Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mtn píše:Nevíte někdo, kde by mi dali do kupy vstriky? Praha? Nejlépe co nejblíž Libně
Diky!
co s nima chces delat? pokud chces vymenit trysky tak si objednej trysky na dobirku z Jihlavy (MotorPal) za 180 CZK kus, na jejich vymenu potrebujes jen klic na vstriky, sverak a stav na serizeni vstriku..... prace je to asi na tri hodinky is pauzou na kaficko.... klidne s tim muzu pomoct.... klidne muzu nabidnout i sadu vstriku na repasi s tim ze mi pak vratis ty co vyndas ze svy kary..... dalsi pripadne pres SZ
PS: nezapomen na nakup tepelnych stitu pod vstrik (30 CZK kus), mely by se davat pri kazde demontazi vstriku z hlavy nove a taky budou potreba nejake serizovaci podlozky, jsou potreba ty vetsi, staci je mit v tloustce 0,05 a 0,1 mm posklada se z nich co je potreba.....
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
Sam to nezvladnu, sem IT-iik
V servisu mi rekli, at si necham udelat vstriky, nebo mi to bude v zime spatne startovat ..je zima.. a spatne startuju
Tak spis potrebuju poresit nakej servis, co mi teda "udela vstriky", sesteluje predsuvnik..
Sam to nezvladnu, sem IT-iik
V servisu mi rekli, at si necham udelat vstriky, nebo mi to bude v zime spatne startovat ..je zima.. a spatne startuju
Tak spis potrebuju poresit nakej servis, co mi teda "udela vstriky", sesteluje predsuvnik..
jak rikam lezi mi doma jedna sada vstriku ktery muzes (nechat) udelat a pak je jenom prehodit - auto ti paknestoji tak dlouho.....
jinak serizeni a kontrola presuvniku je otazka okamziku a mam veskery vybaveni na to to udelat..... takze pripadne pres SZ.
Jinak behem asi tak tydne mozna dvou bude na webu navod jak repasovat vstriky (formou komiksu)....uz na tom delam.
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
Sam to nezvladnu, sem IT-iik
V servisu mi rekli, at si necham udelat vstriky, nebo mi to bude v zime spatne startovat ..je zima.. a spatne startuju
Tak spis potrebuju poresit nakej servis, co mi teda "udela vstriky", sesteluje predsuvnik..
jak rikam lezi mi doma jedna sada vstriku ktery muzes (nechat) udelat a pak je jenom prehodit - auto ti paknestoji tak dlouho.....
jinak serizeni a kontrola presuvniku je otazka okamziku a mam veskery vybaveni na to to udelat..... takze pripadne pres SZ.
Jinak behem asi tak tydne mozna dvou bude na webu navod jak repasovat vstriky (formou komiksu)....uz na tom delam.
Mam nasledovny problem: Tecu mi niektore vstreky. Niektore na styku vstrekovac - vstrekovacia tryska (vrchna sipka) a jeden na styku vstrekovac - hlava motora (spodna sipka). Ako sa to da odstranit ? je tam nejake tesnenie, alebo su len zle zosrobovane dokopy ?
Alebo cele vymenit ?
Sergej píše:Mam nasledovny problem: Tecu mi niektore vstreky. Niektore na styku vstrekovac - vstrekovacia tryska (vrchna sipka) a jeden na styku vstrekovac - hlava motora (spodna sipka). Ako sa to da odstranit ? je tam nejake tesnenie, alebo su len zle zosrobovane dokopy ?
Alebo cele vymenit ?
vyndat vtriky, rozebrat, vycistit, zkontrolovat dosedaci plochy a znovu poskladat..... tesneni tam zadne neni. Utahovaci moment pro teleso vstriku je 70 Nm a nema smysl to utahovat vic, protoze prave pak to muze zacit tect tak jako tobe.... Po slozeni trysky zkontrolvoat na oteviraci tlak dle predpisu a pripadne doseridit podlozkami.
Je mozne ze budes potrebovat par kousku vrsku vstrikovacu, ale staci i starsi...
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
Meral som kompresne tlaky (myslel som ze budu horsie) a rad by som poprosil o nazor ci vyfotena vstrekovacia tryska javi znamky normalnej cinnosti motora.
Sergej píše:Meral som kompresne tlaky (myslel som ze budu horsie) a rad by som poprosil o nazor ci vyfotena vstrekovacia tryska javi znamky normalnej cinnosti motora.
fotka pekna, ale uz jsem videl po vyndani z motoru vstriky hezci tohle nic nerekne... je docela normalni, ze jsou zaneseny sazema, ale jen na male plose kolem jehly. Tam je uz take videt, ze jsou docela opalene. Saze mezi cepem trysky a pouzdrem ukazuji na to, ze mas vymackane tepelne stity (pri kazde montazi trysky se ma dat novy stit v cene asi 30 korun... pokud to neudelas vypada tryska uplne stejne uz po kratky dobe). O stavu trysky by nejvic napovedelo pichnout ji na tester a zmerit oteviraci tlak, podivat se jak prasi (mela by davat krasne rovnomernou mlhu) a zkontrolovat zda neproteka. To podle fotky nezkontrolojues....
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
Sergej píše:Meral som kompresne tlaky (myslel som ze budu horsie) a rad by som poprosil o nazor ci vyfotena vstrekovacia tryska javi znamky normalnej cinnosti motora.
fotka pekna, ale uz jsem videl po vyndani z motoru vstriky hezci tohle nic nerekne... je docela normalni, ze jsou zaneseny sazema, ale jen na male plose kolem jehly. Tam je uz take videt, ze jsou docela opalene. Saze mezi cepem trysky a pouzdrem ukazuji na to, ze mas vymackane tepelne stity (pri kazde montazi trysky se ma dat novy stit v cene asi 30 korun... pokud to neudelas vypada tryska uplne stejne uz po kratky dobe). O stavu trysky by nejvic napovedelo pichnout ji na tester a zmerit oteviraci tlak, podivat se jak prasi (mela by davat krasne rovnomernou mlhu) a zkontrolovat zda neproteka. To podle fotky nezkontrolojues....
Dik to mi staci, stity mam nove, na tester ich snad dostanem. Vymontoval som len 5 ks, z piateho valca nesla von - zavadza cerpadlo. Vsetky maju na sebe napisany otvaraci tlak 130Bar, len ta zo 6. valca ma 155Bar... Tecu vsetky az na dve...
Sergej píše:
Dik to mi staci, stity mam nove, na tester ich snad dostanem. Vymontoval som len 5 ks, z piateho valca nesla von - zavadza cerpadlo. Vsetky maju na sebe napisany otvaraci tlak 130Bar, len ta zo 6. valca ma 155Bar... Tecu vsetky az na dve...
nerozumim tomu jak ti muze prekazet cerpadlo.... jou ven vsechny v pohode a nic neprekazi, jen musis mit ten spravny klic...
co je na nich napsano je uplne jedno, protoze to vubec nic neznamena. To ze tecou je hodne spatne..... moc bych se nedivil, kdybys musel vymenit i nektera pouzdra vstriku....
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
Sergej píše:Pouzivam trubkovy kluc 27, na piaty vstrek nejde nasadit, zavazdia mi pretlakove ovladanie davky cerpadla. Aky kluc by sa mal spravne pouzit ?
mam hned dva:
trubkovej klic 27 se zuzenim na konci a pak gola nastavec na vtriky (hlubokej orech 27 na 1/2')... oboje se tam vleze uplne v pohode....
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
Sergej píše:Preco maju vlastne trysky pre D24T vyssi otvaraci tlak oproti D24 ?
turbo ma lepsi plneni, tzn mas ve valci vice vzduchu a proto potrebujes dostat do valce za stejnou dobu vice nafty..... po svych pokusech doporucuji nastavovat tlaky vyssi nez jsou doporucene vyrobcem:
D24 - 145 - 170
D24T/TIC - 170 - 190
s vyssi hodnotou jede motor naprosto vyborne, ale ma zastudena a na volnobeh velmi tvrdy chod, takze je to pro opravdove milovniky traktoru....
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
Sergej píše:Aky je rozdiel medzi tryskami DN0SD193 a DN0SD1930 ?
1930 je zlepsenou verzi 193, ma mensi otvor a uzsi jehlu, umi lip roprasit palivo... pouzivaji se jako nahrada za 193 (i kdyz dostupne jsou stale oboje) pak je take najdes v turboverzich pro severni ameriku (US-CAN) a u TIC s kompenzaci nadmorske vysky a EGR.
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
Dakujem za vysvetlenie. Este by som rad vedel ci je mozne miesto vstrekovaca KCA30S44 namontovat vstrekovac 30SD27/4 - vyzera ze vonkajsie mech rozmery su zhodne a lisia sa len nadstavenim otv. tlaku (115Bar) a typom trysky (62DN0SD220) - ta by sa vsak vymenila za spravny typ a tlak sa da nadstavit. Moje vstreky totiz tecu jak besne, podla mechanika su trysky beznadejne v pr..i, tak hladam moznosti.
Uvazujem nad tymito vstrekmi: http://cgi.ebay.at/Einspritzduese-Einsp ... dZViewItem
travex píše:zamenit je muzes, ale nezapomen si prehazet i pruziny. pouzij ty silnejsi. Vstriky dej 0SD1930 at je davas do cehokoliv, tlaky jsem tu nekde psal...
jen tak naokraj, nabizel jsem uz pred casem kompletni set esti rozlozenych vstriku z atmosfery, jsou OK....
travex píše:zamenit je muzes, ale nezapomen si prehazet i pruziny. pouzij ty silnejsi. Vstriky dej 0SD1930 at je davas do cehokoliv, tlaky jsem tu nekde psal...
jen tak naokraj, nabizel jsem uz pred casem kompletni set esti rozlozenych vstriku z atmosfery, jsou OK....
JJ, ale bez trysiek - ak som porozumel popisu...
spravne, ale trysky koupis na dobirku z jihlavy za par korun..... je to na tobe, neni problem koupit trysky a pak je sskladat, vybaveni mam.... je to na tobe
i kdyz, pokud si sezenes nekde na e-bayi a nebudes mne s tim zdrzovat tak se taky mracit nebudu.... casu neni nazbyt
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988