrubku 8mm
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 transplantacia motoru
Nejak nepribudaju fotky a popis aktualneho stavu
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#25 transplantacia motoru
fotky ziadny zmysluplne nove nie su. je video.
ale aj tak nas este caka oprava zaseknutej rucky, preplachnutie chladiaceho okruhu, dosledne meranie tlakov oleja a pravdepodobne repas startera a nastavenie predvstreku cerpadla...
ale aj tak nas este caka oprava zaseknutej rucky, preplachnutie chladiaceho okruhu, dosledne meranie tlakov oleja a pravdepodobne repas startera a nastavenie predvstreku cerpadla...
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 56 Odpovědi
- 8717 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 43 Odpovědi
- 3302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 7 Odpovědi
- 522 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 1 Odpovědi
- 375 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali