Výkon žárovek u V 40

  • Autor
  • Zpráva
Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#1 Výkon žárovek u V 40

Příspěvek od Deshi »

Možná se to může zdát jako blbá otázka, pokud ano, klidně to tady napište.

Máte někdo zkušenosti s žárovkama vyššího výkonu, než 55W/60W?? Mám H 7 a rád bych si dal žárovky 100W.
Zajímalo by mě, jestli se nějak zvlášť musí upravit rozvody nebo ne.
Díky za pomoc
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#2

Příspěvek od Jarda S40 »

Já bych to nedělal. Za prvé jsem naposledy (a poprvé) takovéto žárovky měřil a vyšly mi proudově stejné jako normální (H4). Čili podvod jako Brno - stejná žárovka jinak popsaná a cena dvakrát vyšší. Jinak proudová zátěž bybyla taky dost vysoká a Volvo se mi nezdá mít příliš dimenzované kabely. Oslňování protijedoucích nekomentuji. Svítivost je snad u čiré optiky i tak výborná a pokud by ti nestačial, dej tam nějaké ty žárovky se svítivostí o 30-50% větší, ale značkové. S philipsem jsem spokojen (u feldy). A jinak oslov Blacka a proberte možnost Xenonů.

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#3

Příspěvek od Conan »

Na Felícii sem je dřív měl, pak už jsem používal jen žárovky s větší svítivostí.
Co jsem slyšel o 100W žárovkách, tak hrozí, že se ti větším teplem zkroutí parabola (např. když budeš stát delší čas namístě s rozsvícenýma světlama a světla se nebudou mít čim chladit) -> bude to svítit hůř.
Dále vlivem málo dimenzovaných kabelů ti ty kabely můžou shořet.

Takže v některém autě to buděš moc provozovat bezproblémů a v jiném ti to zničí světla :-D
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

GDPR_user

#4

Příspěvek od GDPR_user »

Conan píše:Na Felícii sem je dřív měl, pak už jsem používal jen žárovky s větší svítivostí.
Co jsem slyšel o 100W žárovkách, tak hrozí, že se ti větším teplem zkroutí parabola (např. když budeš stát delší čas namístě s rozsvícenýma světlama a světla se nebudou mít čim chladit) -> bude to svítit hůř.
Dále vlivem málo dimenzovaných kabelů ti ty kabely můžou shořet.

Takže v některém autě to buděš moc provozovat bezproblémů a v jiném ti to zničí světla :-D
Nebudu tvrdit,že se to stát nemůže,ale téměř ve všech světlech jsem měl 100-130W žárovky a nikdy se mi parabola nezkroutila.Nemyslím,že toho tepla bude až o tolik více.Fakt je že teď mám xenony a to je bašta!!! :lol:

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#5

Příspěvek od bidak »

mam v aurore zarovky s xenonovou naplni (ci co to je) a sviti to znatelne lepe
sice staly slusnou ranu, ale zas maji 5 let zaruku
juknu doma, co je to zac
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#6

Příspěvek od black hawk »

bidak píše:mam v aurore zarovky s xenonovou naplni (ci co to je) a sviti to znatelne lepe
sice staly slusnou ranu, ale zas maji 5 let zaruku
juknu doma, co je to zac
u xenonu nejde o nápln ale o to že je to výbojka a ne žárovka.rozdíl mezi žárovkou a výbojkou nebudu popisovat.to už se učí na základní škole.ta xenonová nápln dělá jen to že spekrtum světla je hodně blízko dennímu světlu

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#7

Příspěvek od Jarda S40 »

black hawk píše:
bidak píše:mam v aurore zarovky s xenonovou naplni (ci co to je) a sviti to znatelne lepe
sice staly slusnou ranu, ale zas maji 5 let zaruku
juknu doma, co je to zac
u xenonu nejde o nápln ale o to že je to výbojka a ne žárovka.rozdíl mezi žárovkou a výbojkou nebudu popisovat.to už se učí na základní škole.ta xenonová nápln dělá jen to že spekrtum světla je hodně blízko dennímu světlu
To jo, ale oni taky dělají klasické halogenové žárovky (ty byly plněny snad jódem), ale naplněné jiným plynem, aby svítily do modra a měly tzv. Xenonový efekt. A ty měl bídák na mysli. V prodeji tvrdí, že jsou plněny xenonem, což je možné, nebo taky blbost.??? Svítěj pěkně, ale já měl asi smůlu na neznačkové a odešly mě asi po 3 měsících. Tak jsem tam dal Silverstar, taky maj krásně bílé světlo, tu asi o 30% lepší svítivost a jelokož jsou od Philipse, tak zatím i držej cca 10 měsíců.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 179
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#8

Příspěvek od OndraH »

Jarda S40 píše:Tak jsem tam dal Silverstar, taky maj krásně bílé světlo, tu asi o 30% lepší svítivost a jelokož jsou od Philipse, tak zatím i držej cca 10 měsíců.
Jenom takovej malej dotaz, nejsou náhodou ty Silverstar od OSRAMu a ne od Philipsu?
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ondra Hrubý píše:
Jarda S40 píše:Tak jsem tam dal Silverstar, taky maj krásně bílé světlo, tu asi o 30% lepší svítivost a jelokož jsou od Philipse, tak zatím i držej cca 10 měsíců.
Jenom takovej malej dotaz, nejsou náhodou ty Silverstar od OSRAMu a ne od Philipsu?
Možná jsou to jiné -star, i když myslím že ne, ale každopádně jsou od Philipsu a maj 30% svítivosti navíc (uváděno- já to neměřil). Kupoval jsem je od této fy. protože v práci často používám Halogenové světlo a trubice od nich mi vydržely zatím nejdéle. :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 179
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#10

Příspěvek od OndraH »

Jasně, já jen že jsem viděl žárovky Silverstar a byly od Osramu, tak proto se ptám. Jinak já používám od Osramu Cool Blue a spokojenost. Jsou takový lehoulince namodralý a svítěj dobře.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#11

Příspěvek od Jarda S40 »

Já ještě používám od Narvy něco jako "range...", nevím přesně. Taky vyšší svítivost, namodralé světlo a dobrá životnost. Tady se asi neznačkové nevyplácí, alespoň já na něj doplatil :lol:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#12

Příspěvek od black hawk »

našel jsem firmu co dodává koplety náhrad místo halogenů jak H4/H7 za xenon a ceny jsou mezi 14000kč-19000kč.docela prda.a ještě v novinkách o autech jsem našel že od roku 2008 jsou už schválené (vyvíjí HELLA)přední diodová světla.barva světla stejná jako xenon svítivost je až o 50% vyžší a spotřeba proudu je o 45% nižší než má xenon a životnost je neomezená.

Cafa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 139
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

#13

Příspěvek od Cafa »

3 otazky:

1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#14

Příspěvek od Jarda S40 »

Deshi píše:
Jarda S40 píše:Za prvé jsem naposledy (a poprvé) takovéto žárovky měřil a vyšly mi proudově stejné jako normální (H4). Čili podvod jako Brno - stejná žárovka jinak popsaná a cena dvakrát vyšší.

Ty H7 jsem si vybrat nemohl, už tam byly :)
Nevím jestli jsi mě pochopil, ale já měřil ty 100W H4. Tak nevím, jak to bude u 100W H7. Ale nevěřím a nezkouším :lol:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#15

Příspěvek od black hawk »

Cafa píše:3 otazky:

1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s prací

GDPR_user

#16

Příspěvek od GDPR_user »

black hawk píše:
Cafa píše:3 otazky:

1) ma nekdo namontovane nejake xenony - je rozdil znat - rad bych to videl v akci, nez do toho pujdu
2) jak je to s STK, xenony od vyrobce zpravidla maji stavitelnou vysku, neni-liz pravda? Tady si ji musim stavit rucne, predpokladam,ze funkce motorku naklapeni zustane po vymene zarovky H7 za xenon zachovana...
3) konkretni firma s dobrym ohlasem a solidni cenou
1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s prací
Taky to mám je to 500% rozdíl ale na stk bych s tím nelezl

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#17

Příspěvek od Deshi »

[/quote]1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s prací[/quote]



opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo :-D ale pokud to jde :) Máš nějaký návod něbo něco, ?? ;)
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#18

Příspěvek od Conan »

Deshi píše: opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo :-D ale pokud to jde :) Máš nějaký návod něbo něco, ?? ;)
Ona totiž ta výbojka a elektronika zas tak drahá neni. Největší problém bývá s montáží, ale to je různé podle typu světlometů a žárovky.
Časem si je taky nechám namontovat ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#19

Příspěvek od black hawk »

Deshi píše:
1.mám je namontované a rozdíl oproti halogenům asi tak 300%2.pokud se to udělá tak jak má tak sklápění je zachováno a na STK nic nevytýkaj3.dá se to udělt za 4000kč i s prací[/quote]



opravdu do 4000?? to se mi zdá nějak málo :-D ale pokud to jde :) Máš nějaký návod něbo něco, ?? ;)[/quote]zeptej se tomáše.ten je má za 4000kč i s prací

Cafa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 139
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

#20

Příspěvek od Cafa »

V breznu mam jit na STK, tak potom hned zacnu jednat.. OBjevil jsem za 9800 H7 kit s evropskou homologaci, i tak by me ale zajimalo o tech za 4000, to je nejakej dovoz ci co? Nikde na netu jsem nic pod 5 nenasel...
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#21

Příspěvek od Conan »

Cafa píše:V breznu mam jit na STK, tak potom hned zacnu jednat.. OBjevil jsem za 9800 H7 kit s evropskou homologaci, i tak by me ale zajimalo o tech za 4000, to je nejakej dovoz ci co? Nikde na netu jsem nic pod 5 nenasel...
Já mám kontakt na tohoto https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=2925 člověka, a ten to kolem těch cca 4000Kč dělá ... chce se ho spíš přímo zeptat, jak jsem už psal, ta cena je různá podle složitosti zástavby.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“