Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od dali »

Potřeboval bych poradit nějakej neřád na zacelení mírně tekoucího chladiče (podle stylu jízdy ubyde cca 0,5litru na 20-50km). U 850 si po zimní odstávce vzpomněl chladič že nebude těsnit v jednom bodě mezi voštinama a dýnkem. Chladič nejspíš stejně vyměním, ale teď na to nějak nemám čas. Máte někdo dobrý zkušenosti s nějakým přípravkem? Nejlépe něco, co vede nějaká síť čerpacích stanic, aby to šlo řešit teď o svátcích. Samozřejmě uvítám i rady typu: nedělej, to zabiješ vodní pumpu. Prostě dám to tam jedině pokud to nemá vedlejší účinky.
Díky moc.

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od Sarkasmic »

nedělej to,sice to nic neničí,ale usazuje se to v celým chladicim okruhu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2161
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od karelvolvo »

přesně jak se píše v předchozím příspěvku, radši bych zkusil jak se to ohřeje odpustit tlak ze soustavy nebo třeba jet bez víčka aby tam nebyl tlak
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

GDPR_user

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od GDPR_user »

Pokud to teče mezi plastovou bočnicí a hliníkovými voštinami,tak nefunguje nic.Pokud jemně slzí samotné voštiny mám vyzkoušenou kapalinu od Wyns

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4958
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od Ondra. »

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od dali »


Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4958
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od Ondra. »

dneska jsem rozebíral chladič do šrotu a když jsem sundal bočnici bylo mě úplně zle protože toho sajrajtu byly bočnice skoro plný, nemáte někdo tip jak to dostat z okruhu když budu dávat novej chladič? Nebo jak vyčistit celej okruh než dam novej chladič? Byl bych nerad kdyby dopadl stejně jako tenhle
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

chlopin
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Vůz: V70 I.AWD 147Kw / bylo 850 103Kw
Bydliště: Vrchlabí

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od chlopin »

Kluci nevíte o nějakém chladiči na 850? Potřeboval bych asi nový. Ten můj po 290 000 teče. A není to nějak brzo? Poraďte prosím. Díky! :wink:
_________________
Padre Pedro Chlopin vrchlabský
Vovo V70 I. AWD 143Kw (LPG) automat
Bylo: Volvo 850 Estate 2,5 - Benzin+LPG, 103Kw, 1994

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od doktor »

potřebuješ konkrétní chladič, nikoliv "nějaký"

rozhodující parametry jsou: ročník, motorizace, typ převodovky, klimatizace ano/ne
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od eLzyx »

důležitým faktorem pro dlouhou životnost chladiče je kvalita a interval výměny chladící kapaliny. Vzhledem k tomu, že na to každej se** jak na placatej kámen, leje do toho kde co, tak 290 000km je dobrej výkon.

jinak zkus cinknout na tenhle inzerát - třeba to bude sedět.
http://auto.bazos.cz/inzerat/10313938/chladic-volvo-s70-v70-novy.php
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

chlopin
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Vůz: V70 I.AWD 147Kw / bylo 850 103Kw
Bydliště: Vrchlabí

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od chlopin »

Díky za ten tip. Nevíte jestli to z té V70 bude pasovat taky na to moje Volvo 850, 5,5, 1994, 104Kw (?)... ty kw nevím přesně... No krásnej kombík no! Díky! :no:
_________________
Padre Pedro Chlopin vrchlabský
Vovo V70 I. AWD 143Kw (LPG) automat
Bylo: Volvo 850 Estate 2,5 - Benzin+LPG, 103Kw, 1994

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od dali »

Podle těch vývodů od olejovýho chladiče je ten z toho linku na auto s turbem.

chlopin
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Vůz: V70 I.AWD 147Kw / bylo 850 103Kw
Bydliště: Vrchlabí

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od chlopin »

Aha? Tak já si nechám rád poradit. Ale nejsou to spíše vývody na chlazení oleje u automatu? Já si ho teda vemu, protože za ty peníze.. To asi risknu! :x
_________________
Padre Pedro Chlopin vrchlabský
Vovo V70 I. AWD 143Kw (LPG) automat
Bylo: Volvo 850 Estate 2,5 - Benzin+LPG, 103Kw, 1994

chlopin
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Vůz: V70 I.AWD 147Kw / bylo 850 103Kw
Bydliště: Vrchlabí

Sajrajt na zacelení tekoucího chladiče

Příspěvek od chlopin »

Jo a tak já se teda upřesním: r.1994, 103Kw, manual, benzin, klima je... No prostě je to můj krasavec a kdyby byl ještě jeden v lepším stavu, tak ho fuknu do stodoly a za 5 let si ho vyndám a budu jezdit dalších 10 let. Jiný auto nachci! :Rose:
_________________
Padre Pedro Chlopin vrchlabský
Vovo V70 I. AWD 143Kw (LPG) automat
Bylo: Volvo 850 Estate 2,5 - Benzin+LPG, 103Kw, 1994

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé