Kompresní tlaky ve valcích
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Kompresní tlaky ve valcích
zdravim tak sem zase pišu nenašel sem to v brožuže nebo sem spatne hledal,. nevit enekdo kolik by měli mít tlaky ve valcíh u D24T ?.. je to posledni možnost co me napadla proč to tolik hulí a nejde po staru na všech 6 válcu .
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kompresní tlaky ve valcích

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=8427&p=119018&hilit=d24+tlaky#p119018
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=10446&start=0 příspěvek VanThomase z 23.4.
Naposledy upravil(a) kV8ba dne 26 dub 2011 20:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Kompresní tlaky ve valcích
předstih máš nastavenej? Talky novýho 3,2, minimální 2,4, max rozdíl mezi válci 0,8 MPatrapiz píše:zdravim tak sem zase pišu nenašel sem to v brožuže nebo sem spatne hledal,. nevit enekdo kolik by měli mít tlaky ve valcíh u D24T ?.. je to posledni možnost co me napadla proč to tolik hulí a nejde po staru na všech 6 válcu .
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Kompresní tlaky ve valcích
děkuju ,.no od novejch trisek nemám,.. ani doštelovaný to čerpadlo
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Kompresní tlaky ve valcích
měl jsem stejnej problém, točilo to nechytalo na všechny válce, jel jsem k nejbližšímu mechošovi kterej měl tetka čas páč nedělal subaru a ten mi za 300 na stole českejch sešteloval čerpadlo. Obdobnej postup radím i tobětrapiz píše:děkuju ,.no od novejch trisek nemám,.. ani doštelovaný to čerpadlo
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Kompresní tlaky ve valcích
no asi to tak i dopadne zmeřim tlaky ,.a to črpadlo necham na odbornika .. jnomže mam problem protože je auto bez technicky tka bych si musle pujčit velk odvizt ot ma a pak zase ptaky ,. budu to řeřit v nejbližší době jeste jednou dík
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Kompresní tlaky ve valcích
pokud budeš měřit tlaky přes vstřiky (nejsem si jistej jestli to přes žhavičky vůbec jde) tak potom určitě vyměň teplotní štíty pod vstřkama, jinak bys mohl zkrátit jejich životnosttrapiz píše:no asi to tak i dopadne zmeřim tlaky ,.a to črpadlo necham na odbornika .. jnomže mam problem protože je auto bez technicky tka bych si musle pujčit velk odvizt ot ma a pak zase ptaky ,. budu to řeřit v nejbližší době jeste jednou dík
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Kompresní tlaky ve valcích
jojodaval sem už nové a mam i stare tak na měřeni to přehodim a pak zase z pět..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Kompresní tlaky ve valcích
po každým vymontování a navrácení vstřiků by se měly dát jiný....trapiz píše:jojodaval sem už nové a mam i stare tak na měřeni to přehodim a pak zase z pět..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé