Kompresní tlaky ve valcích

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#1 Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od trapiz »

zdravim tak sem zase pišu nenašel sem to v brožuže nebo sem spatne hledal,. nevit enekdo kolik by měli mít tlaky ve valcíh u D24T ?.. je to posledni možnost co me napadla proč to tolik hulí a nejde po staru na všech 6 válcu .
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#2 Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od kV8ba »

Naposledy upravil(a) kV8ba dne 26 dub 2011 20:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od Ondra. »

trapiz píše:zdravim tak sem zase pišu nenašel sem to v brožuže nebo sem spatne hledal,. nevit enekdo kolik by měli mít tlaky ve valcíh u D24T ?.. je to posledni možnost co me napadla proč to tolik hulí a nejde po staru na všech 6 válcu .
předstih máš nastavenej? Talky novýho 3,2, minimální 2,4, max rozdíl mezi válci 0,8 MPa
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#4 Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od trapiz »

děkuju ,.no od novejch trisek nemám,.. ani doštelovaný to čerpadlo
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#5 Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od Ondra. »

trapiz píše:děkuju ,.no od novejch trisek nemám,.. ani doštelovaný to čerpadlo
měl jsem stejnej problém, točilo to nechytalo na všechny válce, jel jsem k nejbližšímu mechošovi kterej měl tetka čas páč nedělal subaru a ten mi za 300 na stole českejch sešteloval čerpadlo. Obdobnej postup radím i tobě
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#6 Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od trapiz »

no asi to tak i dopadne zmeřim tlaky ,.a to črpadlo necham na odbornika .. jnomže mam problem protože je auto bez technicky tka bych si musle pujčit velk odvizt ot ma a pak zase ptaky ,. budu to řeřit v nejbližší době jeste jednou dík
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#7 Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od Ondra. »

trapiz píše:no asi to tak i dopadne zmeřim tlaky ,.a to črpadlo necham na odbornika .. jnomže mam problem protože je auto bez technicky tka bych si musle pujčit velk odvizt ot ma a pak zase ptaky ,. budu to řeřit v nejbližší době jeste jednou dík
pokud budeš měřit tlaky přes vstřiky (nejsem si jistej jestli to přes žhavičky vůbec jde) tak potom určitě vyměň teplotní štíty pod vstřkama, jinak bys mohl zkrátit jejich životnost
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#8 Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od trapiz »

jojodaval sem už nové a mam i stare tak na měřeni to přehodim a pak zase z pět..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od Ondra. »

trapiz píše:jojodaval sem už nové a mam i stare tak na měřeni to přehodim a pak zase z pět..
po každým vymontování a navrácení vstřiků by se měly dát jiný....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“