Výkon žárovek u V 40
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3595
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Výkon žárovek u V 40
Možná se to může zdát jako blbá otázka, pokud ano, klidně to tady napište.
Máte někdo zkušenosti s žárovkama vyššího výkonu, než 55W/60W?? Mám H 7 a rád bych si dal žárovky 100W.
Zajímalo by mě, jestli se nějak zvlášť musí upravit rozvody nebo ne.
Díky za pomoc
Máte někdo zkušenosti s žárovkama vyššího výkonu, než 55W/60W?? Mám H 7 a rád bych si dal žárovky 100W.
Zajímalo by mě, jestli se nějak zvlášť musí upravit rozvody nebo ne.
Díky za pomoc
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Já bych to nedělal. Za prvé jsem naposledy (a poprvé) takovéto žárovky měřil a vyšly mi proudově stejné jako normální (H4). Čili podvod jako Brno - stejná žárovka jinak popsaná a cena dvakrát vyšší. Jinak proudová zátěž bybyla taky dost vysoká a Volvo se mi nezdá mít příliš dimenzované kabely. Oslňování protijedoucích nekomentuji. Svítivost je snad u čiré optiky i tak výborná a pokud by ti nestačial, dej tam nějaké ty žárovky se svítivostí o 30-50% větší, ale značkové. S philipsem jsem spokojen (u feldy). A jinak oslov Blacka a proberte možnost Xenonů.
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Na Felícii sem je dřív měl, pak už jsem používal jen žárovky s větší svítivostí.
Co jsem slyšel o 100W žárovkách, tak hrozí, že se ti větším teplem zkroutí parabola (např. když budeš stát delší čas namístě s rozsvícenýma světlama a světla se nebudou mít čim chladit) -> bude to svítit hůř.
Dále vlivem málo dimenzovaných kabelů ti ty kabely můžou shořet.
Takže v některém autě to buděš moc provozovat bezproblémů a v jiném ti to zničí světla![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
Co jsem slyšel o 100W žárovkách, tak hrozí, že se ti větším teplem zkroutí parabola (např. když budeš stát delší čas namístě s rozsvícenýma světlama a světla se nebudou mít čim chladit) -> bude to svítit hůř.
Dále vlivem málo dimenzovaných kabelů ti ty kabely můžou shořet.
Takže v některém autě to buděš moc provozovat bezproblémů a v jiném ti to zničí světla
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Nebudu tvrdit,že se to stát nemůže,ale téměř ve všech světlech jsem měl 100-130W žárovky a nikdy se mi parabola nezkroutila.Nemyslím,že toho tepla bude až o tolik více.Fakt je že teď mám xenony a to je bašta!!!Conan píše:Na Felícii sem je dřív měl, pak už jsem používal jen žárovky s větší svítivostí.
Co jsem slyšel o 100W žárovkách, tak hrozí, že se ti větším teplem zkroutí parabola (např. když budeš stát delší čas namístě s rozsvícenýma světlama a světla se nebudou mít čim chladit) -> bude to svítit hůř.
Dále vlivem málo dimenzovaných kabelů ti ty kabely můžou shořet.
Takže v některém autě to buděš moc provozovat bezproblémů a v jiném ti to zničí světla
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
u xenonu nejde o nápln ale o to že je to výbojka a ne žárovka.rozdíl mezi žárovkou a výbojkou nebudu popisovat.to už se učí na základní škole.ta xenonová nápln dělá jen to že spekrtum světla je hodně blízko dennímu světlubidak píše:mam v aurore zarovky s xenonovou naplni (ci co to je) a sviti to znatelne lepe
sice staly slusnou ranu, ale zas maji 5 let zaruku
juknu doma, co je to zac
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
To jo, ale oni taky dělají klasické halogenové žárovky (ty byly plněny snad jódem), ale naplněné jiným plynem, aby svítily do modra a měly tzv. Xenonový efekt. A ty měl bídák na mysli. V prodeji tvrdí, že jsou plněny xenonem, což je možné, nebo taky blbost.??? Svítěj pěkně, ale já měl asi smůlu na neznačkové a odešly mě asi po 3 měsících. Tak jsem tam dal Silverstar, taky maj krásně bílé světlo, tu asi o 30% lepší svítivost a jelokož jsou od Philipse, tak zatím i držej cca 10 měsíců.black hawk píše:u xenonu nejde o nápln ale o to že je to výbojka a ne žárovka.rozdíl mezi žárovkou a výbojkou nebudu popisovat.to už se učí na základní škole.ta xenonová nápln dělá jen to že spekrtum světla je hodně blízko dennímu světlubidak píše:mam v aurore zarovky s xenonovou naplni (ci co to je) a sviti to znatelne lepe
sice staly slusnou ranu, ale zas maji 5 let zaruku
juknu doma, co je to zac
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Jenom takovej malej dotaz, nejsou náhodou ty Silverstar od OSRAMu a ne od Philipsu?Jarda S40 píše:Tak jsem tam dal Silverstar, taky maj krásně bílé světlo, tu asi o 30% lepší svítivost a jelokož jsou od Philipse, tak zatím i držej cca 10 měsíců.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Možná jsou to jiné -star, i když myslím že ne, ale každopádně jsou od Philipsu a maj 30% svítivosti navíc (uváděno- já to neměřil). Kupoval jsem je od této fy. protože v práci často používám Halogenové světlo a trubice od nich mi vydržely zatím nejdéle.Ondra Hrubý píše:Jenom takovej malej dotaz, nejsou náhodou ty Silverstar od OSRAMu a ne od Philipsu?Jarda S40 píše:Tak jsem tam dal Silverstar, taky maj krásně bílé světlo, tu asi o 30% lepší svítivost a jelokož jsou od Philipse, tak zatím i držej cca 10 měsíců.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Jasně, já jen že jsem viděl žárovky Silverstar a byly od Osramu, tak proto se ptám. Jinak já používám od Osramu Cool Blue a spokojenost. Jsou takový lehoulince namodralý a svítěj dobře.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
našel jsem firmu co dodává koplety náhrad místo halogenů jak H4/H7 za xenon a ceny jsou mezi 14000kč-19000kč.docela prda.a ještě v novinkách o autech jsem našel že od roku 2008 jsou už schválené (vyvíjí HELLA)přední diodová světla.barva světla stejná jako xenon svítivost je až o 50% vyžší a spotřeba proudu je o 45% nižší než má xenon a životnost je neomezená.
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
3 otazky:
1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Nevím jestli jsi mě pochopil, ale já měřil ty 100W H4. Tak nevím, jak to bude u 100W H7. Ale nevěřím a nezkoušímDeshi píše:Jarda S40 píše:Za prvé jsem naposledy (a poprvé) takovéto žárovky měřil a vyšly mi proudově stejné jako normální (H4). Čili podvod jako Brno - stejná žárovka jinak popsaná a cena dvakrát vyšší.
Ty H7 jsem si vybrat nemohl, už tam byly
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s pracíCafa píše:3 otazky:
1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
Taky to mám je to 500% rozdíl ale na stk bych s tím nelezlblack hawk píše:1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s pracíCafa píše:3 otazky:
1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
-
Offline
- Příspěvky: 3595
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
[/quote]1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s prací[/quote]
opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo
ale pokud to jde
Máš nějaký návod něbo něco, ?? ![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Ona totiž ta výbojka a elektronika zas tak drahá neni. Největší problém bývá s montáží, ale to je různé podle typu světlometů a žárovky.Deshi píše: opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak máloale pokud to jde
Máš nějaký návod něbo něco, ??
Časem si je taky nechám namontovat ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s prací[/quote]Deshi píše:
opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Já mám kontakt na tohoto https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=2925 člověka, a ten to kolem těch cca 4000Kč dělá ... chce se ho spíš přímo zeptat, jak jsem už psal, ta cena je různá podle složitosti zástavby.Cafa píše:V breznu mam jit na STK, tak potom hned zacnu jednat.. OBjevil jsem za 9800 H7 kit s evropskou homologaci, i tak by me ale zajimalo o tech za 4000, to je nejakej dovoz ci co? Nikde na netu jsem nic pod 5 nenasel...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé