Ptal jsem se i jinde, ale pro sichr. Je OK když mi u mého draka ukazatel tlaku turba nejde víc než kousek přes půlku bílého pole?
Mému bratrovi s italskou T5kou a novým turbem jde až na kraj. A obecně táhne líp. Ovšem údajně jej může mít od předchozího majitele čiplé. Co jsem vypozoroval z youtube, tak na kraj pole jdou většinou T5Rka, Rka a čiplé T5ky. Standardní jdou zhruba tam kde já.
Standardní T5
https://www.youtube.com/watch?v=rufUmc9U0gY
T5R
https://www.youtube.com/watch?v=W3UZSNLqHAk&feature=related
Ukazatel turba na T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Ukazatel turba na T5
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Ukazatel turba na T5
ono jde taky o budík. Na 740ce šel budík taky lehce nad půl,po výměně desky kvuli tachu přeleze přs konec... 

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Ukazatel turba na T5
na svém eRku mám rozhodně první variantu, tedy cca 1/3 před konec bíleho pásma
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Ukazatel turba na T5
nech si to zmerit na rovince za šáreckym udolim na externim megabudikudoktor píše:na svém eRku mám rozhodně první variantu, tedy cca 1/3 před konec bíleho pásma


-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Ukazatel turba na T5
je mi to putna, pocitově auto jede dobře.st_Andy píše:nech si to zmerit na rovince za šáreckym udolim na externim megabudikudoktor píše:na svém eRku mám rozhodně první variantu, tedy cca 1/3 před konec bíleho pásma![]()
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Ukazatel turba na T5
zozen si digitalny merac tlaku a zmeraj si tlak. a uvidis ci ti to tlakuje dobre ale len blbo ukazuje.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Ukazatel turba na T5
nie som zástancom vysokého tlaku.... 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Ukazatel turba na T5
Prvni video je "tovarna", druhy video je po chipu a zvyseni plniciho tlaku (je to tam napsany, ze ma asi o 100 koni vicdrewid píše:Ptal jsem se i jinde, ale pro sichr. Je OK když mi u mého draka ukazatel tlaku turba nejde víc než kousek přes půlku bílého pole?
Mému bratrovi s italskou T5kou a novým turbem jde až na kraj. A obecně táhne líp. Ovšem údajně jej může mít od předchozího majitele čiplé. Co jsem vypozoroval z youtube, tak na kraj pole jdou většinou T5Rka, Rka a čiplé T5ky. Standardní jdou zhruba tam kde já.
Standardní T5
https://www.youtube.com/watch?v=rufUmc9U0gY
T5R
https://www.youtube.com/watch?v=W3UZSNLqHAk&feature=related

Kdyz se podivas na youtube na upraveny T5tky (400ps a vice) tak je vetsinou videt, ze jim ukazatele turba lezou az "za roh", takze urcite "pretlakovany" auta budou ukazovat proste vic.
K tomu asi co palubka, to jinej ukazatel, i to je samozrejme moznost.
Kdyz jsem mel T5tku, tak mi rucicka lezla maximalne cca. centimetr od konce oblouku ukazatele, takze "stock" proste vic ukazovat nebude (nemel by, pokud budik ukazuje, tak jak by mel)
A osobne bych to vubec neresil, hlavne ze vidis, ze ti turbo funguje

_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Ukazatel turba na T5
Na mém 2.0T ukazuje ručička cca 3mm od konce oblouku cca 3/4 bílého pole. Jestli je nachipované to nevím, ale nemyslím si to, jednotka jde diagnostikou normálně načíst, kdyby chip proběhl tak by nejspíše nešla ne? Není jen možné to, že italské T5, které mají menší turba mají v základu tlak buďto vyšší, nebo jiný ukazatele? Jinak auto mi jede velice svižně, oproti Drewidovi (ten má ale lepší zátah v nižšíh otáčkách, kdy turbo ještě nesepíná)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Ukazatel turba na T5
I nachipované auto jde diag normálně načíst.Kein píše:Na mém 2.0T ukazuje ručička cca 3mm od konce oblouku cca 3/4 bílého pole. Jestli je nachipované to nevím, ale nemyslím si to, jednotka jde diagnostikou normálně načíst, kdyby chip proběhl tak by nejspíše nešla ne? Není jen možné to, že italské T5, které mají menší turba mají v základu tlak buďto vyšší, nebo jiný ukazatele? Jinak auto mi jede velice svižně, oproti Drewidovi (ten má ale lepší zátah v nižšíh otáčkách, kdy turbo ještě nesepíná)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé