Motor B230FS

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1286
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#1 Motor B230FS

Příspěvek od LUBOŠ »

Máte někdo ve svém autě tuto motorizaci? Popřípadě nějaké technické data k tomuto motoru. Něco jsem vygugloval, ale moc přesvědčivé info to nebyly.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 Motor B230FS

Příspěvek od tomasss »

V cem se vsechny zdroje cca shoduji:

131HP/190Nm
hlava 530
vyssi komprese nez B230f
slabsi ojnice
jetronic 2.4
M-vacka
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1286
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#3 Motor B230FS

Příspěvek od LUBOŠ »

tomasss píše:V cem se vsechny zdroje cca shoduji:

131HP/190Nm
hlava 530
vyssi komprese nez B230f
slabsi ojnice
jetronic 2.4
M-vacka
tj, pěkný, kde jsi to vyčetl Tome? Já hledal ve všech svých prospektech a instruktážních knížkách na 700 a to dokonce i v originálu ze Švédska a nikde žádný data.
Uvažuji, tento motor osadit 531 hlavou + VX vačkou. Nemáš někde odkaz na tuto úpravu a zkušenosti s toto úpravou??? Možná by i stačilo 530 hlavu osadit VX vačkou na FS motoru.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“