Kompresní tlaky ve valcích

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od trapiz »

zdravim tak sem zase pišu nenašel sem to v brožuže nebo sem spatne hledal,. nevit enekdo kolik by měli mít tlaky ve valcíh u D24T ?.. je to posledni možnost co me napadla proč to tolik hulí a nejde po staru na všech 6 válcu .
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

kV8ba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 449
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´

Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od kV8ba »

Naposledy upravil(a) kV8ba dne 26 dub 2011 20:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4996
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od Ondra. »

trapiz píše:zdravim tak sem zase pišu nenašel sem to v brožuže nebo sem spatne hledal,. nevit enekdo kolik by měli mít tlaky ve valcíh u D24T ?.. je to posledni možnost co me napadla proč to tolik hulí a nejde po staru na všech 6 válcu .
předstih máš nastavenej? Talky novýho 3,2, minimální 2,4, max rozdíl mezi válci 0,8 MPa
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od trapiz »

děkuju ,.no od novejch trisek nemám,.. ani doštelovaný to čerpadlo
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4996
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od Ondra. »

trapiz píše:děkuju ,.no od novejch trisek nemám,.. ani doštelovaný to čerpadlo
měl jsem stejnej problém, točilo to nechytalo na všechny válce, jel jsem k nejbližšímu mechošovi kterej měl tetka čas páč nedělal subaru a ten mi za 300 na stole českejch sešteloval čerpadlo. Obdobnej postup radím i tobě
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od trapiz »

no asi to tak i dopadne zmeřim tlaky ,.a to črpadlo necham na odbornika .. jnomže mam problem protože je auto bez technicky tka bych si musle pujčit velk odvizt ot ma a pak zase ptaky ,. budu to řeřit v nejbližší době jeste jednou dík
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4996
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od Ondra. »

trapiz píše:no asi to tak i dopadne zmeřim tlaky ,.a to črpadlo necham na odbornika .. jnomže mam problem protože je auto bez technicky tka bych si musle pujčit velk odvizt ot ma a pak zase ptaky ,. budu to řeřit v nejbližší době jeste jednou dík
pokud budeš měřit tlaky přes vstřiky (nejsem si jistej jestli to přes žhavičky vůbec jde) tak potom určitě vyměň teplotní štíty pod vstřkama, jinak bys mohl zkrátit jejich životnost
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od trapiz »

jojodaval sem už nové a mam i stare tak na měřeni to přehodim a pak zase z pět..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4996
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Kompresní tlaky ve valcích

Příspěvek od Ondra. »

trapiz píše:jojodaval sem už nové a mam i stare tak na měřeni to přehodim a pak zase z pět..
po každým vymontování a navrácení vstřiků by se měly dát jiný....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé