Pri patrani po pricine mlacok pod autom som dosiel k miestu uniku chladiacej zmesi. Unika priblizne v mieste steftu na prichytenie vyfukoveho potrubia na 4. valci. Niekedy sa tvari ze to ide priamo zo spoja hlava-zvody. Kvapalina jemne strieka, nie vzdy, niekedy iba slzi, najmarkantnejsie je to za studena.
Prasknute tesnenie a vodu z vyfuku si predstavit viem, ale nechapem ako moze vytekat utesnenym spojom. Ak by bolo vadne vyfukove tesnenie, hlava by bol zacadena, co nie je. Moze byt prasknuta ?
Podotykam ze expanzka ostava natlakovana aj hodinu po odstaveni auta a voda nejavi znamky znecistenia.
B204FT tecuca hlava
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 B204FT tecuca hlava
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 B204FT tecuca hlava
Je to opravdu chladící kapalina a ne jen kondenzát ? Ubývá chladící kapalina ? Je ještě možné, že šteft zasahuje do prostoru s chlazením, a kapalina uniká kolem šteftu, ale to si netroufám tvrdit s určitostí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 B204FT tecuca hlava
ja si myslím,že nekdo šteft prošrouboval durch nebo to u něj prdlo...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 B204FT tecuca hlava
Je to kvapalina a za studena tecie relativne dost - kvapka priamo na turbo. Za tepla uniky nevidiet. Je tam strasne blby pristup asi bude musiet ist motor von. Za 2 dni bez jazdenia vykvapka asi cela nadrzka.jarek.krizan píše:Je to opravdu chladící kapalina a ne jen kondenzát ? Ubývá chladící kapalina ? Je ještě možné, že šteft zasahuje do prostoru s chlazením, a kapalina uniká kolem šteftu, ale to si netroufám tvrdit s určitostí.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#5 B204FT tecuca hlava
Možná by stačilo, pokud by se dal šteft vyšroubovat, nanést na něj těsnící tmel a našroubovat zpět. Nezapomenout ale odpustit kapalinu a odmastit závit v hlavě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 B204FT tecuca hlava
Voda ide aj do vyfuku, takze hlava bude muset ist na repas...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#7 B204FT tecuca hlava
Tak tam už není na výběr.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 1323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 4 Odpovědi
- 1213 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 1 Odpovědi
- 635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 5 Odpovědi
- 371 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 7 Odpovědi
- 1283 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej