Vstřiky

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

Mam nasledovny problem: Tecu mi niektore vstreky. Niektore na styku vstrekovac - vstrekovacia tryska (vrchna sipka) a jeden na styku vstrekovac - hlava motora (spodna sipka). Ako sa to da odstranit ? je tam nejake tesnenie, alebo su len zle zosrobovane dokopy ?
Alebo cele vymenit ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

Sergej píše:Mam nasledovny problem: Tecu mi niektore vstreky. Niektore na styku vstrekovac - vstrekovacia tryska (vrchna sipka) a jeden na styku vstrekovac - hlava motora (spodna sipka). Ako sa to da odstranit ? je tam nejake tesnenie, alebo su len zle zosrobovane dokopy ?
Alebo cele vymenit ?
vyndat vtriky, rozebrat, vycistit, zkontrolovat dosedaci plochy a znovu poskladat..... tesneni tam zadne neni. Utahovaci moment pro teleso vstriku je 70 Nm a nema smysl to utahovat vic, protoze prave pak to muze zacit tect tak jako tobe.... Po slozeni trysky zkontrolvoat na oteviraci tlak dle predpisu a pripadne doseridit podlozkami.

Je mozne ze budes potrebovat par kousku vrsku vstrikovacu, ale staci i starsi...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

Meral som kompresne tlaky (myslel som ze budu horsie) a rad by som poprosil o nazor ci vyfotena vstrekovacia tryska javi znamky normalnej cinnosti motora.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

Sergej píše:Meral som kompresne tlaky (myslel som ze budu horsie) a rad by som poprosil o nazor ci vyfotena vstrekovacia tryska javi znamky normalnej cinnosti motora.

fotka pekna, ale uz jsem videl po vyndani z motoru vstriky hezci :-) tohle nic nerekne... je docela normalni, ze jsou zaneseny sazema, ale jen na male plose kolem jehly. Tam je uz take videt, ze jsou docela opalene. Saze mezi cepem trysky a pouzdrem ukazuji na to, ze mas vymackane tepelne stity (pri kazde montazi trysky se ma dat novy stit v cene asi 30 korun... pokud to neudelas vypada tryska uplne stejne uz po kratky dobe). O stavu trysky by nejvic napovedelo pichnout ji na tester a zmerit oteviraci tlak, podivat se jak prasi (mela by davat krasne rovnomernou mlhu) a zkontrolovat zda neproteka. To podle fotky nezkontrolojues....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

travex píše:
Sergej píše:Meral som kompresne tlaky (myslel som ze budu horsie) a rad by som poprosil o nazor ci vyfotena vstrekovacia tryska javi znamky normalnej cinnosti motora.

fotka pekna, ale uz jsem videl po vyndani z motoru vstriky hezci :-) tohle nic nerekne... je docela normalni, ze jsou zaneseny sazema, ale jen na male plose kolem jehly. Tam je uz take videt, ze jsou docela opalene. Saze mezi cepem trysky a pouzdrem ukazuji na to, ze mas vymackane tepelne stity (pri kazde montazi trysky se ma dat novy stit v cene asi 30 korun... pokud to neudelas vypada tryska uplne stejne uz po kratky dobe). O stavu trysky by nejvic napovedelo pichnout ji na tester a zmerit oteviraci tlak, podivat se jak prasi (mela by davat krasne rovnomernou mlhu) a zkontrolovat zda neproteka. To podle fotky nezkontrolojues....
Dik to mi staci, stity mam nove, na tester ich snad dostanem. Vymontoval som len 5 ks, z piateho valca nesla von - zavadza cerpadlo. Vsetky maju na sebe napisany otvaraci tlak 130Bar, len ta zo 6. valca ma 155Bar... Tecu vsetky az na dve...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

Sergej píše:
Dik to mi staci, stity mam nove, na tester ich snad dostanem. Vymontoval som len 5 ks, z piateho valca nesla von - zavadza cerpadlo. Vsetky maju na sebe napisany otvaraci tlak 130Bar, len ta zo 6. valca ma 155Bar... Tecu vsetky az na dve...

nerozumim tomu jak ti muze prekazet cerpadlo.... jou ven vsechny v pohode a nic neprekazi, jen musis mit ten spravny klic...

co je na nich napsano je uplne jedno, protoze to vubec nic neznamena. To ze tecou je hodne spatne..... moc bych se nedivil, kdybys musel vymenit i nektera pouzdra vstriku....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

Pouzivam trubkovy kluc 27, na piaty vstrek nejde nasadit, zavazdia mi pretlakove ovladanie davky cerpadla. Aky kluc by sa mal spravne pouzit ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

Sergej píše:Pouzivam trubkovy kluc 27, na piaty vstrek nejde nasadit, zavazdia mi pretlakove ovladanie davky cerpadla. Aky kluc by sa mal spravne pouzit ?

mam hned dva:

trubkovej klic 27 se zuzenim na konci a pak gola nastavec na vtriky (hlubokej orech 27 na 1/2')... oboje se tam vleze uplne v pohode....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

Preco maju vlastne trysky pre D24T vyssi otvaraci tlak oproti D24 ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

Sergej píše:Preco maju vlastne trysky pre D24T vyssi otvaraci tlak oproti D24 ?
turbo ma lepsi plneni, tzn mas ve valci vice vzduchu a proto potrebujes dostat do valce za stejnou dobu vice nafty..... po svych pokusech doporucuji nastavovat tlaky vyssi nez jsou doporucene vyrobcem:

D24 - 145 - 170
D24T/TIC - 170 - 190

s vyssi hodnotou jede motor naprosto vyborne, ale ma zastudena a na volnobeh velmi tvrdy chod, takze je to pro opravdove milovniky traktoru....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

Aky je rozdiel medzi tryskami DN0SD193 a DN0SD1930 ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

Sergej píše:Aky je rozdiel medzi tryskami DN0SD193 a DN0SD1930 ?
1930 je zlepsenou verzi 193, ma mensi otvor a uzsi jehlu, umi lip roprasit palivo... pouzivaji se jako nahrada za 193 (i kdyz dostupne jsou stale oboje) pak je take najdes v turboverzich pro severni ameriku (US-CAN) a u TIC s kompenzaci nadmorske vysky a EGR.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

Dakujem za vysvetlenie. Este by som rad vedel ci je mozne miesto vstrekovaca KCA30S44 namontovat vstrekovac 30SD27/4 - vyzera ze vonkajsie mech rozmery su zhodne a lisia sa len nadstavenim otv. tlaku (115Bar) a typom trysky (62DN0SD220) - ta by sa vsak vymenila za spravny typ a tlak sa da nadstavit. Moje vstreky totiz tecu jak besne, podla mechanika su trysky beznadejne v pr..i, tak hladam moznosti.
Uvazujem nad tymito vstrekmi: http://cgi.ebay.at/Einspritzduese-Einsp ... dZViewItem
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

zamenit je muzes, ale nezapomen si prehazet i pruziny. pouzij ty silnejsi. Vstriky dej 0SD1930 at je davas do cehokoliv, tlaky jsem tu nekde psal...

jen tak naokraj, nabizel jsem uz pred casem kompletni set esti rozlozenych vstriku z atmosfery, jsou OK....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

travex píše:zamenit je muzes, ale nezapomen si prehazet i pruziny. pouzij ty silnejsi. Vstriky dej 0SD1930 at je davas do cehokoliv, tlaky jsem tu nekde psal...

jen tak naokraj, nabizel jsem uz pred casem kompletni set esti rozlozenych vstriku z atmosfery, jsou OK....
JJ, ale bez trysiek - ak som porozumel popisu...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

Sergej píše:
travex píše:zamenit je muzes, ale nezapomen si prehazet i pruziny. pouzij ty silnejsi. Vstriky dej 0SD1930 at je davas do cehokoliv, tlaky jsem tu nekde psal...

jen tak naokraj, nabizel jsem uz pred casem kompletni set esti rozlozenych vstriku z atmosfery, jsou OK....
JJ, ale bez trysiek - ak som porozumel popisu...
spravne, ale trysky koupis na dobirku z jihlavy za par korun..... je to na tobe, neni problem koupit trysky a pak je sskladat, vybaveni mam.... je to na tobe
i kdyz, pokud si sezenes nekde na e-bayi a nebudes mne s tim zdrzovat tak se taky mracit nebudu.... casu neni nazbyt
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

travex píše:
Sergej píše:
JJ, ale bez trysiek - ak som porozumel popisu...
spravne, ale trysky koupis na dobirku z jihlavy za par korun..... je to na tobe, neni problem koupit trysky a pak je sskladat, vybaveni mam.... je to na tobe
i kdyz, pokud si sezenes nekde na e-bayi a nebudes mne s tim zdrzovat tak se taky mracit nebudu.... casu neni nazbyt
Praveze v Jihlave mi ich predat nechcu, a u slovenskeho dilera par korun uz davno nestoja - cca 400/ks bez dane. Avsak par korun stoja v Cine - do 5 USD/ks problem je ze akceptuju len bankovy prevod. Nadstavenie mi spravi miestny mechanik do 100SKK/ks... A popravde sa mi do toho motora moc penazi davat nechce.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

hele uz ty motorpaly nejsou zadnej zazrak (ale vydrzej 80 asi tak 80 tkm a nasel jsem i fakturu: sest trysek, sest tepelnejch stitu, serizovaci podlozky celkem za 2345 CZK), ale ze bych si koupil cinsky trysky to by mne ani ve snu nenapadlo..... zvlast ted co jsem tnemcovi rozhejbal cinskej skutr... jestli trysky vydrzej to co vejfuck na cinsky splaseny trubky tak se mas na co tesit (vejfuk vydrzel 22 km, pak rupnul ve svaru, tak jsem ho reklamoval a uz je znovu naprasklej, tentokrat po 37 km...).... loucim se s tebou s pozdravem nuselskych lakyrtniku "gutlak"

je to na tobe... mne je to uprimne sumafuk, muj motor to neni..... kdyz to nebudes chtit po mne tak aspon usetrim cas a muzu se venovat manzelce.... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

travex píše:hele uz ty motorpaly nejsou zadnej zazrak (ale vydrzej 80 asi tak 80 tkm a nasel jsem i fakturu: sest trysek, sest tepelnejch stitu, serizovaci podlozky celkem za 2345 CZK), ale ze bych si koupil cinsky trysky to by mne ani ve snu nenapadlo..... zvlast ted co jsem tnemcovi rozhejbal cinskej skutr... jestli trysky vydrzej to co vejfuck na cinsky splaseny trubky tak se mas na co tesit (vejfuk vydrzel 22 km, pak rupnul ve svaru, tak jsem ho reklamoval a uz je znovu naprasklej, tentokrat po 37 km...).... loucim se s tebou s pozdravem nuselskych lakyrtniku "gutlak"

je to na tobe... mne je to uprimne sumafuk, muj motor to neni..... kdyz to nebudes chtit po mne tak aspon usetrim cas a muzu se venovat manzelce.... :-)
Manzelke sa kludne venuj, na to aby som ta s niecim otravoval (pokial sa to neda poslat majlom) si moc daleko... :D
Co sa tyka cinskych smejdov, treba si uvedomit, ze na Volvach nejazdia preto su pre nich vyfuky na ne podobne zaujimave ako vyroba vianocnych ozdob - spravia ich ale nerozumeju co a ako - ide len o cenu. Kdezto 90% vsetkych nakladiakov v krajine, vratane armadnych, ma klasicke vstrekovace.
A podla prieskumov aj samotny Nemci priznavaju ze klasicka strojarina z Ciny urcena pre priemysel je minimalne rovnako kvalitna ako ta ich. Pravdepodobne tie vstreky nekupim pre obrovske administratine poplatky, ale rozhodne by stali za vyskusanie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

Je mozne pouzit do D24 v 7xx aj trysky 0SD293 ? Pozeral som ze su pouzite v 2xx a vo vsetkych moznych transporteroch. Predpokladam ze budu stavane na mensie davky paliva. Otvaraci tlak nie je problem nadstavit...
Naposledy upravil(a) Sergej dne 12 srp 2008 07:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

Vrchny a spodny diel vstreku su spojene normalnym pravotocivym zavitom ? Lebo som skusal rozobrat niektory z tych mojich a mam taky dojem ze su niecim zalepene, co by ma vobec neprekvapilo...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1179
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Vstřiky

Příspěvek od VanThomas »

Sergej píše:Vrchny a spodny diel vstreku su spojene normalnym pravotocivym zavitom ? Lebo som skusal rozobrat niektory z tych mojich a mam taky dojem ze su niecim zalepene, co by ma vobec neprekvapilo...
jako by mi to něco připomínalo :D můj postup byl na 3 týdny naložit do nafty, pak svěrák, gola a metrová tyč... šly všechny (pravděpodobně kvůli nefunkčním tepelným štítum, byl vnitřek zalepenej sazema...)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

VanThomas píše:
Sergej píše:Vrchny a spodny diel vstreku su spojene normalnym pravotocivym zavitom ? Lebo som skusal rozobrat niektory z tych mojich a mam taky dojem ze su niecim zalepene, co by ma vobec neprekvapilo...
jako by mi to něco připomínalo :D můj postup byl na 3 týdny naložit do nafty, pak svěrák, gola a metrová tyč... šly všechny (pravděpodobně kvůli nefunkčním tepelným štítum, byl vnitřek zalepenej sazema...)
To radsej kupim druhe, uz aj preto ze skoro vsetky tecu... Este som si vsimol jednu zaujimavu vec: Jeden vstrek ide zasrobovat do vsetkych otvorov na hlave bez problemov rukou az na doraz. Dalsie (neskusal som vsetky) idu len do polovice alebo este menej. Netusi niekto cim by to mohlo byt ? Nejake mimotolerancne zavity na vstrekoch ? Alebo vajcovity prierez vstreku ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od travex »

Sergej píše:Je mozne pouzit do D24 v 7xx aj trysky 0SD293 ? Pozeral som ze su pouzite v 2xx a vo vsetkych moznych transporteroch. Predpokladam ze budu stavane na mensie davky paliva. Otvaraci tlak nie je problem nadstavit...

nedoporucuji.... kdyz uz tak 0SD193 a nebo jeste lepe 0SD1930

293ky mmaji vetsi otvor a pri n izsim tlaku nebudou spravne prasit.... ale pouzit jdou, vrcet to bude.....jen to bude ponekud zrat
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Vstřiky

Příspěvek od Sergej »

travex píše:
Sergej píše:Je mozne pouzit do D24 v 7xx aj trysky 0SD293 ? Pozeral som ze su pouzite v 2xx a vo vsetkych moznych transporteroch. Predpokladam ze budu stavane na mensie davky paliva. Otvaraci tlak nie je problem nadstavit...

nedoporucuji.... kdyz uz tak 0SD193 a nebo jeste lepe 0SD1930

293ky mmaji vetsi otvor a pri n izsim tlaku nebudou spravne prasit.... ale pouzit jdou, vrcet to bude.....jen to bude ponekud zrat
Preco su potom pouzite vo VW LT a Volvo 2xx D24 ?
Konecne mi dosli druhe vstreky, tak pridavam fotku ako asi ma zdravy vstrek vyzerat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé