sejra shání krabici na léto aneb výměna motoru u Volva 850

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#1 sejra shání krabici na léto aneb výměna motoru u Volva 850

Příspěvek od sejra »

Zdravíčko...

Po dlouhé době se zase opět začínám zajímat o plechovky a rakve... Co mě k tomu vede? Na dobu cca letních prázdnin bych potřeboval levné, ale dostatečně velké vznášedlo, se kterým by se dala podniknout štreka po Evropě (zatím Švédsko + Lucembursko, asi něco přibude) + nějaké ježdění po ČR (pravidelně Praha-Kutná Hora). Předpokládané osazení jsou ca 3-5 lidí + bagáž, krámy a nástroje (trombony + flétny + kufry spolupasažérek). Nevylučuji žádnou z variant - buď si vznášedlo po září nechám, nebo ho zase předám někomu jinému. Minulý rok jsem toto absolvoval s Corsou 1.0 a fakt už se mi nechce jet ve 3 do Lucemburska se sklopenou půlkou zadní lavice a naložený do půlky okýnek, popřípadě cestovat do Švédska, rovněž naložen, šnečí rychlostí a řadit dolů při každém kopečku. Neříkám, že jsem závodník, ale naštve, když se šourám na spotřebu 100km/h a na každém kopečku musím zpomalit na ca 80-90 a jet na 4, když za mnou supí kamion. Nejsem člověk, který by autu dupal na krk.

Co je důležité, potřebuji to levně, abych při případném prodeji neprodělal. Je mi v celku jedno, jestli to bude 850, nebo 740 (pokud se nezblázním a nekoupim Primeru za levnějc), hlavně aby to bylo spolehlivé, o nic víc mi nejde.

Nyní k věci. Našel jsem toto: http://auto.bazos.cz/inzerat/9011888/Volvo-850-25-20V-combi-125kw-spatny-motor.php
Chlápek mi psal, že je schopný sehnat jiný motor za 5000 českokreditů. Pokud bych sečetl všecky náklady a vešel se tak do 20-25 tisíc komplet s výměnou a nějakým adekvátním servisem, nemuselo by to být špatné... Otázky: Je tato cena reálná? Jak moc na tom prodělám :-D? Zná někdo náhodou tuhle škatuli?

Jinak bych se vůbec nezlobil např. za tohle: http://auto.bazos.cz/inzerat/9035601/Volvo-740-TDrv89.php
Je to v dieselu, takže spotřeba na dálku by byla menší... Výbava je dobrá, klima by se opravila. :-)

Díky za rady, konverzaci i případné OT a jiné linky :-).
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#2 sejra shání krabici na léto aneb výměna motoru u Volva 8

Příspěvek od dan2 »

jezdis corsou 1.0 na spotrebu 100km/h a chces 2x tezsi volvo s 2.4 benzinem? a navic levne abys pri pripadnem prodeji za rok neprodelal?? zapomen..

koukni spis na tohle:

https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/daewoo/nubira/8478392
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ford/mondeo/8656404

levny, po roce to bude mit +-stejnou (zadnou) cenu, nesezere te to, kdyz kapnes na neco co se vylozene nerozpada tak s tim rok (10tkm) pojezdis mozna bez investic. navic to jsou relativne pohodlny a prostorny auta na klidny dalnicni presuny 120km/h.

ja bych si ale trochu pritlacil, luxusni svezeni a obrovsky prostor i na spani ;-)
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/mercedes-benz/tridy-e/8613195
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

GDPR_user

#3 sejra shání krabici na léto aneb výměna motoru u Volva 8

Příspěvek od GDPR_user »

dan2 píše:jezdis corsou 1.0 na spotrebu 100km/h a chces 2x tezsi volvo s 2.4 benzinem? a navic levne abys pri pripadnem prodeji za rok neprodelal?? zapomen..

koukni spis na tohle:

https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/daewoo/nubira/8478392
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ford/mondeo/8656404

levny, po roce to bude mit +-stejnou (zadnou) cenu, nesezere te to, kdyz kapnes na neco co se vylozene nerozpada tak s tim rok (10tkm) pojezdis mozna bez investic. navic to jsou relativne pohodlny a prostorny auta na klidny dalnicni presuny 120km/h.

ja bych si ale trochu pritlacil, luxusni svezeni a obrovsky prostor i na spani ;-)
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/mercedes-benz/tridy-e/8613195
Ono Volvo se dá koupit i za podobnou cenu.Hlavně to ne bude vergl jako ty co doporučuješ. :bad: :bad:

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 sejra shání krabici na léto aneb výměna motoru u Volva 8

Příspěvek od Ondra. »

a co tady ta 850 na foru za 45?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#5 sejra shání krabici na léto aneb výměna motoru u Volva 8

Příspěvek od dan2 »

martinopel píše:Ono Volvo se dá koupit i za podobnou cenu.Hlavně to ne bude vergl jako ty co doporučuješ. :bad: :bad:
to byl priklad po cem se kouknout spis nez po nenazranym tezkym aute s 2.4kou benzinem, zejmena ve svetle toho co psal o corse, vyuziti auta a jeho zpusobu jezdeni na spotrebu.
zalezi na stesti a stavu konkretniho kusu na kterej narazi ale to je snad jasny.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#6 sejra shání krabici na léto aneb výměna motoru u Volva 8

Příspěvek od sejra »

Tak abych to trochu učesal a ujasnil, hlavně o způsobu jízdy. Nedělá mi problém, jet normální dálniční rychlostí, když slyším, že ten motor netrpí. Potkaly mě v životě dvě záležitost, nechci rozhodovat, jestli dobré, nebo špatné: jsem muzikant a můj první kočár byl Trabant. Muzikant: zatraceně dobré uši stále poslouchající, co mi motor povídá. Jakmile je nějaký nelibozvuk, ouška okamžitě reagují. Trabant: ježdění 100% podle toho, co slyším, Trabi dal po zvuku dobře znát, když už přestává mít výkon ještě před tím, než ho ztratí atd. atd. Kdo to neřídil a nechtěl těch 26 nebohých zvířat moc trápit, nepochopí a bude pomlouvat.

S Corsou jsem jel nejvíc 150km/h a to v situaci, kdy se mi prostě zasekl plyn a musel jsem dojet 20km do přístavu, kde mi za hodinu odplouval trajekt do Německa. Dělal jsem to nerad, podvozek to na rovné silnici docela zvládal (překvapivě). Já měl spíš husinu ze zvuku motoru, který to sice, podle všeho dával, ale já tak hrozně nerad trápím malé součástky :-D. Prostě nesnáším pocit, že jen tak zbytečně ničím malý motor stavěný do města jenom proto, abych jel o pár km/h rychleji. Je mi celkem jedno, jestli to pojede za 5 nebo za 8 (když chci auto, tak asi nějaké finance mám a počítám s tím), ale není mi jedno, jestli při tom odrovnám motor...

Právě, že jsem naštvaný z tý úmorný a pomalý cesty jak do Švédska tak do Lucemburska. Je fakt, že na Corsu nedám dopustit, odvezla všecko a odměnila se mi na dálku spotřebou 4,7l/100km při plném autě (mám 5-ti dvéře). Mám zájem o auto, co zvládá dálniční rychlosti tak nějak samozřejmě.

Dále by se hodil kombík, rakváč, sanitka, nebo něco podobného. Ono se to nezdá, ale my dokázali zaplnit i mondeo se 3 trombony a bagáží na 5 dnů až po okénka - to byla ale dosti krajní situace. Holky s flétničkama jsou na tom lépe :-). Navíc, jak to tak vypadá, ve Stockholmu budeme kompletně předělávat byt - půdní, stěny půjdou posunout do rohů střechy cca o 1-1,5 metru, nová kuchyň, atd, dyť to znáte. Takže i proto by se hodil kombík. Do sedanu novej sporák, nebo kuchyň z Ikei nenarvu.

Dejvuuu? Radši ne, ten interiér mě odrazuje, pokud to tak vypadá i pod kapotou, tak to mě potěš :-)... Mondeo? O něco lepší pocit, ale stejně. I když s ním mám vcelku dobré zkušenosti. Absolvoval jsem s Mondeem v 1,8l v kombíku cesty do Slovinska a do Itálie, ze kterých jsem třetinu odřídil. Měl najeto 265 tisíc a šlapal poměrně dobře, majitel říkal, že to nic moc nepotřebuje, nic moc neopravoval. Avšak stylovka to není... Koukal jsem se po Primeře v kombíku... To by mohla být slušná volba. Sice to hnije, ale motory jsou nesmrtelný, podvozky jakbysmet. Kamarád v P10 seskotačil v devadesátce ze silnice do oranice a auto přežilo, servisák řekl, že tomu nic není.

Ale proč Volvo? Dyť víte... Jsem na to magor už od 17 let. A když jsem měl tu možnost Volvo řídit (760 ve 2,4), byla to láska na první pohled. A právě také Volvo kvůli tomu, že tyhle auta si diktují podobný jízdní styl, jakým jezdím. Miluju pohodlně se valit.

Ta 850 tady na fóru je, o tý vím... :-) Jen je to trochu přes finanční strop. Nemůžu si dovolit naházet prachy jenom do jedný věci, i když něco mám, musím myslet ekonomicky. Ta sedmička v dieselu, co je na bazoši, by byla zřejmě dobrá volba pro mě, nebo něco podobného... Ale zase, pokud seženu auto v 2,5l benzínu výrazně pod cenou (jako ta 850 s motorem na výměnu), trochu to maže to, že je to nenažraný. Btw, mondeo žere 8 - 8,5, primera žere 8 - 8,5, ta Nubira nevím.. Mno, a volvo v 2,5 žere na dálku kolik? 9? 9-5? To zas není takový rozdíl. Nehodlám jezdit moc ve městě. Mno, a ta 740 ropák bude žrát okolo osmi taky.

Jinak pán na 850 odpověděl, že to má najeto okolo 300, něco mlátí v motoru a nejde nastartovat. Před Vánoci to jezdilo normálně, potom z toho vyšel šedý kouř a konec. Po dohodě přidá ještě druhý motor, který má, ale s prasklou hlavou... Tak jsem z toho jelen. Každopádně na to spěchá, nechce platit zbytečnou pojistku... Těžko říct, jestli by se vyplatila ta práce. Ale také to sem dávám jen tak do vínku, kdyby to někdo chtěl, tak to berte... :-)
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#7 sejra shání krabici na léto aneb výměna motoru u Volva 8

Příspěvek od dan2 »

ohledne nepojizdny 850ky - pokud to nemas prilis daleko zkus se domluvit s panem Formankem-Cvikov, funguje i pres mail.

http://www.polarcars.cz/ofirme.html

jednoduchej dotaz (ne slohovku jako vyse) jestli, za kolik cca a jak rychle je ochoten to uvest do provozu, at uz vymenou motoru nebo opravou. kdyz se do dvou dnu neozve, tak zaurgovat pres mobil, nekdy neni v CR. mezi tim muzes zkusit "vysvetlit" prodavajicimu, ze mu udelas sluzbu tim ze ho zbavis starosti s nepojizdnym autem atd. 12500 bych bral jako vychozi cenu, ne konecnou..

do tydne bys mel vedet jestli to pro tebe ma smysl.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#8 sejra shání krabici na léto aneb výměna motoru u Volva 8

Příspěvek od sejra »

Díky za konstruktivní radu! Provedu!
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“