Tak abych to trochu učesal a ujasnil, hlavně o způsobu jízdy. Nedělá mi problém, jet normální dálniční rychlostí, když slyším, že ten motor netrpí. Potkaly mě v životě dvě záležitost, nechci rozhodovat, jestli dobré, nebo špatné: jsem muzikant a můj první kočár byl Trabant. Muzikant: zatraceně dobré uši stále poslouchající, co mi motor povídá. Jakmile je nějaký nelibozvuk, ouška okamžitě reagují. Trabant: ježdění 100% podle toho, co slyším, Trabi dal po zvuku dobře znát, když už přestává mít výkon ještě před tím, než ho ztratí atd. atd. Kdo to neřídil a nechtěl těch 26 nebohých zvířat moc trápit, nepochopí a bude pomlouvat.
S Corsou jsem jel nejvíc 150km/h a to v situaci, kdy se mi prostě zasekl plyn a musel jsem dojet 20km do přístavu, kde mi za hodinu odplouval trajekt do Německa. Dělal jsem to nerad, podvozek to na rovné silnici docela zvládal (překvapivě). Já měl spíš husinu ze zvuku motoru, který to sice, podle všeho dával, ale já tak hrozně nerad trápím malé součástky

. Prostě nesnáším pocit, že jen tak zbytečně ničím malý motor stavěný do města jenom proto, abych jel o pár km/h rychleji. Je mi celkem jedno, jestli to pojede za 5 nebo za 8 (když chci auto, tak asi nějaké finance mám a počítám s tím), ale není mi jedno, jestli při tom odrovnám motor...
Právě, že jsem naštvaný z tý úmorný a pomalý cesty jak do Švédska tak do Lucemburska. Je fakt, že na Corsu nedám dopustit, odvezla všecko a odměnila se mi na dálku spotřebou 4,7l/100km při plném autě (mám 5-ti dvéře). Mám zájem o auto, co zvládá dálniční rychlosti tak nějak samozřejmě.
Dále by se hodil kombík, rakváč, sanitka, nebo něco podobného. Ono se to nezdá, ale my dokázali zaplnit i mondeo se 3 trombony a bagáží na 5 dnů až po okénka - to byla ale dosti krajní situace. Holky s flétničkama jsou na tom lépe

. Navíc, jak to tak vypadá, ve Stockholmu budeme kompletně předělávat byt - půdní, stěny půjdou posunout do rohů střechy cca o 1-1,5 metru, nová kuchyň, atd, dyť to znáte. Takže i proto by se hodil kombík. Do sedanu novej sporák, nebo kuchyň z Ikei nenarvu.
Dejvuuu? Radši ne, ten interiér mě odrazuje, pokud to tak vypadá i pod kapotou, tak to mě potěš

... Mondeo? O něco lepší pocit, ale stejně. I když s ním mám vcelku dobré zkušenosti. Absolvoval jsem s Mondeem v 1,8l v kombíku cesty do Slovinska a do Itálie, ze kterých jsem třetinu odřídil. Měl najeto 265 tisíc a šlapal poměrně dobře, majitel říkal, že to nic moc nepotřebuje, nic moc neopravoval. Avšak stylovka to není... Koukal jsem se po Primeře v kombíku... To by mohla být slušná volba. Sice to hnije, ale motory jsou nesmrtelný, podvozky jakbysmet. Kamarád v P10 seskotačil v devadesátce ze silnice do oranice a auto přežilo, servisák řekl, že tomu nic není.
Ale proč Volvo? Dyť víte... Jsem na to magor už od 17 let. A když jsem měl tu možnost Volvo řídit (760 ve 2,4), byla to láska na první pohled. A právě také Volvo kvůli tomu, že tyhle auta si diktují podobný jízdní styl, jakým jezdím. Miluju pohodlně se valit.
Ta 850 tady na fóru je, o tý vím...

Jen je to trochu přes finanční strop. Nemůžu si dovolit naházet prachy jenom do jedný věci, i když něco mám, musím myslet ekonomicky. Ta sedmička v dieselu, co je na bazoši, by byla zřejmě dobrá volba pro mě, nebo něco podobného... Ale zase, pokud seženu auto v 2,5l benzínu výrazně pod cenou (jako ta 850 s motorem na výměnu), trochu to maže to, že je to nenažraný. Btw, mondeo žere 8 - 8,5, primera žere 8 - 8,5, ta Nubira nevím.. Mno, a volvo v 2,5 žere na dálku kolik? 9? 9-5? To zas není takový rozdíl. Nehodlám jezdit moc ve městě. Mno, a ta 740 ropák bude žrát okolo osmi taky.
Jinak pán na 850 odpověděl, že to má najeto okolo 300, něco mlátí v motoru a nejde nastartovat. Před Vánoci to jezdilo normálně, potom z toho vyšel šedý kouř a konec. Po dohodě přidá ještě druhý motor, který má, ale s prasklou hlavou... Tak jsem z toho jelen. Každopádně na to spěchá, nechce platit zbytečnou pojistku... Těžko říct, jestli by se vyplatila ta práce. Ale také to sem dávám jen tak do vínku, kdyby to někdo chtěl, tak to berte...
