Vstřiky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
Ziadne tesnenia tam nie su, vsetko tesni konusovymi plochami, zelezo na zelezo. Ak sa prezenie utahovaci moment, plochy sa zdeformuju a drziak sa musi vymenit. Ak sa to ale stane s lozkom v hlave, mas smolu (ako ja )
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1450
- Registrován: 17 roků
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Vstřiky
jestli máš pocit že ti to pomůže....trapiz píše:a není nejakej grafickej nakres rozebraného vstřiku ,rysky ,a všechno co tam je,..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 513
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřiky
tak jsem kouknul na doporučení na stranku http://www.autonot.wz.cz/new/default.php a maj tam jak vymezovací podložky tak vstřikovací trysky tak tam jeste napisu a možna obednam ,a skusim to u nas na kolchoze jestli by to nuseřidili.. chtel jem se zeptat jakou tloustu podlozek pouzivate ?
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
Ty ano, ja tiez ale 90% dalsich co sa tomu "rozumie" tak momentak nepoznaju...Fery píše:Vstřiky do hlavy dotahuju jen momentovým klíčem. Zamezí se tak přetažení a případnému vylomení závitu v hlavě ...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
Ak ma niekto stav na vstreky vacsinou ma aj podlozky. Plati priblizne ze 0,05mm je zmena tlaku o 3 Barytrapiz píše:tak jsem kouknul na doporučení na stranku http://www.autonot.wz.cz/new/default.php a maj tam jak vymezovací podložky tak vstřikovací trysky tak tam jeste napisu a možna obednam ,a skusim to u nas na kolchoze jestli by to nuseřidili.. chtel jem se zeptat jakou tloustu podlozek pouzivate ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13149
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Vstřiky
Koukám, že ti to ještě nedošlo, síla podložek může být na každém vstřikovači jiná, proto je potřeba to šoupnout na stolici, zkusit otevírací tlak a podle hodnoty vyměnit podložku. Je-li malý - dát silnější, je-li velký - dát slabší. Síla podložek se mění po 0,05 mm. Na jednom vstřiku může být třeba (plácnu) 3,55 mm a na dalším 2,75. Sám bez stolice a bez kompletní sady podložek to neseřídíš.trapiz píše:tak jsem kouknul na doporučení na stranku http://www.autonot.wz.cz/new/default.php a maj tam jak vymezovací podložky tak vstřikovací trysky tak tam jeste napisu a možna obednam ,a skusim to u nas na kolchoze jestli by to nuseřidili.. chtel jem se zeptat jakou tloustu podlozek pouzivate ?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
Tak tak, ja len dodam ze casom otvaraci tlak klesa - vstrek sa otlaca a pruzina slabne.raolsa píše:Koukám, že ti to ještě nedošlo, síla podložek může být na každém vstřikovači jiná, proto je potřeba to šoupnout na stolici, zkusit otevírací tlak a podle hodnoty vyměnit podložku. Je-li malý - dát silnější, je-li velký - dát slabší. Síla podložek se mění po 0,05 mm. Na jednom vstřiku může být třeba (plácnu) 3,55 mm a na dalším 2,75. Sám bez stolice a bez kompletní sady podložek to neseřídíš.trapiz píše:tak jsem kouknul na doporučení na stranku http://www.autonot.wz.cz/new/default.php a maj tam jak vymezovací podložky tak vstřikovací trysky tak tam jeste napisu a možna obednam ,a skusim to u nas na kolchoze jestli by to nuseřidili.. chtel jem se zeptat jakou tloustu podlozek pouzivate ?
Inak moja ponuka stale plati.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 513
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřiky
jak by měli spravně prašit vstřiky DN0SD1930 ,jestli rovně dolu nebo konusově do stran .dík
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
Mal by vytvarat rovnomerny kuzelovy aerosolovy oblak s uhlom rozstreku cca 15-30° .
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
Graficky nakres vstreku tu samozrejme je, len treba pohladat, pripadne dopytovat googla : diesel injector nozzle exploded view...trapiz píše:šak v trysce je asi nějaké těsnění to muže být vymačkané ne?.. ma to přes 540 000 tisíc a řekl bych že to jede všechno na origo díli , z r.v.85..a není nejakej grafickej nakres rozebraného vstřiku ,rysky ,a všechno co tam je,..
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 513
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřiky
takže jední spusob jak se zbavit sáknoucího vstřikovače nahoře je bud rozebrat a vyčistit zavit a bud to to pomůže a nebo vyměnit za jinej ?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Vstřiky
měl sem ho u černíka a ten vyčistil závit a zakáp to nějakým lepidlem. Od tý doby v tělese nesákne :)Pokud teče nahoře tak často nesedí konus pod převlečnou matkou, pokud ho tam někdo narval silou bude nejspíš domrvenejtrapiz píše:takže jední spusob jak se zbavit sáknoucího vstřikovače nahoře je bud rozebrat a vyčistit zavit a bud to to pomůže a nebo vyměnit za jinej ?..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
A ked ho budes vytahovat tak aj s prekomorkou a zavitom...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Vstřiky
mluvil jsem o závitu mezi tělesama neo závitu v hlavěSergej píše:A ked ho budes vytahovat tak aj s prekomorkou a zavitom...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 513
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřiky
ja sem to udelal tedka když sem mel venku vstřiky protože to protejkalo mezi hlavou a vstrikovacem a už neprotejká , protože vstřiky dobrý čerpadlo teda taky a jediny co me napadlo že by si to přisávalo vzduch nebo byl pokles nafty a proto by se to ráno hádalo protože jak se to nastartuje tak to pak celej den vydrží , a nebylo to lepidlo náhodou modrý ?
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
Aha, potom ok.Ondra. píše:mluvil jsem o závitu mezi tělesama neo závitu v hlavěSergej píše:A ked ho budes vytahovat tak aj s prekomorkou a zavitom...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12519
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Vstřiky
Tak malej update cenovek, neb jsem se právě vrátil od černíka.
motorpal 1930 á 210
štít á 29
podložky á 12Kč
dále seřízení vstřiku, rozebrání, čištění, výměna trysky 200,-
rozborka, sborka, čištění, přetěsnění čerpadla 2000,-
Takže jsem připraven poslat čerpadla na kontrolu ke znalcum.
S podložkama je potíž, maji sadu podložek za 5500 bez daně, kde je od každý 20ks, takže by se to dalo nastavit čupr hnedka, jenže se mi zrovna nechtělo rozměňovat, tak snad z 18ti vstřiků něco vyberu tak, abych měl sadu 6ks fčních vstřiků.
motorpal 1930 á 210
štít á 29
podložky á 12Kč
dále seřízení vstřiku, rozebrání, čištění, výměna trysky 200,-
rozborka, sborka, čištění, přetěsnění čerpadla 2000,-
Takže jsem připraven poslat čerpadla na kontrolu ke znalcum.

S podložkama je potíž, maji sadu podložek za 5500 bez daně, kde je od každý 20ks, takže by se to dalo nastavit čupr hnedka, jenže se mi zrovna nechtělo rozměňovat, tak snad z 18ti vstřiků něco vyberu tak, abych měl sadu 6ks fčních vstřiků.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha okolí
- Vůz: V 940 kombi D24TIC rv.:94 EGR M46 klima
Vstřiky
Ahoj. Dorazily mi dva repas vstřiky ze SKANDIXU na D24TIC. Jsou to BOSCH KCA30S36/4 155bar, repasováno v Indii vypadá jako nový s novým štítem.... pár dotazuů:
- Je třeba s něma něco dělat(kontrolovat jak práší či spouštěcí tlak), nebo je připraven k montáži ?
- Při vyndávání starého který tepe jako o život až zvoní celá trubka až k čerpadlu stačí na to ten dlouhý ořech a je třeba to dělat za studena, tepla nebo doporučujete nějaký uvolňovací sprej na závity?
- je třeba něco v komoře čistit a jak vyndám starý štít? Magnetem?
- Moment utahování 70Nm je OK? někde jsem to tady četl ale jestli je to vzaženo jako k celému vstřikovači co jde zpět do hlavy válců...
- jak moc utáhnout trubky Vstřik/Čerpadlo?
Díky za názory
- Je třeba s něma něco dělat(kontrolovat jak práší či spouštěcí tlak), nebo je připraven k montáži ?
- Při vyndávání starého který tepe jako o život až zvoní celá trubka až k čerpadlu stačí na to ten dlouhý ořech a je třeba to dělat za studena, tepla nebo doporučujete nějaký uvolňovací sprej na závity?
- je třeba něco v komoře čistit a jak vyndám starý štít? Magnetem?
- Moment utahování 70Nm je OK? někde jsem to tady četl ale jestli je to vzaženo jako k celému vstřikovači co jde zpět do hlavy válců...
- jak moc utáhnout trubky Vstřik/Čerpadlo?
Díky za názory
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
25Nm. 70Nm plati pre zlozenie drziaka vstreku/trysky tak aj pre montaz drziaka vstreku do hlavy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha okolí
- Vůz: V 940 kombi D24TIC rv.:94 EGR M46 klima
Vstřiky
Aha...No já si myslel že je těch 70Nm nějak moc. A co dělat když moment. klíč takové hodnoty nemám? Mám myslím 40 - 210 Nm Je potřeba to utáhnout přesně? Blbý dotaz... co..Sergej píše:25Nm. 70Nm plati pre zlozenie drziaka vstreku/trysky tak aj pre montaz drziaka vstreku do hlavy.
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřiky
Ja teda neviem ale 70 lezi v intervale hodnot medzi 40 a 210... 25 dotiahnes s citom rukou, aj tak nepredpokladam ze mas stranovy nadstavec na momentak.wolfgrey píše:Aha...No já si myslel že je těch 70Nm nějak moc. A co dělat když moment. klíč takové hodnoty nemám? Mám myslím 40 - 210 Nm Je potřeba to utáhnout přesně? Blbý dotaz... co..Sergej píše:25Nm. 70Nm plati pre zlozenie drziaka vstreku/trysky tak aj pre montaz drziaka vstreku do hlavy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha okolí
- Vůz: V 940 kombi D24TIC rv.:94 EGR M46 klima
Vstřiky
No Asi jsem se nevyjádřil jasně. Nechci rozebírat vstřiky. Jen chci vyndat starý který klepe jak sviň a poslat ho do Skandixu zpět protože mi poslaly repas ale chcou ten starý zpět. Zajímá mne tedy utahovací moment kterým dotáhnu celý vstřikovač do hlavy válců. Nic víc. Pokud je to těch 25 Nm to je mi jasné že je to s citem rukou. Jen chci předejít karambolu....