Pri patrani po pricine mlacok pod autom som dosiel k miestu uniku chladiacej zmesi. Unika priblizne v mieste steftu na prichytenie vyfukoveho potrubia na 4. valci. Niekedy sa tvari ze to ide priamo zo spoja hlava-zvody. Kvapalina jemne strieka, nie vzdy, niekedy iba slzi, najmarkantnejsie je to za studena.
Prasknute tesnenie a vodu z vyfuku si predstavit viem, ale nechapem ako moze vytekat utesnenym spojom. Ak by bolo vadne vyfukove tesnenie, hlava by bol zacadena, co nie je. Moze byt prasknuta ?
Podotykam ze expanzka ostava natlakovana aj hodinu po odstaveni auta a voda nejavi znamky znecistenia.
B204FT tecuca hlava
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B204FT tecuca hlava
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
B204FT tecuca hlava
Je to opravdu chladící kapalina a ne jen kondenzát ? Ubývá chladící kapalina ? Je ještě možné, že šteft zasahuje do prostoru s chlazením, a kapalina uniká kolem šteftu, ale to si netroufám tvrdit s určitostí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
B204FT tecuca hlava
ja si myslím,že nekdo šteft prošrouboval durch nebo to u něj prdlo...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B204FT tecuca hlava
Je to kvapalina a za studena tecie relativne dost - kvapka priamo na turbo. Za tepla uniky nevidiet. Je tam strasne blby pristup asi bude musiet ist motor von. Za 2 dni bez jazdenia vykvapka asi cela nadrzka.jarek.krizan píše:Je to opravdu chladící kapalina a ne jen kondenzát ? Ubývá chladící kapalina ? Je ještě možné, že šteft zasahuje do prostoru s chlazením, a kapalina uniká kolem šteftu, ale to si netroufám tvrdit s určitostí.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
B204FT tecuca hlava
Možná by stačilo, pokud by se dal šteft vyšroubovat, nanést na něj těsnící tmel a našroubovat zpět. Nezapomenout ale odpustit kapalinu a odmastit závit v hlavě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B204FT tecuca hlava
Voda ide aj do vyfuku, takze hlava bude muset ist na repas... 

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
B204FT tecuca hlava
Tak tam už není na výběr.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: jirka789