Výkon žárovek u V 40
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3598
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Výkon žárovek u V 40
Možná se to může zdát jako blbá otázka, pokud ano, klidně to tady napište.
Máte někdo zkušenosti s žárovkama vyššího výkonu, než 55W/60W?? Mám H 7 a rád bych si dal žárovky 100W.
Zajímalo by mě, jestli se nějak zvlášť musí upravit rozvody nebo ne.
Díky za pomoc
Máte někdo zkušenosti s žárovkama vyššího výkonu, než 55W/60W?? Mám H 7 a rád bych si dal žárovky 100W.
Zajímalo by mě, jestli se nějak zvlášť musí upravit rozvody nebo ne.
Díky za pomoc
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Já bych to nedělal. Za prvé jsem naposledy (a poprvé) takovéto žárovky měřil a vyšly mi proudově stejné jako normální (H4). Čili podvod jako Brno - stejná žárovka jinak popsaná a cena dvakrát vyšší. Jinak proudová zátěž bybyla taky dost vysoká a Volvo se mi nezdá mít příliš dimenzované kabely. Oslňování protijedoucích nekomentuji. Svítivost je snad u čiré optiky i tak výborná a pokud by ti nestačial, dej tam nějaké ty žárovky se svítivostí o 30-50% větší, ale značkové. S philipsem jsem spokojen (u feldy). A jinak oslov Blacka a proberte možnost Xenonů.
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Na Felícii sem je dřív měl, pak už jsem používal jen žárovky s větší svítivostí.
Co jsem slyšel o 100W žárovkách, tak hrozí, že se ti větším teplem zkroutí parabola (např. když budeš stát delší čas namístě s rozsvícenýma světlama a světla se nebudou mít čim chladit) -> bude to svítit hůř.
Dále vlivem málo dimenzovaných kabelů ti ty kabely můžou shořet.
Takže v některém autě to buděš moc provozovat bezproblémů a v jiném ti to zničí světla
Co jsem slyšel o 100W žárovkách, tak hrozí, že se ti větším teplem zkroutí parabola (např. když budeš stát delší čas namístě s rozsvícenýma světlama a světla se nebudou mít čim chladit) -> bude to svítit hůř.
Dále vlivem málo dimenzovaných kabelů ti ty kabely můžou shořet.
Takže v některém autě to buděš moc provozovat bezproblémů a v jiném ti to zničí světla
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Nebudu tvrdit,že se to stát nemůže,ale téměř ve všech světlech jsem měl 100-130W žárovky a nikdy se mi parabola nezkroutila.Nemyslím,že toho tepla bude až o tolik více.Fakt je že teď mám xenony a to je bašta!!!Conan píše:Na Felícii sem je dřív měl, pak už jsem používal jen žárovky s větší svítivostí.
Co jsem slyšel o 100W žárovkách, tak hrozí, že se ti větším teplem zkroutí parabola (např. když budeš stát delší čas namístě s rozsvícenýma světlama a světla se nebudou mít čim chladit) -> bude to svítit hůř.
Dále vlivem málo dimenzovaných kabelů ti ty kabely můžou shořet.
Takže v některém autě to buděš moc provozovat bezproblémů a v jiném ti to zničí světla
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
u xenonu nejde o nápln ale o to že je to výbojka a ne žárovka.rozdíl mezi žárovkou a výbojkou nebudu popisovat.to už se učí na základní škole.ta xenonová nápln dělá jen to že spekrtum světla je hodně blízko dennímu světlubidak píše:mam v aurore zarovky s xenonovou naplni (ci co to je) a sviti to znatelne lepe
sice staly slusnou ranu, ale zas maji 5 let zaruku
juknu doma, co je to zac
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
To jo, ale oni taky dělají klasické halogenové žárovky (ty byly plněny snad jódem), ale naplněné jiným plynem, aby svítily do modra a měly tzv. Xenonový efekt. A ty měl bídák na mysli. V prodeji tvrdí, že jsou plněny xenonem, což je možné, nebo taky blbost.??? Svítěj pěkně, ale já měl asi smůlu na neznačkové a odešly mě asi po 3 měsících. Tak jsem tam dal Silverstar, taky maj krásně bílé světlo, tu asi o 30% lepší svítivost a jelokož jsou od Philipse, tak zatím i držej cca 10 měsíců.black hawk píše:u xenonu nejde o nápln ale o to že je to výbojka a ne žárovka.rozdíl mezi žárovkou a výbojkou nebudu popisovat.to už se učí na základní škole.ta xenonová nápln dělá jen to že spekrtum světla je hodně blízko dennímu světlubidak píše:mam v aurore zarovky s xenonovou naplni (ci co to je) a sviti to znatelne lepe
sice staly slusnou ranu, ale zas maji 5 let zaruku
juknu doma, co je to zac
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Jenom takovej malej dotaz, nejsou náhodou ty Silverstar od OSRAMu a ne od Philipsu?Jarda S40 píše:Tak jsem tam dal Silverstar, taky maj krásně bílé světlo, tu asi o 30% lepší svítivost a jelokož jsou od Philipse, tak zatím i držej cca 10 měsíců.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Možná jsou to jiné -star, i když myslím že ne, ale každopádně jsou od Philipsu a maj 30% svítivosti navíc (uváděno- já to neměřil). Kupoval jsem je od této fy. protože v práci často používám Halogenové světlo a trubice od nich mi vydržely zatím nejdéle.Ondra Hrubý píše:Jenom takovej malej dotaz, nejsou náhodou ty Silverstar od OSRAMu a ne od Philipsu?Jarda S40 píše:Tak jsem tam dal Silverstar, taky maj krásně bílé světlo, tu asi o 30% lepší svítivost a jelokož jsou od Philipse, tak zatím i držej cca 10 měsíců.
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Jasně, já jen že jsem viděl žárovky Silverstar a byly od Osramu, tak proto se ptám. Jinak já používám od Osramu Cool Blue a spokojenost. Jsou takový lehoulince namodralý a svítěj dobře.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
našel jsem firmu co dodává koplety náhrad místo halogenů jak H4/H7 za xenon a ceny jsou mezi 14000kč-19000kč.docela prda.a ještě v novinkách o autech jsem našel že od roku 2008 jsou už schválené (vyvíjí HELLA)přední diodová světla.barva světla stejná jako xenon svítivost je až o 50% vyžší a spotřeba proudu je o 45% nižší než má xenon a životnost je neomezená.
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
3 otazky:
1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Nevím jestli jsi mě pochopil, ale já měřil ty 100W H4. Tak nevím, jak to bude u 100W H7. Ale nevěřím a nezkoušímDeshi píše:Jarda S40 píše:Za prvé jsem naposledy (a poprvé) takovéto žárovky měřil a vyšly mi proudově stejné jako normální (H4). Čili podvod jako Brno - stejná žárovka jinak popsaná a cena dvakrát vyšší.
Ty H7 jsem si vybrat nemohl, už tam byly
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s pracíCafa píše:3 otazky:
1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
Taky to mám je to 500% rozdíl ale na stk bych s tím nelezlblack hawk píše:1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s pracíCafa píše:3 otazky:
1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
-
Offline
- Příspěvky: 3598
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
[/quote]1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s prací[/quote]
opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo ale pokud to jde Máš nějaký návod něbo něco, ??
opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo ale pokud to jde Máš nějaký návod něbo něco, ??
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Ona totiž ta výbojka a elektronika zas tak drahá neni. Největší problém bývá s montáží, ale to je různé podle typu světlometů a žárovky.Deshi píše: opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo ale pokud to jde Máš nějaký návod něbo něco, ??
Časem si je taky nechám namontovat ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s prací[/quote]Deshi píše:
opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo ale pokud to jde Máš nějaký návod něbo něco, ?? [/quote]zeptej se tomáše.ten je má za 4000kč i s prací
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Já mám kontakt na tohoto https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=2925 člověka, a ten to kolem těch cca 4000Kč dělá ... chce se ho spíš přímo zeptat, jak jsem už psal, ta cena je různá podle složitosti zástavby.Cafa píše:V breznu mam jit na STK, tak potom hned zacnu jednat.. OBjevil jsem za 9800 H7 kit s evropskou homologaci, i tak by me ale zajimalo o tech za 4000, to je nejakej dovoz ci co? Nikde na netu jsem nic pod 5 nenasel...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé