Ukazatel turba na T5

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
drewid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 495
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od drewid »

Ptal jsem se i jinde, ale pro sichr. Je OK když mi u mého draka ukazatel tlaku turba nejde víc než kousek přes půlku bílého pole?
Mému bratrovi s italskou T5kou a novým turbem jde až na kraj. A obecně táhne líp. Ovšem údajně jej může mít od předchozího majitele čiplé. Co jsem vypozoroval z youtube, tak na kraj pole jdou většinou T5Rka, Rka a čiplé T5ky. Standardní jdou zhruba tam kde já.

Standardní T5
https://www.youtube.com/watch?v=rufUmc9U0gY


T5R
https://www.youtube.com/watch?v=W3UZSNLqHAk&feature=related
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od Sarkasmic »

ono jde taky o budík. Na 740ce šel budík taky lehce nad půl,po výměně desky kvuli tachu přeleze přs konec... :oops:
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od doktor »

na svém eRku mám rozhodně první variantu, tedy cca 1/3 před konec bíleho pásma
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od st_Andy »

doktor píše:na svém eRku mám rozhodně první variantu, tedy cca 1/3 před konec bíleho pásma
nech si to zmerit na rovince za šáreckym udolim na externim megabudiku :crazy: :good:

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od doktor »

st_Andy píše:
doktor píše:na svém eRku mám rozhodně první variantu, tedy cca 1/3 před konec bíleho pásma
nech si to zmerit na rovince za šáreckym udolim na externim megabudiku :crazy: :good:
je mi to putna, pocitově auto jede dobře.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od lucki »

zozen si digitalny merac tlaku a zmeraj si tlak. a uvidis ci ti to tlakuje dobre ale len blbo ukazuje.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od doktor »

nie som zástancom vysokého tlaku.... :crazy:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

tiktak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od tiktak »

drewid píše:Ptal jsem se i jinde, ale pro sichr. Je OK když mi u mého draka ukazatel tlaku turba nejde víc než kousek přes půlku bílého pole?
Mému bratrovi s italskou T5kou a novým turbem jde až na kraj. A obecně táhne líp. Ovšem údajně jej může mít od předchozího majitele čiplé. Co jsem vypozoroval z youtube, tak na kraj pole jdou většinou T5Rka, Rka a čiplé T5ky. Standardní jdou zhruba tam kde já.

Standardní T5
https://www.youtube.com/watch?v=rufUmc9U0gY


T5R
https://www.youtube.com/watch?v=W3UZSNLqHAk&feature=related
Prvni video je "tovarna", druhy video je po chipu a zvyseni plniciho tlaku (je to tam napsany, ze ma asi o 100 koni vic :) ), proto taky leze pres tachometrovejch cca. 280 realne tedy pres 260.
Kdyz se podivas na youtube na upraveny T5tky (400ps a vice) tak je vetsinou videt, ze jim ukazatele turba lezou az "za roh", takze urcite "pretlakovany" auta budou ukazovat proste vic.
K tomu asi co palubka, to jinej ukazatel, i to je samozrejme moznost.

Kdyz jsem mel T5tku, tak mi rucicka lezla maximalne cca. centimetr od konce oblouku ukazatele, takze "stock" proste vic ukazovat nebude (nemel by, pokud budik ukazuje, tak jak by mel)

A osobne bych to vubec neresil, hlavne ze vidis, ze ti turbo funguje :)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od Kein »

Na mém 2.0T ukazuje ručička cca 3mm od konce oblouku cca 3/4 bílého pole. Jestli je nachipované to nevím, ale nemyslím si to, jednotka jde diagnostikou normálně načíst, kdyby chip proběhl tak by nejspíše nešla ne? Není jen možné to, že italské T5, které mají menší turba mají v základu tlak buďto vyšší, nebo jiný ukazatele? Jinak auto mi jede velice svižně, oproti Drewidovi (ten má ale lepší zátah v nižšíh otáčkách, kdy turbo ještě nesepíná)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

GDPR_user

Ukazatel turba na T5

Příspěvek od GDPR_user »

Kein píše:Na mém 2.0T ukazuje ručička cca 3mm od konce oblouku cca 3/4 bílého pole. Jestli je nachipované to nevím, ale nemyslím si to, jednotka jde diagnostikou normálně načíst, kdyby chip proběhl tak by nejspíše nešla ne? Není jen možné to, že italské T5, které mají menší turba mají v základu tlak buďto vyšší, nebo jiný ukazatele? Jinak auto mi jede velice svižně, oproti Drewidovi (ten má ale lepší zátah v nižšíh otáčkách, kdy turbo ještě nesepíná)
I nachipované auto jde diag normálně načíst.

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé