B204FT tecuca hlava

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B204FT tecuca hlava

Příspěvek od Sergej »

Pri patrani po pricine mlacok pod autom som dosiel k miestu uniku chladiacej zmesi. Unika priblizne v mieste steftu na prichytenie vyfukoveho potrubia na 4. valci. Niekedy sa tvari ze to ide priamo zo spoja hlava-zvody. Kvapalina jemne strieka, nie vzdy, niekedy iba slzi, najmarkantnejsie je to za studena.
Prasknute tesnenie a vodu z vyfuku si predstavit viem, ale nechapem ako moze vytekat utesnenym spojom. Ak by bolo vadne vyfukove tesnenie, hlava by bol zacadena, co nie je. Moze byt prasknuta ?
Podotykam ze expanzka ostava natlakovana aj hodinu po odstaveni auta a voda nejavi znamky znecistenia.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

B204FT tecuca hlava

Příspěvek od jarek.krizan »

Je to opravdu chladící kapalina a ne jen kondenzát ? Ubývá chladící kapalina ? Je ještě možné, že šteft zasahuje do prostoru s chlazením, a kapalina uniká kolem šteftu, ale to si netroufám tvrdit s určitostí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

B204FT tecuca hlava

Příspěvek od Sarkasmic »

ja si myslím,že nekdo šteft prošrouboval durch nebo to u něj prdlo...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B204FT tecuca hlava

Příspěvek od Sergej »

jarek.krizan píše:Je to opravdu chladící kapalina a ne jen kondenzát ? Ubývá chladící kapalina ? Je ještě možné, že šteft zasahuje do prostoru s chlazením, a kapalina uniká kolem šteftu, ale to si netroufám tvrdit s určitostí.
Je to kvapalina a za studena tecie relativne dost - kvapka priamo na turbo. Za tepla uniky nevidiet. Je tam strasne blby pristup asi bude musiet ist motor von. Za 2 dni bez jazdenia vykvapka asi cela nadrzka.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

B204FT tecuca hlava

Příspěvek od jarek.krizan »

Možná by stačilo, pokud by se dal šteft vyšroubovat, nanést na něj těsnící tmel a našroubovat zpět. Nezapomenout ale odpustit kapalinu a odmastit závit v hlavě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B204FT tecuca hlava

Příspěvek od Sergej »

Voda ide aj do vyfuku, takze hlava bude muset ist na repas... :%)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

B204FT tecuca hlava

Příspěvek od jarek.krizan »

Tak tam už není na výběr.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jirka789