teče posilovač řízení

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 269
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

#1 teče posilovač řízení

Příspěvek od zoid »

Z ničeho nic během pár dnů začalo intenzivně bzučet čerpadýlko k posilovači řízení, zdá se že i teče, asi někde u kola s řemenem. Kapalina koluje jak divá, ale přijde mi že má posilovač nepatrný výpadky, při zatáčení se brukot mění v řev medvědice. průběžně doplňuji strácející se kapalinu, ale to mě nebaví. Na co se mám zaměřit, co mě do budoucna čeká? Nechci aby se lidi otáčeli za mojí krasavicí z důvodu podezření na týrání zvířat... Díky!
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 teče posilovač řízení

Příspěvek od tomasss »

Jestli to vydava kvilivy zvuky, je to muze byt bud prokluzujicim remenem, nebo loziskem na hrideli. Na to druhy se prodavaj i repas kity, viz treba tady. Ale je otazka jestli se to vyplati, co jsem tak odpozoroval tak pumpy moc casto neodchazej, to spis gufera v prevodce zacnou tect, nebo zatuhavat prepousteci ventilek.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#3 teče posilovač řízení

Příspěvek od Drtic »

To kvileni je spis zvuk pumpy na sucho, dobre znam.. :) dolejvej az po vicko dokud to nespravis, jinak prijdes o pumpu
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#4 teče posilovač řízení

Příspěvek od tomasss »

Aha, ja to pochopil tak ze to kvili presto ze ma dolito. Jestli to kvili jen kdyz je nadobka prazdna tak to je pak jasny.
Ad unik, zkontroluj si napojeni hadic (nektery jsou nalisovany, nektery jsou stazeny kovovym paskem).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 269
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

#5 teče posilovač řízení

Příspěvek od zoid »

Chrčí i když je dolito a to hlavně při zatáčení. Jinak pumpuje jak divá, jen se mi zdá že kapalina je malinko napěněná, nicméně žádná hadice kam až jsem dohlíd neteče. Jen kolem kola s řemenem je poněkud vlhko, dolívám ale jen minimálně. Nemůže byt někde něco přiucpanýho? stává se to? Přijde mi že při zatáčení se po pumpě žádá vyšší průtok, ale že jí to není umožněno díky něčemu přicpanýmu, pumpuje jak divá, ale nemá kde brát a tak hlučí. Večer někoho seženu ať mi zatočí volantem... Ještě když do nádobky naliju skoro do plna, tak kapalina utíká dirkou ve víčku dokud si nenašteluje svou vlastní optimální úroveň, ta je podle mě dost nízká ale dále již kapalina nemizí - tlakuje to do nádobky...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 teče posilovač řízení

Příspěvek od tomasss »

Muze se pridirat a pak klast velkej odpor remenu. Ze by pumpa jako takova mela "vypadky" se mi zda jako nesmysl, ale je mozny ze prave pri zataceni se projevi velkej odpor obeznyho kola a prokluzuje remen. Posad nekoho za volant at ti toci, a sam pozoruj.
Ta "optimalni uroven" se nachazi mezi znackama max-min na vicku?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 269
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

#7 teče posilovač řízení

Příspěvek od zoid »

Je nepatrně pod značkou min. Tam se hladinka ustálí a dál se nic neděje, cokoliv přidám tak vyteče-vybublá víčkem...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#8 teče posilovač řízení

Příspěvek od standa »

Napěněný olej mám v nádobce jen pár minut po naplnění posilovače novou kapalinou.

Tipuju brzo zabírající pojistný ventil v čerpadle, který má začít propouštět až v plném rejdu...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#9 teče posilovač řízení

Příspěvek od Drtic »

Pod znackou min uz mi to taky penilo, ale prave z duvodu, ze do cerpadla nesel dostatek oleje. Ta odtokova hadice z nadrzky nebyla uplne pod hladinou..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 269
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

#10 teče posilovač řízení

Příspěvek od zoid »

Tak vyřešeno. Prostě jsem vyměnil čerpadlo a vše funguje jak má. Starý čerpadlo jsem ještě podrobně nezkoumal, nebyl čas, ale zdá se že prostě odešlo - rozeberu a napíšu.
Děkuju za rady!
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“